Ceremony 1/1/2011



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremony 1/1/2011

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
StarClan
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 13:39

NOTES buiten de ceremonie om:
-Als je nog een ceremony wil, pm me dan even.
-Als je niet tevreden bent met je warrior naam, pm me dan eventjes, dan zal ik het aanpassen
-Omdat dit de officiele ceremony is van warriors, moest ik jullie even kits noemen, sorry Risingpaw en Owlpaw ^^"
-Als je geen mentor bent geworden en wel aangegeven hebt dat je dat wou, dan spijt het me maar dan stond je niet als actief genoteerd op mijn windclan word documentje.

------------------------

Tallstar glimlachte en strekte zich uit, het was tijd. Tijd voor nieuwe ceremonieën, een tijd van hoop en vreugde. Kits die apprentices werden, apprentices die warriors werden, ja het was zeker een mooie tijd. Hij sprong op de grote rots en liet zijn boodschap over het kamp schallen, 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!' Hij ging zitten en zijn lange staart en vacht wuifde in de wind, de clan verzamelde zich onder de rots. Tallstar glimlachte en knikte zijn clan toe. Daarna begon hij te spreken, 'Het is weer tijd voor een van mijn favoriete taken,' hij keek naar de kittens die in het publiek zaten, het was hun moment, 'Owlkit, Risingkit, Icekit, Pantherkit en Lionkit, kom naar voren alsjeblieft.' Hij glimlachte ze warm toe en zijn amberkleurige ogen stonden trots. 'Owlkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Owlpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Solidtail zijn, Solidtail, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Nu was de volgende kit aan de beurt. 'Risingkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Risingpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Swiftstorm zijn, Swiftstorm, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' De volgende kit, een van de twee kittens van Mintwhisker, Icekit, 'Icekit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Icepaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Rainbelly zijn, Rainbelly, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice, zoals je ook gedaan hebt bij Sparrowpelt,' Nu de laatste kitten van Mintwhisker, 'Pantherkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Pantherpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Emberstorm zijn, Emberstorm, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice, zoals je ook bij Kittyheart hebt gedaan' Nu de laatste kit, die nu nog moederziel alleen zat, hij wierp een warme blik naar hem, 'Lionkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Lionpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Sparrowpelt zijn, Sparrowpelt, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Hij boog zijn kop eventjes en juichte daarna mee met de rest van zijn clan, maar hij was nog niet klaar. 'Als ik nog even jullie aandacht zou mogen,' Miauwde hij luid, 'Mousepaw, Runpaw, kom naarvoren alsjeblieft,' Hij knikte naar de twee apprentices, 'Mousepaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Mousewhisker zijn, we eren je moed en doorzettingsvermogen, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' Hij liet de clan weer eventjes bedaren, 'Runpaw, je hebt lang en hard getrained en begrepen wat het is om een waar lid van de clan te zijn, vanaf nu zal je naam dan ook Runstorm zijn, we eren je eerlijkheid en kracht, we zullen je dan ook verwelkomen als een volwaardig lid van de windclan.' Nu was hij dacht hij wel klaar, maar daarna bedacht hij zich nog iets anders, 'Omdat de samenwerking tussen twee mentoren en apprentices niet goed gaat, zou ik Coldpaw en Stainpaw naar voren willen roepen,' hij pauzeerde eventjes, 'Coldpaw, jouw nieuwe mentor zal Appletree zijn, Stainpaw, jouw nieuwe mentor zal Hopeheart zijn,' Hij knikte ze toe.

-------SAMENVATTING---------
Owlkit => Owlpaw, mentor: Solidtail
Risingkit => Risingpaw, mentor: Swiftstorm
Icekit => Icepaw(ze zal een * achter haar naam krijgen), mentor: Rainbelly
Pantherkit => Pantherpaw, mentor: Emberstorm
Lionkit => Lionpaw, mentor: Sparrowpelt
Mousepaw => Mousewhisker (Pm als je het er niet mee eens bent)
Runpaw => Runstorm(Pm als je het er niet mee eens bent)
Coldpaw => Nieuwe mentor: Appletree
Stainpaw => Nieuwe mentor: Hopeheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionsoul
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
Sara
110

CAT'S PROFILE
Age: 17 manen.
Gender:
Rank:
Lionsoul
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 14:08

Rustig lag Lionkit in de Nursey, lekker tegen zijn moeder opgerold. Hij was er eigenlijk al te groot voor, maar dat wist hij zelf ook wel. Geeuwend stond hij op, en kroop overeind. Hij stak zijn kopje naar buiten, en keek om zich heen. Wat zou hij graag eens zonder begeleiding naar buiten willen... Opeens hoorde hij de stem van zijn leider, Tallstar over het kamp heen roepen: 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!' Miauwde hij luid over het kamp heen. Vanuit alle hoeken kwamen katten naar voren lopen. Nieuwschierig zette Lionkit een stapje naar buiten. Daarna rende hij samen met alle andere kittens naar buiten, en gingen trots tussen alle krijgers zitten. 'Het is weer tijd voor een van mijn favoriete taken,' Zei hij glimlachend. Dit was een ceremonie! Lionkit voelde de trots en opwinding in zich opwellen. Al stuiterend probeerde hij zichzelf op zijn plaats te houden. Ondertussen hoorde hij dat al zijn andere Nursey-genoten om zich heen een echte Apprentice naam kregen. Bijna al zijn vriendjes en vriendinnetjes waren nu al Apprentice geworden. Tallstar wende zich op de kitten: Hijzelf. Een stoot adrenaline ging door hem heen, zo spannend vond het het. 'Lionkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Lionpaw, draag je naam met trots,' Hij keek naar een kat in het publiek, 'Jouw mentor zal Sparrowpelt zijn, Sparrowpelt, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Knikte Tallstar hen toe. Hij boog zijn kop eventjes, en om zich heen hoorde hij de Clan juichen. Gloeiend van trots stond de net genaamde Lionpaw op, en liep stuiterend naar Sparrewpelt toe, zijn mentor. Hij boog zich eventjes, en raakte haar neus aan. Daarna rende hij naar al zijn mede Apprentices. 'Hey! Gefeliciteerd met jullie namen!' Zei Lionpaw trots tegen de Apprentices voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Appletree
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Appletree
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 15:35

De zon scheen helder op haar pels. Hé, dat kon toch niet? Het hoge gras kietelde langs haar flank, terwijl ze zich schrap zette voor de jacht. Haar ogen zochten langzaam het veld af. Ze bleven hangen bij een soort, bruinachtig ding. Appletree's poten kietelden al om te springen, maar Appletree zelf boog zich, alsof haar leider voor haar stond, door haar poten heen. Zoals altijd, wou ze haar prooi eerst observeren. Haar mond ging open en een lucht stroomde binnen. Konijn! Het hart van het konijn was vanaf hier te horen. Het konijn was overduidelijk bang voor iets. Voelde hij haar aanwezigheid, of was het iets anders wat hem zo op de kast joeg? Appletree had niet veel tijd om verder na te denken, want haar poten begonnen onweerstaanbaar te jeuken. Haar klauwen klapten uit en haar tong gleed langs haar lippen af. Nog even en...

Appletree's ogen gingen net op dat moment open. Haar oren gingen plat. Ze had graag geweten hoe de droom was afgelopen. Maar wat of wie eerder gezegd, had ervoor gezorgd dat zij niet verder mocht jagen? Wat had ervoor gezorgd dat haar droom zich niet mocht laten doorgaan? Appletree's oren verschoten meteen naar scherp, toen Tallstar's stem over het kamp schalde. Langzaam stond ze op en bewoog zich richting de uitgang van de Den. Een nieuwe ceremonie! Appletree snorde. Een hoop kits zouden misschien nu tot krijgers benoemd worden. Ooit hoopte ze dat ze zelf een Apprentice ging krijgen. Ze had zin om de geduldigheid zelf te moeten hebben, net zoals haar mentor dat vroeger bij haar nodig had. Haar instinct zocht natuurlijk meteen contact met de zon, die ze ook kreeg. Het scheen helder op haar pels en Appletree kon een klein beetje gesnor niet onderdrukken. Ze luisterde met gesloten ogen naar Tallstar. Er werden maar liefst vijf kittens tot Apprentice's benoemd! Dat was een prachtig aantal. Appletree richtte haar blik op de kittens, die vast trots waren op zichzelf. Ze luisterde naar wie allemaal mentor werd. Swiftstorm zat er ook bij! Ze was blij voor Swiftstorm en zocht hem op met haar ogen, alleen kon ze hem niet vinden. Jammer. Ze had hem graag een bemoedigende blik gegeven. Ze vergat de dag nooit meer toen ze samen waren, met de kraai. Appletree keek naar de katten die mentor werden. Ze was blij voor hun, maar iets miste ze zelf ook. Mousepaw en Runpaw kregen hun benoeming tot krijger. Die zouden straks hun nacht samen moeten volbrengen. Haar oren spitsten zich toen de laatste katten, tenminste die zij daar kon zien, werden geroepen. Wat kregen ze nou? Die hadden toch al mentors? Toen ze haar naam hoorde, stond haar hart heel even stil. Alle geluiden verdwenen naar de achtergrond en haar pupillen werden groot. Zo stond ze een kort moment daar. Daarna snorde ze lichtjes. Het begon zachtjes, maar werd langzaam harder. Haar poten tintelden toen ze richting Coldpaw liep. Haar Apprentice! Ze snorde en drukte haar neus tegen Coldpaw's neusje aan. Ze had onderweg andere katten gefeliciteerd. Nu had ze alleen door dat Coldpaw haar Apprentice was.


Appletree

I am a hunter and a tracker wil track u down and bring u down!
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlfrost
StarClan
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
Soof
477

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 16:11

Owlkit was erg zenuwachtig, hij zou vandaag zijn mentor krijgen. Hij lag nu nog in de nursery, tegen zijn moeder. Ik kan niet wachten tot ik kan trainen met mijn mentor! Dacht hij. Zijn oren prikkelden wanneer Tallstar de bekende woorden sprak: 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!' Owlkit trippelde naar de open plek onderaan de grote rots. De andere kittens waren ondertussen ook aangekomen. Lionkit, Risingkit, Icekit en Pantherkit zouden vandaag ook allemaal hun mentor krijgen. Tallstar sprak weer: 'Het is weer tijd voor een van mijn favoriete taken,' Hij keek de kittens een voor een aan. 'Owlkit, Risingkit, Icekit, Pantherkit en Lionkit, kom naar voren alsjeblieft.' Owlkit trippelde zenuwachtig naar voren en zag dat de anderen ook wel wat zenuwachtig waren. 'Owlkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Owlpaw, draag je naam met trots,' Zei Tallstar hij keek Owlkit vriendelijk aan met zijn amberkleurige ogen. 'Jouw mentor zal Solidtail zijn, Solidtail, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' Owlpaw trippelde naar Solidtail toe om zijn neus aan te raken. Nu hoefde Owlpaw niet meer zenuwachtig te zijn. Hij was nu echt een apprentice!


Ceremony 1/1/2011 3bc368212b6264941fea7a2
Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano
Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 16:12

Kittyheart hoorde Tallstar's krachtige stem roepen. Dit zou een grote dag worden, misschien niet voor haar, maar wel voor vele apprentices en kits. Ze wist zelf nog hoe de zenuwen door haar lijf hadden gegierd toen zij Apprentice werd, later Warrior. Het was zo'n mooi moment, het gevoel was overweldigend. Ze stapte naar buiten, de Warrior's Den uit, klaar om alle namen te juichen die gejuichd moesten worden, om iedere kat te feliciteren die het verdiende. Ze zag de glimmende oogjes van de katten al voor zich, zo gelukkig konden ze zijn.. Ze wachtte tot Tallstar de ceremonie begon en de eerste kit, Owlkit, Apprentice maakte en een mentor toewees. Bij Risingkit gebeurde hetzelfde. Wat was ze blij voor die kleine kits.. apprentices! Icekit werd Icepaw, en Kittyheart keek trots naar Emberstorm. Wat had ze een geluk gehad dat zij haar mentor was geweest.. Icekit had maar geluk! Pantherkit was de volgende. De kit die daarna kwam kreeg haar volle attentie; het was haar broertje, Lionkit! 'Lionpaw, Lionpaw!' riep ze trots mee, blij dat haar broertje nu Apprentice was. Voor de volgende kat mocht ze alweer keihard juichen; haar eigen leerling, Mousepaw, werd Mousewhisker! Het juichen hield maar niet op. Haar andere broer, Runpaw, werd Runstorm, een echte warrior! Coldpaw en Stainpaw kregen een andere mentor. Was er iets misgegaan dan? Ach, dat waren haar zaken niet.. Ze liep naar de katten toe. 'Gefeliciteerd, jullie allemaal! Mousewhisker, ik ben trots op je,' zei ze snorrend. Ook gaf ze Runstorm en Lionpaw een flinke lik. Ze gloeide van blijdschap voor hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainbelly
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Rainbelly
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 16:35

Rainbelly zat zich rustig te wassen voor het krijgershol. Ze was opgewonden over de ceremonie van vandaag. Welke kit zou ze krijgen? Eindelijk riep Tallstar de clan bijeen. 'Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!' Rainbelly probeerde niet te laten merken dat ze het stiekem nog spannend vond, ookal had ze dit al een keer meegemaakt. Ze ging naast Kittyheart zitten. Kittyheart zou nu ook een apprentice krijgen. Rainbelly dacht even terug aan de tijd dat ze met Sparrowpaw, Bluepaw en Kittypaw in het hoogland had gejaagd. 'Ik weet zeker dat je een hele goede mentor zult worden,' zei ze tegen Kittyheart. 'Owlkit, Risingkit, Icekit, Pantherkit en Lionkit, kom naar voren alsjeblieft,' klonk het van de Hoge Rots. Rainbelly stak haar kin fier in de lucht. Een van deze kleine kittens zou haar apprentice worden. Rainbelly kon niet wachten om hem of haar alle hoeken en gaten van het Windclan territorium te laten zien, net zoals ze gedaan had bij Sparrowpelt. Ze werd trots bij de gedachte dat haar eerste leerling al een krijger was geworden. Rainbelly luisterde aandachtig toen Tallstar de kittens hun leerlingennaam gaf en de krijgers tot mentor benoemde. Toen was er een wit katertje aan de beurt die Icekit heette. 'Icekit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Icepaw, draag je naam met trots. Jouw mentor zal Rainbelly zijn, Rainbelly, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice, zoals je ook gedaan hebt bij Sparrowpelt,' sprak Tallstar met wijze woorden. Rainbelly voelde een trots gevoel vanbinnen toen hij het katje aankeek. Rainbelly knikte naar Tallstar en liep naar Icepaw om zijn neus aan te raken met de hare. toen ze terug liep naar Kittyheart was ze zo blij, dat ze nauwelijks haar aandacht bij de rest van de ceremonie kon houden. 'Gefeliciteerd allemaal!' zei ze tegen de andere katten die ook mentor waren geworden. Rainbelly's dag kon niet meer stuk.


Hope is all we have, so Never let it down
Rainbelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Solidtail
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
Anouk
37
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Solidtail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 16:56

Solidtail was bezig met een tak weer goed tegen de kampwand aan te leggen die eerder door een flinke zomerwind was verschoven. Geconcentreerd was hij daarmee bezig geweest toen de woorden van Tallstar het kamp vulden. Woorden werden zinnen en zinnen werd een oproep. hij draaide zich naar Tallstar en liep naar de rest van de katten die zich inmiddels al hadden verzameld. 'Het is weer tijd voor een van mijn favoriete taken,' Tallstar keek even naar de kitten waarna hij zijn verhaal vervolgde. 'Owlkit, Risingkit, Icekit, Pantherkit en Lionkit, kom naar voren alsjeblieft.' Een glimlach sierde voor een ogenblik de mond van de leider waarna hij verder ging. 'Owlkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Owlpaw, draag je naam met trots,' Aandachtig had Solidtail staan luisteren tot hij besefte dat Tallstar hem aankeek. 'Jouw mentor zal Solidtail zijn, Solidtail, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.' De woorden van Tallstar klonken ver weg. De huid die omhoog werd gedrukt door een enorme glimlach leek de geluiden te dempen. Hij had een Apprentice! Dankbaar knikte hij naar Tallstar evenals een bevestiging dat hij de woorden begreep en ze met alles wat hij in zich had, zou waarmaken. Solidtail luisterde nog aandachtig tot de ceremonie was afgelopen.
De kleine Apprentice, zijn Apprentice, zocht hem al snel op. Solidtail beantwoorde en voor een moment raakten ze elkaars neus aan. Nu deed Solidtail een stap achteruit en bekeek zijn Apprentice nauwkeurig. Hij was in goed gezondheid, alleen er moest nog veel aan de spieren en conditie gewerkt worden. Ja, er was nog veel werk voor de boeg. "Ga je mee?" hij keek Owlpaw doordringend aan. "Dan gaan we alvast je eerste training beginnen." Hij wenkte met zijn kop naar de uitgang en ging de kleine kater voor. Ondertussen feliciteerde hij alle leerlingen en mentors.


Ceremony 1/1/2011 25k0xuc
- Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Solidtail - Waspheart - Ravemoss -
Terug naar boven Ga naar beneden
Risingvoice
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
194

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Risingvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 17:57

Verwarmd door de pels van haar broer werd ze wakker van de omroep. Ze was meteen klaar wakker. Ze was nu al een paar dagen zes manen, de Appentrice leeftijd. Ze vroeg zich af wie haar mentor nu zou worden, hopelijk zou ze hem of haar mogen. Ach ja ze zag het dan wel. Risingkit was erg zenuwachtig maar het neurien van liedjes hielp haar kalmeren. Ze herkende Owlkit en Lionkit, niet dat ze echt vrienden waren maar het was beter dan niks. Ze liep er maar achter aan. Vanaf haar positie had ze goed zicht op alles, vooral op de grote rots waar Tallstar opstond. Snel druppelde alle leden op de Clanmeeting wachtend op het woord van hun leider. Haar hart leek wel uit haar borstkast te springen van opwinding, bij de andere leek het niet anders. Wiebelend van haar ene poot op de ander wachtte ze tot Tallstar eindelijk zal spreken. Gelukkig hoefde ze niet lang meer te wachten, Owlkit, zijzelf, Icekit, Pantherkit en Lionkit werden geroepen. Wijfelend bleef ze wachten tot Owlkit naar voren ging om zijn naam te ontvangen en te zien hoe hij een mentor toegewezen kreeg. Owlkit leek blij en opgelucht tegelijk toen hij naar zijn mentor liep, maar lang kon ze niet naar de twee kijken. Haar naam werd al geroepen. Nu ze bij Tallstar stond leek de spanning van haar af te glijden en brak er een stralende glimlach door. Nu mocht ze zich officieel Risingpaw noemen. Snel zochten haar ogen Swiftstorm die tussen de andere stond. Met dezelfde glimlach liep ze naar haar mentor toe en raakte zijn neus aan. Eindelijk was ze geen kit meer.


Ceremony 1/1/2011 Risingpawsig2
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftstorm
StarClan
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
36

CAT'S PROFILE
Age: 21 manen
Gender:
Rank:
Swiftstorm
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 18:19

Swiftstorm stond achter aan, een beetje uit de drukte van de anderen. Hij was stil tijdens de ceremonie tot hij werd benoemd als mentor voor Risingpaw, hij knipperde even en kneep zijn ogen dicht. Toen hij zeker wist dat dit de realiteit was glimlachte hij. Hij keek rond en zag Risingpaw aan komen lopen. Risingpaw liep naar hem toe en raakte zijn neus aan, hij deed hetzelfde. "Rust maar goed uit Risingpaw, we zullen spoedig beginnen met je training. Ik weet zeker dat je het goed zal doen." zei hij vriendelijk. Hij keek even naar de rest en zag Appletree, zij was de mentor geworden van Coldpaw, hij probeerde oogcontact te krijgen, maar ze zag hem niet. Hij keek maar weer naar Risingpaw. "Ik ben blij en trots dat ik jouw mentor mag zijn." Hij knikte vriendelijk naar Risingpaw en gaf haar een lik. Hij zou haar leren wat hij wist, wat hij kon en zijn specialiteit het doelwit te snel af zijn. Net zoals toen met de kraai. Hij keek naar Risingpaw zijn apprentice. Hij vond het leuk voor haar en voor zichzelf. Hij keek even naar de rest van de clan en besefte toen dat er een goede tijd zou naderen voor de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherface
StarClan
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
Cynthia
127

CAT'S PROFILE
Age: Ageless(21 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherface
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 20:42

Pantherkit zat naast Icekit in de nursery. Mintwhisker was bezig met Icekit te wassen en zo meteen zou het ook nog eens zijn beurt zijn. Hij wilde het liefst wegrennen alvast naar de plek waar hij zo meteen apprentice gemaakt zou worden, maar dat zou dan onbeschoft overkomen en dat wilde hij nou ook weer niet. Hij had al te veel fout gedaan in de tijd dat hij een kitten was en nog iets kon hij er niet bij hebben, want misschien moest hij dan wachten voor hij een apprentice werd en dat wilde hij echt niet. Hij was het leven in de nursery wel zo'n beetje zat en de laatste maan had zo lang geleken, maar het was nu eindelijk zover. Hij zou een apprentice worden. Wanneer Mintwhisker klaar was met Icekit was het zijn beurt. Hij probeerde nog weg te gaan, maar hij werd al snel overladen met likken van zijn moeder die zijn vacht zo mooi mogelijk probeerde te maken. "Mam, hou op. Ik ben nu wel schoon." Zei hij terwijl hij onder de likken van Mintwhisker vandaan kroop. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier onder de grote rots verzamelen voor een clan-meeting!" Riep Tallstar. Eindelijk was het zover, hij begon naar de plek tussen de katten van de clan en ging daar netjes zitten. Hij kon niet wachten voordat hij een apprentice zou zijn, dan zou hij eindelijk het territorium helemaal kunnen zien in plaats van dat kleine beetje wat hij nu nog maar had gezien. Hij was namelijk al een keer het kamp uitgegaan terwijl er geen warrior in het kamp was en heeft toen een stukje van het territorium gezien, totdat hij ontdekt werd door Tallstar en terug naar het kamp was gebracht door Mintwhisker. Hij wilde er nu niet meer aan denken, want het had hem zijn apprentice ceremonie kunnen kosten als hij waarschijnlijk iets ouder was geweest. Hij haalde zichzelf weg uit zijn gedachten, want hij moest opletten op de ceremonie, want straks was hij aan de beurt en had hij het niet eens door. Hij keek omhoog naar Tallstar en wachtte rustig af.

"Pantherkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Pantherpaw, draag je naam met trots," Zei Tallstar. Eindelijk was het zijn beurt geweest. Het had niet veel langer hoeven duren of hij was omgevallen van nerveusheid en dat had hij echt niet gewild, want dat zag er raar uit op een ceremonie. Hij moest er eigenlijk een beetje om lachen in hemzelf. Hij had een grappig beeld voor zich, maar hij moest nu serieus blijven, want straks maakten ze hem alsnog geen apprentice. "Jouw mentor zal Emberstorm zijn, Emberstorm, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice, zoals je ook bij Kittyheart hebt gedaan" Pantherkit, nu Pantherpaw zocht met zijn ogen naar de plek waar zijn nieuwe mentor stond en wanneer hij Emberstorm had gevonden liep hij naar haar toe en deed hij zijn neusje omhoog om die van Emberstorm aan te raken. Hij keek daarna naar Emberstorm. "Wat gaan we als eerste doen?" Vroeg hij enthousiast. Hij kon zijn enthousiasme niet meer verbergen en wachtte een beetje onrustig af op het antwoord van Emberstorm. Hij wilde graag zo snel mogelijk iets doen. Het liefst het kamp uit en het territorium verkennen, maar dat mocht hij waarschijnlijk niet bepalen en hij zou het er ook mee eens moeten zijn als hij mos moest verzamelen voor de elders, want anders kon hij in de problemen raken als hij het niet deed. Hij zou dan niet alleen boze elders over zich heen krijgen, maar ook nog Emberstorm en waarschijnlijk ook nog Tallstar als hij niet oppaste. Hij keek even om hem heen naar de katten die hem en de andere katten toejuichten. Het gaf hem een fijn gevoel, maar zijn aandacht ging bijna meteen weer naar Emberstorm. Was hij misschien een beetje onbeleefd geweest door de vraag meteen te stellen? Wat nou als hij het nu alweer verkeerd had gedaan? Hij was ineens niet meer zo zeker van wat Emberstorm's reactie zou zijn. Misschien werd ze wel kwaad, maar hij durfde toch omhoog te kijken. Hij moest het nou eenmaal aanvaarden als hij het verkeerd had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
Ceremony 1/1/2011 DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Ceremony 1/1/2011   Ceremony 1/1/2011 Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 10:33

Sparrowpelt zat rustig op een steen, en wachtte af. Ze was benieuwt wie ze als leering kreeg. Uiteindelijk zei Tallstar het 'Lionkit, vanaf nu totdat je je volledige warrior naam hebt verkregen, zul je bekend staan als Lionpaw, draag je naam met trots, Jouw mentor zal Sparrowpelt zijn, Sparrowpelt, ik vertrouw erop dat je alles wat je weet zal doorgeven aan je apprentice.'' Zei Tallstar. Sparrowpelt juichte van binnen. En liep naar Lionpaw toe. Ze gaf een snelle lik over zijn kopje. ''Gefeliciteert,'' zei ze lachtend. En spinde zachtjes, ''Nou, zullen we straks beginnen?'' vroeg ze. ''Of wacht je liever tot morgen?'' Sparrowpelt lachtte. Het antwoord wist ze misschien al. Meteen beginnen. Maar ze keek naar boven. Het was al laat in de middag. ''Het lijkt me beter dat we morgen beginnen,'' zei ze, daaerom.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremony 1/1/2011
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: