Sometimes I feel so lonely! (deel 2)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sometimes I feel so lonely! (deel 2)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leaf •
Member
Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Sometimes I feel so lonely! (deel 2)   Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Icon_minitimeza 25 dec 2010 - 9:17

Moonpaw hoorde Thunderpaw vrolijk maar serieus zeggen dat ze hoopte dat zij en Moonpaw zusjes waren. Moonpaw gaf Thunderpaw een kopje en liep verder. 'Dat hoop ik ook dan weet ik dat ik niet langer alleen meer ben.' zei Moonpaw wat vrolijker en ze trippelde naast Thunderpaw. Zo liepen ze samen naar de leidersden en Moonpaw aarzelde eerst, maar liep daarna toch naar binnen. Moonpaw zag nog niemand in de leiders den en ze draaide zich om en keek Thunderpaw aan. 'Weet jij waar Crookedstar is?' vroeg Moonpaw en ze ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sometimes I feel so lonely! (deel 2) DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely! (deel 2)   Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Icon_minitimezo 26 dec 2010 - 8:17

'Nee' antwoorde Thunderpaw op wat Moonpaw zei 'Mischien moeten we hier even wachtten dan komt hij zo weer terug?' ze keek rond door het kamp, het was er niet bijzonder druk maar ook niet bijzonder rustig, ze hoopte maar dat Crookedstar snel weer terug zou komen zodat Thunderpaw en Moonpaw aan hem konden vragen of hij wist of ze zusjes waren, maar ze zag Crookedstar nog niet komen dus ging ze naast Moonpaw zitten wachten terwijl ze wat rareplukken uit haar vacht goed streek.


Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Sometimes I feel so lonely! (deel 2) DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely! (deel 2)   Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 14:46

Crookedstar liep binnen zijn den en zag 2 apprentice´s staan en zuchtte "Is het belangrijk, want ik heb nog veel te doen voor de clan. Ik heb het razend druk dus ik heb geen tijd voor de probleempjes van Thunderpaw.... en Moonpaw..... " zei hij toen. Hij keek hun aan en verwachtte het al, ze waren erachter. Waarschijnlijk of het zou iets onbenulligs zijn. Hij zuchtte en keek hun aan. "Wat is er aan de hand? Wat willen jullie weten of vragen" Het was een rotweer nu, hij was drijfnat geworden door regen die net was gevallen. Het water droop van zijn vacht terwijl die plat hing. "Gaat dit over een familie kwestie." vroeg Crookedstar

(groter posten zo kan ik ook niet posten.)


Sometimes I feel so lonely! (deel 2) 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyfeather
StarClan
Sometimes I feel so lonely! (deel 2) DPKsfdL
1472

CAT'S PROFILE
Age: Ageless...
Gender:
Rank:
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely! (deel 2)   Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 14:52

Moonpaw, Thunderpaw, 5 volle regels alsjeblieft Smile, anders valt het onder spam~


Sometimes I feel so lonely! (deel 2) UypcHQo
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Age: 30 mane
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely! (deel 2)   Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Icon_minitimema 3 jan 2011 - 20:09

Na even gewacht te hebben kwam Crookedstar binnen en Moonpaw hoorde wat hij zei. Ze ging zitten en keek haar vorige mentor strak aan. Ze wilde antwoorden en geen flauwe uitvluchten meer. 'Het gaat over een famillie kwestie ja. Ik vindt dat Thunderpaw en ik beide een verhaal hebben die erg veel op elkaar lijken en nu willen we weten of Thunderpaw en ik zusters zijn?' vroeg Moonpaw wat brutaler dan ze bedoelt had. Moonpaw schrok er zelf van en mompelde een verontschuldeging er achteraan terwijl haar oren slap gingen hangen, maar ze herstelde zich al snel en haar brutale houding was al weer snel terug. Crookedstar mocht een goede smoes verzinnen als hij het hun nog langer wilde verbergen? Het weer buiten was kennelijk nat geworden want Crookedstar's vacht was tegen zijn lichaam geplakt en je kon nu al zijn spieren zien.
( Sorry ik heb het nog al druk de laatste tijd, vandaar dat ik niet zulke grote stukken kan schrijven en mijn inspiratie is even op de loop. ) lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Sometimes I feel so lonely! (deel 2) DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Sometimes I feel so lonely! (deel 2)   Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Icon_minitimedi 4 jan 2011 - 20:00

Thunderpaw zag de drijfnatte Crookedstar aankomen en ze stond op, toen hij binnengekomen was zei hij meteen tegen Thunderpaw en Moonpaw "Is het belangrijk, want ik heb nog veel te doen voor de clan. Ik heb het razend druk dus ik heb geen tijd voor de probleempjes van Thunderpaw.... en Moonpaw..... Wat is er aan de hand? Wat willen jullie weten of vragen. Gaat dit over een familie kwestie?" Thunderpaw keek een beetje twijfelend naar haar poten en was dan ook blij dat Moonpaw reageerde en hun vraag stelde nemelijk: 'Het gaat over een famillie kwestie ja. Ik vindt dat Thunderpaw en ik beide een verhaal hebben die erg veel op elkaar lijken en nu willen we weten of Thunderpaw en ik zusters zijn?'' zei Moonpaw, Thunderpaw werd even bang dat Crookedstar boos zou worden van de brutale klank in Moonpaw's stem Thunderpaw keek naar Crookedstar en knikte instemmend met wat Moonpaw zei. Thunderpaw keek verwachtings vol naar Crookedstar en daarna naar buiten; het regende dat het goot en Thunderpaw had meelij met de katten die nog buiten waren of pattroullie moesten gaan lopen, maar ze keek al snel weer naar Crookedstar terwijl ze nog steeds op antwoord wachtte....


Sometimes I feel so lonely! (deel 2) Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sometimes I feel so lonely! (deel 2)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: