eens even wat testen (iedereen mag meedoen)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eens even wat testen (iedereen mag meedoen)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leafheart
StarClan
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimema 3 jun 2013 - 19:46

ik ben pas begonnen en pas 12 dus het is nog niet het beste ooit Wink
ik schrijf hier met de Nederlandse namen omdat ik de Engelse niet ken, mijn excuses)


Het is een zonnige dag. De zon schijnt door het bladerdak van het krijgershol en maakt Leafheart wakker. Geeuwend staat ze op en trippelt naar buiten. Aangekomen bij de stapel verse prooi ziet ze dat er dringend wat prooi gevangen moest worden, er liggen enkel nog een paar magere ratten en een konijn op. Dus gaat ze door de ingang naar buiten en trippelt wat rond, op zoek naar prooi. De bomen houden de zon tegen, maar het is toch nog tamelijk warm. Al snel krijgt ze erge dorst. Gelukkig hoort ze het kletteren van het water in de beek. Ze loopt ernaartoe en drinkt het koele, heldere water. Al haar zintuigen zijn gespannen, want ze weet dat ze hier dicht bij de grens is. Dan hoort ze geritsel. Ze draait langzaam haar kop om de geur te kunnen opvangen. Daar! In dat struikje ziet ze iets bewegen. Ze de wind gaat naar haar toe, dus de prooi kan haar niet ruiken. Ze stapt langzaam dichterbij, en ziet daar een muis ritselen. Ze springt, maar de muis hoort haar. Hij rent weg, maar zij is sneller. Ze grijpt hem vast, en dood hem met een goedgemikte beet. tevreden begraaft ze haar vangst en ze gaat opzoek naar een nieuwe prooi.

wat vinden jullie? tips? kritiek?
iedereen mag meedoen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimema 3 jun 2013 - 23:24

Heel goede post C; Ik heb een kleine tip.

~De meeste posten in de verleden tijd.
Vb: Ze liep over het natte gras dat kietelde aan haar poten.
(niet het beste voorbeeld ^^" en het is denk ik ook niet verplicht in verleden tijd)

Hopelijk heb je er wat aan. Voor de rest echt goede post C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 16:16

haha, ok ik dacht het eerst zo te doen maar heb uiteindelijk toch voor de tegenwoordige tijd gekozen omdat ik dacht dat het zo hoorde :3 maar schrijven in de verleden tijd is gemakkelijker, vind ik Smile
bedankt :p


eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Dmpleh
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhymepaw
Member
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Age: 11 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 19:45

Prima post hoor!
En verleden tijd is wel verplicht, + ik zou soms wat meer komma's plaatsen Wink
By the way, ik ben ook 12 maar ik RPG al 4 jaar, al was de eerste 1.5 jaar mijn noob-tijd en jij post al veel beter dan ik de eerste keer.


eens even wat testen (iedereen mag meedoen) 2vFGKPx
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimedi 4 jun 2013 - 20:48

bedankt Very Happy ik schrijf soms nog wat maar ik ben er nog niet actief mee bezig geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferncloud
Member
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Esmée ..
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Ferncloud
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:00

(Mooi geschreven, zal even voor je meedoen Smile)

Ferncloud rent over Fourtrees. Haar poten maken veel lawaai, omdat ze door de dorre bladeren roffelen. Ze ziet enkel nog de snelle beweging van haar poten die de bladeren wegduwen. BAM
Abrupt was ze opgehouden met lopen. De knal tegen haar hoofd had haar wat versuft. 'Oh, Leafheart, ik had je niet gezien, sorry !' riep ze uit. 'Maakt niet uit', kreunde ze. 'Enkel wat koppijn, Ferncloud ..' Ferncloud lachte haar bemoedigend toe. Ze trippelde op Leafheart af, beet haar in haar nekvel en trok haar recht. 'Bedankt', gromde ze. 'Ik ga terug wat jagen in mijn terretorium' zei Ferncloud. Maar plots verstarde haar blik en gleed ze door haar poten. Stil bleef ze liggen. 'Great Starclan !' riep Leafheart uit.


eens even wat testen (iedereen mag meedoen) 34gsnkg
Dankjewel Choppedkit !
Ferncloud~Mooncloud~Autumnpelt~Lonelydeath~Rasberrypaw~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:25

Ferncloud, sorry Leafheart, je mag geen ander persoon spelen. Je mag alleen de reactie afwachten.


eens even wat testen (iedereen mag meedoen) 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 20:04

Ferncloud schreef:
(Mooi geschreven, zal even voor je meedoen Smile)

Ferncloud rent over Fourtrees. Haar poten maken veel lawaai, omdat ze door de dorre bladeren roffelen. Ze ziet enkel nog de snelle beweging van haar poten die de bladeren wegduwen. BAM
Abrupt was ze opgehouden met lopen. De knal tegen haar hoofd had haar wat versuft. 'Oh, Leafheart, ik had je niet gezien, sorry !' riep ze uit. 'Maakt niet uit', kreunde ze. 'Enkel wat koppijn, Ferncloud ..' Ferncloud lachte haar bemoedigend toe. Ze trippelde op Leafheart af, beet haar in haar nekvel en trok haar recht. 'Bedankt', gromde ze. 'Ik ga terug wat jagen in mijn terretorium' zei Ferncloud. Maar plots verstarde haar blik en gleed ze door haar poten. Stil bleef ze liggen. 'Great Starclan !' riep Leafheart uit.
Hier heb ik wel wat op aan te merken ^^ daar ben ik weer hoor XD

Tot waar de streep ophoud schrijf je in tegenwoordige tijd, dat moet je ook in verleden tijd doen.

En je mag niet bepalen wat een ander doet, zo als Loïs al zei ^^"


 
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferncloud
Member
eens even wat testen (iedereen mag meedoen) DPKsfdL
Esmée ..
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Ferncloud
BerichtOnderwerp: Re: eens even wat testen (iedereen mag meedoen)   eens even wat testen (iedereen mag meedoen) Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 10:10

(Het spijt me ! Sorry Sad ik word hier nooit goed in Sad)



eens even wat testen (iedereen mag meedoen) 34gsnkg
Dankjewel Choppedkit !
Ferncloud~Mooncloud~Autumnpelt~Lonelydeath~Rasberrypaw~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eens even wat testen (iedereen mag meedoen)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: