Snakekit's (and all the other char's) Dump



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Snakekit's (and all the other char's) Dump

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 15:10

(Waarschuwing vooraf: alle problemen, fouten of ander gespuis melden in pb, niet in dit topic, dank u)

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:

Topics with other cats
Aqualight x Blackclaw (Done)
Aqualight x Raindrop (Done)
Aqualight x Scytheshade (Done)
Bluewave x Kittyheart (Done)
Bluewave x Leopardstrike (Done)
Bluewave x Swiftstorm (Done)
Divestream x Dapplekit (Done)
Divestream x Fastclaw (Done)
Icy x Goldtail (Done)
Icy x Lionheart (Done)
Rainflower x Blackclaw (Done)
Shadowfur x Goldfuzz (Done)
Shadowfur x Silverlight (Done)
Shadowpaw x Bramblepaw (Done)
Shadowpaw x Darkpaw/Winterstorm (Done)
Shadowpaw x Dewstream (Done)
Shadowpaw x Winterstorm (Done)
Shadowrose x Darkfire (Done)
Shadowrose x Steelfang (Done)
Shadowrose x Winterstorm (Done)
Snakekit x Scytheshade (Done)
Snakekit x Shadekit (Done)
Spirit x Swan (Done)
Xana x Goldtail


Topics for make
/


Laatst aangepast door Snakekit op do 6 jan 2011 - 12:53; in totaal 65 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 16:25

Character's List

Aqualight
Spoiler:

Bluewave
Spoiler:

Divestream
Spoiler:

Icy
Spoiler:

Rainflower
Spoiler:

Shadowfur
Spoiler:

Shadowpaw
Spoiler:

Snakekit
Spoiler:

Spirit
Spoiler:

Xana
Spoiler:


Laatst aangepast door Snakekit op di 28 dec 2010 - 17:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 16:39

Regels (a) en werkwijze (b)

(a)
- Problemen of ander gespuis, het staat hier boven vermeld maar ik meld het hier nogmaals voor de zekerheid: stuur a.u.b een pb!
- Dit zal niet vaak gebeuren maar soms kan het gebeuren dat ik met een ander accountje van mij hier post.
- Ik ben ook maar een mens XD

b
- Ik schrijf op waar ik moet posten, dat lijstje werk ik eerst af. Topics die in de tussentijd zijn gekomen hebben dan een beetje pech. Die schrijf ik dan later in een nieuw lijstje weer op en dan werk ik die weer af enz.
- Ik ga ook leuke ideetjes toevoegen, zoals een songtekst me de bijbehorende clip. Gewoon ontspanning noem ik dat (pb me als mod/admin er niet mee eens zijn graag)
- Het lijkt me ook leuk om nieuwtjes op te schrijven of mijn eigen dagboek bij te houden (zet dit maar bij leuke ideetjes)

(Pb me als je iets niet aanstaat of ander probleem of ander gespuis!)


Laatst aangepast door Snakekit op wo 29 dec 2010 - 15:21; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:22

Ontspanning
Alle dingen die met ontspanning te maken hebben voor mij. Ze zijn in aparte berichten Wink Hier alleen de planning (index) zichtbaar, de rest komen in andere topics.(uiteraard in spoilers, anders wordt het te groot)

Index
Verhalen (zelfgeschreven)
Songteksten&clip
Humor
Nieuwtjes
Dagboek (dat start vanaf 1 januari normaal)

Duty
Verhalen --> Ik ben van plan om schrijfster te worden. Bij dit onderwerp toon ik mijn geschreven verhalen.
Songteksten&Clip --> Hier zet ik een songtekst neer met de bijbehorende clip.
Humor --> Af en toe een paar leuke grapjes of leuke belevenissen die ik heb meegemaakt.
Nieuwtjes --> Hier komen nieuwtjes. Dat kan over dit gaan, maar dat kan ook over andere dingen gaan. (!: Dit gebeurt allemaal in aparte berichten, zodat het zeker niet vergeten wordt!)
Dagboek --> Vanaf één januari heb ik besloten een klein dagboekje over mijzelf bij te houden.


Laatst aangepast door Snakekit op wo 29 dec 2010 - 11:26; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 11:23

Verhaal: Eng

Hoofdstuk 1
Spoiler:

Hoofdstuk 2
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 11:25

Songtekst&Clip

Haley James Scott --> Halo
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 11:32

Nieuwtjes
-------------------

Snakekit's Dump
- Hoofdstuk 1 & 2 van het zelfverzonnen boek 'Eng' zijn er. Volgend hoofdstuk verschijnt verwacht volgende week.
- Haley James Scott --> Halo/ leesbaar geworden.
- Topic's to do and Topics in make wordt bijgewerkt in hetzelfde postje, dus daar zal niet nieuw bericht van komen. Het wordt hier op de hoogte gehouden of er al een nieuwe lijst is of niet. Nu is alleen Shadowpaw nog in afwachting, de rest kan je zelf zien wat gedaan is en niet. Nogmaals gewaarschuwd: Topics to do and topics in make is maar in één post. Het wordt hier op de hoogte gebracht voor nieuw lijstje.
- De bekende situaties van mijn site worden hier misschien wel verwacht!
- Character's in geuren en kleuren uitgelegd.
-----------------------------------------------------
@ Home
- Morgen afwezigheid wegens vriendje en neefje.
- Kerstvakantie tot 10 januari.
----------------------------------------
End
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 13:26

Nieuwtjes
----------------------

Snakekit's Dump
- Een overvloed van topics. Geduld voor jullie is een schone zaak voor mij Smile (kijk maar bij de 'To do list' als jullie me niet geloven!)
- Op de 'Humor' producten kan ik jullie verzekeren om nog effe te wachten.
------------------------------------------------------------------------------------------

@ Home
- Ik wou het eigenlijk niet zeggen, maar het zal wel moeten. Vanaf 4 mei tot (?) ben ik afwezig. Ik word dan geopereerd aan mijn hart. Ik zal ongeveer twee weken afwezig zijn, als het langer duurt dan misschien wel langer.
- Vanaf 10 januari zal ik minder snel op dingen kunnen reageren. Alleen in de avond zal ik tijd hebben, maar dan ook slechts een uurtje of anderhalf.
- Ik zal mijn afwezigheden, vooral die van 4 mei, zeker nog op tijd melden volgend jaar Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 15:39

Warrior Fan Clans Regel is veranderd XD
------------------------------------------------------------------

Index
To do list
Char's
(Ideeën)


Laatst aangepast door Snakekit op wo 29 dec 2010 - 15:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 15:39

Warrior Fan Clans Char's

LakeClan
Purpletear
Spoiler:

SpaceClan
Binnenkort

LeafClan
Spottedgreen
Spoiler:

CaveClan
Goldeye
Spoiler:

RainClan
Tombesky
Spoiler:

HillClan
Sparktail
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 16:50

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 16:57

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:47; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 17:36

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 17:37

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 17:40

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 17:49

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 17:49

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 17:50

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimewo 29 dec 2010 - 18:23

-


Laatst aangepast door Snakekit op zo 2 jan 2011 - 15:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakewhisper
Member
Snakekit's (and all the other char's) Dump DPKsfdL
209

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Snakewhisper
BerichtOnderwerp: Re: Snakekit's (and all the other char's) Dump   Snakekit's (and all the other char's) Dump Icon_minitimevr 31 dec 2010 - 13:24

Warrior Fan Clans

Topics with other cats
Purpletear x Mistsong
Sparktail x Pantherheart
Tombesky x Mistheart
Tombesky x Owlstar

Topics for make
Spottedgreen
Sparktail
Purpletear
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snakekit's (and all the other char's) Dump
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Dropping-
Ga naar: