SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:12

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

Eigenlijk mocht Glow de nursery nog niet verlaten. Het was te vroeg, en het veiligst was met een warrior op stap gaan. Maar er liepen genoeg in de clan, dus kon hij er gewoon één tegenkomen. Hij glimlachte kort en sprintte toen zijn weg vooruit. Hij had gehoord van de Sunningrocks, en een zonnetje kon hij wel even gebruiken. Hij wist niet precies waar het was, maar hij zou het onderweg nog wel een paar keer vragen.

Eenmaal bij de Sunningrocks probeerde hij op een rots te komen, maar daar was hij nog te klein voor. Hij ging er dus maar voor liggen en sloot zijn ogen. Tot voetstapjes die steeds dichterbij kwamen zijn ogen open lieten schieten en om zich heen kijken.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:46





Specklepaw
Male • Apprentice • SINGLE



•Sunningrocks

Specklepaw liep rustig door. Hij keek een paar keer omzich heen. De tabbykater was opweg naar zijn lievelingsplekje; de Sunningrocks. Het was gestopt met sneeuwen en de zon kwam even piepen. Hij keek glimlachend naar de lucht tot er plotseling een zachte kittengeur in zijn neusgaten stroomde. Verwonderd stapte Specklepaw wat sneller. Kittens onder de 6 manen mochten toch niet uit het camp? Hij zag een ross pluizenballetje liggen voor de rots genietend van de zon. Nieuwsgierig ging hij dichterbij. De kitten genaamd Glowkit opende zijn oogjes en keek om zich heen. "Hallo, Glowkit. Jij mag toch niet de Nusery uit?", begroette hij hem. Specklepaw kon onmogelijk boos zijn dus pakte hij de kitten bij zijn nekvel en klom op de rots. De gladde kant was verwarmd door de zon en voelde prettig aan zijn poten. Hij zette Glowkit neer. "Hier lig je warmer.", snorde hij rustig.


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 11:59

Glowkit. schreef:
TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

De kitten knikte verlegen en werd bij zijn nekvel gepakt. Even dacht hij dat de apprentice hem terug zou brengen maar hij legde hem gewoon op de rots. "Dankje! En ja eigenlijk niet.. vertel het alsjeblieft niet en zeg dat jij me hier gebracht heb. Alsjeblieft?" Smeekte Glow omdat hij eigenlijk echt niet in de problemen wou komen.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:05





Specklepaw
Male • Apprentice • SINGLE



•Sunningrocks

"Dankje! En ja eigenlijk niet.. vertel het alsjeblieft niet en zeg dat jij me hier gebracht heb. Alsjeblieft?" Specklepaw vond het moeilijk Hij zou dan ook in de problemen kunnen komen. De apprentice keek naar de schattige Glowkit. Uiteindelijk zuchtte hij. "Oké, ik zal het niet zeggen. Als het even mee zit merkt niemand het.", gromde hij vriendelijk.


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:28

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

"Dankje dankje dankje" Hij glimlachte lief naar Speckle en keek toen om zich heen. "Het is echt mooi hier" Miauwde hij zacht. Glow wist eigenlijk niet dat je iets zo mooi kon vinden. Het was immers maar een stuk natuur, en toch zag het er prachtig uit.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 12:41





Specklepaw
Male • Apprentice • SINGLE



•Sunningrocks

"Dankje dankje dankje" Glowkit glimlachte lief naar Specklepaw. Hij werd warm vanbinnen. "Het is echt mooi hier" De apprentice knikte instemmend. "Als de sneeuw weg is, als de plantjes mooi groen is en het hier gonsd van het leven is het hier duizend keren mooier.", zuchtte de apprentice. "Ik ben hier ooit geweest toen ik iets ouder was dan jij. En toen was het hier nog mooier." Hij keek naar de lucht en snoof. "Vannacht gaat het regenen.", mijmerde hij zachtjes. Eerst sneeuw en dan plots regen... wacht eens even. Ijs! Hij keek Glowkit enthousiast aan. "Als het gaat regenen en het vriest in de nacht dan wordt de sneeuw ijs! Dat is super tof. Dan kun je leuke kunstjes doen en iemand laten uitschuiven.", legde hij enthousiast uit.


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 13:00

Glowkit. schreef:
TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

Hij luisterde geïnteresseerd. Nog mooier.. wauw. Dat zal hij echt eens willen meemaken. Glow werd uit zijn gedachten gewekt door de kater die verder praatte. Ijs? "Wauw! Dat lijkt me tof! Kunstjes maken moet ik dan nog wel leren zeker.." Hij keek even naar de grond maar na een tijdje keek hij weer op. "Hey! Misschien kan jij het me leren?"

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 13:05

"Wauw! Dat lijkt me tof! Kunstjes maken moet ik dan nog wel leren zeker.." Specklepaw keek naar Glowkit. Die keek eerder naar de grond. Na een tijdje keek de rosse kitten weer naar hem. "Hey! Misschien kan jij het me leren?" De apprentice keek even enthousiast. "Ja, maar dan wel morgen. Nu heb ik geen ijs om op te oefenen.", grinnikte hij vriendelijk.
~Flut
Edit; geen zin om mijn sheet te gebruiken... x'D


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedragon
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Firedragon
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 14:28

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

"Top! Ik zou het nog wel aan Scorchpath moeten vragen.. maar ik denk wel dat dat oké is" Hij glimlachte nogmaals kort en keek er nu al naar uit. Ijs..

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Natsu_dragneel___free_avatar_by_hardrockangel-d37lea0SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw NatsuthingySPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 6i79mf
Anyone who lays a hand on our clan is the enemy.
I'll destroy them all!
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 16:49





Specklepaw
Male • Apprentice • SINGLE



•Sunningrocks

"Top! Ik zou het nog wel aan Scorchpath moeten vragen.. maar ik denk wel dat dat oké is" Specklepaw glimlachte warm. Hij keek het rosse kittentje aan. "Jij bent toch de zoon van Firestar niet?", gromde hij vriendelijk tegen Glowkit.


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimewo 28 aug 2013 - 20:04

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

"Ja dat ben ik" Miauwde hij trots. "Zoon van Firestar en Icestorm.. oftewel.." De glans in zijn ogen verdween voor even, maar kwam later weer terug. "Icestorm is mijn moeder. Daar ben ik trots op, maar eigenlijk is Scorchpath ook mijn moeder" Hij glimlachte kort en schudde wat met zijn hoofd. "Ingewikkeld" Hij keek weer naar Speckle en glimlachte nogmaals.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 10:25

"Ja dat ben ik" Miauwde de kitten trots. "Zoon van Firestar en Icestorm.. oftewel.." Specklepaw keek zwijgzaam toe. "Icestorm is mijn moeder. Daar ben ik trots op, maar eigenlijk is Scorchpath ook mijn moeder" De tabby kater keek verward naar Glowkit. "Ingewikkeld" "Dus als ik het begrijp ben jij de zoon van Firestar en Icestorm, ik vermoed dan dat er iets met Icestorm is gebeurt en dat Scorchpath je moeder is geworden?", miauwde hij eerlijk.
~Flut (lazzy...)


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 13:58

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

Hij glimlachte kort, zonder zijn tanden te laten zien. "Icestorm.." Begon Glow wat moeilijk. "Icestorm is doodgegaan bij de bevalling, dat zei papa. Maar we hadden wel een queen nodig, want hij is nogal druk met de clan. Dus koos hij Scorchpath als onze queen." Hij had zijn moeder nog nooit gekend, dus eigenlijk geen reden om verdrietig te zijn.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 11:02





Specklepaw
Male • Apprentice • SINGLE



•Sunningrocks

"Icestorm.." Begon Glowkit wat moeilijk. "Icestorm is doodgegaan bij de bevalling, dat zei papa. Maar we hadden wel een queen nodig, want hij is nogal druk met de clan. Dus koos hij Scorchpath als onze queen." Specklepaw knikte rustig. Hij keek de kit eens goed aan. "Ik geloof dat je moeder een geweldige mama zal geweest zijn." Hij keek even naar boven. "Je bent nooit alleen weet je.", mompelde hij inzichzelf. De apprentice schudde zijn kop, hij klonk als een Elder en dat wilde hij niet zijn. Hij keek naar de kitten. Zullen we terug gaan naar het camp. Dan ontmoeten we elkaar hier weer terug voor het ritje op het ijs.", miauwde hij tintelend van energier.


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 21:12

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

"Nou.. het is wel een beetje ver lopen. En ik denk dat een keer het mag eigenlijk maar de tweede keer het wel klaar is. Kunnen we niet beter bij de nursery afspreken?" Zijn zachte staartje krulde zich om zijn pootjes die het inmiddels wat koud hadden en gelijk werden verwarmd.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 12:15

"Nou.. het is wel een beetje ver lopen. En ik denk dat een keer het mag eigenlijk maar de tweede keer het wel klaar is. Kunnen we niet beter bij de nursery afspreken?" Specklepaw knikte. "Goed idee.", mompelde hij neutraal. Hij keek naar de bibberende kitten en miauwde: "Moet ik je dragen?"


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 20:37

Glowkit. schreef:
TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

"Dat hoeft niet. Van lopen krijg ik het immers warm" Hij glimlachte kort, de apprentice was super aardig en eigenlijk had hij nog alleen maar kitten vriendjes.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw 8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 11:13

"Dat hoeft niet. Van lopen krijg ik het immers warm" Specklepaw knikte en duwde Glowkit vooruit. "Hup we gaan.", miauwde hij even vrolijk als altijd. Hij paste zijn lopen gemakkelijk aan die van de kitten en vond dat hij nog snel kon stappen.

~Flut


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburnkit
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Iroo :']
134

CAT'S PROFILE
Age: You want to know don't you
Gender:
Rank:
Auburnkit
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 13:36

TAG: Specklepaw

WORDS:SPT(so idc)

NOTES:Even inkomen
















GLOWKIT

"Oké oké" Lachte hij toen hij een duwtje kreeg. Glow begon te lopen en glimlachte nogmaals naar Speckle.

Eenmaal bij de nursery drukte hij zijn kopje tegen zijn nek. "Zie ik je dan morgen? Ik vond het echt leuk kennis te maken" Zei hij eerlijk.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡


Raza // Auburnkit // Whirlpaw // Glowstick // Highfive // Futuresong
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Auburnkit1sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Specklestem
Member
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw DPKsfdL
Anna/Duckface & {Tijdelijk} Lilith ;)
474
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .:16 moons:.
Gender:
Rank:
Specklestem
BerichtOnderwerp: Re: SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw   SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 16:36

"Zie ik je dan morgen? Ik vond het echt leuk kennis te maken" "Ja, dan zie ik je morgen. En ik vond het ook heel fijn.", miauwde hij vriendelijk. Specklepaw sloeg zijn staart om Glowkit heen en gaf een dikke knuffel. Daarna stapte hij weg.
-Specklepaw is topic uit-


SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw Y1b91

Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
SPT ; Oh hello! Nice to meet you ; Specklepaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: