Butterfly flies away



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Butterfly flies away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moosepaw
Member
Butterfly flies away DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Butterfly flies away   Butterfly flies away Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 18:50

Moosekit werd wakker en strekte zijn pootjes uit. Hij kwal uit nursery en keek om zich heen. De zon scheen en het was niet meer aan het sneeuw. Moosekit probeerde een geeuw te onderdrukken. Zijn pootjes waren een beetje stijf en zijn vachtje zat vol mos. Met enkele lekjes maakte Moosekit zijn vachtje proper. Opeens zag hij daar iets gekleurd zitten. Moosekit keek met een scheef kopje naar het ding. Het was zo mooi maar Moosekit wist niet wat het was. Hij kwam dichterbij en bekeek het gekleurde ding. Het had vleugels net al een vogel maar dan veel mooier en kleurijker. Moosekit probeerde het aan te raken met zijn poot maar het ging vliegen. De tabby kater rende er achteraan maar struikelde over een klein steentje. Moosekit krabbelde verward recht. Hij keek om zich heen maar zag het ding niet meer, allen een warrior die naar hem had gekekn toen hij struikelde.


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
Butterfly flies away 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
Butterfly flies away DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly flies away   Butterfly flies away Icon_minitimevr 30 aug 2013 - 22:59

Skypaw zag de lieve kleine kitten achter het vlindertje aangaan. Er was dus een tijd geweest dat hij dat ook zorgeloos deed, hij miste die heerlijke tijd.
Opeens viel de kleine, Skypaw rende naar hem toe en neusde hem omhoog, "gaat het een beetje?" Vroeg hij, en daarna "wil je op m'n ruug? Dat vond ik altijd zo leuk als kitten." Hij grinnikte bij die herinneringen, iedereen was altijd een beetje gek van hem geworden zo vaak wilde hij op iemands rug.
Hij werd opgeschrikt, de kleine had iets gezegd...


Butterfly flies away Skypaw_os
andere osje:


Terug naar boven Ga naar beneden
Moosepaw
Member
Butterfly flies away DPKsfdL
Sara
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Moosepaw
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly flies away   Butterfly flies away Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 13:54

Moosekit voelde zijn wangen rood worden en schaamde zich een beetje. De apprentice kwam naar hem toe. Moosekit wist dat hij Skypaw noemde omdat Moosekit dat andere apprentices al had horen zeggen. "gaat het een beetje?" Vroeg Skypaw. "Ja, het gaat wel." zei hij een beetje verlegen en keek naar zijn pootjes. "wil je op m'n ruug? Dat vond ik altijd zo leuk als kitten." zei Skypaw vervolgens. Moosekit hief zijn kopje op en er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Ja!"miauwde hij blij. Moosekit sprong opgewonde heen en weer en zij oogjes fonkelden van blijdschap.


Ik ga wat minder actief zijn omdat het school is. Ik ga normaal alleen in het weekend kunnen posten.
Butterfly flies away 141v69e
Droppaw x Dappledrop x Moosekit x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Dankje!!:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
Butterfly flies away DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: Butterfly flies away   Butterfly flies away Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 15:47

Skypaw keek naar het springende hoopje en boog naar beneden, oké dan Moosestar, spring op mijn rug en ik zal u overal naar toe brengen, waar u maar wilt.
Het kleintje sprong op zijn rug en Skypaw begon zachtjes te lopen, het was nog rustig en de warriors die er waren keken geamuseerd hoe de kitten Skypaw overal naar toe stuurde. Skypaw grinnikte toen de kleine bijna zijn evenwicht verloor, en hij nam een grote hap adem toen hij zijn klauwtjes gebruikte om zich weer omhoog te hijsen.
Het leek een zorgeloze dag te worden...


Butterfly flies away Skypaw_os
andere osje:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Butterfly flies away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: