Tell me, now, please? [Shrewstar]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me, now, please? [Shrewstar]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Latty
Member
Tell me, now, please? [Shrewstar] DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Latty
BerichtOnderwerp: Tell me, now, please? [Shrewstar]   Tell me, now, please? [Shrewstar] Icon_minitimevr 23 aug 2013 - 23:58



Zijn grijze ogen tuurden over het landschap. Wit reikte over het land. Vanuit de paal in zijn tuin was dit goed te zien, de bomen begonnen pas verderop. Hij hoorde de deur opengaan en draaide zich om. Zijn baas kwam met winterjas en al naar buiten, en aaide hem. "Heb je het niet koud buiten?" Hoorde hij de stem van zijn bazin zeggen. Haar blauwe ogen maakten kort contact met zijn grijze. Hij spon even en sprong van de paal, als teken dat hij er even op uit ging. "Niet ver, hé?" Hoorde hij de stem van zijn bezorgde baas zeggen. Hij keek haar meelevend aan en rende in de richting van de bossen.

Wat een geluk had hij toch dat hij niet als de andere een stom belletje had om hun nek. Hij had amper een halsband. En hij was nog een kater. Hij was nog niet naar de dierenarts geweest. Alles was dus goed voor hem. Hij voelde zich goed. Zijn vacht was flink gegroeid, maar koud had hij het nog. Hij wist wel dat hier een of andere groepen katten waren, die hij bijna nooit tegen kwam. Daarom ging hij maar beter niet jagen. Hij had ze namelijk eens gezien, die katten. Ze trainden jonge katten. Hij vond het maar raar, maar had er geen bezwaar in. Als hun zo wilden leefden, dan zij dat zo. Vier bomen en een groot rotsblok kwamen in zijn zicht. Wat was dit nou? Zo ver was hij nog nooit geweest, toch?




Tell me, now, please? [Shrewstar] Awli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me, now, please? [Shrewstar]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: