Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 13:19





Een zwartbruine poes stapte voort, een rilling trok over haar huid, geteisterd door de koude wind en de regen. Een donkere lucht pakte zich boven haar samen en gaf de hele omgeving een donkere, droevige sfeer. De grote bomen van de Fourtrees kwamen in zicht, Heronwing nam een sprintje, tot ze onder de bescherming van een van de machtige bomen was, en kroop weg tussen de wortels. De dikke, stabiele wortels boden de poes enkele troost en bescherming tegen het weer. Pas nu, weggedoken tussen de wortels, keek de poes om zich heen.

& Staggallop


Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:


Laatst aangepast door Heronwing op do 4 jul 2013 - 13:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 13:27


Hij was er nog steeds niet zeker van waarom hij precies naar Fourtrees was gegaan, maar wat had hij anders moeten doen? De patrouilles naar de grenzen, die had hij net gemist en jagen daar had hij nooit zo'n zin in in de regen. Prooien waren dan onmogelijk te spotten en de geuren kwamen zo raar tevoorschijn. Met een zucht boog Staggallop zijn kop en zette hij zich voort naar de vier grote eiken. De regen kletterde op zijn heldere witte vacht en de wind zorgde ervoor dat verschillende pieken vacht in elke mogelijke richting stonden. De witte kater kwam tot stilstand toen hij bij het dal aankwam en even een blik naar beneden wierp. Toen zag hij een beweging die zijn instincten alarm deden slaan. Dit keer was het geen ShadowClan Apprentice die zich hier had verstopt, maar een ShadowClan Warrior. Een wantrouwende blik weerspiegelde in zijn ogen en hij gleed naar beneden. Het gras was net en de druppels vestigden zich aan zijn witte vacht. "Een ShadowClan kat bij Fourtrees?" Gromde hij toen hij onder een van de vier eiken was gekomen en met een versmalde blik tussen de wortels keek waar de poes zich schuilhield. "Ben je dan nog iets van plan of wat?"



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 13:49





De zwartbruine poes keek rond, de geur van WindClan was in haar neus gedrongen, een witte kater was haar gezichtsveld binnen gedrongen. De kater had plaats genomen bij een andere boom, en keek nu naar haar. Een kille blik verscheen in de ogen van de poes, terwijl ze hem in de gaten hield. 'Een ShadowClan kat bij Fourtrees?' Gromde de kater haar toe. Hij keek haar met kritisch versmalde blik aan. 'Ben je dan nog iets van plan of wat?' Heronwing keek de kater spottend aan, moest ze iets van plan zijn om hier te komen? 'Zo, en wie is de WindClanner die veronderstellen durft dat een ShadowClan kat iets van plan moet zijn om bij de Fourtrees te komen?' Haar wenkbrauwen gingen spottend omhoog, terwijl ze de kater aankeek, en uit de bescherming van de boomwortels omhoogkwam. 'Wat zou ik trouwens van plan moeten zijn?'


Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 13:54


Vanonder de sterke wortels voelde hij de hostiele blik in zijn witte vacht branden. Ze kon dat wat ze wilde, blikken deden geen zeer. Bij hem niet althans. 'Zo, en wie is de WindClanner die veronderstellen durft dat een ShadowClan kat iets van plan moet zijn om bij de Fourtrees te komen?' En het kleine poesje kroop onder de wortels vandaan, plots niet meer bang voor de waterdruppels. De glimlach op het gelaat van Staggallop werd wat groter. Ze mocht zo groot doen als ze wilde, maar in zijn opzicht bleef ze voor altijd het poesje dat schuilde voor een beetje regen. 'Wat zou ik trouwens van plan moeten zijn?' De witte kater haalde zijn schouderbladen wat gemakkelijk op. "ShadowClan katten staan bekend om hun.. stiekemheid." Zei hij direct en bleef de poes aankeken met zijn blauw-groene ogen.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:09





De regen deerde de poes niet langer, de wind die door haar vacht streek werd verdrongen naar de achtergrond. Na haar eerste woorden, werd de glimlach van de kater enkel groter, en dat irriteerde de poes alleen maar meer. 'Wat zou ik trouwens van plan moeten zijn?' Sprak de poes. De witte kater haalde zijn schouders op. 'ShadowClan katten staan bekend om hun.. stiekemheid.' Antwoordde hij recht voor zijn raap. Een grijns brak door op het gezicht van de poes, geamuseerd haast. 'Ik wist niet dat WindClanners zo direct waren? Weer wat geleerd.' Heronwing kwam nu helemaal tevoorschijn uit de bescherming van de wortels, en ging voor de kater zitten, haar zwartbruine staart sloeg ze netjes om haar voorpootjes heen, terwijl haar goudgele ogen recht in de zijne keken.


Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:14


Nu was het aan de poes de beurt een glimlach op haar gezicht te laten zien. Nou, nu hadden ze beiden maar plezier. 'Ik wist niet dat WindClanners zo direct waren? Weer wat geleerd.' Het hele lichaam kroop nu onder de bescherming van de wortels vandaan en ze ging vervolgens zitten. "Dan vrees ik dat je niet veel weet van de andere Clans," Zei Staggallop vervolgens met een wat plagerige toon, maar niet speels zoals hij bij zijn zusje deed, maar net een stapje erger. Het was toch maar iemand van een andere Clan, die zou hij nauwelijks nog eens horen. "Of leren ShadowClan katten allemaal maar vechten?"



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:32





'Dan vrees ik dat je niet veel weet van de andere Clans,' Antwoordde de kater op plagerige toon. Het ontging de poes niet dat het anders was dan je bij een vriend of kleiner familie lid zou doen, maar ze trok zich er niets van aan, en haalde enkel haar schouders op. 'Hoeft ook niet. Dat leer je wel, op momenten zoals deze, is het niet?' 'Of leren ShadowClan katten alleen maar vechten?' Ging de sneeuwwitte kater door, op dezelfde toon. 'Oh, misschien wel. Maar, is dat belangrijk om te weten, voor jou, als WindClanner? Ga je het soms doorspelen aan je leider?' Haar toon was spottend, en licht plagerig. Snel haalde ze haar tong over haar voorpoot, om deze wat schoner te krijgen. Veel maakte het niet uit.

OOC; Sorry, er vloeien even geen lange posts uit...


Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 14:42


'Hoeft ook niet. Dat leer je wel, op momenten zoals deze, is het niet?' Probeerde de poes er nog tussendoor te zeggen, maar Staggallop negeerde dit gewoon. Dacht ze nou echt dat hij zomaar zou stoppen met praten alleen maar omdat ze er een argument in wilde gooien? 'Oh, misschien wel. Maar, is dat belangrijk om te weten, voor jou, als WindClanner? Ga je het soms doorspelen aan je leider?' De poes wilde haar voorpoot schoonmaken, maar dit zou niet bepaald veel effect hebben in de stromende regen, toch? "In een gevecht is het altijd wel handig wat informatie te hebben over wat voor een kat je voor je hebt, karakters duiden op technieken en gevechtsstijl. En waarom zou ik het aan Hollystar vertellen, ik heb geen baat bij een ShadowClan poes die niets weet over andere Clans. Dat interesseert geen muis." Met een wat trotse glimlach keek hij haar aan.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 15:35





'In een gevecht is het altijd wel handig wat informatie te hebben over wat voor een kat je voor je hebt, karakters duiden op technieken en gevechtsstijl. En waarom zou ik het aan Hollystar vertellen, ik heb geen baat bij een ShadowClan poes die niets weet over andere Clans. Dat interesseert geen muis.' De poes haalde simpelweg haar schouders op. Dit gesprek werd steeds minder interessant. 'Vast. Maar, wat brengt jou hier, WindClanner?' Haar toon was onverschillig, maar de nieuwsgierige blik in haar ogen was nauwelijks verhuld.


Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 15:59


De poes verloor duidelijk interesse in het gesprek, maar hoezo zou hem dat kunnen schelen? Zijn doel was gewoon om de katten die hier niet echt hoorden weg te halen. 'Vast. Maar, wat brengt jou hier, WindClanner?' Dus toch wilde ze dan meteen weten waarom hij hier was? "Misschien was het wel de stinkgeur, maar dat zullen we nooit weten. Is dit eigenlijk niet een wat aparte schuilplek voor de regen? Weet je zeker dat je niets van plan was?"



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 16:12





'Misschien was het wel de stinkgeur, maar dat zullen we nooit weten. Is dit eigenlijk niet een wat aparte schuilplek voor de regen? Weet je zeker dat je niets van plan was?' Antwoordde de kater haar. De glimlach op het gezicht van de poes ging over naar een serieuze uitdrukking, terwijl ze hem wat niet begrijpend aankeek. 'Ik was mijn Camp even zat. Het is pas gaan regenen toen ik onderweg was, naar hier. Zo stiekem zijn ShadowClanners niet, misschien haal je ons door de war met de BloodClan?' Antwoordde de poes, en bewoog haar blik wat beledigd naar beneden.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 16:20


De glimlach verdween van het gelaat van de poes, maar dit was geen reden voor hem om zijn glimlach te laten verdwijnen. 'Ik was mijn Camp even zat. Het is pas gaan regenen toen ik onderweg was, naar hier. Zo stiekem zijn ShadowClanners niet, misschien haal je ons door de war met de BloodClan?' Sprak de poes, duidelijk beledigd. Staggallop keek haar nog steeds wat neutraal aan met dezelfde kleine glimlach op zijn gezicht. "Nu weet ik nog steeds niet waarom je nou hier bent gekomen. En misschien komt dat omdat ShadowClan ook wel wat vervelende dingen heeft aangericht bij de andere Clans. Jullie zijn nou niet bepaald de liefste, hm?"



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 16:49





De witte kater keek haar nog steeds neutraal, en met hetzelfde kleine glimlachje aan. 'Nu weet ik nog steeds niet waarom je nou hier bent gekomen. En misschien komt dat omdat ShadowClan ook wel wat vervelende dingen heeft aangericht bij de andere Clans. Jullie zijn nou niet bepaald de liefste, hm?' De uitdrukking van de poes werd opnieuw geamuseerd, terwijl ze hem met een scheef hoofd aankeek. 'Ik was het Territory zat en ik liep zo maar wat voor me heen. En toen zag ik de hoge eiken en besefte me dat ik hier heen wilde. Nee, we zijn de liefste niet. We zijn misschien wat... harder, dan andere Clans. So what?' Heronwing keek de kater strak aan, weigerde weg te kijken.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 16:57


'Ik was het Territory zat en ik liep zo maar wat voor me heen. En toen zag ik de hoge eiken en besefte me dat ik hier heen wilde. Nee, we zijn de liefste niet. We zijn misschien wat... harder, dan andere Clans. So what?' Staggallop was niet bang om de blik van de poes te ontmoeten. "Goed, nu pas heb je eigenlijk een heel antwoord gegeven op mijn vraag. Harder als in agressiever?" Misschien dat het niet slim was om deze poes zo ver te pushen, maar wat moest hij anders dan? Gewoon zijn mond houden voor de rest van de tijd? Niet dus.

OOC - Let maar niet op bitchy Staggerd (':



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 17:48





'Goed, nu pas heb je eigenlijk een heel antwoord gegeven op mijn vraag. Harder als in agressiever?' De poes schudde haar kop. 'Niet per se. Als het nodig is. Eerder harder in woorden. We binden niet snel, zoeken normaal weinig contact met andere Clans. En hoe zit het met jullie, zijn ze bij jullie allemaal zo recht door zee?' De poes wilde nu dat hij de antwoorden zou geven, en zij de vragen zou stellen. Voor een keertje. Heronwing wist nog steeds niet of ze de kater nou mocht of niet. Misschien zou ze daar later wel achter komen. Misschien niet.

OOC ~ Maakt niet uit. Let niet op mijn korte posts ;]



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 18:00


'Niet per se. Als het nodig is. Eerder harder in woorden. We binden niet snel, zoeken normaal weinig contact met andere Clans. En hoe zit het met jullie, zijn ze bij jullie allemaal zo recht door zee?' Dus nu wilde zij voor een keertje de vragen stellen? Het maakte hem eigenlijk niet zo zeer veel uit, zolang hij maar niet aangevallen zou worden of er meer katten bij kwamen. "Ik zou niet zeggen dat alle WindClan katten over een kam te scheren zijn," Hij glimlachte plagerig nu hij haar in de val had gelokt. Zojuist had de ShadowClan poes nog gezegd dat bijna alle ShadowClan katten wat harder waren en nu had hij gezegd dat WindClan juist niet zo eentonig saai waren.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 18:10





'Ik zou niet zeggen dat alle WindClan katten over een kam te scheren zijn,' Antwoordde de kater plagerig, en wist zowaar een grijns op haar gelaat te toveren. Lachend schudde ze een momentje haar kop, wetend dat ze in de val was gelokt. 'Ik weet niet eens je naam?' Nieuwsgierig grijnzend keek de zwartbruine poes de kater aan.

OOC ~ Sorry, heel kort.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 18:14


Zijn glimlach werd breder toen er een glimlach op het gezicht van de poes verscheen. Ze had wel door dat hij haar om de tuin had weten te leiden. 'Ik weet niet eens je naam?' Hm. Dus nu stelde ze zulke vragen, maar ach een naam was eigenlijk niets. "Mijn naam is Staggallop en hoe zou jij mogen heten?"



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
Heronwing
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
335

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Heronwing
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 18:50





Heronwing hoopte maar, dat de kater ook zou vinden dat een naam maar weinig was, en deze dus prijs zou geven. Dat zou het praten toch even wat makkelijker maken. 'Mijn naam is Staggallop en hoe zou jij mogen heten?' vroeg de kater haar. De poes glimlachte. 'Aangenaam dan, Staggallop. Ik wordt Heronwing genoemd.' Sprak ze op een wat vriendelijkere toon dan wat ze voorheen gezegd had. In haar ogen vonkte humor en levenslust, en ze kreeg zin om door de regen te rennen. Misschien geen goed idee nu, met deze Staggallop erbij. Ze zou toch maar een raar figuur slaan.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 2w57x44

Thanks <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Staggallop
Member
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ᴛωᴇɴᴛʏ ᴍᴏᴏɴs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ
Gender:
Rank:
Staggallop
BerichtOnderwerp: Re: Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop   Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop Icon_minitimedo 4 jul 2013 - 21:06


Een glimlach verscheen op het gezicht van de poes, blijkbaar had hij haar een plezier gedaan. 'Aangenaam dan, Staggallop. Ik word Heronwing genoemd.' Hij knikte naar de ShadowClan poes die Heronwing werd genoemd. "Dus, Heronwing, hoe gaat het bij jou in de Clan?" Vroeg Staggallop vervolgens om het gesprek ergens naar toe te leiden.



Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop 30kds0l
It's been a while since the two of us talked
About a week since the day that you walked
Knowing things would never be the same
With your empty heart and mine full of pain
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fading away in the shadows ~ SPT & Staggallop
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: