She wants to be found [OPEN]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 She wants to be found [OPEN]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimedo 10 okt 2013 - 19:12




Voor de zoveelste keer was ze de nursery uit. Ze moest nadenken, alleen zijzelf. Een zucht verliet haar mond en ze keek naar de sterren. Haar kits waren aan het slapen, het was nu wel even goed. De kittens waren nu 2 manen, en het was 1 maan geleden dat ze haar geliefde zag, en ze het uitmaakte met hem omdat het niet meer ging zo. Ze wou niet huilen, dus hield ze haar tranen. Ze zat er lang, wolken begonnen zich te vormen, voor de sterren. Ze bleef naar boven kijken. Zelfs toen het begon te druppelen bleef ze zitten. Het begon na mate harder te regenen, zij zat daar maar. Kijkend naar voren, staren naar niks.

So stand in the rain
Stand your ground
Stand up when it's all crashing down
You stand through the pain
You won't drown
And one day, whats lost can be found
You stand in the rain

Note: Open voor 1 warrior



Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 17:41



Mokken. Dat was het enige wat hij nog deed dezer dagen. Elke keer weer ging hij naar de rivier, keek naar zijn weerspiegeling keek en aan alles dacht wat hij fout had gedaan in zijn leven en wat hij nog fout zou doen. Hij was er natuurlijk nog wel voor Petalcloud, maar spreken deed hij haast niet meer, in niemands bijzijn. Een paar druppels vielen op zijn tabby vacht, maar de Warrior deed daar niets aan. Met een zucht ging hij anders zitten en drukte zijn oren tegen zijn nek toen de druppels harder en met meer begonnen te vallen. De kater fronste en wendde zijn blik af bij het horen van iets. Tegen het maanlicht zag hij een gedaante van een kat, wie was er nou zo gek om zo stil te blijven zitten in de regen? Hawkscream stond met een lichte frons op en naderde de kat, die hij al snel herkende als Beautysoul. De poes die in zijn bijzijn haar kitten ter wereld had gebracht. "Hey.. Beautysoul.." Mompelde hij met zijn kop naar zijn poten gericht en zijn ambere ogen glansden met verdriet. Hij bleef staan in de stromende regen, maar deed er niets aan.

OOC; May I? C:






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 21:06




Ze zat daar maar, te staren in het niets. Ze hoorde niet eens dat een andere kat die richting naar haar was gekomen. "Hey.. Beautysoul.." Ze draaide haar kopje en ze herkende de kater al snel, Hawkscream. De kater die bij haar was toen haar kittens geboren werden. "Hey Hawkscream" zei ze tegen de kater. "Nog gefeliciteerd met je kitten" Zei ze tegen hem. "Is er iets mis?" besloot ze maar te zeggen, aangezien de kater verdrietig leek. Ze was het zelf ook, maar huilen deed ze bijna nooit. Omdat ze anders alles eruit zou gooien. Natuurlijk zat ze bij haar gedachte bij de witte kater, maar ze wou niet dat het stil zou vallen tussen Hawkscream en haar. Soms was het wel slim, maar dit keer zou ze het gewoon vragen.

Note; OMG Soof xD Ik dacht gister dus; "Het zou leuk zijn als Soof met Hawkscream reageert" En wat doe je xDD





Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimevr 11 okt 2013 - 21:40



"Hey Hawkscream" Klonk haar stem, nog gewoon normaal voor als je je hier in de regen bevond. Hawkscream nam een hap lucht en ging zitten, omdat hij zijn poten liever niet te lang wilde vermoeien en zijn nek pijn begon te doen. "Nog gefeliciteerd met je kitten" Hij drukte zijn oren tegen zijn nek bij deze woorden, ook al bedoelde Beautysoul ze goed. Maar ja, zij wist ook weer niet hoe het voelde om je aller eerste kitten meteen weer te verliezen. Met een zucht sloot hij zijn ogen en voelde verscheidene regendruppels langs zijn doorweekte vacht druipen. "Is er iets mis?" Hawkscream's ogen openden zich weer en hij keek langzaam op, maar snel richtte hij zijn blik weer op een ver punt. Natuurlijk was er iets mis, je zat hier niet voor niets. "Mhm." Mompelde hij zacht en hield zijn ambere blik op het punt gericht, er zou niets gebeuren, maar hij kon de moed niet bijeen rapen om de poes ook gewoon echt aan te kijken. "Het.." Hij snoerde zijn mond gelijk weer. Nee. Hij mocht anderen niet met zijn vervelende dingen lastig vallen.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimeza 12 okt 2013 - 18:11




De kater was gaan zitten, en bij haar vraag keek hij even op, maar daarna vertikte hij het om haar ook maar aan te kijken. "Mhm." hoorde ze alleen maar. "Het.." zei de kater alleen tegen haar. Ze keek hem een beetje met een bezorgd gezicht aan. Er was dus iets mis als de kater meteen zijn mond snoerde. "Je kan me alles vertellen hoor" zei ze tegen de kater, waarna ze hem rustig met haar staart aantikte om hem te laten weten dat ze voor hem klaar stond. "Ik heb jou ook immers over mij en Oddeye verteld.." Vervolgde ze, waarna ze misschien eerst kon beginnen voordat hij misschien ging praten. "Dat is trouwens geen probleem meer," verzuchtte ze tegen de kater. "Ik heb het met hem uitgemaakt, het is over tussen hem en mij." Zei ze daarna en ze voelde al weer een opwelling opkomen, maar ze hield zich groot. Ze mocht nu niet huilen. Ze knipperde het snel weg en keek weer naar de kater. Ze sloeg haar staart tegen haar kletsnatte vacht. Ze had de kater echt vertrouwd met al haar geheimen. En ze hoopte eigenlijk dat hij haar ook zou vertrouwen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimezo 13 okt 2013 - 19:41



"Je kan me alles vertellen hoor" Hij kromp wat ineen bij haar aanraking en kneep zijn ogen weer dicht. "Ik heb jou ook immers over mij en Oddeye verteld.." Vervolgde ze zichzelf en Hawkscream betrapte zich erop dat hij wat opkeek. De vader van haar kittens.. "Dat is trouwens geen probleem meer," Hij fronste wat nadat hij zich weer wat gerecht had. "Ik heb het met hem uitgemaakt, het is over tussen hem en mij." Wat?! Omdat ze in verschillende Clans zaten?! Hawkscream schudde zijn kop lichtjes en voelde meerdere druppels over zijn vacht stromen. "Dat is.." Mompelde hij met een halve stem en keek weer naar zijn poten. "..vast heel moeilijk voor je geweest, of niet?" Vroeg hij en wierp haar een halve blik toe, zijn problemen konden wel wachten. Beautysoul was bereid hem te helpen, maar Hawk wilde graag eerst de gunst teruggeven.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 17:06





"Dat is.." Begon de kater mompelend. "..vast heel moeilijk voor je geweest, of niet?" Vroeg de kater verder. Ze zuchtte even. "Ik heb de juiste beslissing gemaakt voor mijn kittens" Murmelde ze tegen hem. Ze zou nooit het gezicht van de kater vergeten. Zo teleurgesteld, verdrietig... Zoals zij was geweest toen hij haar redde van de dood. "Tuurlijk, ik houd nog steeds van hem, en zal nooit de dag vergeten toen ik hem ontmoette." Ze zuchtte weer, "Nu jij, als je wilt" Vroeg ze daarna aan hem. Hopelijk zou hij vertellen wat hem dwars zat, soms was het fijn om dingen eruit te gooien, toch?



Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 17:27



"Ik heb de juiste beslissing gemaakt voor mijn kittens" Zei Beauty nadat ze had gezucht en Hawkscream trok wat met zijn oren, wat ervoor zorgde dat er een paar dikke druppels verderop vlogen. Ja.. Alles voor je kittens, voor hem was het er maar één, want de ander had het al na een uur niet gered op de wereld. "Tuurlijk, ik houd nog steeds van hem, en zal nooit de dag vergeten toen ik hem ontmoette." Hawkscream liet zijn kop wat hangen en begon zijn borst te likken als een excuus. "Nu jij, als je wilt" Zijn adem stokte even in zijn keel en Hawkscream stopte met het schoonmaken van zijn borst en keek schuin naar het gras voor hem. "Nou.." Hij schraapte zijn keel schoon en knipperde een paar keer, zijn maag leek wel sprongetjes te maken en met de seconden voelde hij zich vervelender. Hoe moest hij het verwoorden? Welke woorden moest hij kiezen om zijn leven niet nog zieliger te laten klinken? Hawkscream kneep zijn ogen even dicht en keek Beautysoul toen met veel moed aan. "Een paar Moons geleden, hebben Petal en ik kittens gekregen," Voor een seconden week zijn blik weer, maar deze pakte hij al snel weer op. "We hadden er twee, eentje leek precies op mij en de ander was een perfecte mengeling, Sallowkit en Missingkit. Alles ging goed voor een paar uur, maar toen.." Zijn adem stokte weer in zijn keel en Hawkscream wendde snel zijn blik weer af. "Toen is Sallowkit gestorven, hij was weer zo snel weg als dat hij gekomen was." Zijn stem haperde op het eind en was ook bijna niet meer te horen.







»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 17:52




"Nou.." Begon de kater, waarna hij zijn keel schraapte. "Een paar Moons geleden, hebben Petal en ik kittens gekregen," De kater keek haar eindelijk aan met veel moed. Het enige wat tussen hen was, was druppels water die nog steeds naar beneden vielen. "We hadden er twee, eentje leek precies op mij en de ander was een perfecte mengeling, Sallowkit en Missingkit. Alles ging goed voor een paar uur, maar toen.." Beautysoul voelde het al aankomen, de kater wendde zijn gezicht weer af van haar. "Toen is Sallowkit gestorven, hij was weer zo snel weg als dat hij gekomen was." De stem van de kater haperde, en Beautysouls oren gingen ietwat droevig naar achter. "Het spijt me dat te horen Hawkscream..." murmelde ze tegen de kater. "Ik had wel wat gehoord, maar ik had het niet totaal meegekregen in de nursery" zei ze terwijl ze haar kopje schudde. "StarClan is sometimes not fair, but they wake above us. Not only us, our ancestors" Murmelde ze een beetje tegen haarzelf en een beetje tegen Hawkscream. "Wat mijn vader altijd zei voordat hij overleed." murmelde ze toen, haar nagels de grond onderknedend. Ze keek even naar de kater. "Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me hard om dan naar je laatste kitten te kijken, toch?" vroeg ze daarna "Ik wil je niet van streek maken ofzo, maar soms is het fijn als je het aan iemand kwijt kan..." vervolgde de relatief jonge queen


Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 12:02



"Het spijt me dat te horen Hawkscream..." Zei Beautysoul, maar de woorden kwamen maar half aan bij hem. Hij had het gewoon weer opgebrcht, iets wat hem zoveel pijn deed.. "Ik had wel wat gehoord, maar ik had het niet totaal meegekregen in de nursery" Een lichte zucht kwam uit zijn mond en hij richtte zijn ambere blik achter zich, plots geen moed meer hebbende om haar aan te kijken. "StarClan is sometimes not fair, but they wake above us. Not only us, our ancestors" De kater knikte zachtjes. "Wat mijn vader altijd zei voordat hij overleed." Hij draaide zijn kop langzaam om, maar kon haar nog net niet aankijken. "Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me hard om dan naar je laatste kitten te kijken, toch? Ik wil je niet van streek maken ofzo, maar soms is het fijn als je het aan iemand kwijt kan..." En toen waren de woorden op, weg. "Ik weet het gewoon niet, wat ik wel aankan of niet. Het is gewoon.." Hij stopte even, keek weg naar zijn poten en nam een keer diep adem. "een keiharde wereld.."






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
She wants to be found [OPEN] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: She wants to be found [OPEN]   She wants to be found [OPEN] Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 18:54




"Ik weet het gewoon niet, wat ik wel aankan of niet. Het is gewoon.." De kater stopte even, en draaide weg naar zijn poten. "een keiharde wereld.." Ze knikte naar de kater. Ze wist dat er nu bijna niks meer was om over te praten, maar ze had echt medelijden met de kater. Ze ging troostend tegen hem aanzitten, Het was weer een tijd om te zwijgen en niks te doen. Soms was Zwijgen meer waard dan iets zeggen waarop je niet kunt reageren. Ze wist niet hoelang de stilte was tussen hen, het enigste wat ze hoorde was de druppels regen die de rivier in gingen. Ze besefte niet hoelang ze er zat, en bedacht toen dat haar kittens haar zouden missen. Ze zuchtte even en keek even naar de kater. "Hawkscream?" zei ze tegen de kater, en hoopte dat de kater haar zou horen. "Bedankt" zei ze tegen de kater waarna ze hem een vriendschappelijke lik gaf en haar weg naar het Kamp terug ging maken. Ze kon haar kittens eigenlijk niet alleen laten en nu had ze het veels te lang gedaan.

OOC: Short xd


Terug naar boven Ga naar beneden
 
She wants to be found [OPEN]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: