post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Suntail
StarClan
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 17:11

ik heb PDDnos of klassiek Autisme (ze wten het nog niet zeker wat ik heb)
en ik heb al twee pb's gekregen van katten/mensen die het met mijn onderschrift eens zijn, en daarom dacht ik: misschien moet ik een autisme topic maken. dus dit is de autisme/ADHD/zoiets topic.


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 17:13

ik heb Mcdd een onderwerp van Pdd-nos dus ik heb een autistische stoornis


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Falconheartsig

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 17:13

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt! Wij (ik ben ook een autist) zijn gewoon normaal, alleen denken wij op sommige dingen anders. Dat heeft niks met onze persoonlijkheid te maken. Ook niet om hoe we zijn. We zijn gewoon zoals we zijn en we willen graag geaccepteerd worden. Ik heb ook PDD-NOS.


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Shadowrose1sig
With special thanks to Quinty <3
Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosepaw* ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit


F♥S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 17:17

ik zit in een klas met alleen maar kinderen die een vorm van autisme hebben en ze noemen mij vaker een buitenaards wezen omdat ik alleen soms rare geluiden maak en soms miauw als een kat.


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowpelt
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
138

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden.
Gender:
Rank:
Sparrowpelt
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 17:56

Ik heb ook Pdd-Nos
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
51

CAT'S PROFILE
Age: 7,2 manen
Gender:
Rank:
Jack
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimewo 5 jan 2011 - 18:10

Ik heb geen van allen maar ik wil even mijn mening zeggen.
Mensen met ziektes of autisme enz zijn ook gewoon mensen, alleen hebben ze iets dan ze in de ogen van veel mensen ze anders maken. Vreemd, raar, idioot, gek, gestoord. Maar die mensen zien niet de persoon die erin zit. Van binnen is iedereen normaal, ookal zien veel mensen dat gewoon niet. En dat is het probleem die veel mensen kan kwetsen.
En weet je wat ik van die mensen vind, Die zijn gewoon kansloos.
Ik hat vroegen een probleem met mijn woede inhouden, bij elke mug maakte ik een olifant van. En daarom ben ik naar een speciale school gestuurd. maar na kleine stapjes verder kreeg ik het controle erover, en kreeg ik de kans om naar het Clusius Collage te gaan, maar die kans was niet meer toen ik zeg maar'Flipte' , Maar na één jaar bij het OPDC was het helemaal goed gekomen en kon ik evengoed naar het Clusius.
Zo dat is mijn korte verhaaltje.
Ik heb zelf een zus die gehandicapt is, en als mijn koeder samen met haar, ze zit in een rolstoel, over straat gaat, kijken mensen heel raar en denken vast in hun hoofd van 'Wat een raar mens, of, wow die is lelijk, en, Ha moet je die daar zien.
En ik zie hat aan die blikken van hun dat ze dat denken, en dat vind in kansloos.
En ik denk vast dat dat ook wel eens gebeurt bij jullie, en daar voel ik mezelf eigelijk wel rot voor dat dat jullie gebeurt(waarschijnlijk) :/ Maar het is wel knap dat mensen zich sterk kunnen houden ;D

Zo dta wou ik even zeggen XD


I do not know which path I need to choose evil or good?
Help me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 10:36

Mijn zusje heeft een lichte vorm van autisme. Ik vind het niet vreemd, juist heel schattig. Ze zit altijd in haar eigen wereldje te praten en te zingen. :3 Helaas heeft ze wel een achterstand waardoor ze waarschijnlijk niet naar een normale hoge school kan. Maar, dat is ook wel beter voor der.

Vraagje: Wat houdt Pdd-nos in?

(Even off-topic. Clusius college? Jack, woon jij toevallig in de buurt van heerhugowaard? :3)



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:16

Ik heb het niet, maar ik vind het niet raar. Hoewel je het ook niet moet gebruiken als excuus voor alles wat je fout doet. Mensen die dat doen vind ik persoonlijk heel irritant. Kijk ik wil er altijd rekening mee houden, maar sommige dingen kunnen niet door de bocht.
Dan heb ik het niet echt over de site ofzow, maar meer over dingen in het echte leven.

Mijn broertje is dus gediagnosticeerd met Epilepsie. Weet nie of ik dat ook hier mag zetten. Er moet nog gekeken worden in welke vorm enzo, maar vandaar die aanval in de kerstvakantie.


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimevr 14 jan 2011 - 16:30

Ja, mijn zusje heeft dat dus ook. Vandaar haar lichte vorm van autisme en achterstand, haar hersenen zijn beschadigd. Gelukkig heeft ze al heel lang geen aanval meer gehad. Laatst een keer, maar dat kwam doordat ze tegen het schoolhek opklapte. Maar, we hopen erop dat ze eroverheen groeit.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpool
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Joziefrozie :D
493

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Silverpool
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 9:32

Ik ben ook een tikje autistisch. Als ik bijv. ergens boos om ben wil ik wilt met mijn armen overal heen slaan. Ik heb een keer per ongeluk iemand keihard op zij neus geslagen (echrt per ongeluk!) en sindsdien houdt ik me altijd in... Ik ben er maar twee jaar geleden achter gekomen. Mijn Vorm heet asperger. Maar, ik heb het maar een heel klein beetje. Het is wel zo dat er zelf pas wat van merk als ik echt boos ben of als ik het ergens te rumoerig vind. Ik durf meestal ook niet snel te zeggen wat ik vind. Dat is echt vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sobek
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: 3 jaren
Gender:
Rank:
Sobek
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 11:20

Ik ben ook geen van allen, maar ik kan me inderdaad wel inleven op de mensen die het wel zijn. Jullie zijn immers ook normale mensen(dat blijkt sowieso al uit jullie posts! Niets anders dan bijv de mijne, misschien wel beter zelfs!)
Ik vind het ook kansloos dat bijvoorbeeld mensen(meestal van dezelfde leeftijd) iemand met PDD-NOS express kwaad maken(heb ik met 2 mensen meegemaakt)

1. Met een vriend van mijn broertje. Die heeft ook een grote fantasie en kan echt totaal niet stilzitten, hij is soms dan wel storend maar we accepteren dat. Maar nu zijn er van die andere kinderen die express zijn bril afslaan of iets dergelijks, waardoor hij letterlijk over de rooie gaat. Dan denk ik van: kanslose figuren die mensen die die bril afslaan!

2. Ook zit er een jongen bij mij in de klas die PDD-NOS heeft. Hij wordt ook gepest. Maar hoe dan ook hij blijft flink en trekt zich er haast niks van aan. Alle leraren weten inmiddels ook dat hij gepest wordt. Maar ook een paar andere klasgenoten maken hem express kwaad, en dan bedoel ik niet lichtelijk kwaad maar écht kwaad. Ik heb bijvoorbeeld een keer een boek naar mijn hoofd geslingerd gekregen omdat die jongen(Jeffrey) in blinde woede op de persoon achter mij wilde gooien, alleen miste hij en raakte mij. Dus: nogmaals mensen die zulke mensen express over de rooie laten gaan zijn niets meer dan kanslose mensen die niets meer hebben dan puur leedvermaak. Schandalig gewoon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 11:31

Ik heb geen autisme, maar ik heb compleet respect voor mensen die het wel hebben en ik vind dat we niks van elkaar verschillen. De helft van mijn vrienden heeft het, dus ik ken er best veel. Mijn broer heeft PDD-NOS, maar daar merk ik bijna niks van. Hij kan wel HEEEEL kwaad worden maar hij is echt gewoon een normaal persoon, en als je het niet weet, dan merk je het gewoon niet. Ik vind het echt vreemd dat sommige mensen mensen met autisme "raar" of "anders" vinden en ze vervolgens als een buitenaards wezen gaan behandelen. Dan ben je zelf gewoon zielig.


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt   post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Icon_minitimeza 22 jan 2011 - 11:52

ik heb autisme! maar dat weten jullie al want ik ben Sunpaw. als je gepest word met autisme of iets anders moet je gewoon denken: Jij bent niet zielig, degene die jou pest is zielig!


post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
 
post hier als je autisme/ADHD/zoiets hebt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: