SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT | Love to see you again. &Roseheart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Greentear
Member
SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart   SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:14

De rosse poes glimlachte voorzichtig terug, en een nieuwe bron van hoop bloeide op in de borst van de kater. Langzaam aan nam Rose de leiding over, maar het deed de kater niets. Ze deed maar. Hij zou haar toch wel volgen, waar ze ook heenging. 'Gaan we naar de Sunningrocks?' Klonk haar stem opgewonden, en de kater knikte. 'Ik... Ik zal je overal volgen Rose. Zolang je mijn gezelschap op prijs stelt.' God, wat was hij toch een heer. Af en toe walgde hij van zichzelf, geen originaliteit, geen greintje risico. Nee, hij moest zo nodig de gentleman spelen...



SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart   SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 9:18

De bengaalse kater knikte: 'Ik... Ik zal je overal volgen Rose. Zolang je mijn gezelschap op prijs stelt.' Wat een gentleman was het toch! Roseheart ging er zelfs bijna van blozen en glimlachte nog wat harder. Zo nu en dan miste ze wel wat humor bij de kater, maar iedereen was wel wat beter in wat anders. De rosse poes trippelde vrolijk verder. Ze keek Greentear geheimzinnig aan met haar groen tot bruine ogen. Plots liep ze opzij in de richting van de knappe kater en duwde ze hem zwanzend met haar heup aan de kant. Ze lachte even. "Haha, sorry, dat kon ik écht even niet laten", grinnikte ze met een gigantische smile opgezet.


Ik ben tijdelijk inactief wegens examenperiode. Ik hoop terug actief te kunnen
worden vanaf 2 april.

SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 34xm4xz
Amazing Fan-Art! <33 :
Terug naar boven Ga naar beneden
Greentear
Member
SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: SPT | Love to see you again. &Roseheart   SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 9:44

De rosse poes voor hem leek zijn woorden wel op prijs te kunnen stellen, en de kater glimlachte haar vrolijk toe. Vrolijk trippelde de poes voor hem uit, er verscheen een mysterieuze blik in haar groenbruine ogen. Ineens draaide ze opzij en duwde hem zwanzend met haar heup aan de kant. De kater struikelde even, maar krabbelde snel weer op, en keek naar de poes. Ze had even gelachen, en er stond nu een big smile om haar neus afgetekend. 'Haha, sorry, dat kon ik écht even niet laten,' grinnikte ze, en de kater lachte met haar mee. Hij had er niets op te zeggen, maar liep in plaats daarvan naar de poes en duwde haar speels een stukje aan de kant. 'Het zal ongetwijfeld heel verleidelijk zijn geweest, serieuze.... die ik ben.' verlieten de woorden zijn mond, en hij grijnsde naar haar.



SPT | Love to see you again. &Roseheart - Pagina 2 2s7cju8

Old Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT | Love to see you again. &Roseheart
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: