You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jaytail
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 14:55

You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 95001977

Jup, Jullie lezen het hier goed. Dit is alweer een topic voor Jay Jay, 2 weken na zijn verjaardag, maar dit keer met negatief nieuws. Ik heb eindelijk mijn moed bij elkaar geschraapt, eerst kon ik het gewoon niet, omdat ik iedere keer moest huilen, maar Jay Jay is gestorven op maandag 03-06-2013. Hij is vredig gaan slapen en nooit meer wakker geworden. Als je dit leest kun je eventueel "You were gone too soon" van Simple Plan luisteren.

Hij was niet ziek, hij was gewoon op. Vanaf zondag was hij niet meer dan een pop. Terwijl ik lol met jullie aan het maken was, ging hij half dood. Het enigste wat hij zondag nog deed was een klein beetje drinken. Hij at zondag al niks meer en maandag ochtend viel hij na een stap alweer neer. Als hij niet uit zichzelf was gestorven, was hij naar de dierenarts geweest en was hij daar waarschijnlijk overleden. Ik krijg nu weer tranen in mijn ogen, maar hij was er dan al mijn hele leven lang. Hij was al 4 jaar hier toen ik geboren werd en ik werd met hem opgevoed. Het ging opeens zo snel, zondag was het boem en de volgende dag bewoog hij al niet meer. Gosh ik moet weer bijna huilen maar ik dwing mezelf om verder te typen.

Jay Jay is twee weken naar zijn verjaardag gestorven op 03-06-2013 en was geboren op 25-05-1995. Hij is thuis op zijn dekentje gestorven, waarmee hij ook is begraven want het was immers zijn dekentje. Ondanks dat hij altijd op allerlei dingen poepte, dat mis ik zelfs ook. Alle katten spullen gaan weg, aangezien mijn ouders geen nieuwe kat willen. Hij ligt in de tuin van mijn oma, waar we altijd mogen komen om hem te bezoeken.

Dit had ik gister als gedicht bij een tekening geschreven voor hem;

Tears of happyness and sadness are rolling of my cheeks.
Happy, because you died without a pain and in our house, not by a vet.
You were old and it was your time to go.
But I miss you so damn much, but this is better than an illness.
Farewell my dear Jay-Jay.
You will be for ever in my heart, I love you.

R.I.P Jay Jay, Hij is nu met Moosje, Tatja, Rakker, Sproetje, Buddy & Maaike.




Sucks don't it?
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Daypaw
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
Miss Cat
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 6 fantastic moons!
Gender:
Rank:
Daypaw
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 15:09

R.I.P Jay Jay
Let StarClan light your path


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 2due8o

Hey mensheid! Wegens inspiratietekort voor deze kattin gaat ze voor een tijdje in het ''inactiviteitshoekje''. Het spijt me als ik dus niet meer reageer op topics die ik had beloofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Applekit.
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
Annemeike
150
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Applekit.
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 15:12

https://2img.net/h/oi41.tinypic.com/2q8ztja.jpg

No. You're wrong. He won't rest in peace. He won't rest after all. He'll watch you, till you're with him. Than its his time to rest


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Applekits1
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay Jay
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 15:15

Aawh dat is cute <3 En thanks <3 *hug*
@Day; He will <3


25-05-1995 - 03-06-2013
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 2qdu9sg
R.I.P Jay Jay :
Terug naar boven Ga naar beneden
Avril
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
Dagmar
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Avril
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 15:52

Jay Jay heeft een goed leven gehad en geen pijn geleden en hij zal je heel dankbaar zijn voor de liefde die je hem gaf


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 2lw3csw
People love me and people hate me,but...if you do hate me,you're the loser,not me.
Avril Lavigne stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wingpaw
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 little months
Gender:
Rank:
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 16:35

You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 4qkcua


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 2s1lvya
Terug naar boven Ga naar beneden
Sabbat
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
Hanna!
92
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 2.5 years
Gender:
Rank:
Sabbat
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimewo 5 jun 2013 - 16:49

ik vind het echt heel erg voor je, ik weet ongeveer hoe je je voelt, vorig jaar ging mijn kat, Chippi dood, ze was bijna 21


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Azof
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
116
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
Alice
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 9:59

Sterkte Bo <3
Jay Jay heeft sowieso een geweldig leven gehad. Hij is super oud mogen worden en het feit dat hij geen pijn had is geweldig. Waar hij nu ook is, ik weet zeker dat hij nu op je neerkijkt.

May StarClan light your path Jay Jay <3


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Alice1o
<:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 10:05

Ik kan begrijpen hoe je je voelt, Bo, ik vind dit echt verschrikkelijk voor je. Een dier verliezen is altijd pijnlijk, vooral als je ermee opgegroeid bent en je niet anders weet dan dat hij of zij er altijd is. Ik begrijp jouw gevoelens, want ik ben er zelf ook doorheen gegaan, maar dan met een konijn die ik sinds mijn 2de gehad heb. Ik wens je echt heel veel succes om erover heen te komen en ik weet zeker dat Jay Jay een fantastisch leven bij jullie heeft gehad, hopelijk weet jij dat ook <'3 Jay Jay is oud geworden en zonder veel pijn gestorven, dat is een mooie dood.

Sterkte schat <'3


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 10:08

Thanks iedereen <3 Jullie weten niet hoeveel dit voor me betekent ;u; *hugs everyone*


Sucks don't it?
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tawnykit
Member
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay DPKsfdL
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Tawnykit
BerichtOnderwerp: Re: You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay   You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 20:15

Dawh Bo! Echt vreselijk allemaal! So, Jay Jay, rest in peache sweetheart!


You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay Evcshg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You were gone too soon ... R.I.P Jay Jay
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: