Attacked!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Attacked!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxfur
Member
Attacked! DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 12:56

Foxfur en Blacktail waren samen op jachtpattrouille gegaan. Ze liepen door tot het kleine bos. Foxfur liet de prooigeur binnen dringen tot in haar neus. Ze zag een klein wollig staartje onder de bosjes verdwijnen. “ Ik heb iets gevonden! ” Riep ze enthousiast. Ze sloop richting de bosjes waar het staartje was verdwenen. Ze zag het wollige diertje midden op de openplek zitten. Er klonk geritsel in een van de bosjes! Het konijn vluchtte richting zijn hol. “Wat! Ik zat volkomen stil! ” Ze liep naar het geritsel toe. “ Haha erg grapp..p..ig B..bl..ack..kta..ail. ” De laatste woorden kon ze niet meer uitspreken, want tussen de bosjes zat een grote hongerige vos haar aan te staren. Zijn ogen glimde van de honger. Ze zou dit nooit overleven! “ H..h..elp!! ” Schreeuwde ze. De vos begon met zijn poot te zwaaien, de poot kwam keihard tegen haar schouder. De nagels van de vos drukten in haar vlees. Opeens sprong een zwart figuur op de rug van de vos. Blacktail! De vos sloeg Blacktail met een swiep van zijn staart haar van zijn rug af. Ze knalde neer op de grond, een paar muizenlengtes van Foxfur af. “ Ik moet haar helpen, maar met mijn wond kan ik niet tegen die vos alleen vechten. Maar anders laat ik Blacktail in de steek! ” Zei ze zacht tegen haarzelf. Ze likte een paar keer haar wond. Ze liep naar Blacktail toe. “ Blacktail wordt wakke... ” De vos had zijn poot tegen haar kop geslagen en ze viel flauw. Het laatste wat ze voelde was worden weggesleept door de vos.


Attacked! Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Attacked! Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~


Laatst aangepast door Foxfur op za 25 dec 2010 - 11:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Attacked! DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 15:01

Blacktail en Foxfur waren samen op jachtpatrouille in het kleine bos. heel stilletjes slopen ze rond op zoek naar een prooi . opeens hoorde Blacktail Foxfur opgewonden zeggen : "Ik heb iets gevonden". Blacktail wilde gaan kijken wat ze had gevonden maar opeens hoorde ze een gil ! Ze begon te lopen en toen ze bij Foxfur aankwam zag ze dat ze in gevecht was met een reusachtige vos ! "Ik moet haar helpen !": dacht ze . Behendig sprong ze op de rug van de vos, Foxfur kon ontsnappen maar de vos zwiepte met zijn staart en Blacktail kwam een paar staartlengten verder met een klap op de grond terecht . Ze kon niet meer bewegen en stilletjes verloor ze haar bewustzijn , "Blacktail wordt wakke.. !": was het laatste wat ze hoorde en toen werd alles zwart ....

Even later (ze wist niet hoeveel), werd Blacktail wakker in een ondergronds hol, haar hoofd klopte pijnlijk. "Dit moet het hol van de vos zijn": dacht ze . Naast haar zag ze Foxfur liggen , ze was nog bewusteloos , en ze was gewond ! In haar schouder zat een diepe snee , Blacktail begon er paniekerig aan te likken en Foxfur werd stilletjes aan wakker . "W..waar zijn we ? ": vroeg Foxfur ."In het hol van de vos denk ik ": zei Blacktail . Foxfur stond op en zei:" we moeten hier snel weg voor de vos ondekt dat w..." Maar ze kon haar zin niet afmaken want in de opening van het hol was de vos grommend verschenen . Hij was net met ontblote tanden op Blacktail afgesprongen , maar Foxfur was sneller en duwde de vos met al haar kracht de vos tegen de wand van het hol . de vos bewoog niet meer , was hij dood of alleen bewusteloos ? " We moeten hier snel weg ": zei Blacktail tegen Foxfur . Samen rende ze het hol uit , ze kwamen terecht in een ondergronds gangenstelsel ! Hoe zouden ze hier ooit uit kunnen ontsnappen ?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Attacked! DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 16:32

Foxfur werd wakker gemaakt door een paar vlugge likjes. "W..waar zijn we ? " Vroeg Foxfur. "In het hol van de vos denk ik " Zei Blacktail, in haar ogen glom paniek. " we moeten hier snel weg voor de vos ondekt dat w..." De zin die ze zei kon ze niet afmaken. De vos was teruggekomen. Hij keek woedend en grommend naar de Clankatten. Hij sprong met ontblote tanden op Blacktail af. ik moet iets doen en snel! Dacht Foxfur. Foxfur rende zo snel als ze kon op de vos af en duwde hem met al haar kracht tegen de rotswand. de vos lag er stilletjes bij. Foxfur voelde wat meedelijde voor de vos. " We moeten hier snel weg " Zei Blacktail. Foxfur schudde haar hoofd. Ze rende het hol uit en kwamen uit bij een enorm gangenstelsel! “ We kunnen opsplitsen, als de een de uitgang heeft gevonden roept hij dat luid en de ander volgt het geurspoor dan gewoon. ” zei Foxfur. Blacktail gaf een klein knikje, toch zag Foxfur een glimpje onzekerheid in haar ogen. ze namen allebei een gang. de grot rook smerig, die vos heeft er wel een zooitje van gemaakt! Maar toch er waren meerdere vossen geuren! Ze liep een van de holen in en zag twee kleine vosjes met elkaar stoeien. Ze kon deze schattige beestjes toch niet alleen laten!?


Attacked! Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Attacked! Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Attacked! DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 18:00

daar stonden ze dan in het ondergrondse doolhof . Hoe raakte ze hier ooit uit ?“ We kunnen opsplitsen, als de een de uitgang heeft gevonden roept hij dat luid en de ander volgt het geurspoor dan gewoon. ” zei Foxfur . Blacktail was ietsje onzeker over dit plan ,maar wat konden ze anders ! Dus ze knikte en sloeg een gang in . Blacktail sloop door de gang , het stonk er vreselijk." Vossen zijn niet echt proper op hun woonplaatsen zeg": dacht Blacktail bij zichzelf . Ze sloeg lingsaf dan rechtsaf dan weer lingaf pffff die gangen bleven maar duren ! Maar opeens rook Blacktail weer een vos , en vrij dichtbij ! Snel liep ze terug van waar ze kwam en sloeg lukraak een paar gangen in . Oef ze rook hem nietmeer dus ze ging verder met haar zoektocht . Na even stappen drong er een heel bekende geur haar neus binnen, Buitenlucht !! ze moest bijna bij de uitgang zijn ! Ze volgde de geur verder en verder en ja! ze had de uitgang gevonden ! tevreden stapte ze de buitenlucht in , het rook fantastisch tegenover de geur van die gangen . snel stapte ze terug naar de ingang en riep zo hard als ze kon :"Foxfur ik heb de uitgang gevonden, volg mijn geurspoor !" ze riep het een paar keer en ging toen naast de ingang zitten . Ze wachte en wachte ,maar Foxfur kwam niet . Blacktail begon ongerust te worden , "zouw er mischien iets gebeurd zijn ,": dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Attacked! DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 18:23

Ze keek de twee vossen pups aan. “ Ik kan jullie toch niet alleen laten! ” Zei ze tegen de pups. Opeens hoorde ze Blacktail roepen: "Foxfur ik heb de uitgang gevonden, volg mijn geurspoor !" Foxfur twijfelde even en greep de twee pups in hun nek. Ze snoof nog even de lucht op. Geen vossengeur! Ze snoof nog een keer en rook Blacktails geur. Ze volgde het totdat ze de buitenlucht rook. " Ik kan jullie niet zo aan Blacktail laten zien! Ik moet jullie ergens anders naar buiten halen. Of ik haal jullie op. " Zei ze tegen de pups. Ze zette ze neer achter een rots voor de ingang. Ze liep naar buiten en zag Blacktail gehaast naar haar toe lopen. " Waar bleef je nou? " Vroeg ze bezorgd. " Umm.. Ik kon de geur niet zo goed ruiken door die vossen stank. " Ze geloofde de woorden zelf niet eens. " Laten we nou maar teruggaan! " Zei Foxfur gehaast. Blacktail liep naar de struiken en Foxfur wachtte totdat ze verdwenen was. Ze rende snel de grot in en pakte de twee pups op. Maar de geur van de pups zou heel erg opvallen! Een modderpoel, natuurlijk! Ze zag een grote modderpoel naast een doodsbessen struik staan. Ze rolde de pups een voor een in de modder. Oke, nu kan ik wel gaan. Ze liep richting het kamp. Ze zag een klein hol, vast gebruikt door konijnen. Ze zette de pups er voorzichtig in. Ze leken honger te hebben. Een snelle jacht kan geen kwaad. Ze had al snel een dik konijn gezien. Ze doodde het snel. Ze liep terug naar de pups die ondertussen haar al hadden zien aankomen. Ze rende naar haar toe en hapte naar het konijn. " Rustig! " Histe Foxfur. De pups stopte meteen en gingen rustig naar hun hol. " Hier hebben jullie wat te eten. " Zei ze, ze legde het konijn neer. De pups aten het konijn langzaam op. Tijdens het eten had Foxfur wat mos gehaald. De pups lagen tegen elkaar aan. Foxfur begon zelf ook wat moe te worden. Ze ging tegen de pups aan liggen en ging heerlijk slapen. Opeen s voelde ze een por in haar rug en er klonk gehis. Foxfur zag Blacktail naar haar zien staren ze zei: " Wat is dit! "


Attacked! Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Attacked! Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Attacked! DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 19:32

Eindelijk kwam Foxfur uit het hol gestapt , snel liep Blacktail naar haar toe . "Waar bleef je nou ?": vroeg ze aan Foxfur . " Umm.. Ik kon de geur niet zo goed ruiken door die vossen stank. ": zei foxfur gespannen , de woorden klonken nogal ongeloofwaardig maar het enige wat Blacktail op dat moment wouw was daar zo snel mogelijk weg geraken ." laten we nu maar teruggaan !": zei Foxfur , en daar was Blacktail het helemaal mee eens . Ze liep snel naar de struiken en zette koers naar het kamp , pas toen ze al bijna bij het RivierClan kamp was aangekomen merkte ze dat Foxfur niet meer achter haar was . "Foxfur ?! waar ben je ?": riep Blacktail bang.
"Waar is ze nou ?": dacht Blacktail . Ze kon Foxfur ook niet ruiken, ze rook alleen haar eigen geurspoor .Was ze zo opgegaan in het ontsnappen aan de vossen dat ze niet eens had gemerkt dat Foxfur niet meer achter haar was ? Snel volgde ze haar eigen geurspoor terug , waar was ze Foxfur kwijtgeraakt ? Toen ze al bijna helemaal terug was bij het vossenhol ving ze eindelijk terug een glimp op van Foxfurs geur maar ze rook nog iets de geur van .... een vos . De angst werd nog erger bij Blacktail ,"Wat als Foxfur nu opnieuw was gevangen door een vos en dat ik het niet eens heb gemerkt ! dan is het mij schuld als haar iets is overkomen !": Dacht Blacktail bij zichzelf ,en ze begon het geurspoor te volgen. Uiteindelijk kwam ze aan bij een grot en daarbinnen trof ze iet heel raar aan ! Foxfur lag daar rustig te slapen, met naast haar 2 kleine vossenwelpjes ! Blacktail gaf Foxfur een harde por in haar rug en siste:"Wat is dit !"

Snel sprong Foxfur recht ,"Uhhhhhmm": mompelde Foxfur . Blacktail zag aan haar gezicht dat ze dit niet had verwacht en dat ze niet wist wat ze moet zeggen. "Ik was doodbang! ik dacht dat je was aangevallen door het vos en nu blijkt het dat je voor hen zorgt !!": zei Blacktail kwaad . " Ik kon ze daar niet gewoon achterlaten !": zei Foxfur. " Dat had je wel moeten doen! hun moeder komt ze vast zoeken en dan had ze jouw wel kunnen vermoorden ! we moeten hier nu weg!: zei Blacktail kwaad .maar zou Foxfur de kleine vosjes wel willen achterlaten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Attacked! DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimevr 24 dec 2010 - 20:48

“ Uhhhmm ” Ze kon het gewoon niet uitleggen! Blacktail keek woedend naar haar. "Ik was doodbang! ik dacht dat je was aangevallen door het vos en nu blijkt het dat je voor hen zorgt !!" Zei ze kwaad. " Ik kon ze daar gewoon niet achterlaten! " Zei Foxfur als haar verdediging. " Dat had je wel moeten doen! Hun moeder komt ze vast zoeken en dan had ze jou wel kunnen vermoorden! We moeten hier nu weg! " Blacktail sprak nog steeds op een kwade toon. " Blacktail je begrijpt het niet! Toen ik die moedervos beukte heb ik haar schedel ernstige schade laten oplopen. Dat kon ze niet overleefd hebben! " Blacktail keek haar woedend aan. " We zullen het wel zien als ik het aan de andere heb verteld! " Blacktail liep naar de uitgang van de grot. " Nee! Blacktail! Ze zullen het niet begrijpen! " Maar Blacktail was al weg. Foxfur kon er niet op rekenen dat de andere het zouden begrijpen. Ze zou misschien wel uit de Clan worden geschopt!


Attacked! Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Attacked! Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Attacked! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 20:43

Lightpaw was pas weer beter, en was op zoek gegaan om wat te doen, haar mentor was bezig, dus wouw ze gaan jagen, maar naar alles wat ze had gedaan, en beleefd, had ze geen zin om te zeggen waar ze heeng ging. Ze dagt maar aan de kleine bos. Ze rende richitng het kleine bos, ze zga een muisje en ze zakte in sluip houding, zoals ze het geleerd had, ze besprong het dier en maakte 'm dood. Ze nam ahar prooi mee. Toen ze door rende zag ze Blacktail, Lightpaw verstopte zich, ze rende richting een grot, om te zien wat daar allemaal te beleven was, hier was ze no enit geweest, in dit deel van de kleine bos. Ze liep naar binnen en zag Foxfur daar. Ze had haar nu al gezien, war moest ze nu, aha doen als of er niks aan da hand was. 'Hallo', groete ze verlegen.


Attacked! 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Attacked! DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimema 27 dec 2010 - 16:35

Haastige pootjes, hoorde Foxfur buiten de grot. De vossen pups begonnen een beetje bang te worden. “ Stil maar. Alles is oke. ” Zei Foxfur rustig tegen de pups. Opeens kwam Lightpaw naar binnen gerend. Ze keek wild in het rond, toen ze Foxfur zag. “ Hallo ” Groette ze verlegen. Maar toen ze de pups zag keek ze angstig en verward naar Foxfur. “ Het is niet wat het lijkt, hoor! ” Zei Foxfur snel, straks gaat Lightpaw het aan de hele Clan vertellen! Maar dat zou toch al niet uitmaken, Blacktail was het toch al aan het doen. Lightpaw trippelde langzaam naar een van de vossen pups toe. Het vosje gromde even en Lightpaw schrok. Maar daarna kwam ze weer dichterbij. Ze is een dappere en nieuwsgierige apprentice zeg. Dacht Foxfur. Lightpaw ging zitten en bekeek het vosje. Opeens liep het kleine vosje naar haar toe! Hij ging zelfs tegen haar aan zitten. Foxfur dacht even dat Lightpaw het vosje af zou schudden, maar ze liet het toe. “ Het geeft niet als je nu weg wilt. Maar ik heb wel een vraag. Vind je het eigenlijk wel goed als het vosje tegen je aan komt zitten? ” Vroeg Foxfur. Ze keek goed naar Lightpaw, zou ze de vosjes ook niet in de steek laten of zou ze ze achter laten en het zeggen tegen de Clan?


Attacked! Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Attacked! Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktail
Member
Attacked! DPKsfdL
151

CAT'S PROFILE
Age: 25 manen
Gender:
Rank:
Blacktail
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimema 27 dec 2010 - 18:36

Blacktail was op weg naar het kamp .Ze was woedend op Foxfur , hoe kon ze ooit voor die vosjes zorgen ! Het worden later verschrikkelijke wezens die katten als ons eten als ontbijt ! Maar Blacktail kon het niet over haar hart krijgen om het tegen de rest van de Clan te vertellen , mischien zouden ze Foxfur dan wel wegsturen ! Blacktail kreeg spijt dat ze zo tegen Foxfur had geroepen dus ze maakte rechtsomkeer en ging terug naar de grot om zich te verontschuldingen . Toen ze terug naar de grot aan het stappen was rook ze nog een geur , het wes de geur van Lichtpaw een apprentice en zo te zien liep haar geur ook naar de grot ! "Oh nee mischien gaat Lichtpaw het wel tegen de Clan vertellen !": dacht Blacktail en ze begon te lopen . Maar haar vermoedens werden niet bevesticht want toen ze bij de grot aankwam zat Lichtpaw daar rustig met ook een vosje tegen haar gedrukt . Keurde zij dit voorval gewoon goed ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Attacked! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Attacked!   Attacked! Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 1:12

“ Het is niet wat het lijkt, hoor! ” Zei Foxfur. Lightpaw zei op een sissende toon, 'Waarom zijn hier vossen pups?! Bij jou nog wel, het zijn vossen! Kitten moordenaars!' Blaasde Lightpaw, met opzet om de pups op te jagen. Één van de vossen leek schijt aan haar vijandig hijd te hebben, en gaf haar een paar kopjes, Lightpaw deed even niks,e n bekeek de vos met een vijandige blik. “ Het geeft niet als je nu weg wilt. Maar ik heb wel een vraag. Vind je het eigenlijk wel goed als het vosje tegen je aan komt zitten? ” Vroeg Foxfur. 'Hoe kan je dat vragen, het zijn kitten killers!' Zei ze emt tot pleetjes geknepen ogen. Lightpaw liep bij het beesd weg en ging toen weer zitten, dit moest de clan weten! Lightpaw zag nog een krijger, wat zal die er van vinden! 'Blacktail! Foxfur zorgt voor de vossen, sit meot de clan weten! Dit zijn kitten mordenaars, jong, maar later neit meer!' Siste ze. Ze keek naar de beesten, kleine nog schattige moordenaars! AMar later, later zijn ze enit emer zo schattig.


Attacked! 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Attacked!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: