Het witte deken



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het witte deken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartkit*
Member
Het witte deken DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Heartkit*
BerichtOnderwerp: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 21:24

Het was erg druk in de nursery: de kittens babbelden en speelden. Drie kittens voerden zelfs een hevige strijd: ze deden net alsof ze echte warriors waren. Gelukkig waren hun beten zacht en hun klauwen ingetrokken.
In een hoekje lag een kleine poes. Ze was nog jong, 3 manen maar. Toch kende iedereen haar goed. Dat kwam door haar vacht: wit met zwarte vlekken, en één van die vlekken had de vorm van een hart. Daarom hadden ze haar "Heartkit" genoemd.
Heartkit hield niet van lawaai en drukte, ze kneep haar oogjes dicht en maakte zich zo klein mogelijk.
Opeens kwam één van de mothercats binnen...de kittens werden stil en keken haar nieuwsgierig aan: op haar rug lag een wit dekentje. De kleintjes kwamen langzaam dichter bij haar, ze waren hun spel en gevecht al vergeten. Ook Heartkit ging kijken.
De mothercat begreep snel waar de kleintjes naar keken, lachend zei zei: "Het is sneeuw.'. Toen schudde ze haar vacht en de vlokjes dwarrelden in het rond. De jonkies sprongen wild in het rond en probeerden die witte bolletjes te vangen.
"Volg mij maar!" zei de mothercat, en ze loodste de dolle bende naar buiten.
Alleen Heartkit was hun niet gevolgd...


-- Nog nooit RPG gedaan -- Alle hulp en tips welkom Smile
-- Op dit stukje moet duidelijk nog een vervolg maar heb nu even geen tijd meer --
Terug naar boven Ga naar beneden
Gooseberry
Member
Het witte deken DPKsfdL
128
Afwezig
Weapon of choice

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gooseberry
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimeza 3 aug 2013 - 22:55

Super leuke post, hij is origineel bedacht! Ik heb nog wat tipjes die je misschien kan gebruiken C=
~Dingen die je kat zegt, kun je in het vet zetten om hem wat duidelijker te maken of je kunt met kleurtjes werken
~Die dubbelpunt leest niet zo vlotjes en wordt niet zo veel gebruik tot niet in de RPG
~Mothercat wordt niet gebruik maar het is queen Wink
~De zinnen mogen op elkaar volgen

Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen x'D


Het witte deken Dqq795
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartkit*
Member
Het witte deken DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender:
Rank:
Heartkit*
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimema 5 aug 2013 - 16:27

Ok, bedankt ik zal eraan denken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Het witte deken DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 14:52

je kan beter een komma gebruiken in de plaats van dubbelpunt Wink 


Het witte deken 25jw4cj
Het witte deken ZZu0jir Het witte deken LcrIgCQHet witte deken MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Het witte deken DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 9:25

Ik vind het een hele goede post voor iemand die nog nooit heeft ge RPG`d
Er zijn hier boven wat minpuntjes zijn opgenoemd. Daar heb ik niks aan toe te voegen.
Alleen wil ik wel even dat je zeker weet dat je niet voor andere katten speelt. Tenzij de kat die je speelt geen account is, dan mag dat wel.


Het witte deken X4hvs5
Het witte deken Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Midnightkit.
Member
Het witte deken DPKsfdL
laura
6
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3,5 moons
Gender:
Rank:
Midnightkit.
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 13:37

mag ik een vervolgje schrijven op Heartkit's RPG? want ik weet wel iets. xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosemarypaw
Member
Het witte deken DPKsfdL
Elvira
164

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Rosemarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimeza 14 sep 2013 - 23:34

ik denk het niet midnightkit want er staat tips zijn welkom


There's Rosemary
Het witte deken Rosema10
Thats for remembrance
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamepool
Member
Het witte deken DPKsfdL
Esmee
366
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {18 Moons}
Gender:
Rank:
Flamepool
BerichtOnderwerp: Re: Het witte deken   Het witte deken Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 8:26

Je mag altijd in de oefen RPG meedoen. Daarmee help je elkaar juist ^_^


Het witte deken Qppef8
And now I finally found you, I lost myself.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het witte deken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: