Don't cry because it's over, smile because it happened.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't cry because it's over, smile because it happened.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lionroar
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 18:10



Met één konijn in zijn mond stapte de Windclan warrior het kamp binnen. Vandaag had hij niet zoveel geluk gehad in het jagen. De prooidieren waren oplettend en ook als hij er meer had gevonden dan dit ene konijn, dan had hij ze niet makkelijk kunnen vangen. Hij zuchtte toen hij zijn prooi op de stapel gooide en zelf een kleine, magere rat er vanaf haalde. De grote prooidieren liet hij over voor de queens, elders en kits. Zij hadden het, het hardst nodig. Hij ging in de schaduw zitten en begon aan zijn prooi.

& Poisonkit



Don't cry because it's over, smile because it happened. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Don't cry because it's over, smile because it happened. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimezo 14 jul 2013 - 20:43

De kitten keek met vernauwde ogen naar de kamp ingang. Ze hoopte Lionroar te zien, ze had wel eens kits over hem horen praten. Ze had vraagjes opgevangen dat gij tegen Icy had gevochten. Een poes die de leider van de o zo kwade Bloodclan was. Poisonkit hoopte dat de kater haar wat technieken zou willen leren. 'S avonds als niemand het door had glipte ze vaak het kamp uit om jn haar eentje te trainen, maar dat was voor haar niet genoeg. Zelfs al liep ze voor op de meeste kittens.
Na een tijdje kwam de kater het kamp binnen met een enkel konijn bungelend uit zij bek. Terwijl Poisonkit opstond en op hem agenda begon te trippelen legde hij het konijn neer en pakte hij een mager ratje o die mee te nemen naar een plaatsje in de schaduwen. Vlak voor Lionroar stopte Poisonkit. Ze hoopte dat hij haar een kans zou geven, aangezien ze een nogal slechte reputatie in de clan had. "Jij bent toch Lionroar?"


The dosage makes it either remedy or poison
Don't cry because it's over, smile because it happened. Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimezo 4 aug 2013 - 17:28



Hij had zich in de schaduw gelegd, ook al had het niet zoveel zin. Veel zon was er niet meer, zo aan het einde van Leaf-fall. Er was voornamelijk regen en kou, maar dat maakte de kater niet zo veel meer uit. Hij nam een hap van de magere rat en at het vlees gulzig op. Honger had hij zeker, maar iets groters dan dit wilde hij niet pakken. Natuurlijk wilde hij geen honger lijden, maar hij kon beter honger hebben dan de kits, queens en de elders. Zij moesten goed gevoed worden. Hij keek op toen hij pootstappen op hem af hoorde lopen, verbaasd keek hij de kitten aan die hem een vraag stelde. "Jij bent toch Lionroar?" Miauwde de grijze poes voor hem. Hij knikte vrijwel meteen. Natuurlijk was hij Lionroar. "Ja, dat ben ik." Miauwde hij droogjes.


Don't cry because it's over, smile because it happened. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Don't cry because it's over, smile because it happened. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 18:48

De kater knikte bij het horen van haar vraag. "Ja, dat ben ik."zei hij droogjes. Poisonkit keek hem onderzoekend aan. Hij was wit, en op zijn gezicht waren rode aftekening te zien. Zijn ogen hadden ene oceaan blauwe kleur. De jonge kit dacht goed na over wat ze zou gaan zeggen, wat zou er voor zorgen dat ze geen wantrouwen opwekte? Hoe diep was ze wel niet gezakt. Ze wist niet een hoe je een normaal gesprek kon voeren. Al was dit niet gehele haar eigen fout, het waren de anderen die haar zo hadden gemaakt. "De andere kittens spelen altijd dat ze jou zijn, ze zeggen dat je een goede vechter bent"miauwde ze. Even twijfelde ze nog, maar toen besloot ze het toch te vragen. "Kunt u me wat vecht technieken leren? Alsjeblieft?"vroeg ze hem. Hopend dat hij ja zou zeggen


laat sorry D:


The dosage makes it either remedy or poison
Don't cry because it's over, smile because it happened. Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 20:16



"De andere kittens spelen altijd dat ze jou zijn, ze zeggen dat je een goede vechter bent" Hij fronste, terwijl zijn oceaanblauwe ogen de poes voor hem bekeken. Dus kittens speelden hem? Sinds wanneer was hij een voorbeeld voor kittens? De kater die zich een beetje afwezig hield, die altijd al problemen had gehad in zijn leven. De kater wiens pleegmoeder hem links liet liggen toen haar eigen kittens waren geboren, de kater die als jonge kat aan de zijde van zijn stervende zusje zat. Hij kon het amper geloven dat ze hem een goede vechter vonden. Ja, hij had dan wel gevochten met Icy, maar dat maakte hem toch nog geen sterke kat? Toch? "Kunt u me wat vecht technieken leren? Alsjeblieft?" Hij wiebelde met zijn oren. Een kitten leren vechten? Waarom was deze kit zo geïnteresseerd in vechten? "Poisonkit," Begon hij. "Waarom ben je zo geïnteresseerd in vechten? Wat ga je met deze technieken doen? Ik wil niet dat je tijdens het stoeien andere kittens pijn doet, oké?" Miauwde hij. Als hij de kit wat technieken leerde, natuurlijk niet dat soort technieken die erg vermoeiend waren, dan wilde hij er zeker van zijn dat er geen misbruik van gemaakt zou worden. "Ik ga je alleen iets leren als je mij belooft hier geen misbruik van te maken."


Don't cry because it's over, smile because it happened. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Don't cry because it's over, smile because it happened. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyanide
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. Tumblr_on4cz9W9601voc1nyo1_250
Kip
346
Actief
Screaming is the most beautiful sound of the night

CAT'S PROFILE
Age: ⤞ 60 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cyanide
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 22:44

"Poisonkit,"begon Lionroar. "Waarom ben je zo geïnteresseerd in vechten? Wat ga je met deze technieken doen? Ik wil niet dat je tijdens het stoeien andere kittens pijn doet, oké?" miauwen hij. Poisonkit wiebelende onzeker met haar oren. Dat was eigenlijk wel wat ze er mee van plan was, of in in iedergeval bij Goldenkit, en de andere pesters. "Ik ga je alleen iets leren als je mij belooft hier geen misbruik van te maken."  Wat onzeker beet Poisonkit op haar lip. Ze was er vreemd van overtuigd dat ze geen beloftes moest breken. Maar als ze zichzelf er mee verdedigde tegen de pesters? Dan was dat toch geen misbruik? Poisonkit besloot dat dat zo was en keek Lionroar vastberaden aan. "Dat beloof ik"


The dosage makes it either remedy or poison
Don't cry because it's over, smile because it happened. Cyanideosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Don't cry because it's over, smile because it happened. V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Don't cry because it's over, smile because it happened.   Don't cry because it's over, smile because it happened. Icon_minitimedo 12 sep 2013 - 19:41



Inspecterend keek hij de kitten voor hem aan. Waarom wou hij nu al leren te vechten? Waarom niet gewoon spelen met de rest? Plezier maken? Hier moest wel iets achter zitten, of niet dan? Maar toen de poes voor hem haar woord gaf knikte hij. Dan zou hij haar maar vertrouwen. "Daar hou k je aan, Poisonkit." Miauwde hij terwijl hij lichtelijk lachte. "Oké dan," Miauwde hij, waarna hij zijn staart voor zijn poten legde. "Val me aan." Miauwde hij. Een kitten kon hem niet pijn doen en zo kon hij meteen zien hoe de kitten het deed, hoe de kitten aanviel en hem helpen met zijn tactieken. Natuurlijk zal hij rustiger zijn dan bij een nieuwe apprentice, want een kit was erg kwetsbaar.


Don't cry because it's over, smile because it happened. DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
Don't cry because it's over, smile because it happened. Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: