[RPG] Curse of the Castle



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG] Curse of the Castle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Strawberry
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 10:30




WATCH OUT
FOR THE - - -
CASTLE'S CURSE
X
    WELCOME IN THE CASTLE -

Naar de bekende Fanclan...

Regels || Index || Affiliates


Op een oude mistige heuvelrug staat een kasteel. Een heel erg simpel uitziend kasteel, maar men zegt dat je er 's nachts het gejammer van de vervloekte zielen kunt horen. Want ondanks dat dit oude kasteel normaal lijkt, is niks minder waar. In het duister kun je schimmen zien bewegen achter de ramen, zacht geblaas in het duister. Want er rust wel degelijk een vloek op dit kasteel, iedereen die er ook maar een voet binnen zet, wordt onherroepelijk veranderd in een kat...

Curse of the Castle is een RPG waarin magie en vloeken wel degelijk bestaan. In deze RPG speel je een kat in deze dynamische samenleving in het kasteel. Is jouw kat altijd al een kat geweest en maar perongeluk dit kasteel tegengekomen? Is jouw karakter een mens die zo dwaas is geweest om ten prooi te vallen aan de vloek? Of ben je misschien wel een ras-kasteelkat die altijd al hier gewoond heeft? Kan je karakter met de nieuwelingen omgaan die zich totaal niet met hun kattenlichaam om kunnen gaan en de gewoonten niet kennen? Of kan je karakter wel omgaan met het idee dat hij voor altijd een kat is...? Stap Curse of the Castle in en vind het uit!

Op Curse of the Castle speel je al je karakter vanaf één account!

Naam:
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Katten en vloeken
Omschrijving: Zie hierboven
Link: http://cursedcastle.actieforum.com/
Eventuele banner/afbeelding: -

MADE BY AYU OF BACK TO NEVERLAND


[RPG] Curse of the Castle T4W3e3N
Stamps
[RPG] Curse of the Castle PS18GM0[RPG] Curse of the Castle W0qAlxR[RPG] Curse of the Castle EjrsROF[RPG] Curse of the Castle FWu1gsf[RPG] Curse of the Castle D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Senji
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Lianne
64

CAT'S PROFILE
Age: 74 ☾‘s
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Senji
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 14:11

Ziet er awesome uit! De Lay-out is heel netjes en lekker overzichtelijk en ik vind het persoonlijk heel prettig er uit zien voor het oog. Niet te druk of te eentonig. Ik heb me aangemeld~ Keep it up ;D


Gloating, I plant the seed inside your head. Right away, watch it grow.
[RPG] Curse of the Castle 6f8vet
Destroying your insides, pleading to comfort you. With my sadistic ways I watch the tears fall.

I crack a smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mysterymind
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
MRS. Meap
104
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Mysterymind
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 14:34

Het is echt een mooi forum, ik heb me meteen aangemeld toen ik het promotietopic zag <3

Ik hoop dat er veel leden komen en het forum lekker actief wordt


[RPG] Curse of the Castle Afdhqw
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 17:29

Ja! Eindelijk! Ik ga me onmiddellijk aanmelden! 't Ziet er echt fantastisch uit Babs! Ik heb best wel lang kunnen wachten met aanmelden hé? *Proud*


[RPG] Curse of the Castle 6icvux
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 17:56

Haha hartstikke bedankt voor alle positieve feedback mensen^-^!

Ik hoop dat het actief kan blijven :3


[RPG] Curse of the Castle Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw*
StarClan
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Sarah
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 19:33

Ik heb me ook aangemeld, en het ziet er super uit ^^
Ik heb alleen een klein probleem: ik kan mijn account niet activeren, er is gene mail verstuurd :3 Of moet dit door een beheerder gedaan worden?


[RPG] Curse of the Castle 13579283
Spul:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 19:39

Ik zal je account activeren, geen zorgen Smile


[RPG] Curse of the Castle Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw*
StarClan
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Sarah
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 19:39

Bedankt ^^ Het account heet Spotted


[RPG] Curse of the Castle 13579283
Spul:
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyleaf
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
410

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons old
Gender:
Rank:
Poppyleaf
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 19:41

Geactiveerd!


[RPG] Curse of the Castle Mz3pp8v
Poppies and posies I'll be married to rosies
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw*
StarClan
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Sarah
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw*
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 19:41

Bedankt ^^


[RPG] Curse of the Castle 13579283
Spul:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 9:55

Geen probleem! Smile


[RPG] Curse of the Castle T4W3e3N
Stamps
[RPG] Curse of the Castle PS18GM0[RPG] Curse of the Castle W0qAlxR[RPG] Curse of the Castle EjrsROF[RPG] Curse of the Castle FWu1gsf[RPG] Curse of the Castle D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 10:37

Prachtige site! Netjes. Ik ga me er zeker op aanmelden
--
Gewoon super tof ;]


[RPG] Curse of the Castle Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 11:14

Hartstikke bedankt!<3


[RPG] Curse of the Castle T4W3e3N
Stamps
[RPG] Curse of the Castle PS18GM0[RPG] Curse of the Castle W0qAlxR[RPG] Curse of the Castle EjrsROF[RPG] Curse of the Castle FWu1gsf[RPG] Curse of the Castle D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 21:20

Alle gebruikers hebben in totaal 641 berichten geplaatst
We hebben 20 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Masked

Nieuws
- Het Cursed Castle heeft een goede eerste week gehad! Ik wil alle nieuwe leden bedanken voor het een kans geven van dit forum.
- De hoge rangen audities zijn geopend
- De eerste Trial is gehouden, we wensen Alea veel succes met haar Trial!

Coming Soon
- De hoge rangen
- Een verhaallijn


[RPG] Curse of the Castle T4W3e3N
Stamps
[RPG] Curse of the Castle PS18GM0[RPG] Curse of the Castle W0qAlxR[RPG] Curse of the Castle EjrsROF[RPG] Curse of the Castle FWu1gsf[RPG] Curse of the Castle D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 23:12

Hele mooie site, ik heb me trouwens geregistreerd als Masked Smile


[RPG] Curse of the Castle Skypaw_os
andere osje:


Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 4 sep 2013 - 23:18

Oké^-^ Bedankt voor de registratie!


[RPG] Curse of the Castle T4W3e3N
Stamps
[RPG] Curse of the Castle PS18GM0[RPG] Curse of the Castle W0qAlxR[RPG] Curse of the Castle EjrsROF[RPG] Curse of the Castle FWu1gsf[RPG] Curse of the Castle D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[RPG] Curse of the Castle Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimedi 10 sep 2013 - 15:05

Super site. Netjes afgewerkt met een origineel onderwerp en veel potentie qua mogelijke verhaallijnen en spanning. Ik vond de FanClan altijd al leuk dus de site zelf ook.


[RPG] Curse of the Castle RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 16:16

Alle gebruikers hebben in totaal 749 berichten geplaatst
We hebben 21 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Undertaker
Op dit moment zijn er 29 karakters

De jammerklachten en het gekrijs steeg op vanuit het diepe duister. Ik rende zo hard als ik kon, weg van alles, maar er was geen uitweg. Elk pad en elke weg kan doodlopen en ik heb geen flauw idee meer waar ik ben. Het enige wat ik weet is dat ze me op mijn hielen zitten en dat als ik stop met ren... Dit nog wel eens mijn einde zou kunnen betekenen... Lees meer

Nieuws
- Nog steeds zijn de hoge rangen geopend, je kunt tot 20 september auditeren!
- Er is een wedstrijd geopend voor de leden van het Cursed Castle
- De eerste verhaallijn is geplaatst! Een voorproefje staat hier boven. We hebben iedereen nodig voor deze verhaallijn, want de leden bepalen deels de uitkomst!

Coming Soon
- De hoge rangen
- Een vervolg verhaallijn!

---

Bedankt Waz^-^!


[RPG] Curse of the Castle T4W3e3N
Stamps
[RPG] Curse of the Castle PS18GM0[RPG] Curse of the Castle W0qAlxR[RPG] Curse of the Castle EjrsROF[RPG] Curse of the Castle FWu1gsf[RPG] Curse of the Castle D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
[RPG] Curse of the Castle DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimewo 18 sep 2013 - 18:09

Alle gebruikers hebben in totaal 828 berichten geplaatst
We hebben 21 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Undertaker
Op dit moment zijn er 29 karakters

De jammerklachten en het gekrijs steeg op vanuit het diepe duister. Ik rende zo hard als ik kon, weg van alles, maar er was geen uitweg. Elk pad en elke weg kan doodlopen en ik heb geen flauw idee meer waar ik ben. Het enige wat ik weet is dat ze me op mijn hielen zitten en dat als ik stop met ren... Dit nog wel eens mijn einde zou kunnen betekenen... Lees meer

Nieuws
- Nog steeds zijn de hoge rangen geopend, je kunt tot 20 september auditeren! Er zijn nog twee dagen over!
- Er is een wedstrijd geopend voor de leden van het Cursed Castle
- De eerste verhaallijn is geplaatst! Een voorproefje staat hier boven. We hebben iedereen nodig voor deze verhaallijn, want de leden bepalen deels de uitkomst!

Coming Soon
- De hoge rangen
- Een vervolg verhaallijn!


[RPG] Curse of the Castle 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
[RPG] Curse of the Castle Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Curse of the Castle   [RPG] Curse of the Castle Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 12:18

Met de wedstrijd die gaande is op CotC kunnen mensen ook tekeningen winnen van Babs en van mij. Dus k zeg maar even, als je je nu nog registreert, kun je ook meedoen en die prijzen winnen. K doe zelf niet mee though.


[RPG] Curse of the Castle RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Curse of the Castle
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: