Foxfur, ik wil je spreken.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Foxfur, ik wil je spreken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crookedstar
StarClan
Foxfur, ik wil je spreken. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Foxfur, ik wil je spreken.   Foxfur, ik wil je spreken. Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:44

Crookedstar zat in zijn den, hij nam een besluit en ging naar buiten zijn den. Hij liep naar een plek dat iedereen hem kon horen en riep "Foxfur ik wil je even spreken in mijn den. Over enkele zaken" Hij liep weer terug naar zijn den. Hij had het te druk om Moonpaw goed les te geven, hij had een andere mentor nodig. Foxfur was een goede en loyale warrior die zou Moonpaw groots kunnen maken. Dit zal een goed besluit worden, als Foxfur het accepteerde tenminste. Crookedstar zweeg en hoopte dat Foxfur in het kamp was geweest en nu zou komen zo niet dan zou hij het later moeten proberen. Hij hoorde langzaam pootstappen die dichterbij kwamen en telkens harder. "Foxfur ben jij dat?" vroeg Crookedstar, het moest wel er was geen nood of haast dus dan zou het of Foxfur moeten zijn of iemand anders met een vraag. In ieder geval, Moonpaw had een andere mentor nodig. Hij zweeg en keek naar de gedaante die nog niet zichtbaar was vanuit zijn positie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Foxfur, ik wil je spreken. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Foxfur, ik wil je spreken.   Foxfur, ik wil je spreken. Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 17:51

Foxfur zat bij de prooistapel toen ze Crookedstar hoorde zeggen: "Foxfur ik wil je even spreken in mijn den. Over enkele zaken" Ze keek even naar Blacktail die naast haar zat en stond op om haar uit te rekken. Zou ik in de problemen zitten? Vroeg ze zichzelf af. Ze was al bijna bij Crookedstars den, ze stond even stil om na te denken wat ze fout zou kunnen hebben gedaan. Ach, laat ook maar als ik iets fout heb gedaan hoor ik het wel. Zei ze in zichzelf. “ Crookedstar? ” Vroeg ze van buiten de den. Nu werd ze toch een beetje zenuwachtig.

5 volle regels Foxfur


Foxfur, ik wil je spreken. Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Foxfur, ik wil je spreken. Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~


Laatst aangepast door Foxfur op di 28 dec 2010 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Foxfur, ik wil je spreken. DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Foxfur, ik wil je spreken.   Foxfur, ik wil je spreken. Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 19:28

“ Crookedstar? ” Vroeg Foxfur van buiten de den. "Kom maar binnen Foxfur, ik wil iets met je bespreken. iets wat je leuk gaat vinden hopelijk." Hij wachtte even tot ze binnenkwam en ging toen weer verder. "Door bepaalde zaken kan ik mijn apprentice, Moonpaw niet veel trainen. Ik wil daarom dat jij het van me overneemt en Moonpaw traint tot een warrior. Accepteer je dit Foxfur? Het zou zonde zijn als Moonpaw geen goede warrior later zou worden omdat ik het te druk heb met de clan." Crookedstar keek naar Foxfur, ze zou inderdaad een goede keus zijn voor een mentor, Moonpaw zal wel blij zijn dat die vaker kan trainen en meer leert. "Als je het niet wilt dan zal ik het aan iemand anders moeten vragen."


Foxfur, ik wil je spreken. 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Foxfur, ik wil je spreken. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Foxfur, ik wil je spreken.   Foxfur, ik wil je spreken. Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 19:43

Foxfur wachtte totdat ze hoorde: "Kom maar binnen Foxfur, ik wil iets met je bespreken. iets wat je leuk gaat vinden hopelijk." Foxfur liep in zijn den en ging zitten voor Crookedstar, "Door bepaalde zaken kan ik mijn apprentice, Moonpaw niet veel trainen. Ik wil daarom dat jij het van me overneemt en Moonpaw traint tot een warrior. Accepteer je dit Foxfur? Het zou zonde zijn als Moonpaw geen goede warrior later zou worden omdat ik het te druk heb met de clan." Hij keek Foxfur aan, ze wou al lang heel graag een apprentice! Nu had ze eindelijk een kans om er een te krijgen. En ook nog eens van Crookedstar zelf! "Als je het niet wilt dan zal ik het aan iemand anders moeten vragen." Zei Crookedstar. “ Crookedstar, ik ben vereerd om een apprentice te krijgen. Ik zal Moonpaw alles leren wat ik heb geleerd en haar alles van de warrior code te leren. ” Zei Foxfur, van binnen was ze dolblij. Ze had haar eigen apprentice!


Foxfur, ik wil je spreken. Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Foxfur, ik wil je spreken. Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Foxfur, ik wil je spreken.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: