Algemene Onzin Topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:01

@Babs, hij ziet er tot nu toe goed uit :3


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:08

Babs; Check!
Nele; Moest je 2.6 niet hebben?

HGUTFUGGIHIUHGOTYFIHOKJ M'n manip was bijna af, nu had ik iets uitgeprobeerd maar dat was niet mooi dus begon ik al die klikjes weer te verwijderen, kon ik wel niet genoeg verwijderen zeker--" Kan ik terug opnieuw beginnen met uitknippen en gummen en zooi -__-


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 9k35tl
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:12

hmm, weet iemand een mooi font? ik wil iets waarbij de letters wat doorzichtiger zijn dan de lijnen van de letters.


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:12

http://warriorcats.bigforumpro.com/t9091-and-again-a-titelless-story

Zal ik hier aan verdergaan/het opnieuw schrijven?


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gooseberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
128
Afwezig
Weapon of choice

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gooseberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:13

Whitefang schreef:
Babs; Check!
Nele; Moest je 2.6 niet hebben?

HGUTFUGGIHIUHGOTYFIHOKJ M'n manip was bijna af, nu had ik iets uitgeprobeerd maar dat was niet mooi dus begon ik al die klikjes weer te verwijderen, kon ik wel niet genoeg verwijderen zeker--" Kan ik terug opnieuw beginnen met uitknippen en gummen en zooi -__-

Ja wou ik eerst maar dat vond ik nergens om te installeren en 2.8 wel x'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Dqq795
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:15

ik denk niet dat die manip gaat lukken, mijn pc doet vervelend angry 


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 25jw4cj
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 ZZu0jir Algemene Onzin Topic - Pagina 26 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:22



Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1zva7lw
Leafstorm x Skippy x Bravesoul x Frostlake x Fawnpaw x Sparrowkit x Peachpaw x Foxscent

Foxscent stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:24

Foxscent schreef:
Iemand die hiermee een siggie kan maken voor Foxscent?
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/027/0/2/0249733e45bca66df1fae23837677324-d4nsdgg.jpg

ik wil het doen, wat moet er mee gebeuren?


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:25

Strawberry

*Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam ac elit dictum, lobortis sem quis, accumsan libero. Mauris tempus viverra volutpat. Aenean vel dui a nisl auctor varius quis at orci. Morbi varius dapibus dui nec faucibus. Praesent a lectus ultrices, pulvinar nunc non, posuere ipsum. Quisque sit amet odio tellus. Vivamus non fringilla felis. Donec velit nunc, placerat eu tellus at, lacinia blandit ipsum. Mauris sed gravida ipsum. Nam ut convallis augue. Praesent at tristique urna. Donec quis augue eu purus elementum auctor ac accumsan massa. Etiam tempus, est quis aliquam varius, sapien tellus rhoncus est, nec tincidunt nisl ipsum eget mauris. Donec rutrum pellentesque arcu nec aliquam. Morbi elementum congue quam ac dapibus. In tempus urna enim, eu mattis mi adipiscing et.








*Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Fusce vulputate eleifend sapien. Vestibulum purus quam, scelerisque ut, mollis sed, nonummy id, metus. Nullam accumsan lorem in dui. Cras ultricies mi eu turpis hendrerit fringilla.
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna.






Het werkt nog niet helemaal zoals ik zou willen... Maar ik ben op een goede weg :'D

Oh, and I'll be royally pissed off if someone started using my link idea before I even finished it xD (Zie het bovenste blokje)


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 T4W3e3N
Stamps
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 PS18GM0Algemene Onzin Topic - Pagina 26 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 EjrsROFAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 FWu1gsfAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:26

Goldenshadow schreef:
Foxscent schreef:
Iemand die hiermee een siggie kan maken voor Foxscent?
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/027/0/2/0249733e45bca66df1fae23837677324-d4nsdgg.jpg

ik wil het doen, wat moet er mee gebeuren?

Gewoon een siggie zonder naam en doorzichtig randje erop Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:27

Foxscent schreef:
Goldenshadow schreef:
Foxscent schreef:
Iemand die hiermee een siggie kan maken voor Foxscent?
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2012/027/0/2/0249733e45bca66df1fae23837677324-d4nsdgg.jpg

ik wil het doen, wat moet er mee gebeuren?

Gewoon een siggie zonder naam en doorzichtig randje erop Very Happy

okkie^^


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:27

Foxscent@ Je avatar is van iemand van de verboden artiestenlijst^^" Die heeft ons persoonlijk laten weten dat haar foto's niet gebruikt mogen worden, omdat ze anders juridische stappen gaat nemen.


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 T4W3e3N
Stamps
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 PS18GM0Algemene Onzin Topic - Pagina 26 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 EjrsROFAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 FWu1gsfAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxscent
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Daan :'D
46
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Foxscent
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:28

Strawberry schreef:
Foxscent@ Je avatar is van iemand van de verboden artiestenlijst^^" Die heeft ons persoonlijk laten weten dat haar foto's niet gebruikt mogen worden, omdat ze anders juridische stappen gaat nemen.

Wazz had me al geïnformeerd daarover :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:29

Oké, prima~

Weet overigens dat ik staak met Smoke tot er een trainingstopic voor Snowy komt x'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 T4W3e3N
Stamps
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 PS18GM0Algemene Onzin Topic - Pagina 26 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 EjrsROFAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 FWu1gsfAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:32

I'm lazy today


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 25jw4cj
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 ZZu0jir Algemene Onzin Topic - Pagina 26 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:33

Wilt iemand me joinen terwijl ik m'n manip afmaak? Ik voel me eenzaam nu ik geen skype heb, hier op deze pc... Know the fealing, Babs... Vandaar dat je altijd streamt x'D


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 9k35tl
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:34

Lis@ Correct xD Want anders raak ik lonely tijdens 't tekenen x) Ben stiekem een enorme kletskous, hoe verlegen dan ook.


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 T4W3e3N
Stamps
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 PS18GM0Algemene Onzin Topic - Pagina 26 W0qAlxRAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 EjrsROFAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 FWu1gsfAlgemene Onzin Topic - Pagina 26 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Spitfire
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Stephano~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 20 moons ||
Gender:
Rank:
Spitfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:35

Skullfur heeft een opera ava TwT

LAB




Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Bdqx3q

The world is wide,
But im the princess


PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Goldenshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein
627
Actief

CAT'S PROFILE
Age: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..
Gender:
Rank:
Goldenshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:36

Whitefang schreef:
Wilt iemand me joinen terwijl ik m'n manip afmaak? Ik voel me eenzaam nu ik geen skype heb, hier op deze pc... Know the fealing, Babs... Vandaar dat je altijd streamt x'D

whaaa, ik wil joinen^^


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 1rycfc
klik eens^^
Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit.
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Ttt8
thx to Bregje voor me setje, I really like it^^
Me:

Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedi 9 jul 2013 - 14:38

Strawberry schreef:
Lis@ Correct xD Want anders raak ik lonely tijdens 't tekenen x) Ben stiekem een enorme kletskous, hoe verlegen dan ook.

Ah, denk je? x'D Had ik éeecht nog niet door^^" Nee, dat is gezellig c:
Eurch, ik moet dat nog installeren op deze pc--" Seriously?! -_- Dan ga ik na deze manip wel op m'n eigen pc hoor! .-.


Algemene Onzin Topic - Pagina 26 9k35tl
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: