Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Curse of the Castle - RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Acornpaw*
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 13:02


Sparks || Knight || Main Hall || Bij Serah
De poes stamelde en zette een stapje achteruit. 'M-maar... Nee, het kan niet, ik moet dromen', Serah klonk erg geschrokken. Ook Lakitu kwam op hun afgewandeld, en zei nog wat tegen de poes. Echter had de kater hier niet echt naar geluisterd, maar was hij meer gericht op de poes, die er erg goed uitzag naar zijn mening! "Adem eens diep in en uit, dat zal je nodig hebben. Het went uiteindelijk wel, maar je moet door deze eerste fase doorkomen! Het kasteel is vervloekt, dus als je als mens binnenkomt, zal dat je laatste stap geweest zijn in dat lichaam. Je bent nu definitief een kat, en dat zal je blijven tot je dood. Maar euh, waarom kwam je het kasteel binnen?", sprak Spraks op een geruststellende stem, nu ja, zo geruststellend als dit alles kon klinken...



Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Zkj1y0
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 13:12

Serah || Cursed One (Location: Deep inside the Main Hall)
[image]
Nog een kat kwam eraan. "Katje, je droomt niet, echt waar." Miauwde de kat, waarna ze op haar schouder duwde. Serah stapte wat achteruit. "Zie je? Je voelt dit gewoon" Het was waar... Ze voelde het echt... Haar staart werd wel twee maal zo dik en haar oren liet ze achteruit. "Adem eens diep in en uit, dat zal je nodig hebben. Het went uiteindelijk wel, maar je moet door deze eerste fase doorkomen! Het kasteel is vervloekt, dus als je als mens binnenkomt, zal dat je laatste stap geweest zijn in dat lichaam. Je bent nu definitief een kat, en dat zal je blijven tot je dood. Maar euh, waarom kwam je het kasteel binnen?" Probeerde de andere kat haar gerust te stellen. Maar het werkte niet. "M-maar, waar is mijn zus? Waar is Hope?" Miauwde ze geschrokken, haar stem langzaam ietsjes verheffende, "Lightning?! Hope?!" Haar pootjes beefden iets. "De r-rest van m'n leven..?"
[/quote]


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 13:21

Lightning
Lightning was aan het wachten op het antwoord van de poes waarmee ze aan de praat geraakt waren, toen haar nieuwe oren opeens een geluid opvingen. Die roep, het had niet eens haar naam hoeven zijn, de stem en de toon waren genoeg. Alarmbelletjes begonnen in haar kop te rinkelen, terwijl ze heel even met een verontschuldigende blik naar Yuno keek, voor ze een sprong nam en weg stoof. "Serah!" riep ze voor zich uit, hopende dat haar zusje haar kon horen. Het was even wennen, dat rennen als een kat, maar na een paar meter begon ze wat meer snelheid te krijgen. Er was nu niets meer te horen, dus het enige wat ze kon doen was dieper het kasteel in rennen. Haar ijsblauwe ogen stonden gefocust op drie gedaantes die nu verschenen. Ze rende erop af, hield stil en keek hen aan. Het was niet moeilijk om Serah te herkennen, net als met Hope, had zij nog steeds die bekende blauwe ogen. Daarnaast leken ze qua vachtkleur ook nog op elkaar. "Serah!" zei ze opgelucht voor ze haar hoofdje tegen haar zus aanstreek, wat eigenlijk een omhelzing had moeten zijn.

Deep inside Main Hall - Single - She-Cat - Cursed One


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cutevoice
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Nαтαѕנα
96
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ∞ Twelve Moons
Gender:
Rank:
Cutevoice
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 13:39


Lakitu // Knight // Main Hall

Nadat Lakitu op haar schouder had geduwd werd de staart van de kat dik en haar oren gingen naar achteren. Nu wist ze waarschijnlijk dat ze echt niet in een droom zat. Sparks probeerde haar een beetje gerust te stellen maar dat hielp niet echt. "M-maar, waar is mijn zus? Waar is Hope?" Miauwde ze geschrokken. Lakitu haalde haar schouders op. "Lightning?! Hope?!" Verhief ze haar stem iets. De kattin rolde even met haar ogen. Ze had geen zin in hysterisch gedoe. Lakitu's oren waren gespitst toen ze een naam hoorde. Een andere Cursed One rende naar de 3 katten toe en keek ze even aan. "Serah!" Zei de onbekende kattin tegen het andere katje terwijl ze haar hoofdje tegen diegene aanstreek. "Awh, een familie hereniging." Zei Lakitu met een grijns.


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 13:18

Serah || Cursed One (Location: Deep inside the Main Hall)
[image]
Plots, als een pijl uit een boog, kwam Lightning op haar afgestormd. Of tenminste, ze nam aan dat het Lightning was. De ogen waren nog steeds hetzelfde. Misschien was het wel waar wat ze zeiden, dat ogen de luiken naar de ziel waren. "Lightning!.." Mompelde ze zachtjes, haar kop begravende in de warme vacht van haar grote zus. De opluchting die door haar heen vloeide door de aanwezigheid van haar zus lag verschrikkelijk hoor. De poes was zelfs even vergeten dat ze in het gezelschap van anderen was. Daardoor gingen de woorden van Lakitu ook totaal langs haar heen. Alles was even veilig en goed.


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 T4W3e3N
Stamps
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 PS18GM0Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 W0qAlxRCurse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 EjrsROFCurse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 FWu1gsfCurse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 13:49


Sparks || Knight || Deep inside the Main Hall
De kat, genaamd Serah, waar hij bij stond leek nog vrienden en familie te hebben, die hier ook naar binnen waren gekomen. Een andere Cursed One, blijkbaar Lightning noemend, kwam op de poes af gecrost en liet haar hoofdje over Serah's vacht glijden. Wat was dit mooi om te zien. "Welkom in het kasteel, Lightning!", begroette hij de andere poes. Sparks glimlachte even naar Lightning en liet zijn glimlach naar Lakitu overlopen.


Maia || Cursed One || Main Hall || Net binnen
Voorzichtig opende Maia haar groen-bruine ogen. Met haar staart zwaaide ze zachtjes over de stofferige grond. W.. Wacht. Zwaai ik nu met mijn... s.. s.. staart?! dacht de poes, die nog maar net poes was geworden. Geschrokken zette ze haar vacht op. Heb ik dan ook nog vacht?! dacht ze vervolgens. Kwaad schreeuwde ze door de Main Hall: "Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?!", nu ja, het was eerder aan de poot natuurlijk... Haar krijsende stem weergalmde door het hele kasteel, nu moest er toch wel iemand haar gehoord hebben? Ze richtte haar ogen op haar poten en blies nijdig naar de 4 dingen die ze nog nooit eerder aan haar lichaam had gezien. De blik in haar ogen toonde verschillende emoties: woede, verdriet, verbazing, schrik, opwinding,... Maia hief haar rechter voorpoot op en plooide deze even om ze wat soepeler te maken. Toch staarde ze zichzelf nog wat vragend aan, wat deed ze nu toch...?




Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Zkj1y0
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 17:29

Winter --
Main Hall --

De andere kat had nog geen kans gehad om antwoord te geven toen een ander hard begon te schreeuwen. "Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?!" riep een poes. Winter keek ietwat geërgerd naar de nieuwkomer. Besefte ze dan niet dat ze met haar hysterie zichzelf alleen maar meer in paniek bracht? Ze kon het haar echter ook niet kwalijk nemen. Ze kon zich voorstellen dat niet iedereen in zo'n situatie de tegenwoordigheid van geest had om eerst eens rustig om zich heen te kijken en na te denken. Winter glimlachte even verontschuldigend naar de kat met de groene ogen die ze net aangesproken had en liep naar de andere poes toe. Die had ook groene ogen, zag ze, maar eerder bruinig moddergroen dan de appelgroene ogen van de ander. Zelf wist ze nog steeds niet dat zijzelf gele kijkers bezat, geel als de koplampen van een auto.
De poes leek nogal in paniek. "Rustig, rustig," mompelde Winter. Ze schrok van haar eigen stem. Het klonk anders, meer als gemiauw, en ze was bijna verbaasd dat ze zichzelf kon verstaan. "Ga zitten en ontspan je even, anders raak je alleen maar meer in paniek." Ze had zelf moeite haar eigen advies op te volgen, maar ze kreeg het voor elkaar om rustig te blijven ademen en haar de paniek om haar situatie weg te drukken.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 21:18

aria
main hall

"Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?!" klonk luid vanuit een stukje verderop in het kasteel. Aria rolde even met haar ogen, maar nam toch maar de taak op zich de nieuweling te introduceren, goede ziel was ze toch ook. Ze sprong van haar plek en liep rustig naar het geluid toe. Toen ze bij de bron van het geluid aankwam, merkte ze dat er al iemand was. Deze kat kende ze echter nog niet. "Nou, om te beginnen hebben we problemen met het broeikaseffect, de maatschappij is niet om aan te zien en het homohuwelijk is nog lang niet overal toegestaan. En oh ja, je bent een kat, maar dat had je vast al wel door." Een sarcastisch glimlachje speelde om haar lippen. "Mag ik jullie namen weten? Dan kan ik jullie doorverwijzen naar jullie kamer." Stiekem had ze verwacht dat de mensen sinds zijzelf veranderd was wel wat slimmer geworden zouden zijn, maar kennelijk was dat niet het geval.


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 32znv9f
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 11:29


Maia || Cursed One || Main Hall || Aria & Winter
Maia keek wat hysterisch op wanneer een grijs-witte poes op haar af kwam gestapt. 'Rustig, rustig', mompelde ze. "Vertel me liever wat er aan de hand is!'', antwoordde ze geïrriteerd. 'Ga zitten en ontspan je even, anders raak je alleen maar meer in paniek', vervolgde de kat. "Ik ben helemaal niet in paniek! Ik wil enkel weten wat er aan de hand is!", brulde Mai pissig. Waauw, wat klonk haar stem raar als kat! Plots kwam er nog een kat aangewandeld. Een ietwat meer rossige kat met wat wit bij. 'Nou, om te beginnen hebben we problemen met het broeikaseffect, de maatschappij is niet om aan te zien en het homohuwelijk is nog lang niet overal toegestaan. En oh ja, je bent een kat, maar dat had je vast al wel door', sprak het poesje sarcastisch. "Jij dwaas! Hoe komt het dat ik een kat ben?! Kan nu niemand hier een vraag SERIEUS beantwoorden?!", schreeuwde ze brutaal. 'Mag ik jullie namen weten? Dan kan ik jullie doorverwijzen naar jullie kamers', ging ze kalmpjes verder. "Denk je nu echt dat ik zó dom ben? Ik dacht het niet! Zeg liever eerst wat jouw naam is, daarna zou ik dat misschien nog kunnen overwegen...", zei ze, al een tikkeltje gekalmeerd.


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Zkj1y0
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 15:21





Felluw
Male • Knight • SINGLE



•Main Hall

Felluw rekte zich volledig uit. Hij sperde zijn neusgaten wijd open. Voorzichtig trippelde hij door. Zijn rosse oren waren gespitst op alle verdachtte geluiden. Behalve het zachtte gemurmel van katten hoorde hij ook gescharrel van kleine diertjes...





Rever
Male • Kitten • SINGLE



•Main Hall

"Denk je nu echt dat ik zó dom ben? Ik dacht het niet! Zeg liever eerst wat jouw naam is, daarna zou ik dat misschien nog kunnen overwegen..." De kitten liep vrolijk naar de stem. Voor dat hij het goed en wel besefte botste hij tegen een poes op. Hij keek bibberend naar boven. Wat zou ze doen? "H...Hallo." Zijn stem trilde.
-De poes waar Rever tegenopbotst is Maia-


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Y1b91

Stuff:


Laatst aangepast door Specklepaw op za 24 aug 2013 - 16:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotrose
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Spotrose
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 15:45

aria
main hall

Aria trok een wenkbrauw op. "De naam is Aria, geheel tot uw dienst." Ze maakte een soort buiging naar de poes tegenover haar. "En je bent een kat doordat je dit kasteel binnenliep! Heb je dan nooit over de vloek gehoord?" Ze zette grote, onschuldige ogen op terwijl ze de poes lief aankeek. Dom dier. Een kitten kwam aanlopen en botste tegen -iemand- op. Ze keek omlaag naar het kleintje. "Hallo daar." zei ze aardig, dit keer verrassend genoeg gemeend.


OOC:
Liese: Vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op xD
Anna: Ik wist niet zeker welke poes je bedoelde ^^"


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 24kyy5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 15:53

Ronda-Cursed One-Main Hall.

De kat slaakte een zucht en gaf uitleg"Nog nooit gehoord van het vervloekte kasteel? Want daar sta je nu met je domme kop in. Door de vloek ben je in een kat veranderd'' Nou zeg! Waarom moest hij zo lelijk doen? ''Bedankt voor de uitleg...''siste ze wat kwaad terug. Opeens schalde er een stem door het kasteel. "Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is?!" klonk het kwaad. Ronda keek om, een nieuwe poes had het kasteel betreden en aan haar stem te worden was ze zonet nog een mens geweest.Door haar geschreeuw kwamen al twee katten op haar af en dus besloot Ronda haar te negeren. ''Kan je de vloek opheffen?''vroeg ze aan de kater voor haar, waarvan ze de naam nog steeds niet wist.


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 18:50

Winter --
Main Hall --

Winter zwiepte geïrriteerd met haar staart toen de poes weigerde te kalmeren en alleen maar bleef roepen. Winters gevoelige oren deden pijn van haar geschreeuw. Ze snapte dat de poes in paniek was, maar dat betekende niet dat ze zo tekeer moest gaan! En dan nog brutaal zijn ook. Een kleine, grijs-witte kitten botste tegen de hysterische kat op. Winter glimlachte naar hem en keek toen weer naar de poes. "Winter," stelde ze zich voor. Waarom ze haar voornaam, East, er niet bij zei, wist ze eigenlijk niet.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 9:53


Maia || Cursed One || Main Hall || Aria, Winter & Rever
Een kleine gevlekte kitten rende vrolijk op haar af. 'De naam is Aria, geheel tot uw dienst', sprak de poes die ook bij haar stond. Plotseling voelde ze een klap, de kitten botste tegen haar op. Met een smak viel ze neer op de grond; Ze kon nog niet goed op haar nieuwe benen staan en door deze duw viel ze opslag neer. Maia hoorde de kitten nog net stotteren: 'H... Hallo.' De grijs-witte poes klonk ook nog zachtjes in haar oren, maar haar stem stierf weg... 'Wi...', meer hoorde ze niet meer. Haar ogen draaiden weg en haar ademhaling vertraagde. Ze was bewusteloos gevallen...

OOC; Cato, Maakt niet uit joh c; Dat heeft ze zelf gezocht >D Ik hou van haar karakter x'D



Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Zkj1y0
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 13:39





Felluw
Male • Knight • SINGLE



•Main Hall

Felluw liep zachtjes door. Hij keek rustig naar de katten iets verderop. Aria was er ook bij. Glimlachend liep hij naar de poes. De grote kater ging naast haar zitten en begroete haar met een knik. Aria had wijnig vrienden door haar opvliegend en bitcherig karakter. Felluw had er mee leren leven en ze waren nu vrienden.
Ondertussen botste er een kitten tegen een heel opvliegende kattin op. De kater keek met grote ogen toe hoe de opvliegende poes flauwviel. Hij keek de andere rustig aan. "Dit zal wel weer eens een mens zijn?!", gromde hij redelijk vriendelijk.





Rever
Male • Kitten • SINGLE



•Main Hall

"Winter," stelde iemand zich voor. Rever keek met grote oogjes naar de poes waar hij tegenopgebotst was. De kattin viel en plotseling vielen haar ogen dicht en vertraagde haar ademhaling. De kitten keek verbaasd naar de vreemde kat. Is zij nu door mijn gewicht bewusteloos gevallen? Even was hij in paniek maar daarna voelde hij trots in zich opborrelen. Ik heb een volwassene verslagen!

OOC; Cato, ik hoop dat ik je niet gekwets heb met wat Felluw vind van Aria :] (doen we niet dat ze elkaar al langer kennen?)


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 13:42

[Saar-On trial-Ergens in het kasteel]
"Hé. Leuk dat je er weer bent. Wat heb je vandaag gegeten?", vroeg de kater, die haar blijkbaar meegesleept had. Het was dezelfde kat die ze daarstraks zag. Ze was nu wat tot rust gekomen, maar kon nog niet antwoorden. Ze merkte dat hij al weer doorgelopen was. Verontwaardigd stond ze op. "Hé, wacht even!", riep ze naar hem, met die rare stem en die vreemde klanken. Ze kon zichzelf amper verstaan, maar ze hoopte dat het toch duidelijk genoeg was. Onhandig strompelde ze verder tot ze naast hem stond. "Wat is jouw naam eigenlijk?". Van buiten leek ze kalm, vanbinnen had ze een paniekaanval in het kwadraat.

-Ok, vreselijk laat, ik weet het :3-


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Dmpleh
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 13:59




Knight • Poes • 18 moons • Ergens in het kasteel
"O ja.. Sorry. Mijn naam is Arrow." Ik glimlachte verontschuldigend en hield mijn pas een beetje in. "Wat is de jouwe?" De poes had nog geen antwoord gegeven op haar eerste vraag. "Heb je eigenlijk wel iets gegeten?" Ze kreeg wel een kippenpoot of zo. Dat was vrij normaal voor een mens. Aan haar tijd als Trial herinnerde ze zich dat het heel eng was om een muis te eten.

~ Dus je bent er nog.. XD
Arrow is btw een poes


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 X4hvs5
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 14:23

Winter --
Main Hall --

De poes tegen wie de kitten aangebotst was viel om. Winter zat al een paar seconden naar haar te kijken toen ze besefte dat ze helemaal niet bewoog. Was ze bewusteloos gevallen? Was het serieus mogelijk om om te vallen en meteen bewusteloos te zijn? Winter had nog nooit zoiets gezien. Zou het iets te maken hebben met het nieuwe lichaam? Misschien was het nieuwe lichaam nog niet helemaal stabiel en raakte het daardoor sneller bewusteloos... Winter was zo in gedachten verzonken over de reden van de bewusteloosheid dat ze helemaal vergat te helpen.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafheart
StarClan
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Sarah
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Leafheart
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 14:38

[Saar-On trial-ergens in het kasteel]
"O ja. Sorry. Mijn naam is Arrow.", antwoordde de poes, die blijkbaar Arrow heette. Wel een rare naam. "En de jouwe?". Ze aarzelde een seconde, en zei toen: "Als mens werd ik Saar genoemd.". Saar merkte dat Arrow trager gaan lopen was. Ze zei nog iets, maar ze verstond het niet. "Sorry, wat zei je?", vroeg Saar daarom maar.

-Flutpost xD-


Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Dmpleh
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Upiw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Curse of the Castle - RPG topic   Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Icon_minitimema 26 aug 2013 - 14:51




Knight • Poes • 18 moons • Single • Ergens in het kasteel

Arrow knikte langzaam. Saar.. Het zou kunnen dat ze de naam hield, het was niet té menselijk. "E-t-e-n. Je weet wel..." Ze dacht even na. "Appel." Er groeide een appelboom de kasteeltuin, Arrow zag wel eens mensen van de appels eten. Heel soms. Er kwamen bijna nooit mensen in de buurt van het kasteel. Snel wierp ze een blik op de gezicht van de kat naast haar. Het was even dik. Helemaal niks gebeurd.. Maar over een week zou ze wel verschil zien. Arrow merkte dat ze in de buurt van de pilaar begonnen te komen. De pilaar waar Aka altijd zat.



Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 X4hvs5
Curse of the Castle - RPG topic - Pagina 4 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Curse of the Castle - RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: