butterfly



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 butterfly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightleaf
Member
butterfly DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: butterfly   butterfly Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 20:41

Lightpaw liep langzaam door het hoge gras. Door het douw van de morgen werd haar lange bruine vacht nat, maar voelen deed ze het niet daarvoor was ze veel te ver weg met haar gedachten.  De ijzige wind gierde over de kleine poes heen. Ze schudde eens met haar vacht om de ergste druppels te verjagen. Haar blik gleed naar boven, een bewolkte lucht verscheen voor haar ogen, een zucht ontsnapte op haar lippen. In de zon hielt ze van regen, een koele bui vond ze juist fijn, dan keek ze uit naar wat koude, zo elke weer, in haar bijna volmaakte leventje. De bruine poes moest glimlachen, ze hielt van haar leven, en dat wou ze zo houden ook.  Hoopvol keek ze rond, in de hoop een bekent iemand te zien. Een leeg landschap beantwoordde haar onuitgesproken vraag. De bruine poes haalde haar schouders op, ook goed, dacht ze. Pootje voor pootje stapte ze verder, zonder echt een doel. Ze had zich voorgehouden om een kort ommetje te doen, maar zonder het goed en wel te beseffen was ze al ver van het kamp. Al was Lightpaw hier al zo vaak geweest, toch verbaasde het mooie landschap haar elke keer weer. Er flitste iets in haar ooghoek. Zonder te stoppen draaide ze haar grote ogen in die richting, ja, daar had ze het weer, er was toch iemand. Een ondeugende glimlach verscheen op haar gezicht, eens zien wie haar wilde ontmoeten. Zachtjes vertraagde ze haar pas. Lightpaw twijfelde of ze iets zou zeggen, misschien straks, misschien.

+camarvovi en wie wilt meedoen.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

butterfly 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
butterfly DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimezo 18 aug 2013 - 22:15

Met korte, enthousiaste sprongen "liep" Camarovi door het natte gras. Haar poten werden helemaal nat van het douw, maar dat vond ze niet erg. Ze genoot van de koude druppels en maakte zich helemaal nat. Het was weer een van haar rituele ochtendwandelingetjes. Elke ochtend ging ze een stukje wandelen, meestal in of rond haar territorium, maar als er dauw lag maakte ze een kleine uitzondering. Dan ging ze naar een klein veldje en rolde net zo lang tot ze helemaal doorweekt was. Dat leek misschien wat vreemd, maar Camarovi vond het heerlijk en ze keek echt uit naar die ochtenden. Speels als een kit sprong ze door het hoge gras, maar toen verstijfde ze. Had ze dat goed geroken? Onzeker rook ze nog eens. De geur kwam van over het veldje, richting Fourtrees. Nieuwsgierig ging Camarovi erachteraan, ze had wel behoefte aan wat gezelschap. Na een tijdje werd de geur steeds sterker, en Camarovi ging verder in sluiphouding. Niet veel later ving ze tussen het gras een glimp op van de onbekende kat. Ze bekeek de kat nog eens goed, de poes was nog jong, met een bruin-gestreepte vacht en witte pootjes. Ze zag er niet echt gevaarlijk uit. Groene ogen draaiden zich plots in haar richting. De poes ging trager lopen, en Camarovi besefte dat ze ontdekt was. Snel sprong ze uit haar schuilplaats en liep naar de poes. 'Hallo.' zei ze vriendelijk, hopend op een gesprek.

Srry, inspiloos >.<


 butterfly 33u2yc7
butterfly Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
butterfly DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 9:37

Littleface hield ervan om in de buurt van de fourtrees te komen. Er was ook redelijk wat prooi te vinden, al zal dat met Leaf-bare wel is erg kunnen tegenvallen. Maar dat weerhield Littleface er niet van om toch naar de fourtrees te gaan met het excuus dat ze ging proberen om wat prooi te vangen. Ach ja, dacht ze, het is niet echt een leugen. Als er prooi is kom ik met prooi terug. En het is toch redelijk rustig in het kamp, ze hebben mijn hulp daar niet nodig. Vrolijk en goedgehumeurd liep ze verder. Ze sprong af en toe een raar sprongetje en liet zich dan vallen, om door het natte gras heen te rollen. Dan stond ze op en liep ze verder, genietend van die lekkere dauwdruppels die op haar vacht zaten vastgeplakt. Eigenlijk hield ze heel erg van water, en ze wilde zich altijd al is in de rivier van de Rivierclan. Maar ze had ook gehoord dat de stroming daar zo sterk was, dat iedere kater en poes zou verdrinken. Huiverend liep ze verder naar de fourtrees.
Ze opende haar kaken om te ruiken of er nog ergens prooi was. De strenge wind, die toch al wel een beetje minder streng geworden was, joeg alle geuren weg. Maar ze rook een glimp; Skyclan. Ze kon niet ruiken hoeveel het er waren.


butterfly 25f1v7n
PitaPata Cat tickers


Laatst aangepast door Littleface op vr 23 aug 2013 - 15:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
butterfly DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimedo 22 aug 2013 - 17:36

'Hallo'zei plots een stem. Lightpaw wist dat er iemand anders was, maar toch was ze verschoten van de plotse reactie. 'Hey' antwoordde ze terug terwijl ze de poes voor haar in haar op nam. Een witte rouge poes met zwarte vlekken, dat was duidelijk, ze zag er wel vriendelijk uit, toch wist je maar nooit. Lightpaw schonk haar een glimlach. Een paar bladeren vielen naar beneden, de laatste van de boom. Met een kleine glimlach volgde ze een er van. Het schommelde zachtjes heen en weer op de koude wind. Toen het helemaal beneden was maakte ze haar ogen los van het beeld en keerde zich terug naar de poes die voor haar stond. 'Lightpaw'stelde de Skyclan kat haarzelf voor. Nieuwsgierig naar de reactie van de kat wipte ze van haar ene op haar andere poot. Van al dat stilstaan had ze toch wat koud gekregen. De kleine poes snoof de geuren van de verse regen op, een vaag bekende geur mengde zich ermee. Verbaasd knipperde ze met haar ogen. Ja, dat was Thunderclan geur. Als teken voor de kat tegenover haar wiebelde ze met haar oren, hopelijk had ze het door. Lightpaw haar ogen gleden over het landschap, toch kon ze geen kat onderscheiden.  Als er nu niemand was stond ze wel goed voor schut. Dacht ze met een zweem van een glimlach in de hoop dat de onbekende een vriendelijk karakter had. De bladeren vlogen even op door een vlaag wind die de Thunderclangeur meebracht.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

butterfly 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Olley
Member
butterfly DPKsfdL
Bregje
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Olley
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 22:17


'O mijn god. Waar ben ik nou weer terecht gekomen?' Vier grote bomen doemde voor hem op. Deze had hij nog nooit gezien. Maar hij kwam ook nooit zo ver. Zijn vacht schoot overeind toen hij de katten zag. Het waren wilde katten! Een was rogue, en die waren ook niet altijd even aardig. "Wat doen jullie nou weer!" Waarvoor was dat nou weer? Wantrouwend liep hij achteruit. Heel langzaam met hele kleine stapjes. Hij moest ze niet opjagen.


butterfly 2icazxs
Nightpaw' ~ Snowdot ~ Olley
butterfly Dmwr butterfly Sb0y
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
butterfly DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimeza 24 aug 2013 - 22:44

'Hey' antwoordde de poes vriendelijk, terwijl ze haar onderzoekend aankeek. De leerling deed haar aan iemand denken, maar wie? Ze was er bijna zeker van dat ze de poes al eens tegengekomen was. Cam kneep haar ogen dicht van concentratie. 'Lightpaw' stelde de poes zichzelf voor. Camarovi's ogen vlogen open. Tuurlijk! Daar kende ze haar van! Ze was haar eens tegengekomen op haar territorium*. 'Ik ben Camarovi. Ken je me nog? We hebben elkaar ooit eens ontmoet op mijn territorium.' Camarovi was zo in haar eigen gedachten verzonken dat ze Lightpaws waarschuwing niet zag, maar even later rook ze de andere kat ook. 'Hé, wie is daar?' Riep ze, hopelijk in de juiste richting.

*https://www.warriorcatsnl.com/t7690-jacht-bij-de-beek Dus ja, ze hebben elkaar al ontmoet ^^


 butterfly 33u2yc7
butterfly Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
butterfly DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimema 26 aug 2013 - 11:23

Littleface liep rustig en oplettend naar de plek waar ze de Skyclangeur vandaan had. Ze hoorde in de verte wat gemiauw. Ze begon harder te lopen en haar haren in haar nekvel rezen omhoog. Snel ademhalend liet ze zich vlakbij de katten neervallen. Het waren er twee. Een Skyclancat en een Rogue, rook ze. Ze sloop zo zacht mogelijk naar de katten toe, tot ze wat geritsel hoorde. Is het een valstrik? dacht Littleface paniekerig, maar op dat moment zag ze een andere kat tevoorschijn komen. Ze had geen idee wat voor kat het was, maar sowieso geen kat van een van de clan's. Ze tijgerde nog wat verder naar de katten toe, tot er een takje onder haar poot kraakte. Ze stopte meteen met ze besluipen, en hield zich zo stil mogelijk. Strakjes, als ze niet meer op me letten, dan zal ik ze krijgen...


butterfly 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
butterfly DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 20:31

'Ik ben Camarovi. Ken je me nog? We hebben elkaar ooit eens ontmoet op mijn territorium.' zei Camarovi dus. Lightpaw bekeek de poes nog eens goed. Ja, nu herkende ze de kat. Ze voelde zich rood worden, dat ze dat zomaar vergeten was! 'ja, nu weet ik weer.' zei ze beschaamd.  Ondertussen keek ze wat rond, niet alleen omdat de kat haar beschaamde blik niet zou zien, ook door de vreemde geuren rond haar. Er was net iets bijgekomen, al kon ze het moeilijk plaatsten, het was zo goed als zeker een kat. Even flitste het door haar hoofd dat het misschien een valstrik was, maar waarom zouden twee katten van verschillende afkomst samenspannen? Toch was de bruine kat niet op haar gemak. Ergens hoorde een geluid, vast van een vogel, maar omdat ze zo gespannen was klonk het veel luider. Meteen draaide haar oor naar die richting. Ze had er mooi genoeg van. 'Hé, wie is daar?' vroeg Camarovi net voor Lightpaw het kon doen. 'Kom tevoorschijn!' riep ze terwijl ze het landschap afspeurde. Ze gromde wat in zichzelf. Dit vond ze niet leuk, helemaal niet leuk.

(beetje inspi loos, sorry)


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

butterfly 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
butterfly DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 11:34


Ze hadden hem. Als hij tevoorschijn zou komen werd hij vermoord. Als hij zich verstopte gingen ze hem zoeken en werd hij ook vermoord. 'Dit is het dan.' Olley liep héél langzaam uit zijn schuilplaats en maakte zich zo klein mogelijk. Niemand mocht hem zien. Ze moesten denken dat hij weg was. Ook al was hij op open terrein. Hij zorgde er voor dat hij dicht bij de rand bleef. De rand van al de struiken en bomen.



butterfly M3fi
butterfly 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
butterfly DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 17:48

Toen rook Littleface het. Ongelovig staarde ze voor zich uit. POESIEPOES! Ze slikte het gal weg wat in haar keel naar boven was gekomen. Een grauw ontsnapte uit haar keel. Als er iets was waar ze een hekel aan had, dan waren het wel poesiepoesen! Daarom had ze ook erge moeite gehad toen ze erachter kwam dat Firestar een poesiepoes geweest was. Ze stapte boos uit haar schuilplek, om de andere katten te vertellen dt er een poesiepoes was.


butterfly 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
butterfly DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 22:04

Verward keek Camarovi naar de katten om haar heen, ze snapte er helemaal niets meer van. Waar was die ThunderClankat opeens vandaan gekomen? En waarom zat ze nu zo boos naar de struikjes te blazen? Een vage Kittypetgeur drong haar neusgaten binnen. Haar hoofd duizelde er even van. Ze was gewend aan de eenzaamheid, de stilte van haar Rogueleven, niet aan zoveel katten en al even veel kabaal. Met haar neus duwde ze tegen de flank van de poes. 'Stoppen!' murmelde ze zacht. 'Die kittypet heeft je niets misdaan!'


 butterfly 33u2yc7
butterfly Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
butterfly DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimema 2 sep 2013 - 19:00

De oortjes van Lightpaw schoten verbaast omhoog toen ze de Thunderclan kat zag. Op haar hoede bekeek ze de poes. Ze zag er niet erg blij uit, vijandig zelf. Ze kwamen misschien elke uit een andere clan, ze bevonden zich niet op elkaars territorium! Pas nadat ze de poes van kop tot staart bekeken had volgde ze haar blik. Een kittypet, daar ging dus die vijandigheid naartoe. Ze gromde iets tegen Camarovi om haar te waarschuwen voor de andere twee, al had ze die al gezien. 'Stoppen!'zei de zwart-witte poes zachtjes.'Die kittypet heeft je niets misdaan!' pas na die zin besefte de kleine leerling dat dit nog op een gevecht zou kunnen uitdraaien. Stilletjes bedankte ze de poes naast haar om dat haar duidelijk te maken. Lightpaw snoof, dit zou ze niet laten gebeuren, ze zou toch proberen. De poes zette een paar stijve pasjes naar voren. 'Hé, kalm aan, ze heeft inderdaad toch niets misdaan? Ze is niet eens op jou territorium.' zei Lightpaw bars, met een kracht waarvan ze niet eens wist dat ze die in zich had. Het was eruit voor ze er erg in had, toch moest ze het eens gezegd hebben. Ze wierp een vluchtige blik naar de kittypet, die zag meer bang uit dan strijdlustig. Voor het eerst vroeg Lightpaw wat ze zou doen als dit echt menens zou worden.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

butterfly 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
butterfly DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 19:08

'Stoppen!' Littleface keek weg van de verwende, dikke poesiepoes en keek naar de Rogue. Ze voelde hoe deze Rogue haar neus tegen Littlefaces flank duwde, als teken van vriendschap. 'Die kittypet heeft je niets misdaan!' Littleface gromde nors bij deze woorden. Ze zag dat de andere kat, die een oude Skyclan geur meedroeg, het er mee eens was. Kort daarna kwam, zoals verwacht, een andere stem. 'Hé, kalm aan, ze heeft inderdaad toch niets misdaan? Ze is niet eens op jou territorium.' Littleface zuchtte en besefte dat deze kat gelijk had, en ze negeerde de poesiepoes. "Wie zijn jullie?" vroeg ze toen nieuwsgierig. Ze kon wel wat gezelschap gebruiken, en dat zou ze wel van deze katten kunnen verwachten.


butterfly 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
butterfly DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimedi 3 sep 2013 - 22:05

De ThunderClanpoes zuchtte, en Camarovi keek tevreden toen ze de kittypet verder leek te negeren. Ze had helemaal geen zin gehad in een gevecht, omdat ze ook niet zeker wist of ze het wel zou halen van de gespierde Clankat. Stiekem bedacht Camarovi dat ze zelfs niet zou kunnen winnen van Lightpaw, die tenslotte nog maar een apprentice was. "Wie zijn jullie?" vroeg de onbekende poes nieuwsgierig. Met een brede glimlach op haar gezicht antwoordde Cam: "Ik ben Camarovi, maar zeg maar Cam." Ze bekeek de andere poes aandachtig. "En jij?"


 butterfly 33u2yc7
butterfly Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
butterfly DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 19:53

"Wie zijn jullie?" De lieve stem van de wit met zwarte Rogue klonk in de wildernis. "Ik ben Camarovi, maar zeg maar Cam. En jij?" Littleface besefte dat de zwart met witte poes, Camarovi of Cam dus, tegen haar sprak. "Ik ben Littleface, en ik ben een Thunderclanwarrior." Met opgeheven kop keek ze het kringetje rond. Ze had eigenlijk wel zin gehad in een gevecht, maar Cam en de Skyclanner blijkbaar niet. Ze zuchtte. Langzaam keek ze omhoog naar de mooie ogen van Cam, en besefte dat deze poes bijzonder was. Ze kon misschien wel vriendinnen worden, als Cam dat wilde.


butterfly 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
butterfly DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: butterfly   butterfly Icon_minitimewo 18 sep 2013 - 20:45

'En ik ben Lightpaw.'stelde de bruine poes zich voor nadat Camarovi het gedaan had.  'Ik ben Littleface, en ik ben een Thunderclanwarrior.' zei de andere poes. Lightpaw knikte kort, ze zou haar best doen om het te onthouden. Ze wou niet weer zo iets tegenkomen als daarnet met Camarovi. Ze deed een paar stapjes naar voren. De wind werd nog iets kouder,ze rilde. Ze zag dat Littleface Camarovi wel mocht. Er verscheen een glimlach op Lightpaw haar gezicht. Misschien was de kat nog niet zo vijandig als ze dacht. Haar blik flitste even naar de kittypet, die mochten ze niet vergeten, je wist maar nooit wat die konden doen. Soms waren ze zo slap, zo snel bang, maar wel aardig. Ze had al één keer gehad dat een kittypet goed kon vechten, te goed zelf. Maar ze had er wel haar leven aan te danken. dat zou ze niet zo snel vergeten. Ze sprong wat heen en weer om warm ter krijgen, ze kon geen ziekte oplopen. De clan had haar nodig. Haar oortje bewogen heen en weer, nieuwschierig hoe dit gesprek zou verder gaan.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

butterfly 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
butterfly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: