Samen eten



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Samen eten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Falconheart
Member
Samen eten DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Samen eten   Samen eten Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 17:19

" Goed zal ik doen, ik moet morgen toch met Moonpaw trainen. Ik denk dat ik maar eens terug naar het kamp ga. We moeten onze prooi nog ophalen. Ik ga alvast. Zullen we straks samen eten in het kamp? " Vroeg Foxfur. Falconheart knikte en Foxfur liep weg om de prooi op te gaan halen. ik hou van je foxfur Fluisterde hij. ik ga ook maar eens Dacht hij. Hij stond op en ging de prooi pakken. Daarna rende hij verlieft terug naar het kamp. Hij had nog niks in het kamp gezegt over hun en Foxfur volgens mij ook niet. Hij wist niet of ze dat al wou vertellen dus liet hij ook niks vragen maar hij zou het vanavond het vragen aan zijn grote liefde. Hij rook dat Foxfur er aan kwam in de verte. Hij pakte twee konijnen die hij had gevangen en legde die op de boomstam en wachte totdat Foxfur er was. Toen kwam Foxfur, ze liep naar de prooi stapel en legde haar prooi erop. Toen kwam Foxfur naar haar toe. hey Foxfur dit vind jij toch Zei hij lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Samen eten DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Samen eten   Samen eten Icon_minitimeza 1 jan 2011 - 20:04

Foxfur kwam het kamp binnen lopen met haar prooi. De prooistapel was al aardig gevuld, dus legde Foxfur haar prooi er ook op. Ze keek even het kamp door om Falconheart te vinden. Hij zat te wachten bij de boomstam. Ze liep naar hem toe en zag dat hij een konijn naar haar toe schuifde. " Hey Foxfur, dit vind jij toch lekker? " Zei hij lief, hij keek haar met lieve ogen aan. " Ach, als ik honger heb eet ik alles! " Zei Foxfur.Ze nam een hap van haar konijn. Falconheart pakte zijn konijn en kwam naast haar liggen. Na het eten gingen ze lekker in het nieuwblad zonnetje liggen. Foxfur was doodop en sloot haar ogen en binnen een paar tellen was ze in slaap gevallen.


Samen eten Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Samen eten Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Samen eten DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Samen eten   Samen eten Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 11:38

. " Ach, als ik honger heb eet ik alles! " Zei Foxfur. Falconheart lachte. Ze aten samen Het konijn en daarna lagen ze samen in het zonnetje. Na een tijdje Viel Foxfur in slaap.Falconheart legde haar voorzichtig op zijn rug zonder dat Foxfur wakker werd en bracht haar naar de den. Hij legde haar naast zijn nest in het lege nest die hij vandaag voor haar had gemaakt. hij ging liggen. Hun vachten raakte elkaar en zo viel hij ook in slaap

volgende dag
--------------------------------------------------------------------
mwhee Geeuwde hij. Hij keek naast zich waar foxfur ook wakker werd. Goeiemorgen schoonheid Zei hij lief tegen Foxfur. Hij gaf Foxfur een lik.


Samen eten Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxfur
Member
Samen eten DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender:
Rank:
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Samen eten   Samen eten Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 11:59

Foxfurs ogen gingen open, ze zag de warriors den voor zich. " Goeiemorgen schoonheid. " Zei Falconheart lief. " Ach je hebt me naar de warriors den gebracht, wat lief! " Zei Foxfur blij, ze kreeg een lik van Falconheart. Ze gaf hem een kopje terug. Foxfur stond op en rekte zich uit. " Ik denk dat ik weer is ga trainen met Moonpaw en ik zal gelijk vragen of ze het goed vindt dat jij meekomt. " Zei Foxfur, ze liep de warriors den uit. De warme zon scheen op haar vacht. Moonpaw was ook al buiten ze lag heerlijk in de zon. " Moonpaw, heb je zin om te gaan trainen? En mag Falconheart meekomen? " Vroeg Foxfur.


Samen eten Foxfursig
Spoiler:


Spoiler:


Samen eten Dragonbar_628497

~Foxfur~Owlpaw~Crowfeather~Crowpaw~Zebrapaw~Wolfpaw~
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Samen eten DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Samen eten   Samen eten Icon_minitimezo 2 jan 2011 - 12:08

" Ach je hebt me naar de warriors den gebracht, wat lief! " Zei Foxfur. Falconheart lachte en gaf haar nog een lik. " Ik denk dat ik weer is ga trainen met Moonpaw en ik zal gelijk vragen of ze het goed vindt dat jij meekomt. " Zei Foxfur. Goed ik loop even mee [color=white]Zei Falconheart en stond ook op en liep achter Foxfur aan naar Moonpaw. " Moonpaw, heb je zin om te gaan trainen? En mag Falconheart meekomen? " Vroeg Foxfur aan Moonpaw.

5 VOLLE regels Falconheart, Graag en Dank U (;


Samen eten Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Samen eten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: