Grom! Ik ben gevaarlijk >:3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Grom! Ik ben gevaarlijk >:3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Badgerpaw'
Member
Grom! Ik ben gevaarlijk >:3 DPKsfdL
Hear me roar
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Badgerpaw'
BerichtOnderwerp: Grom! Ik ben gevaarlijk >:3   Grom! Ik ben gevaarlijk >:3 Icon_minitimevr 4 okt 2013 - 11:35

Stapje voor stapje met zijn oren gespitst en zijn snorharen op scherp stapte hij de onheilspellende schaduw in. De ingang was gigantisch .. en het donkere hol vol gevaren nog groter! Er lag hier en daar een ruggengraatje van een aangevreten vis en helemaal in het duister lag een mosnest. Leeg. Was dit .. was dit waar Stormstar sliep? Badgerkit keek niet begrijpend om zich heen. Alle kamers in het kamp waren licht, gezellig .. maar dit niet! “Stormstar?” Riep hij naar binnen. Hij kreeg geen antwoord. Nerveus ging hij ietsje meer naar binnen, dikke, wollige pelsje uitgezet en zijn blauwe ogen vernauwd. Toen hij per ongeluk met zijn achterpootje een steentje wegtrapte verschoot hij met een kreet. Compleet uitziend als een ontplofte bal met vacht keek hij naar het steentje.  “Oh .. sorry steen” Miauwde hij verontschuldigend. Berouwvol draaide hij zich weer om, klaar om de duisternis te verkennen .. Maar .. wat was dat? Bewoog het nou? Langzaam kwam hij dichterbij. Wat was dat? Dichter en dichter .. tot plots ..


Grom! Ik ben gevaarlijk >:3 Xc2mvc
As wise as a badger. As gentle as a badger. As destructive as a badger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Grom! Ik ben gevaarlijk >:3 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Grom! Ik ben gevaarlijk >:3   Grom! Ik ben gevaarlijk >:3 Icon_minitimewo 9 okt 2013 - 21:16


Het was een vroege ochtend en Stormstar trippelde over het pad dat richting het Riverclan kamp leidde. Zijn staart licht geheven om te laten zien dat hij in een goed humeur was, zoals vaak bij deze grijsaard. Hij hield wat witvisjes vast in zijn bek en was tevreden over de vangst, Niet veel later kwam hij bij het kamp aan en gleed door de ingang van riet heen. Hij was die ochtend vroeg opgestaan voor een duik en jacht, lange tijd terug en zo verfriste hij even lekker zijn hoofd. Toen hij het kamp binnen kwam liet hij de vis op de prooi stapel vallen. Zijn ambere blik gleed naar zijn hol, waar hij een bolletje wol zag staan kijken. Stormstar's lippen krulde tot een vermakelijke glimlach. Hij zag het ventje naar binnen sluipen en bijna struikelen over een steen. Voorzichtig en in kalme passen liep stormstar naar zijn hol toe. Toen hij bij zijn hol stond en een schaduw er in wierp door het tegenlicht, keek hij naar de kutten. ''En wie, waagt het om mijn hol te betreden?!'' Zei hij met diepe stem, spelend als een groot monster. Al snel moest stormstar lachen en keek de kitten plagend aan. Stormstar grinnikte en trippelde het domein binnen met een warme glimlach. ''Welkom, dappere warrior.'' sprak de kater tegen de kitten.


Grom! Ik ben gevaarlijk >:3 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grom! Ik ben gevaarlijk >:3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: