Algemene Onzin Topic - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
Natalya
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons.
Gender:
Rank:
Natalya
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 21:49

Fuck man, niemand wilt Beth spelen D:


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 5lvx3d
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 21:56

Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Alice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:09

OMG DIE IS GEWELDIG
Voor wie ga je m gebruiken? n.n


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Alice1o
<:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:11

Alice schreef:
OMG DIE IS GEWELDIG
Voor wie ga je m gebruiken? n.n

Lucius c:
Die zingt Pewdie ook als hij Lucius speelt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Alice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:13

Ahaha awesome x'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Alice1o
<:
Terug naar boven Ga naar beneden
Trixie
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
AZERBANAAN
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Trixie
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:22

Yay rood c:


Girl in signature: Me || Tanya Isabelle
ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ. ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ, ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ. ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ, ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ. ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ, ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє. ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє.
Terug naar boven Ga naar beneden
'Lucius
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Bo ~
145
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
'Lucius
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:24

Alice schreef:
Ahaha awesome x'D

Thanks :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherkit-
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Age: {тωσ ωєєкѕ σℓ∂}
Gender:
Rank:
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:42

Fireheart schreef:
Kinda wonder if it was good enough when no one reads my stuff..
*onzekerheid I hate you*
Sorreh wazzeh, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad om het te lezen, maar ik ga het zeker doen~ Morgen misschien c:

Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~?


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Ofq7a9
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because
the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places.
Those who don't believe in magic will never find it.
Terug naar boven Ga naar beneden
.Tigerpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss. Unknown
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons old
Gender:
Rank:
.Tigerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:48

Zucht. De WIP versie van Tigerpaw's voorsteltopic is af, alleen de geschiedenis nog, maar die komt later wel.


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 5lccxg
C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:55

Heatherkit schreef:
Fireheart schreef:
Kinda wonder if it was good enough when no one reads my stuff..
*onzekerheid I hate you*
Sorreh wazzeh, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad om het te lezen, maar ik ga het zeker doen~ Morgen misschien c:

Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~?

Geeft niets hoor, snap ik wel.
Het is meer dat ik gewoon heel snel aan mezelf ga twijfelen. Maar het is ook gwn een moeilijk onderwerp voor mensen die zich nooit hebben verdiept in de game, dus ik verwacht sws niet dat al te veel mensen het gaan lezen.


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherkit-
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Age: {тωσ ωєєкѕ σℓ∂}
Gender:
Rank:
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 22:58

Fireheart schreef:
Heatherkit schreef:
Fireheart schreef:
Kinda wonder if it was good enough when no one reads my stuff..
*onzekerheid I hate you*
Sorreh wazzeh, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad om het te lezen, maar ik ga het zeker doen~ Morgen misschien c:

Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~?

Geeft niets hoor, snap ik wel.
Het is meer dat ik gewoon heel snel aan mezelf ga twijfelen. Maar het is ook gwn een moeilijk onderwerp voor mensen die zich nooit hebben verdiept in de game, dus ik verwacht sws niet dat al te veel mensen het gaan lezen.
Ik ga er vast ook wel wat problemen mee krijgen omdat ik het veel snap :') Maar heb al een paar dingen doorgenomen van Final Fantasy toen ik Hope ging bespelen, dus het zal wel meevallen xD Heb al een stukje gelezen, morgen lees ik verder ~


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Ofq7a9
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because
the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places.
Those who don't believe in magic will never find it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:04

Heatherkit schreef:
Fireheart schreef:
Heatherkit schreef:
Fireheart schreef:
Kinda wonder if it was good enough when no one reads my stuff..
*onzekerheid I hate you*
Sorreh wazzeh, ik heb er nog niet echt tijd voor gehad om het te lezen, maar ik ga het zeker doen~ Morgen misschien c:

Hihi, net The Hobbit gezien, prachtige film. Nu heb ik spontaan zijn om er een RPG over te maken. Miep. Ik altijd met die moeilijke onderwerpen, eerst was het the Hunger Games en nu dit, haha. Miep, had ik jullie trouwens al verteld dat ik alle uitleg kwijt ben van THG~?

Geeft niets hoor, snap ik wel.
Het is meer dat ik gewoon heel snel aan mezelf ga twijfelen. Maar het is ook gwn een moeilijk onderwerp voor mensen die zich nooit hebben verdiept in de game, dus ik verwacht sws niet dat al te veel mensen het gaan lezen.
Ik ga er vast ook wel wat problemen mee krijgen omdat ik het veel snap :') Maar heb al een paar dingen doorgenomen van Final Fantasy toen ik Hope ging bespelen, dus het zal wel meevallen xD Heb al een stukje gelezen, morgen lees ik verder ~

Vandaar dat ik die lijst heb met woorden die vaak voorkomen enzo xD


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
.Tigerpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss. Unknown
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons old
Gender:
Rank:
.Tigerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:07

Ik ga je fanfic morgen lezen, Fireheart Very Happy
Nu ga ik naar bed, anders val ik hier nog achter m'n laptop in slaap.

Slaap lekker iedereen Very Happy


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 5lccxg
C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:09

Yay, thanks Tiger :3
Eigenlijk zouden jouw Tigerpaw en mijn Tigerpaw een keer een topic moeten xD Haha


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:10

Slik...16+ film gezien O.O slaap...wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
.Tigerpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss. Unknown
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Seven moons old
Gender:
Rank:
.Tigerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:11

Vind ik best. Ik heb een beetje rondgekeken, klopt het dat jouw Tigerpaw bang is voor Bloodclan? Dan hebben ze een gezamenlijke angst namelijk xD

Maar ik ga nu echt. Tot morgen mensen Smile


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 5lccxg
C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:14

Hmm ze heeft niet echt ervaring met BloodClan. Mijn Tigerpaw wordt getraind door een Dark Forest kat. En ze wil wraak nemen op Darkfire voor het vermoorden van haar moeder, Honeyfeather.


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:14

Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:21

Skippy schreef:
Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!

D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Skippy
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender:
Rank:
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 mei 2013 - 23:25

Camomilepelt schreef:
Skippy schreef:
Sjees.. Julian en Ruben zijn dus gevonden (dood) o.O Die vent(vader) is echt erg, zoiets doe je toch gewoon niet?!

D= Waren dat die twee lijkjes bij...Utrecht? O.o

Ja, die in die sloot dinges zijn gevonden ;o net de persconforentie (of hoe je dat ook spelt) gevolgd D;


Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Skippys1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: