Sometimes I feel so lonely!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes I feel so lonely!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leaf •
Member
Sometimes I feel so lonely! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 20:46

De ochtend begon traag en de zon van nieuwblad steeg lui naar zijn plaatst aan de hemel. Iedereen was al op, maar Moonpaw lag nog in de appertice den. Ze had zo haar dagen dat ze haar ouders heel erg miste en ze lag dan eenzaam op een plek waar ze in zelfmedelijde lag te mokken. Meer leugens hoorde ze over en weer gaan, maar daar besteden Moonpaw zins die dag dat Silverpaw en Divestream haar hadden overtuigt dat ze moest blijven. Het leek moeizaam te gaan toen Moonpaw zich op duwden en met slepende poten zich naar buiten droeg. Iedereen keek haar even na, maar Moonpaw letten daar niet op en ze liep naar en stil plekje in het bos net een paar meter buiten het kamp van de rivierclan. Moonpaw voelde zich zwaar en ze had nog niets gedaan, maar haar verdriet om haar verloren ouders zo vroeg nog voor ze haar oogjes open zou hebben gedaan waren ze beide gestorven. Moonpaw was daarna bij een van de moederkatten gelegt om te overleven. Soms wenste Moonpaw dat ze dat maar niet hadden gedaan. Zacht begon Moonpaw haar lijf liedje te zingen die ze vaker zong wanneer zij zich alleen voelden. The day has just begun, but I feel so heavy that it looks like I have not slept for days! The birds are free to go where they want, but I am bound to this place and would never come to leave. Anybody can lead me out of my release. Sometimes I feel so lonely and nobody seems to worry about than me. So on one day I'm more into my bed and let me take away the day but then, where is the heat that I see when the other kittens from their mothers or fathers lie and the love from them. Sometimes I feel so lonely and nemand who knows how I feel ... Het geluid van pootstappen kwam dichterbij en Moonpaw stopte met zingen en keek treurig naar de kat die naar haar toe kwam. Het was Divestream en Moonpaw keek haar even aan voor ze haar kopje weer om draaide en die op haar pootjes legden en voor zich uit bleef staren.

(Alleen Divestream, Crookedstar, Lightpaw, Thunderpaw en Silverpaw.)


Laatst aangepast door Moonpaw op vr 24 dec 2010 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sometimes I feel so lonely! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 21:02

Thunderpaw zach Moonpaw weg lopen en volgde haar, ttoen Moonpaw op een plek ging ztten, Thunderpaw hoorde hoe Moonpaw een liedje zong:The day has just begun, but I feel so heavy that it looks like I have not slept for days! The birds are free to go where they want, but I am bound to this place and would never come to leave. Anybody can lead me out of my release. Sometimes I feel so lonely and nobody seems to worry about than me. So on one day I'm more into my bed and let me take away the day but then, where is the heat that I see when the other kittens from their mothers or fathers lie and the love from them. Sometimes I feel so lonely and nemand who knows how I feel ... Toen Thunderpaw dacht dat Moonpaw klaar was met zingen stapte ze uit de bosjes en miauwde lief 'wat is er Moonpaw?' Thunderp ging naast Moonpaw zitten want ze voelde dat Moonpaw zich niet prettig voelde of zoiets, Thunderpaw keek Moonpaw aan en wachtte op antwoorde.

(@Moonpaw je hebt wel gelijk gescheven dat Divestream uit de bosjes kwam maar het is lekker Thunderpaw =b, want jij kan niet beslissern of Divestream hierop wil reageren)


Sometimes I feel so lonely! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Sometimes I feel so lonely! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimewo 22 dec 2010 - 21:16

(Divestream had me geschreven en ik dacht dat ze wel zou reageren, maar ze is nu even afwezig en dat wist ik dus niet. Razz )

Moonpaw keek weer om toen ze een bekende stem hoorde n had door haar tranen heen niet goed gekeken n zag na een paar keer knipperen dat het niet Divestream was, maar Thunderpaw. Moonpaw luisterde maar half en legde haar kopje weer op haar pootjes en zuchte diep. 'Ik heb gewoon weer een rot dag. Steeds zie ik dat kittens en hun ouders elkaar lief hebben, maar dat is iets wat bij nooit zou kunnen gebeuren!' zei Moonpaw met een bittereklank in haar stem. Ze was wees en zou nooit de liefde van haar ouders nog krijgen. Ze voelde zich iets gelukkiger toen de ongevraagde herinnering van haar vrienden omhoog kwam en de warme liefde die hen jegens haar koesterden, maar dat was niet hetzelfde als de liefde die haar ouder zouden hebben gegeven? Moonpaw's tranen rolde vloeiend over haar wangen en lieten natte strepen achter die je duidelijk kon zien zitten. Moonpaw wilde eigenlijk liever alleen zijn, maar ze vond het ook wel weer fijn dat er iemand was die haar gezeldschap kwam houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sometimes I feel so lonely! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimedo 23 dec 2010 - 9:44

'Ik heb gewoon weer een rot dag. Steeds zie ik dat kittens en hun ouders elkaar lief hebben, maar dat is iets wat bij nooit zou kunnen gebeuren!' zei Moonpaw bitter, Thunderpaw dacht na en zei: 'Wie zijn jou ouders?', terwijl Thunderpaw dat zei ging ze dicht naast Moonpaw zitten en gaf haar een paar likjes om haar te troosten 'Ik ken mijn ouders ook niet, ik weet niet eens wie ze zijn' Zei Thunderpaw daarna Verdrietig. Ze staarde voor zich uit en dacht aan de kittens die ze altijd zo vrolijk zag spelen en weglopen. Thunderpaw wist dat moonpaw vaak was weggelopen, zij zelf had het echter maar één keer gedaan om dat ze wat vorr da clan wou betekenen want ze voelde zich altijd nuteloos, die éne keer dat ze wegliep was ze gaan jagen en had ze zelf uitgevonden hou je muizen moest vangen. Ze schudde haar kpje en keek weer naar Moonpaw, zij zach er zo verdrietig uit. Thunderpaw gaf Moonpaw nog wat troostende likjes.


Sometimes I feel so lonely! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Sometimes I feel so lonely! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimedo 23 dec 2010 - 21:34

Wat ik weet is dat mijn moeder vlak na mijn geboorte stierf en ze zeiden dat ik maar een zusje had, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoort. Mijn vader was een van de grootste warriors en hij stierf in de strijd tegen een van de andere clans. Maar ik heb zo veel leugens gehoord dat ik niet meer weet wie ik van de andere clankatten kan geloven op jouw, Divestream, Lightpaw, Silverpaw en Crookedstar na. Een van die leugens is dat mijn zusje nog zou leven, maar ik weet niet of dat waar is of niet.' antwoorde Moonpaw met bittereklank in haar stem en ze zuchten diep en voelde Thunderpaw naast haar komen zitten waarbij Moonpaw haar even scheef aankeek en vriendelijk naar haar glimlachte en weer in het niets staarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sometimes I feel so lonely! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 8:08


--------------------------------------------------------------------------------

'Wat ik weet is dat mijn moeder vlak na mijn geboorte stierf en ze zeiden dat ik maar een zusje had, maar daar heb ik nooit meer wat van gehoort. Mijn vader was een van de grootste warriors en hij stierf in de strijd tegen een van de andere clans. Maar ik heb zo veel leugens gehoord dat ik niet meer weet wie ik van de andere clankatten kan geloven op jouw, Divestream, Lightpaw, Silverpaw en Crookedstar na. Een van die leugens is dat mijn zusje nog zou leven, maar ik weet niet of dat waar is of niet.'
antwoorde Moonpaw bitter, Thunderpaw knikte en vertelde: 'Ik ben opgevoed door een van de moederkatten, maar toen ik apprentice werd toen vertelde ze me dat ik niet haar eigenkitten was, maar vooraltijd zal zij mijn moeder blijven, ook vertelde zij aan mij dat ik nog één zusje heb, maar ze wou niet zeggen wie.' Thunderpaw keek Moonpaw lachend aan en zei: 'onze verhalen lijken dus best wel erg op elkaar, zou jij mischien mijn zusje zijn?'


Sometimes I feel so lonely! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Sometimes I feel so lonely! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 23:03

Een verbazend gevoel speelde zich af op Moonpaw's gezicht en ze wist even niet meer wat ze moest denken of doen en ging haar levens verhaal met die van Thunderpaw vergelijken. "Die lijken wel heel erg op
elkaar!"
dacht Moonpaw en ze keek Thunderpaw even strak aan, maar niet onvriendelijk. Haar verdrietige blik veranderde langzaam in een neutrale blik en later weer in een verbluffende blik. 'Het zou best mogelijk kunnen zijn, maar dan moeten we verhaal gaan halen bij de oudere katten en misschien wel bij crookedstar?' zei Moonpaw langzaam en ze sloeg langzaam met de punt van haar staart. Als het waar zou zijn dat Thunderpaw haar bloedeigen zus was dan wilde ze daar meteen antwoord op en stond op. 'Laten we naar de leidersden gaan dan kunnen we het aan Crookedstar vragen of wij echt zusters zijn! Ik hoop van wel dan ben ik niet meer zo alleen.' zei Moonpaw vast beraden en ze wachten even op Thunderpaw en ze trippelde daarna naar de leiders den waar ze Crookedstar zeker kunen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sometimes I feel so lonely! DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely!   Sometimes I feel so lonely! Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 8:47

Thunderpaw zach de verbazing in Moonpaw gezicht trekken, toen moonpaw zei: 'zou best mogelijk kunnen zijn, maar dan moeten we verhaal gaan halen bij de oudere katten en misschien wel bij crookedstar?' zei Moonpaw langzaam, toen Moonpaw dit had gezegd trok ook de verbazing in haar eigengezicht, ze maakte eerst eigenlijk een grapje en had niet verwacht dat Moonpaw er serieus op in ging, Moonpaw stelde zelfs voor om het bij Crookedstar na te gaan vragen!, even later stond Moonpaw op en zei tegen Thunderpaw: 'we naar de leidersden gaan dan kunnen we het aan Crookedstar vragen of wij echt zusters zijn! Ik hoop van wel dan ben ik niet meer zo alleen.' Thunderpaw stond ook meteen op en zei vrolijk maar serieues: 'Ja, is goed. Ik hoop ook echt dat wij zusjes zijn.' en ze ging naast Moonpaw lopen terwijl zij naar de Leadersden liepen.


(maak jij een topic in de leadersden aan?)


Sometimes I feel so lonely! Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes I feel so lonely!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: