Verkeerde namen?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Verkeerde namen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 16:50

Het valt me soms op dat erin hunter de namen
Verkeerd typt zoals het eerste boek noemt ze tijgerklauw soms tijgerpootnhebben jullie dat ook gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 16:52

niet in mijn boeken, trouwens, dan moet het de vertaalster zijn die fouten typt ^^



Verkeerde namen? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:00

Ja ik lees ook de engelse boeken maar daar gebeurt t niet zo vaak meer bij de nederlandse
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:02

ja, maar ik heb alleen de Nederlandse, en ik zie geen fouten (en geloof me, dat soort fouten zie ik direct)



Verkeerde namen? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:03

Ik lees sommige ook van de bieb ik weet niet of het daar aan ligt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:06

misschien zijn die uit de bib van een eerdere druk



Verkeerde namen? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gooseberry
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
128
Afwezig
Weapon of choice

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gooseberry
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:07

In de Nederlands boeken zitten inderdaad fouten en niet een beetje (als je dat nog niet gemerkt hebt O.o). Ik irriteer me er niet echt aan. het ligt aan de vertaler want ik heb ook een Engels boek gezien en daar heb ik er geen gezien.


Verkeerde namen? Dqq795
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:09

Misschien een andere drukkerij ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:11

er zijn wel fouten, maar niet bij de namen
(@Nele, ja, dat heb ik gemerkt)



Verkeerde namen? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:15

Nou ja ik heb soms ook fouten in de namen niet van die spelling fouten. Maar soms zetten ze er poot achter terwijl het geen leerling meer is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:19

tja, in het 'laatste' nederlandse boek, dat niet zo lang geleden is uitgekomen, stond ook een fout, er stond ergens Water en vuur in de plaats van hoofdstuk... (weet niet meer welk hoofdstuk)



Verkeerde namen? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:20

Tja iedereen maakt wel is fouten maar je kan je er soms wel aan irriteren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:22

ach ja, voor mij maakt het niet veel uit, ik begrijp wat of wie ze bedoelen, en dat is waar het om draaid



Verkeerde namen? Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 26 jul 2013 - 17:24

Ik weet t
Terug naar boven Ga naar beneden
Fuzzclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
gewoon iemand van belgië
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Fuzzclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 19:30

der zijn heel veel fouten in het boek -.- ik zie da drek ik verbeter da ook altijd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostlake
StarClan
Verkeerde namen? DPKsfdL
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 19:37

Er zijn inderdaad aardig wat fouten in de Nederlandse boeken. De vertaler schrijft inplaats van Vuurhart wel weer eens Vuurpoot of Vuurster. Ook met Grijsstreep word ook nog wel eens Grijspoot genoemd en andersom.


ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Verkeerde namen? E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimeza 27 jul 2013 - 19:39

ik kom zelden fouten tegen bij de namen, maar wel bij de hoofdstukken saat er soms iets dat niet klopt


Verkeerde namen? 25jw4cj
Verkeerde namen? ZZu0jir Verkeerde namen? LcrIgCQVerkeerde namen? MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Raspberryheart
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 19:20

Ja! In de boeken nadat Vuurhart en Grijsstreep warriors zijn geworden, zie je vaak nog Grijspoot en Vuurpoot. Laatst stond er: "Tijgerstreep liep naar de groterots en keek vals naar Vuurpoot" Das zo van wtf -.-


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Verkeerde namen? 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskedpaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Le AA(Amy)
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Finally six moons
Gender:
Rank:
Maskedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 19:27

Ja, dat is me ook al vaak opgevallen xD Dan ben je aan het lezen, en dan zie je plots Vuurpoot staan, terwijl het al lang Vuurhart is... En dan ben ik like ''That's the wrong name, my dear'' ;D Je gaat soms even terug in het verleden^^' Ik heb dan altijd zin om naar de drukker te stappen en zo, maar dat gaat er wel een beetje over. Die arme vertaler, hij was wat verstrooid denk ik ;3


Verkeerde namen? 120p05v
Ander os:
Terug naar boven Ga naar beneden
Summerclaw
Member
Verkeerde namen? DPKsfdL
Roel
19
Actief
Summerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Verkeerde namen?   Verkeerde namen? Icon_minitimevr 22 nov 2013 - 23:49

Maar het zijn ook wel veel namen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verkeerde namen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: