mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Waterstream
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Aline
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Waterstream
BerichtOnderwerp: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 15:00

Waterstream wandelde rustig langst de rivier van het RiverClan territorium. Aangezien ze de hele dag al niks had gedaan, besloot ze dat voor ze terugkeerde naar het kamp, ze toch maar eerst wat prooi moest vangen. Ze snoof de lucht op, maar rook geen prooi. Wat was er aan de hand? Normaal gezien rook ze altijd wel een klein waterratje of een spitsmuisje. De gestreepte poes drukte haar buik tegen de grond, en sloop verder door het bijna verlaten bos. Aangezien het Leaf-bare was, was alles bedekt met sneeuw. De pels aan haar buik begon langzaam aan natter en natter te worden door de smeltende sneeuw van de warmte van haar buik. Ze dacht dat ze nooit een prooi zou vinden! Tot ze opeens een takje hoorde kraken, en nog een, en nog een! Ze opende haar mond om de lucht te proeven, maar er hing geen geur in de luch. 'Waarschijnlijk gaat de wind gewoon de verkeerde kant op.' dacht ze. Waterstream volgde het geluid van de krakende takjes, sluipend door de struiken. Maar daar zach ze iets totaal anders dan wat ze had verwacht, een andere kat!

Tips zijn altijd welkom! En doe maar mee!


Laatst aangepast door Waterstream op di 27 aug 2013 - 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dappledrop
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 15:39

Dappledrop trippelde door het sneeuw. De grond was bedekt met een witte laag sneeuw. Dappledrop had het koud ondanks haar dikke vachtje. Sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden en vielen op haar vachtje. Dappledrop liep verder. Ze had een tijdje geleden een waterrat gevangen en die had ze al begraven om hem later te komen ophalen. De schildpadpoes snoof de lucht op maar rook geen prooi. Ze schudde met haar vachtje om de sneeuwvlokjes eruit te krijgen. Ze liep weer verder maar ze stapte per ongeluk op een takje. Nu is zeker alle prooi weg dacht ze bij zichzelf. ze stapte nog eens op een takje maar ze zag de takjes nooit omdat er sneeuw op lag. Opeens rook ze wel iets maar het was geen muis of vogel, het was een kat! De geur kwam steeds dichter bij en Dappledrop keek rondom haar.

{je bent er al heel goed in^^}


mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) 28jgyom
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterstream
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Aline
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Waterstream
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:25

Toen Waterstream dichter bij de andere kat kwam, herkende ze de geur van een RiverClan kat. 'Gelukkig maar!', dacht ze, 'Anders moest ik deze indringer helemaal alleen het territorium afjagen' Zoals de meeste katten van de RiverClan wel wisten, was Waterstream niet graag onvriendlijk tegen andere katten. Ze snoof nog een keer goed de lucht op, om zo te weten welke kat ze hier voor haar had. Dat kon ze moeilijk zien met al die sneeuw op de vacht van de nieuwkomer. "Dappledrop? Ben jij dat?" riep ze onzeker, "Ik ben het, Waterstream." Waterstream was niet alleen niet graag gemeen tegen andere katten, ze was ook een beetje verlegen. Gelukkig had ze in de Clan wel enkele goede vrienden waarbij ze helemaal zichzelf kon zijn. Zonder op het antwoord van de andere kat te wachten, liep ze naar haar toe. Ze wou Dappledrop heel graag wat beter leren kennen. "Hey Dappledrop, ben jij ook aan het jagen in het bos? Ik dacht, ik vang even een muisje voor ik terugga naar het kamp, maar ik kon niets vinden... Hopelijk heb jij meer geluk!"

Bedankt! Ik hou van verhaaltjes schrijven Very Happy


Purrr! Waterstream is here!happy wink
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Wco9wn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dappledrop
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 18:55

Dappledrop zag een kat haar kant op komen. De kat was grijs met strepen en Dappledrop kon niet meteen zien wie het was maar wanneer de poes dichterbij trippelde wist Dappledrop het weer. Waterstream! dacht ze bij zichzelf. Ze stapte naar de poes en ging zitten. "Dappledrop? Ben jij dat?" Vroeg de tabby poes" Ik ben het waterstream." Dappledrop wou antwoorden maar ze kreeg de kans niet want Waterstream was haar voor. "Hey Dappledrop, ben jij ook aan het jagen in het bos? Ik dacht, ik vang even een muisje voor ik terugga naar het kamp, maar ik kon niets vinden... Hopelijk heb jij meer geluk!" Zei Waterstream. Net wanneer Dappledrop wou antwoorden viel er een sneeuwvlokje op Dappledrop's neus en ze niesde. "Ja, ik ben ook op jacht. Maar ik heb ook nog niet veel gevangen." zei Dappledrop "Alleen een waterrat. Dat is alles." vervolgde ze en ze zuchtte.


mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) 28jgyom
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 19:08

Sorry dat ik kom storen ^^
(eerste post Waterstream)

Tot ze opeens een takje hoorde krakke
Graag geen dialect. Doe dan dit bijvoorbeeld:
Tot ze opeens een takje hoorde kraken
Voor de rest doe je het heel goed :]


mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterstream
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Aline
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Waterstream
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 27 aug 2013 - 19:38

"Wel, dan heb je al meer geluk als mij." antwoordde Waterstream met een droevige uitdrukking. "Ik was eigenlijk niet op jacht, ik wou gewoon even alleen zijn... Ken je dat gevoel?" Toen Waterstream daar over praatte voelde ze zich echt nutteloos, ze kon niets goed doen! Normaal gezien mogen Warriors niet zomaar het kamp uit, en toch deed ze dat. En als ze dan eens gewoon een simpele muis moest vangen, lukte dat ook al niet! "Euhm... Sorry, ik voel me niet zo goed vandaag... Zullen we teruggaan naar het kamp en daar verder praten?" vroeg ze met een ongemakkelijk gevoel in haar maag. Ze had nog steeds het gevoel dat ze beter bevriend met Dappledrop wou worden, ook al wist ze niet waarom. 'StarClan mag het weten.' dacht ze met een blik op de heldere avondhemel. 'Hopelijk word ik later minder verlegen, en word ik net zo'n goede Warrior als alle anderen!' Van die gedachten was ze niet zeker, maar hoop had ze nooit te veel.

@Specklepaw, bedankt voor de opmerking! het was eigenlijk een schrijffoutje :3 ik heb het veranderd


Purrr! Waterstream is here!happy wink
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Wco9wn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dappledrop
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 12:30

"Wel, dan heb je al meer geluk als mij." zei Waterstream. "Ik was eigenlijk niet op jacht, ik wou gewoon even alleen zijn... Ken je dat gevoel?" Vervolgde Waterstream en Dappledrop knikte toestemmend. Dat gevoel had ze wel vaker. "Euhm... Sorry, ik voel me niet zo goed vandaag... Zullen we teruggaan naar het kamp en daar verder praten?" vroeg Waterstream. "oke." miauwde Dappledrop. Ze lekte even haar pootje en stond dan recht. De schildpadpoes besefte dat ze haar muis die ze had begraven nog moest gaan halen. "Ik moet wel nog even mijn muis gaan halen." zei ze en ze stapte in de richting waar ze de muis had begraven.


mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) 28jgyom
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waterstream
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Aline
28
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Waterstream
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 13:37

Waterstream was opgelucht dat Dappledrop zo vriendelijk tegen haar was, dat gaf haar een goed gevoel. "Ik moet wel nog even mijn muis gaan halen." miauwde Dappledrop. "Oh ok, ik kom wel met je mee, als je dat goed vind" antwoordde Waterstream. Zonder op antwoord te wachten volgde ze Dappledrop haar geurspoor om zo bij de muis te komen. "Zullen we anders nog even een vogel of een vis proberen te vangen voor we terug naar het kamp gaan?" vroeg Waterstream onzeker, zonder zeker te zijn dat Dappledrop haar volgde, "Want anders gaan ze misschien denken dat we helemaal niets doen." vervolgde ze. Na even te wandelen kwam ze bij de rivier. Ze trippelde verder naar voren, en stak haar kop uit om te kunnen zien of er wat visjes waren die ze kon vangen. Tot haar verbazing waren en geen vissen, het enige wat er wel was, was een sterke geur van een rottend dier.


Purrr! Waterstream is here!happy wink
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Wco9wn
Terug naar boven Ga naar beneden
Dappledrop
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimewo 18 sep 2013 - 13:40

"Oh ok, ik kom wel met je mee, als je dat goed vind" antwoordde Waterstream. Dappledrop was al vertrokken ennWaterstream volgde haar. Dappledrop wist nog precies waar ze de muis had begraven en ze was er la snel. Maar voor ze de muis wou opgraven zei Waterstream: "Zullen we anders nog even een vogel of een vis proberen te vangen voor we terug naar het kamp gaan?" Dappledrop vond het een goed idee en knikte goedkeurend. Ze volgde Waterstream. "Want anders gaan ze misschien denken dat we helemaal niets doen." vervolgde Waterstream. "Ja, das waar." zei Dappledrop. Ze trippelden naar de rivier maar ze zagen geen vis in de rivier. vreemd dacht Dappledrop bij zichzelf. En oo dat moment rook ze de geur van een rottend dier. "Jakkie, waar komt die stank vandaan?!" miauwde Dappledrop.


mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) 28jgyom
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferncloud
Member
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) DPKsfdL
Esmée ..
42
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Ferncloud
BerichtOnderwerp: Re: mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)   mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:50

(Ik doe me best, als ik overtredingen bega, meld het dan alsjeblieft Smile)

Ferncloud keek verbaast op toen ze Dappledrop en Waterstream zag. Ze zaten aan de overkant van de rivier. 'Goede morgen', mauwde ze naar de katten. 'Hallo Ferncloud, was het niet? Weet jij waarvan deze stank komt?' riep Dappledrop. Stank? Welke stank? Ik ruik niets, Dappledrop', zei Ferncloud terug. 'Nee? Zeker ?' vroeg Waterstream. Ferncloud trippelde korter naar de rivier en ontweek een kei. 'Zeker, ik weet van niets, Waterstream. Ik ben net hier, ik was op wandel gegaan, het was druk thuis', ontweek Ferncloud Waterstream's vragend toontje. De wind draaide en de weeë geur van rottent dier draaide de richting van de Thunderclan in. 'Jakkes, ik hoop voor jullie dat het niet zo is, maar ik denk dat die mousebrains van een tweebenen iets mis hebben gedaan met de rivier!' riep Ferncloud. Waterstream en Dappledrop keken elkaar verbaast aan. 'Nee, hé ?!' riepen ze uit.


mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!) 34gsnkg
Dankjewel Choppedkit !
Ferncloud~Mooncloud~Autumnpelt~Lonelydeath~Rasberrypaw~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn 1e topic! tips welkom (open, iedereen doe maar mee!)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: