who is that



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 who is that

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coldstare
Member
who is that DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: who is that   who is that Icon_minitimedi 28 dec 2010 - 20:43

Rustig liep hij door het gras naar Vierboom. Hij zag de groote bladeren al boven de andere bomen uitsteken. Hij hoorde de vogels die daar waren al zingen. Het was al zonhoog. Coldpaw was op jacht naar, toevallig een vogel. Die moet hij wel te pakken krijgen daar. Hij was niet echt bang dta hij een andere kat zou tegen komen, en dat moest dan wel puur toeval zijn als hij daadwerkelijk iemand van een andere clan tegen de poten zou aanlopen. Nu het eindelijk in zicht was zag hij de vogels niet meer. Hij hoorde niks behalfe het geritsen van de bladeren hoog in de boomtoppen door de harde windrukken die lansdwaalde. oldpaw snapte er niks van, waarom zijn ze gestopt. Zo kon hij nooit een vogel vinden als die zichzef niet verraad door te fluiten. Hij ging mokkend zitten en keek naar de boom in de hoop nog een lekker vogeltje te spotten. Opeens hoorde hij wat achter zich. Meteen draaide hij zich geschokt om. uit zichzelf ontblootte hij zijn nagels.


Eeen beetje kort maar goed.
Je bent vrij om te reageren :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
who is that DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: who is that   who is that Icon_minitimema 3 jan 2011 - 15:50

Sunpaw zag tussen de bosjes te kijken naar een kat die naar de boomtoppen keek, ze snapte niet waarom hij dat deed. Ze dacht dat he nu wel tijd was dat ze uit de bosjes kon komen. Ze schrok toen de kat zijn nagels ontblootte "val me niet aan!" schreeuwde ze "ik was je aan het bekijken vanuit de bosjes en ik vroeg me af wat je daar aan het doen was." Ze stelde zich voor "ik ben Sunpaw en wie ben jij?"

5 volle regels Sunpaw


who is that Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
who is that DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: who is that   who is that Icon_minitimedo 20 jan 2011 - 19:05

Het was nog een Apprentice, teminste dat dacht hij. Maar Coldpaw kon zien dat ze bang was. "val me niet aan!" Schreeuwde de poes meteen. Coldpaw wist het niet zeken maar zijn gevoel zei dat ze geen bedreiging was. Coldpaw kon niet ruiken of ze bij zijn clan hoorde, de wind zat verkeerd. "ik was je aan het bekijken vanuit de bosjes en ik vroeg me af wat je daar aan het doen was." Coldpaw ging weer rechtop staan en liet zijn klauwen weer intrekken. ik ben Sunpaw en wie ben jij?" Vroeg de poes daarna aan hem. Coldpaw keek haar aan, hij wist niet waarom maar zei was zeker van zijn clan. 'Ik ben Coldpaw, jij bent zeker van de Windclan. Ik wel.' Miauwde hij rustig. Zijn oren draaide bij het geluid van een eend, maar reageerde er niet op.

Sorry voor de late post D:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
who is that
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: