Vechttechnieken trainen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vechttechnieken trainen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimedo 30 dec 2010 - 20:54

Oakheart liep met Thunderpaw het Rivierclan kamp uit. Ze gingen vandaag naar het Kleine bos om vechttechnieken te oefenen. Het was mooi weer en er zou veel prooi zijn, ook in het bos. Ze konden misschien ook nog een tijdje gaan jagen. Oakheart keek om zich heen en het bos in om te kijken waar ze het beste konden gaan oefenen. Toen zag hij een kleine open vlakte en wees er naar met zijn staart. " Die kant op, het ziet er wel goed uit om te oefenen." Mauwde Oakheart tegen Thunderpaw. Thunderpaw volgde, en ze renden naar de open vlakte toe.


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimevr 31 dec 2010 - 10:22

Thunderpaw werd door Oakheart geroepen om te gaan trainen en ze rende snel naar hem toe en volgde hem het kamp uit, Thunderpaw had net als altijd zin in de training. Thunderpaw liep achter Oakheart aan het kamp uit en ze vroeg: 'waar gaan we trainen?' die vraag werd echter snel beantwoord toen Oakheart zei: '' Die kant op, het ziet er wel goed uit om te oefenen." Thunderpaw knikte en ze zag Oakheart ernaar toe rennen maar haar interesse was gewekt door iets anders: ze rook een vogel, wat wist zre niet precies maar ze ging in sluip houding en besloop de vogel, het was een fazant. Thunderpaw sprong en beet de nek van de fazant door, daarna pakte ze hem op en rende achter Oakheart aan. Toen ze bij Oakheart aan kwam zei ze vrolijk: 'ik wou eerst even dit vogel beest vangen, vind je dat erg?' En ze hoopte dat Oakheart niet boos zou zijn.


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimevr 31 dec 2010 - 14:16

Oakheart stopte en keer verbaast naar Thunderpaw. " Je..je ving een fazant! " Oakheart was verbaast door de kracht van de jonge leerling, fazanten waren groter dan normale vogels en konden bijna een hele clan voeden. "Ze word denk ik niets voor niks Thunderpaw genoemd." Dacht Oakheart, om ook aan haar snelheid te zien. Toen Oakheart klaar was met denken zei hij tegen Thunderpaw om de fazant ergens te begraven en later mee te nemen naar het kamp.
Ze waren bijna bij de open plek waar ze de vechttechnieken zouden gaan oefenen.


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimevr 31 dec 2010 - 17:47

?'' Je..je ving een fazant! " zei Oakheart verbaasd echter was Thunderpaw verbaasd door de verbaasde reactie van Oakheart en ze zei: 'Die zijn makkelijk te vangen omdet ze sloom zijn' en ze begon zoals Oaheart zij de Fazant te begraven zodat ze hem mee kon nemen als ze klaar waren met trainen, Toen Thunderpaw klaar was met het begraven van de Fazant rende ze achter Oakheart aan naar de plek waar ze vechttechnieken zouden gaan trainen. Thunderpaw kwam aan op de plek en herkende hem niet dus vroeg ze aan Oakheart: 'Waar zijn we?' Daarna keek ze om zich heen en probeerde te herkennen waar ze waren, dit lukte echter niet maar wel merkte ze op dat e op een open plek waren waar et niet te warm maar ook niet te koud was, het was er ook niet modderig door e vele regen oftewel kortom: het was de perfecte trainingsplek en Thunderpaw snapte dat Oakheart hier wou gaan trainen dus vroeg ze aan hem: 'Gaan we nu beginnen met de training'


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 15:25

" Sloom of niet, tog is het knap dat je hem gevangen hebt." Oakheart lachtte. Toen ze aankwamen bij de open plek vroeg Thunderpaw of ze nu konden gaan beginnen met de training. "Hmm" Oakheart keek de open plek rond en zocht een plekje om te trainen. Toen zag hij een grote boomstam liggen. " Laten we bij die boomstam beginnen." Zei Oakheart.
Ze liepen naar de boomstam, en Oakheart ging zitten. " Ik zal je vandaag leren hoe je jezelf moet verdedigen in een strijd." Mauwde Oakheart. " Je moet goed voorberijd zijn als een kat van een andere clan je besluipt."


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 20:53

Thunderpaw liep achter Oakheart aan naar een boomstam, eigenlijk liep Thunderpaw niet maar danste ze eerder zo vrolijk was ze. Toen ze bij de boomstam aangekomen waren ging Oakheart zitten, maar Thu7nderpaw bleef staan en luidterde naar wathij zei: " Ik zal je vandaag leren hoe je jezelf moet verdedigen in een strijd." Mauwde Oakheart. " Je moet goed voorbereid zijn als een kat van een andere clan je besluipt." Thunderpaw knikte en vroeg: 'je moet dan toch heeeeel goed luisteren of je hem of haar hoord?' En ze keek Oakheart vragend aan.

{zou je kunnen proberen langere posten te schrijven?, op korte posten kab ik niet antwoorde met 5 zinnen}


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 21:39

( Ik zal het proberen. Ik heb altijd weinig inspiratie TT.TT)


" Dat ook, maar je moet ook weten wat je moet doen als je de sluiper niet hoort" zei Oakheart. Oakheart liep van de boomstam af naar een laag struikje. " Ik zal het je laten zien." zei Oakheart en ging verder met uitleggen. " Je moet deze struik zien als een krijger. Wat als deze krijger mij op het punt staat aan te vallen, en ik hem dus niet gehoort heb ?" Oakheart keek naar Thunderpaw en daarna weer naar de struik. Vervolgens sprong Oakheart in de lucht met uitgezette klauwen, alsof hij een krijger ontweek. De struik deed echter niks. " Nu zie je dat als een krijger mij aan het bespringen was ik hem ontweek." legde Oakheart uit. " Dat is een techniek van jezelf verdedigen" voegde Oakheart eraan toe. Oakheart liep weer naar de boomstam en vroeg aan Thunderpaw: " Wil je het zelf eens proberen of zal ik eerst de andere techniek uitleggen?"


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 9:05

" Dat ook, maar je moet ook weten wat je moet doen als je de sluiper niet hoort' legde Oakheart uit. Oakheart liep van de boomstam af naar een laag struikje. " Ik zal het je laten zien." zei Oakheart en hij ging verder " Je moet deze struik zien als een krijger. Wat als deze krijger mij op het punt staat aan te vallen, en ik hem dus niet gehoort heb ?" Oakheart keek naar Thunderpaw en daarna weer naar de struik. Vervolgens sprong Oakheart in de lucht met uitgezette klauwen, alsof hij een krijger ontweek. De struik deed echter niks. " Nu zie je dat als een krijger mij aan het bespringen was ik hem ontweek." legde Oakheart uit. " Dat is een techniek van jezelf verdedigen" voegde Oakheart eraan toe. Oakheart liep weer naar de boomstam en vroeg aan Thunderpaw: " Wil je het zelf eens proberen of zal ik eerst de andere techniek uitleggen?" 'Ik wil het wel eerst zelf rpoberen' zei Thunderpaw twijdfelend en ze rende op de struik af maar ze struikelde onderweg en maakte een koprol.

{Sorry geen ispi}


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 17:03

" Ik wil het eerst zelf proberen." hoorde Oakheart haar zeggen. "Goed dan." en Oakheart keek hoe Thunderpaw op de struik af rende, en perongeluk struikelde. Oakheart moest een beetje lachen. Toen Thunderpaw klaar was met haar koprol stond Oakheart naast haar. " Het werkt niet als je te snel rent." spinde Oakheart. Oakheart liep weer naar de boomstam en ging in een ren houding staan. Vervolgens rende hij op de struik af, en deed nog een keer de techniek voor. " Zie je ? " zei hij tegen Thunderpaw. Hij zag dat Thunderpaw alweer klaar stond om het nu goed te doen. " Ik zie dat je al staat te springen." lachtte Oakheart. " Jouw beurt." Oakheart ging opzij voor Thunderpaw.


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 20:29

Thunderpaw rolde over de kop en toen ze weer opstomd stond haar mentor, Oakheart opeens voor gaar neus. Oakheart zei wat dingen over de techniek en wat ze fout deed, Thunderpaw luistede aandachtig en knikte met haar kopje als teken dat ze het begrepen had, daarna deed Oakheart het voor en Thunderpaw had het idee dat ze het nu begreep dus ging ze alvast klaar staaan op het weer te proberen. "Ik zie dat je al staat te springen." lachtte Oakheart. " Jouw beurt." Oakheart ging opzij voor Thunderpaw en Thunderpaw keek eerst naar hem, glimlachte daarna flauwtjes en begon te rennen. Thunderpaw rende lichtvoetig met grote stappen, toen Thunderpaw vlak voor de struik was zette ze haar nagels uit en nog een klein stukje verder maakte ze wat extra vaard en daarna zette ze zich af en sprong, Thunderpaw voelde de wind door haar vacht ruisen waardoor ze afgeleid werd en haar evenwicht verloor waardoor ze midden in de struik terecht kwam, gelukkig was het geen Doornstruik.


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 22:17

Oakheart keek geduldig naar hoe Thunderpaw de techniek uitvoerde. Een kleine lach schoot door Oakheart heen toen hij zag dat ze in de struiken viel, maar werd daarna bezorgdheid.
Oakheart hoorde Thunderpaw in de struiken vallen en rende naar de struik. Toen Oakheart aankwam zei hij iets tegen Thunderpaw: " Is alles oke ?" vroeg Oakheart. Gelukkig was het geen doornstruik, maar was ze gewoon gevallen in een normale struik. " Ik zie dat het nog wel wat oefening nodig heeft." Oakheart lachtte. De trainingen die hij doorgebracht had, waren ook niet de makkelijkste. Hij had meestal ook moeite met het oefenen van deze technieken, maar het zijn de belangrijkste die een krijger moet hebben. Oakheart richtte zich weer op Thunderpaw. De jonge leerling begon al weer op te staan.


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 12:25

{probeer een post met inhoud te hebben, dan kan ik er ook beter op reageren!}

Toen Thunderpaw in de struiken overeind begon te komen stond Oakheart alweer voor haar, hij miauwde met een tikje bezorgdheid in zijn stem: " Is alles oke ?" vroeg Oakheart Thunderpaw knikte en klom helemaal overeind en sprong uit de struik. Daarna volgde ze Oakheart op een drafje terug naar de boom staan en zei: 'Mag ik het nog een keer proberen?’ en voordat Oakheart de tijd had om te antwoorden stond ze alweer klaar en begon ze te rennen, niet te snel maar ook niet te langzaamaan. Toen Thunderpaw bij de struik kwam maakte ze zich klaar voor de sprong en daar ging ze. Thunderpaw lette deze keer niet op het gevoel van de wind door haar vacht maar lette alleen op dat ze goed neer kwam en dat deed ze! Trots keek Thunderpaw naar Oakheart en ze rende naar hem toe, toen ze bij hem was vroeg ze aan hem 'was die goed?’ Thunderpaw sprong van enthousiaste heid en huppelde m Oakheart heen, Zo blij was ze. Toen Thunderpaw een beetje bedaard was ging ze tegenover Oakheart zitten en legde haar pluizige staart netje over haar poten terwijl ze naar Oakheart opkeek en wachtte op zijn antwoord.


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 19:14

Oakheart zag hoe Thunderpaw opkrabbelde en het weer probeerde. Dit keer deed ze het helemaal goed! Oakheart liep naar Thunderpaw. " Dat was goed! " mauwde Oakheart. " Zie je ? Je leert het door te oefenen" Oakheart lachtte. Niet elke leerling lukte het in een keer, maar dat was ook niet nodig. Niet alleen de Warrior code was moeilijk te begrijpen, maar de overige dingen moesten ook wat oefening krijgen. Daarom mag je pas een leerling worden als je 6 maanden oud bent. Het begon laat in de middag te worden, ze zouden zometeen terug moeten gaan naar het kamp. Misschien hadden ze nog tijd voor meer training, maar Oakheart vroeg Thunderpaw wat zij vond. " Zullen we teruggaan naar het kamp, of wil je nog even oefenen voor die techniek ?" vroeg Oakheart.


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimezo 9 jan 2011 - 7:30

" Dat was goed! " mauwde Oakheart en er vloog nog een flaag trotsheid doot Hunderpaw lichaam " Zie je ? Je leert het door te oefenen" Oakheart lachtte en Thunderpaw lachte maar mee indanks dat ze niet wist waarover maar ze was gewoon vrolijk. Thunderpaw zag Oakheart naar de luchty kijken en zij deed dat ook; het was al laat in de middag, de zon ging bijna onder. " Zullen we teruggaan naar het kamp, of wil je nog even oefenen voor die techniek ?" vroeg Oakheart, Thunderpaw vond dit een hele moeilijke vraag dus beantwoorde ze hem vaag met: 'Het maakt mij niet uit, beslis jij maar'


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimema 10 jan 2011 - 17:02

Oakheart hoorde Thunderpaw's antwoord. Hij vond dat ze wel genoeg hadden getrained vandaag. Thunderpaw had de techniek al snel onder de knie, maar wat meer oefenen zou ook niet kwaad zijn. " Laten we dan maar teruggaan naar het kamp" antwoordde Oakheart. Ze liepen weer dezelfde weg terug. De weg was makkelijk en je zou geen andere clankatten kunnen tegen komen. Oakheart vond het leuk dat hij een leerling had, om die dezelfde dingen te leren als hij allemaal moest leren. Oakheart wist nog wel de klus die de meeste leerlingen het meest vervelend vonden. Namelijk het bed van de oudsten verschonen. Dat herinnerde Oakheart zich aan wat. Thunderpaw kon vandaag ook meehelpen met het verschonen. "Thunderpaw als we aankomen bij het kamp kun je als laatste klus nieuwe mos voor de oudsten halen. Als je dat gedaan hebt ben je klaar voor vandaag." zei Oakheart


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stainheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
61

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar
Gender:
Rank:
Stainheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimedi 11 jan 2011 - 13:41

{ik weet dat dit het verkerde acc is, sorry iedereen!}

Oakheart zei dat ze terug naar het ikamp gingen dus knikte Thunderpaw braaf met haar kopje en Liep achter hem aan via dezelfde weg als dat ze gekomen waren. Thunderpaw had natuurlijk voordat ze achter haar mentor aan ging eerst even de fazant opgegraven en die droeg ze nu netje in haar bek. Ze zwegen terwijl ze terug naar kamp liepen tot oakheart plotesling wat zei; "Thunderpaw als we aankomen bij het kamp kun je als laatste klus nieuwe mos voor de oudsten halen. Als je dat gedaan hebt ben je klaar voor vandaag." zei Oakheart, Thunderpaw knikte braaf en antwoorde: 'Zal ik doen Oakheart' Thunderpaw versnelde haar pas iets waardoor ze naast oakheart kwam te lopen daarna vroeg ze aaan hem: 'Gaan we morgen weer trainen?', Thunderpaw keek hem hoopvol aan en hoopte dat hij ja zou zeggen maar ze wist natuurlijk niets zeker...

{breng je dit keer wel echt verslag uit bij Crookedstar en ik ga geen topic bij de oudsten aanmaken want die hebben we toch niet}


Vechttechnieken trainen Lapjes2
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimedo 13 jan 2011 - 19:30

" Gaan we morgen weer trainen ? " hoorde Oakheart haar zeggen. " Ja, morgen neem ik je mee op patrouille." antwoordde Oakheart. Het was ook belangrijk dat de leerlingen alles leerden over hun territorium en de dingen waar je voor moest uitkijken. Het had ook nog een ander voordeel, ze konden de weg terug naar het kamp nog wat gaan jagen voor de hoop verse prooi. Oakheart leidde Thunderpaw door het kleine bos terug naar het kamp. Ze kwamen weer de weg terug als ze gegaan waren. Langs de rivier. Thunderpaw had hard getraind vandaag. Toen ze weer aankwamen zei Oakheart: " Thunderpaw je hebt goed getrained vandaag en morgen neem ik je mee voor de patrouille"


(Ik denk niet dat dat nu nodig is. En wat maakt het eigenlijk uit dat we geen oudsten hebben ? Het gaat om het idee...maar je hoeft geen topic te maken)


Vechttechnieken trainen Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thunderstorm
Member
Vechttechnieken trainen DPKsfdL
242

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Vechttechnieken trainen   Vechttechnieken trainen Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 16:40

(oke, PB het maar als de nieuwe training gaat beginnen)


Vechttechnieken trainen Thunderstorm
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vechttechnieken trainen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: