Sit and wait



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sit and wait

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dapplepaw.
Member
Sit and wait DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimema 13 dec 2010 - 16:22

Dapplekit draaide zich om in de Nursery. Nee, zin om te blijven liggen had hij niet. De zon scheen ook te mooi naar binnen; het was Nieuwblad! Het mocht dan al een tijdje Nieuwblad zijn, Dapplekit werd er iedere ochtend opnieuw vrolijk van. Blijven liggen, dat kon hij niet. De energie raasde al door zijn kleine lijfje voor hij al goed en wel opgestaan was. Vrolijk, bijna stuiterend haastte hij zich de Nursery uit, erop lettend dat hij op niemands staart trapte. Daar was hij redelijk goed in.. Waar anderen trouwens niet erg blij van werden.
De uitgang. De grens waar hij eigenlijk niet over mocht. Stiekem wilde Dapplekit dat iemand hem zou vinden, terug zou brengen en met hem wilde spelen. Hij verveelde zich, al kon hij nog wel tien rondjes rennen. Dat was saai. Het kleine bos kwam in zicht. Daar was hij nog niet geweest! Dapplekit wist dat, als hij Dapplepaw werd, ooit, dat hij dan over het hele territorium mocht lopen, jagen, leren.. maar hij kon niet meer wachten! Nu wilde hij ontdekken. Hij was zelfs papa een keer tegen gekomen. Papa heette nu Angelos.. hij wist het als eerste en papa hield nog steeds van hem! Papa was bevriend met een lieve kat, Icy. Ze had Dapplekit teruggebracht naar Riverclan. Dapplekit wilde papa nog wel een keer zien.. hij was dol op zijn papa. Zou het leuk zijn om als Rogue te leven?
De bomen versplinterden het zonlicht rond zijn kopje. Dapplekit keek nieuwsgierig om zich heen. Het was best mooi hier! Gefascineerd ging de kit zitten, om zich heen kijkend. De boombladeren waren prachtig groen en lichtten op in het zonlicht. Vrolijk zwiepte zijn staartje heen en weer. Dit was toch zeker de moeite waard!


Sit and wait Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sit and wait DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimedi 14 dec 2010 - 20:33

Thunderpaw had niks te doen en ging daarom maar wat jagen in het kleine bos. Ze liep het kamp uit en ging richting het Klein bos, toen rook ze opeens een bekende geur, het was de geur van Dapplekit!. Dapplekit was wel vaker weggelopen wist Thunderpaw, Thunderpaw volgde haar neus naar Dapplekit en besloop Dapplekit heel zachtjes toen ze bij haar was. 'Boe' riep Thunderpaw toen ze Dapplekit van achter besprong, ze zorgde er natuurlijk wel voor dat ze niet bovenop Dapplekit sprong maar naast haar, 'Dapplekit, wat leuk je weer te zien' Spinde Thunderpaw daarna, 'maar hoor jij niet in de Nursery te zijn?' Vroeg Thunderpaw direct daarna, Thunderpaw wist dat Dapplekit van aandacht hield en dat hij daarom vaak wegliep, maar hij liep volgens Thunderpaw ook vaak weg in de hoop zijn vader Silvervoice, die nu Angelos heet tegen te komen.


Sit and wait Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
Sit and wait DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 16:43

Dapplekit was dol op de schoonheid van de natuur, maar er een kwartier naar kijken werd hem toch echt te lang! Zijn staartje sloeg geïrriteerd op en neer. Zo zou hij weggaan, hoor! Toch hielden de bladeren zijn blik vast, al was het af en toe nog zo irritant. 'Boe!' Geschrokken keek Dapplekit om, maar glimlachte daarna al snel weer. Weinig gevaar; het was Thunderpaw maar. 'Hey Thunderpaw,' mauwde hij vrolijk. Direct daarna kwam echter de onvermijdelijke vraag; hoor je niet in de Nursery te zijn? Dapplekit trok een chagrijnig en daarna zielig gezicht en wachtte even met antwoorden. 'Nou.. Eigenlijk.. Waarschijnlijk wel. Maar..' hij keek smekend naar Thunderpaw, 'Wil je even met me spelen? Ik verveel me zo!' Hij trok een pruillipje en bleef rustig zitten. Een tijdje terug zou hij weggerend zijn, maar hij was wat rustiger geworden in de laatste weken. Waarschijnlijk omdat hij ook ouder werd? Dapplekit zelf wist het niet, maar hij had er ook weinig besef van.


Sit and wait Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sit and wait DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 17:01

'hey Thunderpaw' miauwde Dapplekit vrolijk, 'hoor jij niet in de Nursery te zijn?' antwoorde Thunderpaw daarop, Thunderpaw wist natuurlijk al wat het antwoord was maar vond het leuk Dapplekit even te plagen 'Nou.. Eigenlijk.. Waarschijnlijk wel. Maar..' 'het is wel goed' Antwoorde Thunderpaw, ze wist nog dat toen ze een kit was zij ook altijd weg liep, het bos in. Dapplekit zei daarna gelijk: 'Wil je even met me spelen? Ik verveel me zo!' 'kom dan kijken we of er muizen te vinden zijn om te vangen, want ik was eigelijk op jacht, maar als je geen zin hebt...' zei Thunderpaw snel, terwijl ze ging zittem en wachtten op het antwoord van het jonge katertje, wat is hij toch schattig dacht ze.


Sit and wait Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
Sit and wait DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 17:43

Dapplekit knikte enthousiast op Thunderpaw's voorstel. 'Graag! Ik verveel me echt een ongeluk! Maar jagen dat kan ik nog niet zo goed..' fronste Dapplekit. Hij was nog maar 2 manen. Jagen had hij nog niet geleerd. Toch stoof hij al een stukje vooruit, enthousiast in zijn jeugd. Hij snuffelde aan wat stenen en tuurde door het lange gras. 'Ik zie geen muizen, Thunder!' mauwde hij vragend. Hij wilde toch echt wel wat muizen zien vandaag! Zelfs als hij ze niet kon vangen, wilde hij er wel wat van weten. Hij had ze alleen maar dood gezien. Plots trok iets bewegends zijn aandacht. Een grijs vlekje.. Enthousiast sprong Dapplekit erop af. Zijn pootjes met ingetrokken nagels landden op het beestje, dat zich al snel weer loswurmde. Dapplekit sloeg ernaar met zijn pootje, maar was te langzaam. Daarna schoot hij in de lach en viel op zijn rug. 'Dat was leuk!' Nog steeds lachend stond hij weer op en gaf Thunderpaw een duwtje, om daarna lachend weg te rennen, blij dat hij een muis gezien had.


Sit and wait Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sit and wait DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimewo 15 dec 2010 - 18:03

Thunderpaw zat nog steeds rustig te wachten op reactie van Dapplekit toen hij opeens knikte en zei: 'Graag! Ik verveel me echt een ongeluk! Maar jagen dat kan ik nog niet zo goed..' Thunderpaw zag dat hij fronsde maar zij zei gau: Dat geeft niet, ik zal het je wel leren, maar dan moet je niet de heletijd gaan lopen roepen, en rond springen want dan jaag je alle muizen weg. Zei Thunderpaw half bestraffend en half lachend toen kreeg ze een muis in het oog, ze wou aan Daplekit laten zien hoe je hem moest besluipen, maar voordat ze iets kon zeggen zag ze dat Dapplekit er al op af raasde en boven op het muisje sprong, ze keek toe hoe het gevlekte katertje met ingetrokken nagels op het muisje landen, het muisje wurmde zich natuurlijk gelijk los en verdween Dapplekit zei: 'Dat was leuk!', 'goed geprobeerd Dapplekit' lachte Thunderpaw 'maar kijk nu eens naar mij dan kan je starks mischien een muis vangen die je kan doodden en naar de hoop met prooi brengen' Thunderpaw zette haar nagels uit en sloop naar een ander muisje toe wat vlak bij zat, Thunderpaw srong ze zette haar nagels om het muisje zodat hij nog leefde en beet hem daarna met een snelle beet dood 'zie je?' vroeg ze daarna aan Dapplekit terwijl ze het muisje in haar bek liet hangen.


Sit and wait Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
Sit and wait DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimevr 17 dec 2010 - 19:41

Thunderpaw beloofde hem te leren jagen. Dapplekit sprong opgewonden op en neer. Ja, ja, ja daar had hij echt zoveel zin in! Thunderpaw moest ook lachen om Dapplekit, maar deed het daarna goed door. Dapplekit knikte toen ze klaar was en naar hem keek. Hij zakte klunzig door zijn pootjes, maar maakte veel minder geluid dan eerst. Een dikke, onoplettende muis zat in de buurt. Zachtjes sloop hij ernaar toe, zijn staartpunt zwiepte achter hem heen en weer. Dapplekit probeerde het beeld van Thunderpaw weer voor zich te zien, hoe ze het gevangen had. Toen hij op een paar centimeter afstand was hoopte hij dat het diertje hem niet zou ruiken. Toch zette hij zich af en landde op het muisje, dat enorm schrok. Zijn nageltjes waren nog te kort om echt het muisje te vermoorden, dus het rukte zich los en rende weg. 'Kom op Thunderpaw,' lachte Dapplekit, toen het diertje in haar richting rende.


Sit and wait Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sit and wait DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimeza 18 dec 2010 - 6:43

Thunderpaw zag hoe Dapplekit op een ander muisje afsloop en boven op het muisje lande, het muisje wist zich egter snel uit zijn greep los te maken en kwam in haar richting 'kom op Thunderpaw' hoorde ze Dapplekit zeggen en ze pakte het muisje zo op dat hij nog leefde en Thunderpaw zei: 'Dapplekit kom snel, dan kan je het muisje doden en gaan we daarna terug naar het kamp' maar doordat ze dat zei verloor ze haar greep op het muisje en die rende nu weer in de richting van Dapplekit 'ga op hem staan en dan dood je hem snel met je tanden door snel in ijn nek te bijten' zei Thunderpaw tegen Dapplekit terwijl ze rusig ging zitten en wachten tot Dapplekit het muisje zou vangen en dooden.


Sit and wait Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
Sit and wait DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 14:59

- Sorry voor de late reactie! ik had het erg druk -

Dapplekit keek toe hoe Thunderpaw het muisje ving.. en weer naar hem toe joeg. Hij moest het pakken. Dapplekit zakte door zijn pootjes en hield zijn staartje in de lucht. Het muisje naderde snel. De gevlekte kater kneep zijn ogen ietsjes toe, zodat zijn zicht slechts op zijn prooi gericht was. Gewoon op hem springen en bijten. Klonk niet te moeilijk.. Nu! Hij zette zich af en vloog een stukje door de lucht, alvorens op het staartje van het muisje te landen. Het diertje piepte angstig. Dapplekit grijnsde breed en begon onhandig te bijten. Gelukkig was het dier na een paar beten dood.. 'Wow! Ging het goed? Mag het op de prooistapel?' Dapplekit nam het diertje in zijn bek en sprong opgewonden naar Thunderpaw toe. Daarna liep hij alvast richting het kamp, gloeiend van trots. 'Bedankt dat je me hebt geholpen met het vangen,' zei hij, met een glimlach die hem aan het glimmen maakte.


Sit and wait Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sit and wait DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 15:35

(geeft niet, over 2 weken heb ik het toch ook druk)

Thunderpaw keek toe hoe het muisje naar Dapplekit rende en hoe Dapplekit het beestje onhandig dood beet, Thunderpaw moest lachen toen er een aantal vragen op hem afgevuurd werden en zij beantwoorde de vragen 1 voor 1 'Nog een beetje oefenen om hem in een keer dood te bijten maar verder ging het wel goed, van mij mag het best op de prooi stapel hoor' terwijl Thunderpaw dit zij zag ze Dapplekit alweer in de richting van het kamp lopen terwijl hij nog Thunderpaw bedankte, Snel ging Thunderpaw hem achter ging terwijl ze de prooi die zij gevangen had ook meenam, toen ze in de Rieverclan kamp aan kwamen zei Thunderpaw 'Ik zie je nog wel eens he?' en toen liep ze naar de hoop met prooi toe en daarna naar de apperentices den.


Sit and wait Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw.
Member
Sit and wait DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Sit and wait   Sit and wait Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 10:27

Dapplekit was blij met Thunderpaw's antwoord. Ze was aardig voor hem, had hem ook niet uitgescholden omdat hij buiten het kamp was. Dapplekit liep mee terug naar het kamp. Nu had hij wel zin in een nieuwe dag, die zeker niet saai zou worden. De grassen streken langs de kit, die bijna bedolven werd onder de hoeveelheid planten, die flink groeiden in de lente. Hij zag de ingang van het kamp steeds dichterbij komen. 'Bedankt, Thunderpaw,' miauwde hij, echt dankbaar voor haar hulp. Hij had een muisje gevangen! Wat zou Tigerkit jaloers zijn! Hij lachte al bij het vooruitzicht aan dat. Dat was echt.. grappig. Hij zou het niet meteen zeggen; Leopardfur zou niet blij zijn als ze het hoorde. 'Ik zie je nog wel eens hé,' zei Thunderpaw. Dapplekit keek vrolijk naar haar om 'Ja, tuurlijk! Laten we nog een keer ergens naartoe gaan,' zei hij blij. Hij vond haar op zich wel aardig. Dapplekit legde zijn muisje voorzichtig op de prooistapel en liep toen weer naar de Nursery. Even slapen. Het had best veel energie gekost..

[Einde topic]


Sit and wait Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sit and wait
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: