○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdot
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:47




○ Het onstaan ○

Ik werd wakker. Ik verwachtte dat ik in de warrior den van mijn clan wakker zou worden. Maar ik lag tussen een groepje struiken naast een rivier. De rivier liep voor mijn ogen uit op een meer. De maan was het eerste dat ik zag. Het stelde me gerust. Ik keek om me heen en zag mijn vrienden, die waren omhuld in een zilverachtig licht. Ik wist dat ik de weg terug naar mijn clan nooit zou vinden. Dat ik hier voor altijd zou moeten blijven. Maar dat vond ik om de een of andere reden niet zo erg. Mijn vrienden werden een voor een wakker. We zouden een clan moeten oprichten om het hier te overleven. Met de hulp van de maan zou het ons lukken. Daar had ik alle vertrouwen in.

Als de vier vrienden aanspoelen in een totaal nieuw gebied lijkt alles verloren. Als een kat voorstelt een clan op te richten lijkt het een stuk makkelijker. Maar de jonge katten moeten door een hel om een goed lopende clan te maken. Een clan met bijna elk jaar minstens één nest. Waar dappere en gelukkige warriors of elders sterven. Waar het bruist van het leven. Deze clan heeft de naam Moonclan. niet de starclan en de sterren worden hier aanbeden maar de maan.
___________________________________________
○ Nieuws en events ○
Hier komt al het nieuws en eventuele events te staan.

○ Er zijn nog hoge rangen beschikbaar
___________________________________________
○ Rangen ○
Leader (1/1 )
Dit is de Leider van de clan. Deze is een van de oprichters van Moonclan. Zijn/haar achtervoegsel is Moon

Deputy (0/1 )
De opvolger van de leader. Als deze sterft volgt hij/zijn de leader op.

Counsil (0/1 )
Dit is een kat die de Leader helpt met moeilijke beslissingen. Deze brengt ook verslag uit van wat er in de clan en het gebied gebeurd.

Medicine cat (0/1 )
Dit is een kat die heel goed kan omgaan met planten en kruiden. Het is de genezer van de clan. Deze kan contact maken met de maan en andersom.

Medicine cat apprentice (0/1 )
De opvolgen en leerling van de Medicine cat. Deze weet ook een hoop over medicijnen. Hij/zij is echter nog in de leer. Achtervoegsel Paw

Warriors (0/Max. 10 )
Dit zijn de normale leden. Vanaf 13 moons word je een warrior. Deze jagen, vechten en zorgen voor de clan

Apprentices (0/Max. 8 )
Dit zijn de leerlingen. Deze leren om te jagen vechten en hun clan te dienen. Ze hebben een Warrior als leer meester. Vanaf 7 moons word je een apprentice. Achtervoegsel Paw

Kittens (0/Max. 4 per nest. Max. 2 nesten )
De kittens zijn de jongste leden van de clan. Deze hoeven nog niks, het enige wat er van ze word verwacht is dat ze respectvol met ander omgaan en in het kamp blijven. Achtervoegsel Kit

Queens (0/Max. 2 )
Dit zijn moederpoezen of poezen in verwachting.

Elders (0/Max. 4 )
Dit zijn de oudste katten. Vanaf 40 moons ben je een elder. Hier zijn er maar weinig van omdat de Moonclan leden vaak jong sterven.
_____________________________________________
○ De katten ○
De katten van de moonclan zijn erg slim en behendig. Ze kunnen vissen, maar hun specialiteit zijn kleine dieren. Ze zijn vriendelijk en mysterieus. Ook hebben ze de eigenschap dat ze heel avontuurlijk zijn.
____________________________

○ Aanmelden ○
Code:
 [b]Naam:[/b]
[b]Geslacht:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Gewenste rang:[/b]
[b]evtw Partner + Kits:[/b]
[b]Innerlijk:[/b]
[b]Verleden:[/b]
[b]Uiterlijk (beschrijving):[/b]
[b]Foto (niet te groot graag):[/b]



○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic M3fi
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw


Laatst aangepast door Snowdot op ma 2 sep 2013 - 22:00; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:48




○ Leden ○

○ Leader
Smokemoon

○ Deputy

○ Counsil

○ Medicine cat

○ Medicine cat apprentice

○ Warriors
Honeysound

○ Apprentices

○ Kittens

○ Queens

○Elders



○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic M3fi
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw


Laatst aangepast door Snowdot op ma 2 sep 2013 - 21:58; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:48

Gereserveerd



○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic M3fi
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimezo 25 aug 2013 - 10:55

Naam: Smokemoon
Geslacht: Poes
Leeftijd: 20 moons
Uiterlijk (korte beschrijving): Grijze tabby met groene ogen
Rang: Leader
evtw Partner + Kits: X
Innerlijk: Smokemoon is een poes die snel in paniek raakt. Gelukkig kan ze altijd op haar deputy en Counsil leunen. Ze is meestal wel goed in beslissingen nemen. Smoke kan heel goed de leiding geven en voor taken zorgen. Ze is heel lief en wil altijd eerst alle problemen zelf oplossen. Er zijn katten die geloven dat ze onzichtbare vleugels heeft.
Verleden: Deze poes is een van de 4 scheppers van de moonclan. Vanuit haar was de proloog geschreven.  Ze heeft een hoop innerlijke littekens aan haar verleden over gehouden, maar ze voelt zich trots dat ze het heeft gehaald.
Foto (niet te groot graag):
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic 2po1tua



○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic M3fi
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 9:54

Niemand interesse in de Moonclan? :c


○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic X4hvs5
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainykit
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Barbara
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Rainykit
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 23:47

Naam: Honeysound
Geslacht: Poes
Leeftijd: 19 moons
Gewenste rang: Counsil, anders Medicine Cat.
evtw Partner + Kits: Niet van toepassing
Innerlijk: Honeysound is een aardige, rustige poes. Ze heeft een honingzoete stem waarmee ze iedereen wel gerust kan stellen. Ze heeft een grote kennis over planten en kruiden en weet goed ze te gebruiken.
Verleden: Honeysound was eerst een kittypet. Ze werd mishandelt door de twolegs en is ontsnapt toen ze bijna zou sterven. Gelukkig vond ze Smokemoon, waarmee ze al snel een goede band had. Zonder haar had ze het niet overleefd. Ze is ook een van de oprichters van de clan.
Uiterlijk (beschrijving): Honeysound heeft een witte vacht en geel gekleurde ogen. Op het puntje van haar staart zit een zwarte vlek en ook haar linkeroor en haar rechterachterpoot zijn zwart.
Foto (os formaat graag): Komt nog.


If sky's the limit, why are there footsteps on the moon?Rainykit ~ Oceanbreeze


Laatst aangepast door Rainykit op ma 2 sep 2013 - 15:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimema 2 sep 2013 - 15:08

Ik zal je er zo bij zetten ^^

Houd er wel rekening mee dat de Leader, Deputy, Counsil en Medicine cat de oprichters van de clan zijn.


○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic X4hvs5
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainykit
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Barbara
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Rainykit
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimema 2 sep 2013 - 15:29

Nightpaw' schreef:
Ik zal je er zo bij zetten ^^

Houd er wel rekening mee dat de Leader, Deputy, Counsil en Medicine cat de oprichters van de clan zijn.
Oke dan pas ik de geschiedenis even aan Wink


If sky's the limit, why are there footsteps on the moon?Rainykit ~ Oceanbreeze
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimema 2 sep 2013 - 21:59

Ik zet je nu even bij de warriors. Dan bekijk ik de andere aanmeldingen eerst.



○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic M3fi
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedtalon
Member
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 painful, dark moons
Gender:
Rank:
Crookedtalon
BerichtOnderwerp: Re: ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic   ○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic Icon_minitimezo 13 okt 2013 - 10:34

Code: Naam: Moonlight
Geslacht: kater
Leeftijd: 14 moons
Gewenste rang: Deputy
evtw Partner + Kits: later maybe
Innerlijk: rustig, kalm, zelfverzekerd. Is zeer sterk, maar zal nooit vechten zonder reden.
Verleden: Toen hij op het eiland aanspoelde, was hij een van de jongsten. Hij was nogmaar 3 dagen warrior, maar hij had veel respect voor de maan. Hij is voor zijn leeftijd een uitstekende vechter en uitzonderlijk intelligent, waardoor hij het tot deputy heeft geschopt.
 Uiterlijk (beschrijving): Zwarte kater met diepblauwe ogen en een wit befje. Ook heeft hij een bruine staartpunt.
Foto (niet te groot graag):
Click me!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
○ Moonclan ○ Discussie & aanmeld topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: