Legend of the Guardians.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Legend of the Guardians.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Maybelline
Member
Legend of the Guardians. DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3,5 jears old but still the same.
Gender:
Rank:
Maybelline
BerichtOnderwerp: Legend of the Guardians.   Legend of the Guardians. Icon_minitimedo 17 okt 2013 - 14:22

Ergens hier op de wereld, overal ver vandaan, wonen uilen, die overal en nergens gaan. Het uilenrijk strekt zich tot ver over de wereld uit, overal hoor je wel hun gefluit. Je hebt normalen uilen, die leven met een gezin en huilen. Je hebt Guardians en Guardians Apprenticesses, die vechten voor de gerechtigheid van zelfs de kleinste uilenmuts. Dan heb je nog de Pure Ones, die zitten vol met haat, maar dat is iets wat ons liever niets aangaat.

Hallo allemaal! Ik ben een eigen forum met Actieforum begonnen, met een ander thema uiteraard als warrior cats Wink. Het gaat over Legend of the Guardians, mijn favoriete film. De site heet legendoftheguardians.actieforum.com , en ik zou het superleuk vinden als jullie ook een account aanmaken! (Even voor de duidelijkheid, het is een stuk minder mooi en geweldig dan deze site Razz)

Wat is Legend of the Guardians?
Zoals ik al zei, is er een film van gemaakt, maar officieel zijn het boeken.
Het verhaal gaat over een jonge uil, Soren, die uit het nest valt samen met zijn broer Cludd. Als ze op de grond liggen worden ze ontvoert door twee Pure Ones. De Pure Ones is een stichting die tegen de Guardians zijn en ze staan onder de leiding van Nyra, de Guardians zijn weer degene die over het uilenrijk regeren. Nu, ze komen bij de Pure Ones, en Cludd vind het geweldig. Soren niet; er worden andere uilen gemaanblinkt (gehypnotiseerd) om voor de sterkere Pure Ones te werken. Het doel van de Pure Ones: alle Guardians uit de weg ruimen. Hiervoor gebruiken ze spikkels; dit zit in het eten van muizen en dus in de braakballen van uilen. De spikkels geven een geweldige zwaartekracht en hierdoor valt iedereen uit de lucht die er te dichtbij vliegt, behalve de Bads (vleermuizen). Goed, Soren voegt zich bij de Guardians terwijl Cludd bij de Pure Ones blijft. Er komt een gevecht en de Guardians winnen.

Doel v/d site:
Het is eigenlijk hetzelfde als Warrior cats, maar dan met uilen. Je doet ook aan RPG-en samen met anderen.

Ik hoop dat jullie voldoende informatie hebben en dat jullie een account aanmaken! Heb je vragen? Mail mij op WC of op LoftheG (Soren, Nyra).


Legend of the Guardians. 2mh7lzp
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sunga - Clumb - Sour - Coca - Dustkit. - Maybelline
Made by me for Maybel ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maybelline
Member
Legend of the Guardians. DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3,5 jears old but still the same.
Gender:
Rank:
Maybelline
BerichtOnderwerp: Re: Legend of the Guardians.   Legend of the Guardians. Icon_minitimedo 17 okt 2013 - 17:48

Komop mensen ik zou het superleuk vinden als jullie een acc aanmaken! Smile


Legend of the Guardians. 2mh7lzp
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sunga - Clumb - Sour - Coca - Dustkit. - Maybelline
Made by me for Maybel ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Legend of the Guardians. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Legend of the Guardians.   Legend of the Guardians. Icon_minitimedo 17 okt 2013 - 18:06

Het is enkel toegestaan om reclame te maken voor een site op het daarvoor bestemde board, namelijk affiliates. Dit topic hoort dus ook niet hier en daarbij mist het het gebruikelijke lijstje dat ingevuld koet worden. Ook is het niet toegestaan om, als je zo'n topic hebt, hierin te gaan zeuren of mensen lid willen worden.

Gelieve dus een topic aan te maken bij affiliates en je te houden aan de regels die er omtrent reclame zijn.

Mvg, Firestar


Legend of the Guardians. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maybelline
Member
Legend of the Guardians. DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3,5 jears old but still the same.
Gender:
Rank:
Maybelline
BerichtOnderwerp: Re: Legend of the Guardians.   Legend of the Guardians. Icon_minitimevr 18 okt 2013 - 8:34

Oh ik dacht dat het hier moest, sorry. En het was niet mijn bedoeling om zeurderig over te komen.


Legend of the Guardians. 2mh7lzp
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sunga - Clumb - Sour - Coca - Dustkit. - Maybelline
Made by me for Maybel ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Legend of the Guardians. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Legend of the Guardians.   Legend of the Guardians. Icon_minitimevr 18 okt 2013 - 8:36

Iedereen mag fouten maken, geen zorgen. Zorg er alleen voor dat het niet nogmaals gebeurd. ^-^

Ik zal het topic sluiten om spam te voorkomen. Als je de inhoud van de eerste post nog wil hebben via de edit knop, kun je me altijd een berichtje sturen, dan zal ik dat nog eventjes naar je toesturen. (:

-locked-


Legend of the Guardians. T4W3e3N
Stamps
Legend of the Guardians. PS18GM0Legend of the Guardians. W0qAlxRLegend of the Guardians. EjrsROFLegend of the Guardians. FWu1gsfLegend of the Guardians. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Legend of the Guardians.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: