[Open-spt] Moves like jagger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Open-spt] Moves like jagger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparrowfeather
Elder
[Open-spt] Moves like jagger Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 11:47

Sparrowkit werd wakker en gaapte eventjes. Zijn vachtje zat vol met klitten, want er was niemand die tenslotte echt voor hem zorgde. Voordat hij het wist werd hij gepakt door een queen, die hem meenam naar haar eigen nestje. Hij dronk gulzig van de melk en kreeg daarna een stevige wasbeurt. Toen hij klaar was, na een tijdje, trippelde hij de nursery uit. Zijn tabbykleurige vacht zou nog wel eens een goede camouflage worden, had hij gehoord van een warrior. De kleine kit zag een steentje liggen en sprong erop, het ding rolde zowat om. ''Laat alle katten die oud genoeg zijn om te lopen zich verzamelen bij de hoogsteen voor een Clanceremonie!'' Riep hij en een paar warriors grinnikten, maar dat had hij niet door. Hij ging helemaal op in zijn rol als Sparrowstar.



Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[Open-spt] Moves like jagger EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 11:57

Skullfur trippelde de Warriors Den uit. Ze keek een beetje humeurig naar een tabby kitten die net de Nusery uit kwam. Zuchttend knipperde Skullfur met haar ogen. Er lag een mini steentje voor haar poten. Voordat ze wist wat er gebeurte sprong de kitten op het steentje. Geschrokken deinsde Skullfur blazend achteruit. Ze wou net een waarschuwing snauwen maar werd onderbroken door de kleine kitten. ''Laat alle katten die oud genoeg zijn om te lopen zich verzamelen bij de hoogsteen voor een Clanceremonie!'' Skullfur bekeek de kitten. Wat een gek jong. "Hé, wil je in het vervolg eens uitkijken waar je springt.", miauwde ze bot tegen het kleintje. Ze tikte tegen het steentje. Met een grote boog vloog het steentje weg...



[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[Open-spt] Moves like jagger Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:22

Voordat de tabby het wist belandde hij op de grond, en een warrior keek hem wat boos aan. "Hé, wil je in het vervolg eens uitkijken waar je springt." Zei ze en tikte het steentje waar hij zojuist nog op stond weg. Sparrowkit keek haar teleurgesteld aan. ''Sorry hoor, ik wilde alleen maar..'' zijn stem stierf weg. Niet goed wetend wat hij moest doen keek hij beschaamd naar zijn poten. Wist hij veel dat hij dat spel niet meer mocht spelen? Hij legde zijn oortjes plat en keek haar toen verschuldigd aan. ''Sorry..'' Piepte hij nog een keer en sloeg zijn ogen weer neer.



Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[Open-spt] Moves like jagger EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfsbane
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
» Quinty «3 «
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 76 Moons «
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfsbane
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:29

Met een diepe geeuw wandelde de grote, tabby gekleurde, langharige kater uit de Warrior Den. Hij had een goede nacht achter de rug, ondanks dat 'ie wat aan de korte kant was geweest. Wolfbane wilde net naar de prooistapel lopen, toen hij een snauw aan zijn rechterkant hoorde. Daar merkte hij een oude bekende op, Sparrowkit, de kitten die het kamp uit was gesneakt en bijna was aangevallen door een vos. De littekens van dat gevecht stonden nog steeds in zijn lijf gekerfd. Bij de kitten stond Skullfur, die blijkbaar niet zo gesteld was op het verhaal van de kitten. Rustig liep de kater naar de twee katten toe en knikte ze toe. "Kalm aan, Skullfur. Droomde jij vroeger ook niet van het Leader zijn?" probeerde hij de kattin te sussen. "Wilt deze warrior niet naar u luisteren, Sparrowstar?" miauwde hij daarna vriendelijk naar de kittens. Die hij een knipoog gaf en daarna weer rechtop ging zitten.

[Sorry, kon het niet laten x'd Hope you don't mind~]


"When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
[Open-spt] Moves like jagger 2dufpu9
He said son when you grow up. Would you be the saviour of the broken.
The beaten and the damned?"

Dankje Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[Open-spt] Moves like jagger Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimewo 10 jul 2013 - 19:43

De kleine kater keek op bij het horen van een bekende stem. De naam van de tabby kater voor hem was Wolfsbane, die hem samen met Lionroar had gered van de vos.  Zijn oortjes vlogen meteen weer overeind en een grote smile kwam op zijn gelaat. "Kalm aan, Skullfur. Droomde jij vroeger ook niet van het Leader zijn?" Suste hij de andere warrior. "Wilt deze warrior niet naar u luisteren, Sparrowstar?" Sprak Wolfsbane en Sparrowkit glimlachte van oor tot oor. ''Ja!'' Piepte hij en trippelde naar Wolfsbane, waarna hij een kopje tegen diens poot aan duwde, en zachtjes begon te spinnen.



Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[Open-spt] Moves like jagger EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 13:42

''Sorry hoor, ik wilde alleen maar..'' De grijze kattin snoof, net goed. ''Sorry..'', piepte Sparrowkit erachteraan. Skullfur keek op toen Wolfsbane op haar af kwam. "Kalm aan, Skullfur. Droomde jij vroeger ook niet van het Leader zijn?" Skullfur trok haar lip dreigend op. "Wilt deze warrior niet naar u luisteren, Sparrowstar?" Sparrowkit glimlachte plots van oor tot oor. en riep: ''Ja!'' Skullfur zuchtte. Stomme katten. Ze legde haar oren plat tegen haar kop en keek de kitten en Wolfsbane dreigend aan. "Wat je wilt.", miauwde ze bot. Daarna wende ze zich geërgerd tot Sparrowkit. Ze boog een klein stukje en vroeg: "Sparrowstar, waarom hebt u een clanvergadering opgeroepen? Is er iets ergs gebeurd?" Haar stem klonk overdreven neerbiedig, ook al spuwden haar groene ogen vuur. Ze was eigenlijk een lieve en zachtaardige kattin, diep van binnen... Maar vanbuiten was ze... anders.


[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[Open-spt] Moves like jagger Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimedi 16 jul 2013 - 11:13

"Sparrowstar, waarom hebt u een clanvergadering opgeroepen? Is er iets ergs gebeurd?" Begon Skullfur en Sparrowkit draaide zich naar de kattin toe. ''BloodClan wil ons aanvallen, ik zoek sterke warriors om te vechten.'' Miauwde hij ietwat schor, en sprong op een blaadje, sneed deze met zijn al redelijk scherpe blaadjes doormidden en zette zijn haren overeind. ''Zo moet dat.'' Sprak hij en keek beide warriors aan.



Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[Open-spt] Moves like jagger EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimevr 19 jul 2013 - 10:50


''BloodClan wil ons aanvallen, ik zoek sterke warriors om te vechten.'' Skullfur knikte geërgerd. ''Zo moet dat.'' De kattin zuchte. Waarom moest ze toch meespelen. Kon ze niet zoals bij Poisonkit de kitten bijna vermoorden? Dat zou veel spannender zijn. Plots kwam er een ideetje in haar op. Ze grijnsde gemeen. "Oké Sparrowkit ik speel nu de leader van de BloodClan en ik ga jullie aanvallen" Ze schuifelde zijwaarts naar Sparrowstar en gromde: "Ha, Sparrowstar, dit is je laatste dag. Geniet nog van de katten rondom je..." Haar zieke, kille lach was oorverdovend. Op dat moment sprong ze Skullfur op Sparrowkit. Ze katapulteerde hem een eindje weg en sprong terug op hem. Zo bleef het een tijdje doorgaan; wegkatapulteren en terug aanvallen. "Mrrrauwrr.", lachte ze. Het kon haar niet schelen dat de hele clan kon zien wat ze met kittens deed. Het kon haar niet eens schelen dat ze uit de clan werd geschopt. Hoe meer geweld, hoe beter., dacht ze lachend.


[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfsbane
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
» Quinty «3 «
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 76 Moons «
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfsbane
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 18:39

Zijn appelgroene ogen hielden de warrior scherp in de gate, hij was er niet helemaal gerust op dat ze zich gedeisd zou houden nu hij haar had aangesproken. Sparrowkit was ondertussen tussen zijn poten gekropen en begon zachtjes te spinnen. Hij glimlachte eventjes en gaf de kitten een aai over z'n kop heen. Ondertussen leek het alsof Skullfur eindelijk meespeelde met het spelletje en vroeg aan Sparrowkit waarom hij de clanmeeting bij elkaar had geroepen. De kitten antwoorden dat Bloodclan aanviel en dat ze sterker warrior nodig hadden.
Blijkbaar zag de poes haar kans hiermee, want ze vertelde dat zij de Bloodclan leader zou spelen en de kitten zou aanvallen. Wolfsbane hielt de poes scherp in het oog, maar verstijfde toen hij haar met de kitten zag gooien. Zijn nekharen gingen overeind staan en met een luide Mrauw sprong hij op de poes. Met enige moeite kon hij zichzelf bedwingen om zijn nagels niet letterlijk in haar nek te slaan. Hij probeerde Sparrowkit en Skullfur van elkaar af te krijgen en ging beschermend voor de kitten staan. "Wees gerust, Sparrowstar. Ik zal u beschermen tegen dit mormel," miauwde hij, terwijl hij de poes met vastberadenheid in haar ogen aankeek. Niemand kwam aan Sparrowkit, niet zolang hij er was!


"When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
[Open-spt] Moves like jagger 2dufpu9
He said son when you grow up. Would you be the saviour of the broken.
The beaten and the damned?"

Dankje Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimeza 20 jul 2013 - 18:50


Skullfur voelde hoe ze af de kitten werd getrokken. Wolfsbane ging voor Sparrowkit staan. "Wees gerust, Sparrowstar. Ik zal u beschermen tegen dit mormel" De katting grinnikte. "En moet ik nu bang zijn? Je ziet eruit als een kittypet." Dat laatste snauwde ze tegen hem. Skullfur ging zitten en draaide haar kop om de wond te likken. Nadat ze dat had gedaan stond ze op. "Exuseer mij Wolfsbane, maar ik moet Sparrowkit naar de StarClan brengen.", gilde ze lachend. Haar spieren spande zich en ze sprong over de kop van Wolfsbane recht op de kitten. Ze lachtte kil en zette haar tanden in de poot van de kitten. Ze bleef doorbijten. Wat maakt het uit dat zijn poot gebroken was? Des te beter. Haar zieke lach schalde over de openplek toen ze nog een beet gaf.


@Daan; Skull zal Sparrowkit niet vermoorden, maar hoever mogen de wonden gaan?
@Quinty; yep ik weet het ik ben Skulls reputatie in de Clan aan het verpesten >D


[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[Open-spt] Moves like jagger Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:09

"Oké Sparrowkit ik speel nu de leader van de BloodClan en ik ga jullie aanvallen" Sprak de kattin en Sparrowkit keek haar aan, en ze gromde naar hem. "Ha, Sparrowstar, dit is je laatste dag. Geniet nog van de katten rondom je..." Zei de kattin met haar snerpende stem en hij huiverde, vond hij dit spel nog wel leuk? Opeens voelde hij hoe hij werd opgelicht, neerkwam en weer op werd gelicht. Hij stootte de tweede keer zijn hoofdje tegen de grond en een schok ging door zijn lichaam heen. Zijn botten waren te zwak, hij was nog maar twee manen. "Mrrrauwrr." Sprak de poes en ze stopte, waarna Sparrowkit ineen dook, nee, hij vond het niet leuk meer. Zijn kopje tolde een beetje en zijn oogjes waren groot van de schrik. Toen ging Wolfsbane beschermend voor hem staan. "Wees gerust, Sparrowstar. Ik zal u beschermen tegen dit mormel," Sparrowkit dook ineen, een beetje angstig. "En moet ik nu bang zijn? Je ziet eruit als een kittypet." Spuwde de grijze kattin naar Wolfsbane, en de kleine kitten huiverde eventjes. "Exuseer mij Wolfsbane, maar ik moet Sparrowkit naar de StarClan brengen." Gilde de kattin lachend en hij was een paar seconden in de schaduw gehuld, de poes was over de tabby kater gesprongen en landde nu bovenop hem! Hij gilde het uit toen de kattin in zijn poot beet, en hij voelde hoe haar tanden zijn zachte vlees binnendrongen. ''HOU OP!" Gilde hij angstig met een was hees stemmetje. ''Het was nep, ik heb geen negen levens! Hou op!'' Hij begon vervolgens luid te huilen, zowel van angst als van pijn.

Naja, hij mag niks breken want hij moet wel warrior enzo kunnen worden




Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[Open-spt] Moves like jagger EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfsbane
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
» Quinty «3 «
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 76 Moons «
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfsbane
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimema 22 jul 2013 - 13:55


De langharige tabby kater probeerde Sparrowkit zo veel mogelijk te beschermen, maar hij kon niet voorkomen dat Skullfur over hem heen sprong en de kitten te pakken kreeg. Hij gromde, draaide zich woest om en spande zijn spieren. Hij zette zich af tegen de grond en dook op de kattin af. Hij beukte haar van Sparrowkit af en probeerde haar tegen de grond gepint te houden. ZIjn klauwen boorde zich in haar vacht en hij boog zich voorover om zijn tanden in haar nek te laten zinken. Niemand kwam aan Sparrowkit en deze kattin had die lijn ver overtreden. Hij gromde, beet één keer hard door om de kattin te waarschuwen dat hij niet met zich liet sollen. Daarna sprong hij weg en haalde Sparrowkit bij Skullfur weg in een vloeiende beweging. "Blijf hier!" miauwde hij naar de kitten, terwijl herinneringen door zijn kop schoten aan de laatste keer dat hij dat tegen Sparrowkit had gezegd. Toen had een vos hem aangevallen, hu was het een clangenoot. "Verraadster!" spuwde hij de kattin toe. Hij had de Warrior Code verbroken door Skullfur aan te vallen, maar het was voor een goed doel geweest. Anders was Sparrowkit er nu geweest!


"When I was a young boy. My father took me into the city to see a marching band.
[Open-spt] Moves like jagger 2dufpu9
He said son when you grow up. Would you be the saviour of the broken.
The beaten and the damned?"

Dankje Babs<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 12:39


Alles ging zo snel. Sparrowkit die schreeuwde en Wolfsbane die haar aanviel. Het werd even zwart voor Skullfurs ogen maar het ging al snel weg. "Verraadster!", spuwde de kater naar haar. Skullfur lachtte kil toen ze dat hoorde. "En nu moet ik bang zijn?", vroeg ze lachend. Ze ging zitten en strijkte met haar tong de haren op haar rug glad. De ritmische likken leken uren te duren. Het leek of ze zich overgaf, maar dat was niet zo. Skullfur keek op toen een zwerm vogels over het kamp vlogen. Met een kille grijns sprong ze op. Met al haar kracht wierp ze zich op Wolfsbane. Ze probeerde naar zijn nek te bijten.


@Daan; oké. :]


[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimedo 1 aug 2013 - 20:19

-Ik hoop dat ik er nog bij kan, anders negeer je me maar :3-
Met een grote geeuw liep Goldenkit de nursery uit. Hij had vannacht goed geslapen, ondanks de koude. Toen hij buitenkwam zag hij nog net hoe Skullfur Sparrowkit besprong. Goldenkit rende er zo snel hij kon heen. Toen hij ernaast stond, zag hij een andere kater, waarvan hij dacht dat het Wolfsbane was, naast het groepje staan. Goldenkit grauwde en sprong op Skullfur af. "Je hebt het recht niet om hem iets aan te doen!", gilde hij, waarna hij probeerde hem met zijn nageltjes te krabben.


[Open-spt] Moves like jagger 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 11:03


Skullfur probeerde nog steeds in Wolfsbane nek te bijten toen er een jong op haar af sprong. "Je hebt het recht niet om hem iets aan te doen!", gilde die. Skullfur draaide haar kop toen de kitten haar probeerde te krabben. Het was Goldenkit. Ze lachte en liet Wolfsbane meteen los. Met een grauw storte ze zich op Goldenkit. Haar nagels lieten sporen achter op zijn rug. Uiteindelijk drukte ze hem tegen de grond. Skullfur boog haar kop en siste in de kitten zijn oor; "Zeg maar hallo tegen de StarClan."


@Goldenkit; Skullfur zal je eens onderhanden nemen (dus je word niet genegeerd)^^
ehm... dezelfde vraag die ik aan Stijn vroeg: hoever mogen de wonden gaan?


[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimevr 2 aug 2013 - 14:06

-Zolang hij er niet aan dood gaat, en uiteindelijk nog warrior kan worden, maakt het niet echt uit.-
Skullfur drukte hem hard tegen de grond. Hij voelde haar nagels in zijn zijn rug boren, en haar warme adem in zijn oor: "Zeg maar hallo tegen de Starclan.". Goldenkit was bang, hij was toch nog veel te jong om te sterven? Hij smeekte Starclan om hem hierdoor te helpen. Hij probeerde zich uit Skullfur's greep los te rukken, maar die poes was sterk. Uiteindelijk gaf hij het op. Hij dwong zijn lichaam te verslappen en maakte zich klaar om Starclan te ontmoeten.


[Open-spt] Moves like jagger 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
[Open-spt] Moves like jagger Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:31

Met angstige oogjes keek de kleine Sparrowkit toe, hoe Wolfsbane hem verdedigde. Hij kroop naar achteren, zijn oortjes diep in zijn nek. Zijn kleine staartje was opgezet van de schrik. Een siddering ging door hem heen toen het er op leek dat de poes een andere kitten naar StarClan zou helpen. Het tabby katertje raakte in paniek, en snelde zich weg, weg van de poes, weg van Wolfsbane. Halsoverkop rende de kitten het kamp uit. Hij moest hier weg, weg! Dat waren de enige dingen die nu tot hem doordrongen. Een kat probeerde hem tegen te houden, maar half glijdend ging hij onder de kat door. Hij rolde het territorium in en verdween in het lange gras. Het geroep achter hem was niet meer te horen. Niet voor hem, tenminste. De pijn in zijn poot was afgrijselijk, maar hij bleef rennen.

- Sparrowkit topic uit


Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT.
[Open-spt] Moves like jagger EXF9L8J
ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
[Open-spt] Moves like jagger DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: [Open-spt] Moves like jagger   [Open-spt] Moves like jagger Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 13:58

Skullfur beet Goldenkit hard in de nek. Ze schudde hem heen en weer toen plotseling Sparrowkit wegrende. Ze liet de kitten los. Misschien was het ook beter voor haar om weg te gaan. Vol haat siste de kattin naar de rest en stoof weg, achter Sparrowkit aan. Toen ze zijn geur had opgepikt ging ze de andere kant op. Nu moest ze opzoek naar een nieuwe prooi.

-TOPIC UIT-


[Open-spt] Moves like jagger ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Open-spt] Moves like jagger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: