[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roachkit
Member
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.   [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:32

De jonge kitten liep wat verlegen richting de leaders den, ze moest echt wat dringends kwijt aan Shrewstar! Ze trippelde met kleine, zachte pasjes richting de den en keek om de hoek. Snel trok ze haar koppie weer in en ging zitten. Ze durfde niets tegen haar leader te zeggen, wat was zij voor'n laffeling. Roach plofte neer en keek over het kamp. Het was best wel mooi om zo te kijken, vond ze. Ze keek rond en legde haar kop op de grond, ze was gewoonweg te verlegen om wat te vragen.

[OPEN]
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowsong
Member
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. DPKsfdL
Tamar
26

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Willowsong
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.   [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 13:41

Willowsong wandelde wat rond, haar blik op oneindig en haar uitdrukking verveeld. De witte poten brachten haar als vanzelf naar de Leaders Den, en Willow knipperde, toen ze plotseling tegenover een kitten stond. 'Roachkit, is er iets?'

OOC; Wat kort, sorry.


[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Adm53r
Terug naar boven Ga naar beneden
Roachkit
Member
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.   [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 14:43

De jong kitten zag hoe een warrior, haar Medicine cats apprentice, Willowsong op haar afliep en ze keek haar met grote ogen aan. 'Roachkit, is er iets?' miauwde ze en de kit knikte. "Roachstar." verbeterde ze, met een opgewonden ondertoon en ze keek haar aan. Een treurige blik hing in haar ogen. "Ik wil wat zeggen tegen Shrewstar, maar ik durf niet. Misschien wordt Shrewstar wel boos of wilt ze helemaal niet met zo'n kitten als ik praten." klonk heel zachtjes haar stem en ze keek verslagen naar de bodem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowsong
Member
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. DPKsfdL
Tamar
26

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Willowsong
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.   [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 17:00

'Roachstar,' verbeterde Roachkit haar met opgewonden ondertoon. 'Vergeef me, Roachstar.' Willowsong glimlachte en knikte 'eerbiedig' naar de kitten. De opgewonden blik veranderde op slag in een treurige, en Willowsong keek wat bezorgd naar Roach'star'. 'Ik wil wat zeggen tegen Shrewstar, maar ik durf niet. Misschien wordt Shrewstar wel boos of wilt ze helemaal niet met zo'n kitten als ik praten.' Willowsong knikte. 'Wat wil je Shrewstar vragen, Roachstar? Ze zal het vast niet erg vinden, vroeger was ze zelf immers ook gewoon een Warrior. Misschien word jij op een dag ook wel Clanleader, over heel veel Moons.'


[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Adm53r
Terug naar boven Ga naar beneden
Roachkit
Member
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. DPKsfdL
130
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 MOONS
Gender:
Rank:
Roachkit
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.   [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Icon_minitimedi 23 jul 2013 - 17:08


'Vergeef me, Roachstar.' miauwde de poes zogenaamd eerbiedig en de kitten vond het leuk dat ze zo goed meespeelde. 'Ik wil wat zeggen tegen Shrewstar, maar ik durf niet. Misschien wordt Shrewstar wel boos of wilt ze helemaal niet met zo'n kitten als ik praten.' miauwde ze enigszins verslagen en ze staarde naar de grond. 'Wat wil je Shrewstar vragen, Roachstar? Ze zal het vast niet erg vinden, vroeger was ze zelf immers ook gewoon een Warrior. Misschien word jij op een dag ook wel Clanleader, over heel veel Moons.' miauwde Willowsong en de kitten keek haar aan. "Echt?" miauwde ze en haar ogen werden groot van verbazing. "En, ik wilde gewoon vragen hoe het is om leader te zijn. Ik wil met Shrewstar praten, dan heb ik in de nursey ook eens groot nieuws en dan zullen andere kittens een verbaasd kijken, in plaats van ik." miauwde ze stilletjes waarna ze nieuwsgierig naar de staart van de poes keek, die wat bewoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowsong
Member
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. DPKsfdL
Tamar
26

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Willowsong
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.   [OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Icon_minitimedo 25 jul 2013 - 19:02

De poes knikte, een bemoedigende glimlach speelde om haar mond. 'Succes met Shrewstar, ik weet zeker dat ze heel aardig tegen je zal zijn.' De gevlekte poes knikte nog eens naar het kitten, en wandelde toen rustig weg. Ze zou de kitten later nog wel eens zien.


[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you. Adm53r
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN _ SPT] I'm a little scared to talk to you.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Leaders den-
Ga naar: