Buddy? SPT [Ravenclaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Buddy? SPT [Ravenclaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eaglewing
Member
Buddy? SPT [Ravenclaw] DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Buddy? SPT [Ravenclaw]   Buddy? SPT [Ravenclaw] Icon_minitimeza 22 jun 2013 - 13:22



Eaglewing lag op de rots van de Fourtrees. Hij zat te kijken naar de zon die net uit het gat van de bomen kwam. Er vielen zonnestralen precies op de plek waar Eaglewing lag. Je zag zijn bruin gevlekte vacht als goud schijnen. Er stond een fris windje dat zo door je vacht heen blies. Hij had dus net even een lekker plekje gevonden om op te warmen. Spinnend van de heerlijkheid zat hij daar. Lang duurde het niet, want de plicht riep. 'Ik moet weer gaan jagen', gaapte Eaglewing. Hij sprong op een vlotte manier van de rots af en wilde net weggaan tot dat hij iets bekends rook. Hij keek in de richting van waar de geur vandaan kwam.

122 woorden <3



“To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all.”

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenclaw
Member
Buddy? SPT [Ravenclaw] DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Ravenclaw
BerichtOnderwerp: Re: Buddy? SPT [Ravenclaw]   Buddy? SPT [Ravenclaw] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 14:19

Ravenclaw was op jacht.Hij zat net achter een spitsmuis aan totdat hij een stem hoorde:'Ik moet weer gaan jagen'gaapte de onbekende kat.Ravenclaw rook dat het een kater was,een SkyClankater om precies te zijn.''Ja, misschien moet je dat maar gaan doen, als je zo blijft liggen jaag je alle prooi van hier tot StarClan weg!''Zei Ravenclaw serieus.De zwarte kater stapte uit de bosjes, heel statig.Maar na vijf seconden barstte hij in lachen uit.[b]''Hoi,(hahaha)Ik heet Ravenclaw(hahaha)En jij?(haha...)''[b]De kat die voor hem stond herkende hij wel, het was Ealgewing!

-langste post met Ravenclaw-


Buddy? SPT [Ravenclaw] 24e9cwp
Andere accjes van mij:Thornclaw,Eagle*,Splitfire,Bloodkit* en Ravenclaw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackrose
Member
Buddy? SPT [Ravenclaw] DPKsfdL
150
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Blackrose
BerichtOnderwerp: Re: Buddy? SPT [Ravenclaw]   Buddy? SPT [Ravenclaw] Icon_minitimedi 2 jul 2013 - 16:36

Eaglewing keek naar de richting van de geur toen er een zwarte kater uit kwam. ''Ja, misschien moet je dat maar gaan doen, als je zo blijft liggen jaag je alle prooi van hier tot StarClan weg!''. De zwarte kater bleef zo stil staan, maar na een paar seconden barstte hij in lachen uit. Eaglewing was een beetje verbaast, maar grapjes kon hij altijd wel hebben.'Hoi,(hahaha)Ik heet Ravenclaw(hahaha)En jij?(haha...)''. ''Ik heet Eaglewing,'' zei hij lacherig. ''Wat brengt jou helemaal tot hier?'' vroeg hij nieuwsgierig.


Buddy? SPT [Ravenclaw] 161npj
Blackrose||Cherryleaf||Eaglewing||Spotnose||Wretchedkit
:Topics:

Deadman Wonderland
Most EPIC opening, Anime and Manga x3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buddy? SPT [Ravenclaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: