[WIKI] StarClan Descendants



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [WIKI] StarClan Descendants

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 18:44

Een paar maanden terug kwam Lianne naar me toe met het geweldige idee om een Wiki te maken van Warrior Cats. Ik was meteen helemaal fan van dit geweldige idee en ben haar dus hiermee gaan helpen. Nu is Lianne jammergenoeg gestopt met Warrior Cats, maar ik heb wel haar toestemming gehad om deze wiki af te maken. Dit heb ik dan ook gedaan. Na ja, voor een groot gedeelte. Ik verwelkom je op...

StarClan's Descendants

Op deze wiki kan je allerlei informatie vinden over vanalles op Warrior Cats! Verhaallijnen, karakters, alles! Maar, dit kan ik natuurlijk niet alleen. Hier komen jullie aan te pas. Je mag me dan ook ten alle tijden een berichtje sturen via de PB (Dus niet in dit topic, dat geeft troep) met informatie voor een wiki pagina. Ik zal dan zorgen dat het goed op de wiki terecht komt, aangezien Wikipedia een beetje vreemde codes hanteert. Je mag over alles een wiki pagina schrijven, je eigen karakters, verhaallijnen of stukjes voor al bestaande pagina's. Alles is welkom! Alvast bedankt voor het kijken! Laten we kijken of we er samen een grote wiki van kunnen maken!

Lijstje karakter pagina
Omdat een karakter pagina specifieke informatie vereist, zou ik graag gewoon een lijstje invult hiervoor. Voor andere soort pagina's mag je zelf de indeling verzinnen. Als je geen indeling voor dat soort pagina's weet, stuur de tekst dan maar en dan maak ik een indeling.

Zet trouwens even in de titel van je PB dat het om de wiki gaat! Dan kan ik het makkelijker doorscannen.
Spoiler:
Als iets niet van toepassing is of als je dit niet kwijt wilt, mag je het gerust leeg laten! Maar probeer wel essentiele dingen zoals dat tekstje aan de bovenkant van de pagina, clan, geslacht enzo in te vullen.

Alvast bedankt!

Naam: Starclan's Descendants
Soort: [ WIKI ]
Onderwerp: Wiki van dit forum
Omschrijving: Zie hierboven
Link: http://starclan-descendants.wikia.com/wiki/StarClan_Descendants_Wiki
Eventuele banner/afbeelding: -


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8


Laatst aangepast door Strawberry op za 8 jun 2013 - 19:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 19:24

-


[WIKI] StarClan Descendants 2hp2ihx


Laatst aangepast door Brokenecho op za 8 jun 2013 - 19:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 19:25

Zou je het alsjeblieft via de PB willen sturen?^^" Dat had ik aangegeven in de beginpost


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 19:26

Oops, hij komt ^^


[WIKI] StarClan Descendants 2hp2ihx
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 21:01

Oké, prima!


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Quickfur
StarClan
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
67

CAT'S PROFILE
Age: I was 20 moons old when Darkfire killed me
Gender:
Rank:
Quickfur
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 21:13

ziet er awesome uit :3


[WIKI] StarClan Descendants Quickfuronderschrift
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 8 jun 2013 - 21:28

Bedankt^-^!

http://starclan-descendants.wikia.com/wiki/Mousefur
De eerste nieuwe pagina is toegevoegd~


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[WIKI] StarClan Descendants Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:10

Eerlijk gezegd snap ik der niet veel van x'D


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[WIKI] StarClan Descendants EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:21

Wat snap je niet dan?


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:28

Ik vind het een zeer leuk idee en ook mooi gemaakt n.n
Ik denk dat als Timefall dood is ik zijn verleden wel eens opstuur xD
Enkel heeft Fever Pitch een kleine update nodig *Points at Characters* ;D


[WIKI] StarClan Descendants T9gly0
klik:


Laatst aangepast door Timefall op zo 9 jun 2013 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[WIKI] StarClan Descendants Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:28

Ik snap het al Babs, snapte het met dat lijstje opsturen enzo niet x'D


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[WIKI] StarClan Descendants EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:31

Cees@ -Flails- D: Wat dan?D: (Bijhoud werk is verschrikkeliiijk~)

Daan@ Oké~


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:34

"Dit zijn de rollen die in Fever Pitch meedoen. Deze zijn op dit moment nog niet definitief gekozen, als ze dat wel zijn, zal dit op de wiki geplaatst worden. etc." ;3

http://starclan-descendants.wikia.com/wiki/Fever_Pitch

Helemaal beneden n.n


[WIKI] StarClan Descendants T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:38

Mag ik vragen wat je met Trivia bedoelt in het invullijstje? Ik snap het niet helemaal namelijk >.<


[WIKI] StarClan Descendants Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:40

Isa@ Trivia is extra informatie, bv dat Lionroar ooit deputy van Windclan zal worden en dat Strawberry een VIC account is. Gewoon van die random leuke feitjes^-^ Of bv. dat een kat halfclan is, familie heeft in een andere clan, etc.

Cees@ En wat moet er staan?^^"


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxstream
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde)
181
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Foxstream
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:45

Strawberry schreef:
Isa@ Trivia is extra informatie, bv dat Lionroar ooit deputy van Windclan zal worden en dat Strawberry een VIC account is. Gewoon van die random leuke feitjes^-^ Of bv. dat een kat halfclan is, familie heeft in een andere clan, etc.

Cees@ En wat moet er staan?^^"
De characters moeten ingevuld worden, immers zijn die gekozen niet? n.n
Ik zal ze wel even allemaal opzoeken voor je als je dat wilt c:


[WIKI] StarClan Descendants 154db8g
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:49

Owke bedankt ;D


[WIKI] StarClan Descendants Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 9 jun 2013 - 11:57

Cees@ Als dat zou kunnen, zou dat top zijn :'D Ik ben druk met pages toevoegen en all

Isa@ Kein Problem~


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimeza 15 jun 2013 - 15:02

Starclan descendants heeft nu 43 pages op de wiki!

Ik wil iedereen bedanken voor het inzenden van pagina's en het steunen van de wiki! Verder wil ik jullie ervan bewust maken, dat nadat ik de page heb aangemaakt, je hem ook zelf mag aanpassen! Dan hoef je kleine editjes niet naar mij toe te sturen en kun je desnoods zelf je pagina nog uitgebreider maken.

Ook hoef je het lijstje niet zo uitgebreid in te vullen, want je mag ook pages insturen zoals deze: http://starclan-descendants.wikia.com/wiki/Azula

De extra informatie zoals de korte beschrijving, persoonlijkheid, geschiedenis enzo mogen later.

Als laatste, food for thought, misschien is het leuk om relatie pagina's te maken voor katten? Als we bv. twee katten hebben (Voor het gemak twee katten die ik ter plekke verzin), Whiterabbit en Brokenmask. Deze twee katten hebben een nogal ingewikkelde relatie, eerst enorme ruzie en daarna worden ze uiteindelijk toch verliefd. Op deze pages kun je dan de relatie van deze katten uitleggen. We hebben toch geen limiet aan pages die we kunnen aanmaken :'D

Alvast bedankt voor alle steun iedereen!

-Babs


[WIKI] StarClan Descendants T4W3e3N
Stamps
[WIKI] StarClan Descendants PS18GM0[WIKI] StarClan Descendants W0qAlxR[WIKI] StarClan Descendants EjrsROF[WIKI] StarClan Descendants FWu1gsf[WIKI] StarClan Descendants D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonekit
Member
[WIKI] StarClan Descendants DPKsfdL
Soepsas
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Bonekit
BerichtOnderwerp: Re: [WIKI] StarClan Descendants   [WIKI] StarClan Descendants Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 14:34

Oewwww nu wil ik de Spot X Tail relatie doen xD

Eerst huiswerk :3


[WIKI] StarClan Descendants 2lrvb9
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[WIKI] StarClan Descendants
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: