Anime Munters [RPG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Anime Munters [RPG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Anime Munters [RPG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 22:28

Anime
Munters

The key to life is imagination.
If you don't have that, no matter what you have, it's meaningless. If you do have imagination.. You can make a feast of straw.
[image]
De taxi stopt met een noodgang en bijna schiet je naar door het voorraam naar buiten. Nog net weet je je vast te houden en staart naar de taxichauffeur die je met een vuile blik terug staart. Juist die ging je zeker niet verder brengen. Met een zucht gooi je je laatste geld naar voren en trek je kleine tasje vol met je kleding naar buiten. De zachte wind speelt met je haren terwijl je om je heen kijkt. Een groot gebouw is duidelijk te zien tussen roze bloesem. Terwijl je de schitterende bloesem bekijkt zie je in je ooghoek het grote hek voor de school opengaan en richt je aandacht op de slanke gestalte die hevig naar je staat te wenken. Hoe dichter bij je komt hoe meer je van de gestalte ziet. Een vrouw, slank en goed gevormd maar haar haast hongerige cyaan blauwe ogen grijpen je het meest aan. Als een zachte glimlach over haar lippen speelt kan je haast niets anders dan ook een glimlach tonen en je stapt naar voren..
Lees verder op Anime Munters

Anime Munters is een Tekstbased RPG die zich afspeelt op St.Montgomery een internaat voor werkelijk elk anime personage dat er maar bestaat. Je hebt de vrije mogelijkheid een karakter van een anime over te nemen of een karakter zelf te ontwerpen. Je karakter mag alles hebben wat er maar is zo lang deze niet overpowerd (veel sterker als de andere) is. Zoals in elke school zijn er verschillende groepen met allemaal een Classpresident. Voor nu zijn er drie klassen, Lower Class waar 11 jarige tot veertien jarige les krijgen. Dan heb je de Middle Class waar 15 tot 18 jarige les krijgen. En dan heb je nog de Upper Class waar 19 tot 22 jarige hun lessen volgen.

Denk jij dat jij het aankan om deze mooie maar wellicht ook gevaarlijke wereld in te stappen waar niets is zoals het lijkt? Kom dan verder, stap de hekken van St.Montgomery in, laat je verwelkomen door de school en vind je eigen plek in dit verhaal..


Naam: Anime Munters
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Anime
Omschrijving: Anime School
Link: www.animemunters.actieforum.com


Anime Munters [RPG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Arcticlight
Member
Anime Munters [RPG] DPKsfdL
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender:
Rank:
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimeza 1 jun 2013 - 23:13

Fantastische site en ik ga me er zeker op aanmelden zodra de zomervakantie voor mij begint <'3
Nu heb ik geen tijd, jammer genoeg. Maar echt een heel leuk idee!


I would give a million stars if you would take my hand
All the colors of the rainbow for a single smile

Anime Munters [RPG] Ao15xh
I could travel around the sun to reach you heart and then
I would walk across the moon to have your love again
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
Anime Munters [RPG] DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 11:18

Mooie RPG.
Ik ga me gelijk aanmelden


Anime Munters [RPG] 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Beau
Member
Anime Munters [RPG] DPKsfdL
Stijn
178

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.ღ
Gender:
Rank:
Beau
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 14:33

mooi gemaakt leuk verzonnen goede RPG.
ik ga me zekert aanmelden ^^


Anime Munters [RPG] Beaus1
Beau stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Anime Munters [RPG] JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 21:34

Aw dank jullie allemaal!!!
Ik ben echt blij dat jullie t een leuke site vinden
<33



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Anime Munters [RPG] DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimezo 2 jun 2013 - 21:37

Ik heb me er aangemeld! Super mooie site, echt leuk onderwerp ook c:
Ik ben Aika Fuwa.


Anime Munters [RPG] J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire
Member
Anime Munters [RPG] Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimema 3 jun 2013 - 8:31

Geweldige site! I realy realy love it, zoals jullie weten XD.
Ik kan echt niet wachten om vanmiddag al te RPG'en met Drake.
Jullie hebben jezelf overtroffen. Het is origineel, het zit goed in elkaar, een prachtige Lay-out en iedereen vind het leuk. Het is ook geweldig dat je gewoon een willekeurige anime char kan spelen. Fantastisch!

Ik zal de site vanmiddag ook nog op andere sites promoten om het zo bekend mogelijk te maken. Deze RPG is zéker een aanrader voor iedereen.

Mvg, Moon.


Anime Munters [RPG] 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Anime Munters [RPG] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimema 3 jun 2013 - 19:55

Ik vind het een prachtig forum en ga me waarschijnlijk ook aanmelden :3


Anime Munters [RPG] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Anime Munters [RPG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 14:30

Anime
Munters

The key to life is imagination.
If you don't have that, no matter what you have, it's meaningless. If you do have imagination.. You can make a feast of straw.
[image]
Het is iets meer dan een week geleden dat Anime Munters open ging. Dus ik dacht, sinds niemand anders het al gedaan had, laat ik eens een update maken. Want ja, er is veel gebeurd in die ene week en drie daagjes.

Wij hebben nu 79 leden.
Deze leedjes hebben geweldig 'gespamt',
1998 berichten om precies te zijn.
De nieuwste gebruiker is Blue.

Don't worry (spam), I love ya all <3
Naast deze dingetjes hebben wij ook verscheidene andere updates.
* Er is een chatbox.
* De schoolkrant is in de maak, meer hierover op AM.
* We zoeken een nieuwe teacher voor de Middle Class.
* We hebben Facebook en twitter.
* Er is een topic geopend waar ieder zijn ideetjes kwijt kan om AM zo leuk mogelijk te maken.
* En natuurlijk zijn alle geweldige verhalen en topics die super snel uit de grond komen schieten, echt helemaal geweldig.

Dus ik zou zeggen. Wil je alle vrijheid die je maar hebben kan in het bespelen van een anime figuur? Heb je wel zin in wat gezelligheid? Join AM!

Mvg. Het Team (Mim, Waz, Maaike, Joos)


Anime Munters [RPG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Anime Munters [RPG] DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 15:35

Geweldige sité ^.^
Ik heb me aangemeld en het is echt heel mooi.
Nu al zoveel berichten en leden, wow. Gezelig Very Happy Ik ben daar Mikami Tao, het is te awesome om me niet aan te melden. :3


Anime Munters [RPG] 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowanflight
StarClan
Anime Munters [RPG] JVQsDtv
Michelle
1172
Actief
And when they seek to oppress you. And when they try to destroy you, rise and rise again and again. Like The Phoenix from the ashes. Until the Lambs have become Lions and the Rule of Darkness is no more.

CAT'S PROFILE
Age: 42 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rowanflight
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 21:02

-miepdon'thurtme-

Ik wil alle lieve berichtjes ongelofelijk bedanken!
jullie hebben geen idee hoe blij jullie me maken dit te lezen super blij dat iedereen AM een goed gelukte site vind!!



Because we always have a choice
even when it feels like we don't.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dreamheart
StarClan
Anime Munters [RPG] 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 16:55

Anime
Munters

The key to life is imagination.
If you don't have that, no matter what you have, it's meaningless. If you do have imagination.. You can make a  feast of straw.
[image]

We zijn al een maand onderweg en AM gaat nogsteeds even sterk en snel! We zijn super trots dat Anime Munters zo goed gaat, hier zijn een paar updates over de laatste weken.

Wij hebben nu 120 leden.
We hebben3878 berichten
De nieuwste gebruiker is Demo Rheeve.

* Er is niewe teacher voor Middle Class Christopher Heartherfield
* Er zijn twee extra classes bij Defention Class door Ken Ventris en Art Class door Christian Mayweather
* En natuurlijk zijn alle geweldige verhalen en topics die super snel uit de grond komen schieten, echt helemaal geweldig.

Dus ik zou zeggen. Wil je alle vrijheid die je maar hebben kan in het bespelen van een anime figuur? Heb je wel zin in wat gezelligheid? Join AM!

Mvg. Het Team (Mim, Waz, Maaike, Joos)


I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Anime Munters [RPG] 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 21:19

*bump of awesomeness*

Dit is (en hopelijk blijft) een van de meest awesome forums waar ik lid van ben :3

*hoopt dat dit niet als spam telt*


Anime Munters [RPG] JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Anime Munters [RPG] LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 17:56

Anime
Munters

The key to life is imagination.
If you don't have that, no matter what you have, it's meaningless. If you do have imagination.. You can make a  feast of straw.
[image]

We zijn al een paar maanden onderweg en AM gaat nogsteeds even sterk en snel! We zijn super trots dat Anime Munters zo goed gaat, hier zijn een paar updates over de laatste weken.

Wij hebben nu 145 leden.
We hebben5053 berichten
De nieuwste gebruiker is Shiro.

* Er is niewe teacher voor Lower Class Ken Ventris
* Er is een extra class bij Spiritual Class door Aureus Suou
* We zijn bezig met grote opdrachten waar iedereen die zich voor een van de drie hoofd classes heeft ingeschreven aan mee zal doen. Benieuwd wat dit is? Zoek ons op en wij lichten een puntje van het geheim op!

Dus ik zou zeggen. Wil je alle vrijheid die je maar hebben kan in het bespelen van een anime figuur? Heb je wel zin in wat gezelligheid? Join AM!

Mvg. Het Team (Mim, Waz, Maaike, Joos)



Anime Munters [RPG] OQM5Fhc
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Anime Munters [RPG] Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimema 18 aug 2014 - 16:03

Anime
Munters

The key to life is imagination.
If you don't have that, no matter what you have, it's meaningless. If you do have imagination.. You can make a feast of straw.
[image]

Na een lange stop is de text based rpg Anime Munters terug en klaar om vol aan de start te gaan van een nieuw semester zoals wij dat graag willen zeggen. Enkele rangen zijn veranderd en oude gezichten verdwenen. Maar door vele aanvragen van oude leden heeft het team besloten om de handen in elkaar te slaan en Anime Munters opnieuw op te starten.

Wij hebben nu 173 leden.

Naast deze dingetjes hebben wij ook verscheidene andere updates.
* Er is een nieuw beheerderslid, Tiny onder de naam Nathan McCalton
* Wij hebben een nieuwe teacher voor de Upper Class Kakashi Hatake
* Wij hebben een nieuwe class president voor de Middle Class Sam Winchester
* Wij hebben een nieuwe class president voor de Lower Class Shido Itsuka
* Anime Munters is vanaf vandaag weer geheel geopend voor nieuwe (en oude) leden om de gangen van het St. Montgomery te verkennen en lessen te volgen.

Dus ik zou zeggen. Wil je alle vrijheid die je maar hebben kan in het bespelen van een anime figuur? Heb je wel zin in wat gezelligheid? Join AM!

Mvg. Het Team (Mim, Waz, Maaike, Tiny)


Anime Munters [RPG] RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkcloud
Member
Anime Munters [RPG] DPKsfdL
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Its the person that matters, not the age.
Gender:
Rank:
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Anime Munters [RPG]   Anime Munters [RPG] Icon_minitimema 18 aug 2014 - 16:07

Ik ben echt heel blij dat AM heropend is, ik hoop dat het weer snel actief gaat worden met nieuwe en oude leden Very Happy


Anime Munters [RPG] 28cpyde
Anime Munters [RPG] Stamp____i__heart_heart__doctor_who_v2_by_homestucktroll123-d5gipwdAnime Munters [RPG] PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anime Munters [RPG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: