Rate That Avatar!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rate That Avatar!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverthorn
Member
Rate That Avatar! DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Rate That Avatar!   Rate That Avatar! Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 15:27

Het verbaast me een beetje dat dit topic er nog niet is. Of misschien is daar een reden voor...?

Anyway, Rate That Avatar. De naam zegt het al, je gaat avatars beoordelen. Die van de persoon boven je, welteverstaan.

Je geeft een cijfer op de schaal van 10, met een beetje uitleg waarom je tot een bepaald cijfer bent gekomen.

Belangrijk om te onthouden: denk aan de tere zieltjes, dus ga elkaar niet afkraken.
En onthoudt: smaken verschillen, dus als iemand jouw avatar "maar" een zesje geeft, is dat niet het einde van de wereld. Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
Limetear
Member
Rate That Avatar! DPKsfdL
Tara
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Limetear
BerichtOnderwerp: Re: Rate That Avatar!   Rate That Avatar! Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 16:04

Ha leuk ^^

Hmm.. Een 8
Het randje had ik persoonlijk net iets anders gedaan, en het plaatje zelf had ik iets meer naar boven gedaan Wink
Voor de rest heel mooi ^^


Rate That Avatar! 2n8vuoz
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Rate That Avatar! DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Rate That Avatar!   Rate That Avatar! Icon_minitimewo 7 aug 2013 - 16:13

Dit topic is er niet, omdat dit onder forumspelletjes valt. Een hele tijd geleden is wegens misbruik besloten door het toenmalige team dat er daarom geen forumspelletjes meer gedaan worden op Warrior Cats. Dat is vervangen door events.

Voor vragen of opmerkingen kan mij altijd een PB gestuurd worden, bij deze sluit ik het topic. Smile

-Strawberry


Rate That Avatar! T4W3e3N
Stamps
Rate That Avatar! PS18GM0Rate That Avatar! W0qAlxRRate That Avatar! EjrsROFRate That Avatar! FWu1gsfRate That Avatar! D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rate That Avatar!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: