Au! - SPT - OPEN



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Au! - SPT - OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Twilightmoon
Member
Au! - SPT - OPEN DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Au! - SPT - OPEN   Au! - SPT - OPEN Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 14:40

Leaf-bare, het hatelijkste seizoen van het jaar! Nog erger dan Leaf-fall... Twilightmoon wandelde terug richting het WindClan camp, radeloos omdat alle waterbronnen bevroren waren. Met zijn ogen op ingang van het camp gericht, versnelde hij zijn pas. Plots struikelde hij over een -door sneeuw bedekte- boomstronk en belandde hij met zijn snuit in het ijskoude witte spul. Hij kreunde even van de pijn, en stond met moeite weer op. Al pikkelend wankelde hij naar het camp.
Eenmaal het camp binnen plofte hij zich neer bij de eerste de beste kat. "Au", sprak de kater, benieuwd hoe deze kat zou reageren.



Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Au! - SPT - OPEN Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
Au! - SPT - OPEN DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: Au! - SPT - OPEN   Au! - SPT - OPEN Icon_minitimedo 29 aug 2013 - 18:17

Skypaw keek verbaasd op, hij had lopen denken over welke mentor hij het liefste wilde. Hij grinnikte, Twilightmoon lag voor hem op de grond en keek met een gestoord gezicht omhoog. "Weet Cherryleaf dat je mij een aanzoek doet?" grapte hij. Daarna ging hij naast de enorme kater staan en hielp hem overeind, "wat is er precies gebeurt mijn liefste?" Zei hij, doorgaand op z'n grapje, toen Twilightmoon het niet erg leek te vinden had Skypaw ineens antwoord op zijn vraag.
"Twilight? Wil jij wel mijn mentor zijn? Of weet je iemand die mijn mentor kan worden bij de volgende ceremonie?"
Skypaw verteld het niemand maar zat er erg mee met wat voor mentor hij zou krijgen, hij hoopte op een leuke...


Au! - SPT - OPEN Skypaw_os
andere osje:


Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Au! - SPT - OPEN DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Au! - SPT - OPEN   Au! - SPT - OPEN Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 8:55

'Weet Cherryleaf dat je mij een aanzoek doet?', vroeg zijn kleinere broertje grappend. Twilightmoon spuwde even wat sneeuw uit welke zijn mond in was gekropen wanneer hij met zijn snuit op de grond klapte. Het katertje hielp de grote kater vriendelijk overeind. 'Wat is er precies gebeurd mijn liefste?', ging hij verder op zijn onnozele grapje. De tabby kater stond op en knikte zachtjes grinnikend zijn hoofd. Het gevlekte broertje van Twilight werd weer wat serieuzer. 'Twilight? Wil jij wel mijn mentor zijn? Of weet je iemand die mijn mentor kan worden bij de volgende ceremonie?', sprak Skypaw. "Tja, Skypaw, ik zou heel graag je mentor zijn hoor! Maar de leader kiest wie mentor wordt van welke Apprentice... Je zult dus nog even geduld moeten hebben, jongen. Maar als je wilt kan ik je wel een keertje mee het camp uitnemen, en je al wat laten verkennen in het territory?", bood hij vriendelijk aan. Hij wilde zijn enige broertje graag helpen!


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Au! - SPT - OPEN Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
Au! - SPT - OPEN DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: Au! - SPT - OPEN   Au! - SPT - OPEN Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 12:29

Skypaw zuchtte toen hij het antwoord hoorde, "...The leader kiest wie je mentor word." Hij had het ook wel verwacht, maar daarna "maar als je wilt kan ik je wel een keertje mee het camp uitnemen, en je al wat laten verkennen in het territory?" Hij sprong op en rende wat rondjes om Twilightmoon heen.
"Ja? Ja? Ja? Ja! Hij bleef rennen en stopte pas toen hij duizelig werd. "Wanneer?" Het liefst wilde hij natuurlijk vandaag maar hij zou begrijpen dat Twilightmoon dingen had die hij moest doen, Cherryleafs nestje zou ook snel geboren worden...



Au! - SPT - OPEN Skypaw_os
andere osje:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Au! - SPT - OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: