Hulp gevraagd



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hulp gevraagd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverthorn
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimedo 8 aug 2013 - 11:31

Ik heb nu een aantal posts gemaakt met Silverthorn, maar ik merk dat ik best wel in herhaling val (urr, omg, ik hoor geritsel, snel, wegwezen - oeps, nou komt ze bij een andere kat terecht. Wat toevallig nou.). Silverthorn is een schrikachtige kat, die bij het minste of geringste op de vlucht slaat. Het lastige is dat ze ook bang is voor andere katten, omdat ze al in geen jaren meer sociaal contact heeft gemaakt. Nu loop ik dus de hele tijd tegen het probleem aan dat ik niet weet hoe ik Silverthorn op een originele manier kennis kan laten maken met andere katten of op een andere manier kan laten reageren op andere katten, want ze wil de hele tijd alleen maar vluchten, leeft alleen nog maar vanwege haar overlevingsinstinct, zeurt dat ze ouder wordt, mist haar moeder, is bang voor de dood... Kortom: Ik heb het gevoel dat ik een beetje bij hetzelfde blijf hangen.

Heeft iemand suggesties om Silverthorn iets interessanter te maken, iets minder voorspelbaar? Misschien een kleine verandering in haar gedrag of zo? (Een verandering die bijv. teweeg wordt gebracht door een bepaald topic) Iets origineels, want ik ben daar zelf blijkbaar niet fantasierijk genoeg voor. Razz (Als je andere tips hebt, mag je die ook geven, trouwens XD) Het hoeft echt maar iets kleins te zijn, denk ik, gewoon een beetje karakterontwikkeling. Razz

(Even voor de duidelijkheid: Ik ben op zoek naar iets leuks, zodat mijn posts niet de hele tijd zo (semi-)dramatisch zijn. ^^)

Hier even een voorbeeldpost / gemiddelde post, gekopieerd uit het "Who's there"-topic in het Rogue gebied:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 15:52

Je kunt haar mss verlieft laten worden op iemand?


Hulp gevraagd Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 16:10

Je kan haar karakter een beetje laten veranderen. Of iets laten gebeuren dat maakt dat ze anders tegen dingen aankijkt.
Of gewoon verliefd worden zoals hier boven.


Hulp gevraagd X4hvs5
Hulp gevraagd Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 16:29

Dank voor jullie ideeën ^^
Verliefd is wel een beetje... Ik weet niet, als ze zo bang is voor andere katten zal ze niet zo gauw verliefd worden denk ik. Aan de andere kant zit daar natuurlijk wel een leuke uitdaging in, het zo realistisch mogelijk RP'en dat ze verliefd wordt, zonder dat ik d'r karakter verpest. Hm... *gaat daar nog eens goed over nadenken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 16:59

Je kunt haar ook een goede eigenschap geven x'd.
Nee, ik bedoel dat ze iets kan hebben dat haar in contact brengt; Ze ligt te slapen tot ze wakker word van pootstappen, ze is te verstijft van angst om zich te bewegen, ofzo.


Hulp gevraagd 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverthorn
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
534
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Oud
Gender:
Rank:
Silverthorn
BerichtOnderwerp: Re: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimevr 9 aug 2013 - 17:45

Haha, ja, maar wat voor eigenschap dan? XD Ik bedoel: ze heeft wel goede eigenschappen: ze is lief, en goedwillend en dat soort dingen, alleen dat komt er niet helemaal uit omdat ze altijd zo bang is. Razz
Wat betreft dat verstijfd van angst zijn: ik heb al wel een keer gedaan dat ze te moe is om weg te rennen, dus... Ik kan het misschien nog wel eens doen, zoiets, maar voorlopig even niet denk ik. Maar bedankt voor het meedenken! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlflight
Member
Hulp gevraagd DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Hulp gevraagd   Hulp gevraagd Icon_minitimevr 16 aug 2013 - 8:52

je kan haar ook een slechte eigenschap geven, dat maakt elke kat interresanter Razz 


Hulp gevraagd 25jw4cj
Hulp gevraagd ZZu0jir Hulp gevraagd LcrIgCQHulp gevraagd MKN7vHE
Owlflight:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hulp gevraagd
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: