[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimema 23 sep 2013 - 20:57

Loci was de twoleg place een tijdje geleden uitgelopen. Hij wou even weg zijn van al die stomme katten en de ratten die je overal tegenkwam. Hij wou even buiten zijn, weg bij de deprimerende plek waar hij nu sliep, weg bij de gedachte aan zijn broer die nu door zijn vader tot opvolger van de troon benoemt zou worden. Hij liep het territorium van een andere kat op. Het kon hem niets schelen, hij bleef gewoon door lopen. Tot hij zijn pas vertraagde en rustig probeerde te worden.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik


Laatst aangepast door Loci op wo 25 sep 2013 - 15:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 17:19

Kiba liep rustig rond in zijn tijdelijke "territorium". Hij trok al 3 maanden rond. Na een paar minuten lopen rook hij een kat die dicht in de buurt was. De witte kater herkende de geur niet. Voorzichtig volgde hij de geur en zag een zwarte kater lopen. De kater was ouder en gespierder dan hem. Hij twijfelde of hij zou afstappen op de kater of stilletjes zou volgen en zorgen dat hij niet gezien werd. Kiba stond abrupt stil toen hij zag dat de kater in zijn richting keek. Ook al stond hij achter een struik zijn witte vacht was net als een vuurtoren heel duidelijk te zien. "Alsjeblieft loop door en laat me met rust."dacht hij wanhopig. Hij hield niet van vechten.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 19:30

Loci stopte plots. Hij rook een andere kat dichtbij. Hij keek naar de kant waar de geur vandaan kwam. Er stond iets sneeuwwits achter een struik. Een kat. Loci ging er langzaam op af. Het was een kater en hij was duidelijk jonger dan Loci. Loci was misschien erg klein voor zijn leeftijd maar hij was nog net groter dan deze kat. Hij was ook gespierder. Wat niet vaak het geval was. Loci ging een paar staartlengten voor de struik zitten. 'Kom je tevoorschijn? Met een witte struik kan ik niet praten.' opende Loci het gesprek.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimedi 24 sep 2013 - 19:38

De oudere zwarte kater kwam op hem afgestapt. Kiba blaasde naar hem. Toen ging de kater een paar staartlengten voor de struik zitten. Kiba's vacht stond recht en zijn staart was dik. "Kom je tevoorschijn?Met een witte struik kan ik niet praten."zei de zwarte kater. Kiba kwam traag en alert van achter de struik vandaan. Hij vertrouwde de kater niet,en hij rook gevaarlijk. "Ben jij 1 van die clankatten?"vroeg Kiba al spugend. Zijn moeder had hem er eens over verteld,over de machtige en sterke clankatten die over het bos heersden. En geen vreemdelingen op hun territorium dulden.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 14:51

De vacht van de kater stond recht overeind en zijn staart was dik toen hij traag en alert van achter de struik vandaan kwam. "Ben jij 1 van die clankatten?"vroeg de kater al spugend. Het was duidelijk dat deze kat niet goed kon opschieten met de arogante bewoners van het woud. 'Hoe durf je me zo te beledigen, ik woon in de twoleg place. Ik ben lid van de bloodclan' zei Loci overdreven gekwetst.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 15:17

"Hoe durf je me zo te beledigen, ik woon in de twoleg place. Ik ben lid van de bloodclan."zei de zwarte kater. "Waarom is dat een belediging voor jou? Je zegt toch net zelf dat je van de bloodclan bent dus ben je een clankat."zei Kiba. "Trouwens waarom ben je zover weg van de twoleg place?"vroeg hij. De spierwitte kater was heel erg alert. Hij vertrouwde de kater voor geen meter. Alleen al zijn geur was gevaarlijk en zijn clan heette de bloodclan.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 15:24

"Waarom is dat een belediging voor jou? Je zegt toch net zelf dat je van de bloodclan bent dus ben je een clankat."zei de witte kat. "Trouwens waarom ben je zover weg van de twoleg place?"vroeg hij. De spierwitte kater was heel erg alert. Het was duidelijk dat hij Loci niet vertrouwde. 'Ik ben niet 1 van die clankatten waar jij over gehoord hebt.' hij zette expres een nadruk op die. 'De bloodclan is een eervolle clan terwijl die arogante bosbewoners zichzelf zitten af te slachten.' Loci hield even een pause om zijn woorden tot de kat door te laten dringen. 'En wij zijn niet alleen te vinden in de twoleg place. Ik was op jacht maar ben op jouw territorium terecht gekomen.' Loci was vol zelfvertrouwen. Ook al was die kat bijna even groot als hem, bij een gevecht kon hij nooit van hem verliezen.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 15:35

"Ik ben niet 1 van die clankatten waar jij over gehoord hebt."zei kater de woorden bijna spugend. Hij had blijkbaar een hekel aan ander clankatten. Kiba keek hem achterdochtig aan. "De bloodclan is een eervolle clan terwijl die arrogante bosbewoners zichzelf zitten af te slachten." De zwarte kater zweeg even. "En wij zijn niet alleen te vinden in de twoleg place. Ik was op jacht maar ben op jouw territorium terecht gekomen."zei hij vol zelfvertrouwen. Kiba zag in dat hij beter de kat vriendelijk kon behandelen dan met hem te vechten. "Kijk, ik wil niet vechten. Begrepen?"zei hij kalm tegen de kater. "Kun je niet gewoon ophoepelen."dacht hij geïrriteerd.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 15:38

"Kijk, ik wil niet vechten. Begrepen?"zei de kater kalm tegen Loci. 'Dan vechten we niet, hoe heet je eigenlijk.'


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 15:45

"Dan vechten we niet, hoe heet je eigenlijk."vroeg de kater. Kiba was nog steeds niet op zijn gemak. De kater straalde iets gevaarlijk uit. "Ik ben Kiba. Dat is Japans voor hoektand."zei hij op een stille toon. "En jij?"vroeg hij ongeïnterreseerd. Hij wou geen vrienden maken. De spierwitte kater was al een tijd alleen en als hij vrienden maakte zou hij ze toch weer kwijtraken.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 16:02

De kater was nog steeds niet op zijn gemak. "Ik ben Kiba. Dat is Japans voor hoektand."zei hij op een stille toon. "En jij?" vroeg hij ongeïnterreseerd. Het was duidelijk dat de kater nooit vrienden maakte. 'Ik ben Loci. Je bent het zeker niet gewend om met andere katten om te gaan, altijd al alleen geweest.'


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 16:09

"Ik ben Loci. Je bent het zeker niet gewend om met andere katten om te gaan, altijd al alleen geweest."zei Loci. "Ja zo zou je het kunnen zeggen."zei Kiba. Hij moest denken aan de brand. Hij gromde van frustratie. "Sorry, ik ben niet kwaad op jou ofzo."zei hij op een verontschuldigende toon.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 16:21

"Ja zo zou je het kunnen zeggen." zei de sneeuwwitte kater. Loci zag dat hij ergens aan moest denken . Hij gromde van frustratie. "Sorry, ik ben niet kwaad op jou ofzo." zei hij op een verontschuldigende toon. Loci haalde zijn schouders op 'Je mag zoveel tegen mij grommen als je wilt hoor, ik ben het al lang gewend geraakt.' Loci stond op en leek nog kleiner dan normaal.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 16:25

De kater haalde zijn schouders op. "Je mag zoveel tegen mij grommen als je wilt hoor, ik ben het al lang gewend geraakt."zei hij. Loci stond op. "Oke,ik heb gewoon wat probleempjes met dingen uit mijn verleden."zei hij op een zachte toon.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimewo 25 sep 2013 - 16:35

"Oke, ik heb gewoon wat probleempjes met dingen uit mijn verleden." zei de kater op een zachte toon. Loci keek hem met zijn donkergroene ogen onderzoekend aan. Deze kat werd nu onderdeel van zijn onderzoek. 'Ik van het zelfde.' zei Loci vriendelijk.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 19:02

Loci keek hem met zijn donkergroene ogen onderzoekend aan. "Ik van het zelfde."zei de zwarte kater vriendelijk. "Dus, ben je in die clan van je geboren of hoe zit dat?"vroeg hij nieuwsgierig aan de kater. "Je moet niet antwoorden als je niet wilt."voegde hij er snel aan toe.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 19:07

"Dus, ben je in die clan van je geboren of hoe zit dat?" vroeg Kiba nieuwsgierig aan Loci. "Je moet niet antwoorden als je niet wilt."voegde hij er snel aan toe. 'Ik wil wel antwoorden,' zei Loci. 'Ik ben niet in de Bloodclan geboren. Maar ben als rogue geboren, en opgevoed.' zei hij voorzichtig.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimedo 26 sep 2013 - 19:20

"Ik wil wel antwoorden,"zei hij. "Ik ben niet in de Bloodclan geboren. Maar ben als rogue geboren, en opgevoed."zei hij op een voorzichtige toon. Kiba wist hoe hard het was om een rogue te zijn. "Je bent anders dan de clankatten waar ik over heb gehoord."zei hij vriendelijk. Er liep een rat voorbij. Kiba doodde de rat met een beet in de nek. De witte kater schrokte de rat gulzig op. Hij had de helft al op toen hij besefte dat Loci misschien ook een stuk wou. "Wil je ook een stuk?"vroeg hij terwijl hij de rat verschoof naar de kater.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
Loci
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Tess
332
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 maand
Gender:
Rank:
Loci
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 18:18

Loci zag dat Kiba wist waar hij het over had. "Je bent anders dan de clankatten waar ik over heb gehoord." zei de kater vriendelijk. Er liep een rat voorbij. Kiba doodde de rat met een beet in de nek. De witte kater begon de rat gulzig op te schrokken. Hij had de helft toen hij begon te praten "Wil je ook een stuk?" vroeg hij terwijl hij de rat verschoof naar Loci. Loci nam een hap ' hou de rest maar voor jezelf, ik raak zelf wel aan m'n eten.' zei Loci aardiger dan hij gewend was. Hij voelde dat hij deze kat voor zich aan het winnen was.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  3599zd2
Loci:

Loci - Blueleaf - Grey - smokepaw' - Erik
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba
Member
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  DPKsfdL
Dagmar
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Kiba
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]    [OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  Icon_minitimevr 27 sep 2013 - 19:21

De kater nam een hap van de rat en schoof hem weer terug naar de spierwitte kater. "Hou de rest maar voor jezelf, ik raak zelf wel aan m'n eten."zei Loci aardig. "Okay."zei Kiba met een mondvol rat. Kiba voelde zich bij de kater op zijn gemak. Ze hadden veel gemeen. "En hou zit het met je ouders?"vroeg hij aarzelend toen hij klaar was met zijn rat. Hij keek naar de grond en hoopte dat hij Loci niet van streek maakte of erger.


[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]  2q9a1cg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] Ik loop op jouw territorium [SPT]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: