Struggling - SPT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Struggling - SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Saltdale
Member
Struggling - SPT DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Struggling - SPT   Struggling - SPT Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:48

Saltpaw wierp een vluchtige blik op de grote boom voor haar, dit was de eerste keer dat ze er alleen op uit ging. Verschillende geuren kruisten elkaar hier, het rook heel anders dan in het kamp. Een kleine ritseling liet haar meteen door haar poten zaken, haar angstige ogen erop gericht. Wie was dat?

- Staggallop
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Struggling - SPT DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Struggling - SPT   Struggling - SPT Icon_minitimewo 3 jul 2013 - 17:57

Weer werd hij eens gewekt voor een voor een patrouille, zijn slaperige ogen moesten weer eens wennen aan het felle ochtendlicht. Leaffall bracht die koude felle zon met zich mee, waar iedereen wel aan moest wennen. Met een wat neutrale blik voor zich uit gericht, volgde hij de WindClan katten en gaapte hij meerdere malen voordat ze de grens ook hadden bereikt. Plots dreef een bekende Clangeur zijn neus binnen en bleef hij met gespitste oren stilstaan. Een paar katten van de patrouille keken hem wat vreemd aan, aangezien Staggallop een net wat beter reukvermogen had dan de andere WindClan katten. "Ik moet even wat controleren, gaan jullie maar verder." Mompelde hij en zonder op een antwoord te wachten ging hij op onderzoek uit. De witte kater versnelde zijn pas wat en de geur bleek hem te leiden naar de Fourtrees. En daar zag hij de bron. Het was geen grote dreiging, maar wel iets om je wat zorgen over de te maken. Staggallop liet zich wat van de heuvel glijden en trippelde kalm naar het poesje toe. Ze had een wat angstige blik in haar ogen die eigenlijk totaal onnodig was. "Ik hoop niet dat je me voor een kat aanziet die bij Fourtrees gaat lopen vechten." Zei hij met een wat humoristische glimlach op zijn gezicht.


Struggling - SPT 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Saltdale
Member
Struggling - SPT DPKsfdL
Danii
193

CAT'S PROFILE
Age: .:. 12 moons .:.
Gender:
Rank:
Saltdale
BerichtOnderwerp: Re: Struggling - SPT   Struggling - SPT Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 12:27

''Ik hoop niet dat je me voor een kat aanziet die bij Fourtrees gaat lopen vechten." glimlachte de kater toen hij tevoorschijn kwam. Saltpaw schoot ietsjes achteruit, maar rechte haar rug. ’’Je weet maar nooit,’’ mompelde ze wantrouwend. Er liepen genoeg gekken rond, al vroeg je het haar. En vertrouwen, daar geloofde ze allang niet meer in. Zeker niet na dat hele gedoe met Shrewleap, haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Struggling - SPT DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Struggling - SPT   Struggling - SPT Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 12:51

De Apprentice was blijkbaar niet geheel overtuigd van zijn beredenering, want ze schoot snel achteruit. Staggallop gaf zijn pogingen op om dichterbij te komen en ging vervolgens op het gras zitten. ’’Je weet maar nooit,’’ Mompelde de ShadowClan kat vervolgens en Staggallop liet zijn kopje wat schuin hangen. Waarom was deze jonge poes toch zo schichtig? "Om het wat minder onpersoonlijk te maken, mijn naam is Staggallop en ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik graag ook jouw naam zou willen weten." Hij keek haar vriendelijk aan en legde zijn sneeuwwitte staart over zijn voorpootjes.


Struggling - SPT 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Struggling - SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: