ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 20:59

Ik ga geen lange intro houden :'D

Jinx’ zijn eigenaar is een zwerver, en het gaat niet goed met hem. Hij is ziek sinds de winter. Jinx is vreselijk gehecht aan zijn eigenaar, en lijd hier dn ook zwaar onder. Om een beetje afleiding te krijgen zoekt hij naar een witte kat. Hoe deze kat heet, of of het een poes of kater is is voor hem en raadsel. Het enige wat hij weet is dat deze kat wit is, zo wit als een geest. Dit weet hij omdat zijn moeder het hem heeft verteld toen zij stierf. “Zoek naar de kat zo wit als een geest… ” Waren haar woorden, ze had gewezen naar een plaats verder weg. De poes had er nog iets aan toe willen voegen, maar stierf toen. Nu is Jinx dus aan het zoeken op de plaats waar zijn moeder naar toe had gewezen. En hij vind de witte kat. Als hij deze ziet, wéét hij dat dit dé witte kat was

Jinx zijn moeder zwierf rond in een gebied ver ver weg. Ze was ongelofelijk mager, maar wel vreselijk knap. Ze was meerdere keren verraden door katers, en had ook meerdere kits, maar geen partner. Uiteindelijk besloot ze verder te trekken met haar ‘gezin’ enkel overleefden vele van deze het niet.  Tijdens haar reis slot één enkele jonge witte kitten  zich bij haar aan(!) Gesloopt van verdriet kwam ze aan bij het Shadowclan territorium. Ze werd gevonden door een patrouille, en haar hele familie werd uitgeroeid, behalve de witte kat. Samen met deze kat vluchtte ze weg. Niet wetend dat ze alleen mar dieper het Shadowclan territorium in ging.  Daar kwam ze een Shadowclan kater tegen. Deze begeleidde de 2 uit zijn territorium. De moeder poes smeekte hem om eten naar haar en de witte kat te brengen. En na twijfelen deed de Shadowclan kater dat ook. Zo ging het een tijdje door, en de kater werd verliefd op de moeder van Jinx, en de moeder van Jinx werd ook verliefd op hem. Ze werd zwanger, iets wat haar heel erg van streek maakte. Omdat het haar al zo vaak was gebeurd dat ze was verraden. Ze begon de kater buiten te sluiten, en vertelde hem niks over haar zwangerschap. Uiteindelijk ontstond er een enorme ruzie tussen hun. En de Shadowclan kater besloot zijn partner te verraden. Hij was echter wel goed bevriend geraakt met de witte kat, en vroeg hem/haar de shadowclan te joinen, hij vertelde niet dat hij zijn/haar moeder ging vermoorden. Deze stemde hier gretig mee in, maar de leider stond het niet toe dat de witte kat de Shadowclan joinde. De witte kat werd verjaagd, en vluchtte naar Jinx’ zijn moeder. Net op het moment dat de witte kat haar vond, beviel ze van 5 kittens. De shadowclan kater was de witte kat gevolgd en zag dat zijn ‘ex partner’ was bevallen. Hij viel Jinx’ zijn moeder aan en vermoorde 4 van haar kittens, de enige overlevende was Jinx. De vader probeerde Jinx mee te nemen en hem zelf op te voeden. Enkel zette de witte kat daar een stokje voor. Hij/zij vermoorde de Shadowclan kater en vluchtte weg samen met Jinx’ zijn moeder. Ze kwamen aan bij de Twoleg place, en de moeder van Jinx wilde een kittypet worden, enkel wilde de witte kat dit niet. Met pijn in haar hart liet de moeder van Jinx de witte kat achter en werd een kitypet. Toen Jinx 8 maanden was stierf ze aan een ziekte.

Nu zoek ik dus de witte kat, deze zal Jinx niet het verhaal vertellen, voorlopig niet. Hij/zij zal alleen maar zeggen dat ze ‘een soort van familie’ zijn. Jinx trekt steeds meer op met deze witte kat, maar dan sterft zijn eigenaar. Kapot van verdriet gaat hij naar de witte kat. Samen trekken ze er op uit en word Jinx een rogue. Jinx krijgt een duistere kant, en de witte kat moedigt dit alleen maar aan. Uiteindelijk gaat het zelfs zo ver dat. Ze anderen gaan vermoorden. Samen besluiten ze naar de Bloodclan te gaan.  Andere katten sluiten zich aan bij hun. En ze noemen zichzelf ‘the wicked ones’

Wat ik dus zoek zijn
-De witte kater, mag poes of kater zijn en naam mag je zelf weten. Heeft een ietwat duister karakter nodig hij/zij moet iets ouder dan Jinx zijn!
-Katten die zich bij het groepje in de Bloodclan aan sluiten
-een paar vijanden
- een paar 'normale vrienden- topics zijn altijd welkom :3

Dat was het al weer! ^^


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."


Laatst aangepast door Jinx op ma 30 sep 2013 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
» Applejuice
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 2,5 year
Gender:
Rank:
Apple
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:04

Ik heb Shiva als vriend, maar ik denk dat ze dan eerder een vriend/vijand relatie hebben >D
En Apple is natuurlijk al een soort van vijand x'3


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- 2v8g2ma
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:16

Haha xD ja is goed :'3 topic Shiva X Jinx en Apple X Jinx? c:


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Apple
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
» Applejuice
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 2,5 year
Gender:
Rank:
Apple
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:18

Ôkaay, kun jij Apple x Jinx maken, dan doe ik Shiva x Jinx want ik moet op haar toch nog posten :3?


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- 2v8g2ma
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:21

Is goed c: en dat klopt =) alleen komt mijn topic morgen pas Dx moet gaan....


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightbreeze
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:36

Misschien dat ik Snowdot aanmeld als 'geest'
Maar ik ga eerst even het verhaal uitprinten en lezen moet stoppen XD


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- X4hvs5
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 30 sep 2013 - 21:47

Yup, ik meld Snow aan
Dan zou ik een paar grote veranderingen moeten maken.
Maar ik moet gewoon een moordenaartje.

Snowdot is dus heel lief, bang en schattig. Maar als ze word gekozen zal ik wel iets laten gebeuren waardoor ze evil word >D

Ik heb eigenlijk nog niks met haar gedaan, een paar topics. Ze zou lesbisch worden, maar dat gaat denk ik niet meer door.



ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- M3fi
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- 55dv
Nightbreeze | Snowdot | Olley | Salt | Choppedpaw | Applebloom | Squirrelkit* | Melonkit | Ladykit | Frozenpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimewo 2 okt 2013 - 18:04

bedankt voor de aanmelding! ^^ ik wacht nog even op andere mensen voordat ik kies =3


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverblind
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
Anna/Duckface
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Neverblind
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 18:11

Ik heb het verhaal gelezen en ik heb hét perfecte katje voor je! Softberry namelijk.
--
Naam: Softberry
Geslacht: Poes
Leeftijd: 12 moons
Clan: ShadowClan
Uiterlijk: Wit ofcourse, licht- tot grijsblauwe ogen, roze neus en pootkussentjes
Innerlijk; sleutelwoorden: Bitch, (kater) verleider, moordenaar, goede vriendin
Bitch:
(kater) Verleider:
Moordenaar:
Goede vriendin:
--
Zo dat is het zowat. ^^


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- 2zivj9s
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 18:23

bedankt voor de aanmelding! =D

ik wacht nog even op meer aanmeldingen en dan ga ik kiezen ^^


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 18:54

Ik meld Snow toch af


 
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 10:43

jammer D;

Ik wacht tot einde deze week, en als niemand zich dan aanmeld dan word het Anna/Softberry =D

alleen moet ze dan wel rogue zijn :$ anders klopt mijn verhaal niet helemaal meer ^^"


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 4 nov 2013 - 17:29

whaa sorry te laat D; maar goed, als Neverblind/Anna(Duckface? xD) nog steeds wil mag zij met Softberry de witte kat worden! ^^ Gefeliciteerd!
Alleen is het dan, zoals ik al zei, niet zo handig als ze in een clan zit :$ Maar als je dat toch echt heel graag wilt, kan ik er wel iets voor bedenken ^^ alleen zou het dan een beetje lastig gaan als Jinx naar de Bc gaat


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 12:07

triple post ;_;

zou Anna/Duckface/ Neverblind zich vóór aanstaande vrijdag willen melden? ^^ Anders denk ik dat ik besluit niet verder te gaan met deze verhaallijn


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 12:13

als Anna niet meer wilt, heb ik anders nog wel Shira als witte kat Smile 



ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 12:16

is prima ^^ Als ze zich niet voor Vrijdag meld, word Shira het ^^

thanks ;D


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 12:18

graag gedaan^^
zal ik misschien een aanmelding maken? zodat je haar karakter een beetje kent XD



ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 13:52

haha ja is goed hoor =D


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimema 11 nov 2013 - 11:35

o.O
--
Sorry ik ben deze verhaallijn totaal uit het oog verloren. Ik meld me dus met Softberry.
---
Echt mijn exuses.


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- ENDPVeG
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-   ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 13:41

maakt niks uit ^^ dan word het dus Softberry =) wil jij alleen heel graag dat ze in de clan blijft? want dan moet ik iets anders bedenken ^^"


ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht- Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ThE WiCkEd OnEs -verhaallijn gezocht-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: