» Sharing Tongues || - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 » Sharing Tongues ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lionbeat
StarClan
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 12:01






Just Follow The Lion Beats












"Ben je de beste in alles wat je doet?" vroeg de kater aan haar en ze schudde haar hoofd. "Nee. Ik werk meestal constant. Een van mijn nare eigenschappen" zei ze met een klein lachje. Op haar vraag over zijn familie schudde hij nee. En na haar verhaaltje over Lionspirit knikte de kater even. Toen kwam de poes van gister erbij en ging meteen naast Firework zitten. Ergens voelde ze jaloezie, maar ze bleef maar gewoon even zitten met een lachje. "Hoi, hoe is het ermee?" vroeg de redelijk jonge poes. "Met mij gaat het wel goed, met jou ook?" vroeg ze aan de poes voor haar, waarna ze weer een hap nam van het konijn wat ze samen met Firework deelde. "Goed." antwoorde de kater een beetje kortaf. Waarna hij zich weer naar haar wendde. Lionbeat keek hem een beetje verontwaardigd aan. En ging met haar schouder 'Per ongeluk' redelijk hard tegen de kater aan. "Heb jij eigenlijk al een apprentice? Ik zat te dubben of ik Everstar zou vragen voor Silhouettekit, hij is echt superschattig." Ze schudde haar hoofd. "Het klinkt gek, maar ik zou er niet eens een willen." zei ze tegen beide katten. "Hoe zit het met jou Ashtail? Wil jij of heb jij een aaprentice?"

Tag: Firework & Ashtail










Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 12:15





       Firework

I'll work my way through, Blazing like Fire, Destroying everything
Male • Single • Warrior • Windclan



"met mij gaat het wel goed, met jou ook?" Hij keek Lionbeat aan, zins wanneer waren die twee beste vrienden? Hij moest iets gemist hebben. Hij keek de poezen verbaasd maar verontwaardigd aan, en nadat ook hij had geantwoord wendde hij zich weer tot Lionbeat. Maar zijn hoofd werd meteen de andere kant op gegooid toen hij een redelijk harde schouderduw ontving. Hij keek de poes quasi-beledigd aan en grinnikte, "Ja mama," fluisterde hij in haar oor, en keek toen beleefd naar Ashtail, binnenin nog steeds grinnikend. Hij stelde Lionbeat zijn vraag, en het antwoord verbaasde hem. "het klinkt gek, maar ik zou er niet eens een willen." Hij keek de poes aan, en schudde lachend zijn hoofd. "Je blijft me verbazen" zei hij, op een matter-of-fact toon. Het was waar, en eigenlijk beviel het Firework wel. Lionbeat was aardig, zo bleek ook weer toen ze zich weer tot Ashtail wendde, en haar mening vroeg. "hoe zit het met jou ashtail? wil jij of heb jij een aaprentice?" Firework keek omhoog naar de poes met een twinkeling in zijn ogen. Wat zou haar antwoord zijn? "Ik wel, ik wil het liefste Si..." Hij stopte, want geen van de twee leek te luisteren. "Nou dat is lekker, zit ik met TWEE poezen te eten, en dan luistert er geen." Met zijn quasi-beledigde blik keek hij de twee aan, maar het effect ging verloren door een harde nies, waardoor zijn neus in her konijn geduwd werd. Toen hij weer omhoog kwam zat zijn oh zo schattige neusje onder het konijnenbont.

TAG- Lionbeat en Ashtail





» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtail
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Ashtail
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 12:28

"Goed," zei de kater kortaf en Ashtail schrok een beetje terug van zijn toon. Hij was gisteren weggelopen, boos omdat ze hem erop wees dat hij als een kitten deed. Maar dit was niet haar bedoeling geweest, juist wilde ze hem beschermen! "met mij gaat het wel goed, met jou ook?" Ashtail was blij dat Lionbeat wel aardig deed tegen haar. "Met mij ook wel," haar stem klonk opgelucht en een zucht verliet haar mond. "Heb jij eigenlijk al een apprentice? Ik zat te dubben of ik Everstar zou vragen voor Silhouettekit, hij is echt superschattig." Ashtail keek verrast op, en Firework zei dat Lionbeat hem bleef verrassen. Toen moest ze de kater gelijk geven. "het klinkt gek, maar ik zou er niet eens een willen." zei Lionbeat. "hoe zit het met jou ashtail? wil jij of heb jij een apprentice?" Ashtail dacht even na, onder dat Firework weer begon te praten. "Ik wel, ik wil het liefste Si..." Hij stopte even.. "Nou dat is lekker, zit ik met TWEE poezen te eten, en dan luistert er geen." Ashtail glimlachte. "Ik luisterde wel hoor! Ik zou denk ik wel een apprentice willen, maar ik denk dat de apprentice mij niet wil. Omdat ik zo verlegen en stil ben." Snel sloeg Ashtail haar ogen weer neer. Ze had het gezegd! Opeens zat Firework zijn neus onder het dons, en ze lachte zachtjes. "Ik geloof dat we jou maar is schoon moeten maken,'' zei ze, en ze maakte aanstalten om op te staan, om zijn neus likkend schoon te maken. Maar ze deed het niet. Stel dat hij nu weer boos wordt? Maar oh, wat zou ik het toch graag doen...


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 2aj767m
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnwish
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Manen
Gender:
Rank:
Fawnwish
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 14:19





I thought my demons

were my friends




Met haar oren plat naar achteren en hangende schouders stapte Fawnwish het kamp in. Overal om zich heen zaten katten met elkaar te kletsen en het algemene 'Sharing Tongues' ritueel te doen. Zo iets had ze nog nooit gedaan .. en eigenlijk als het aan haar lag zou ze het ook nooit gaan doen. Psychisch contact. Nope! Afwezig, zo voorzichtig mogelijk met haar kop omhoog en haar blik op oneindig, hopend dat niemand haar zou opmerken griste ze een karig veldmuisje van de prooistapel en wandelde ze naar haar vaste plekje in de schaduwen- om te ontdekken dat er al iemand lag. Een cyperse kater met een haas! Vol schaamte dat ze hem nu pas opmerkte bleef ze staan om vlug, heel awkwardly plaats te nemen enkele staartlengtes van hem af. Puur om niet idioot er uit te zien. Overwegend om hem aan te spreken of niet besloot ze een compromis te sluiten door neer te ploffen en te zuchten. "wat een drukte he .." Miauwde ze in een vruchteloze poging het gesprek te openen.





    notes: Sparkshade | ongemakkelijk


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 2e3bmhe
Sick of the waiting and praying and hoping. Sick of the cold whispered dreams and not knowing.
Sick of the strength that it takes to keep going. Sick as I'm losing this fight and it's showing

Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 14:30

Pootstappen lieten de grond licht kraken en meteen hief Sparkshade zijn kop. Zijn priemende gele ogen keken de poes genadeloos aan en vernauwden zich licht terwijl hij haar aankeek. Hij zei echter niets, bleef alleen kijken met een licht vervaarlijke blik. Hij had geen behoefte aan gezelschap. Maar toch zei de poes alsnog wat. Sparkshade rolde eventjes met zijn ogen en zwiepte een enkele keer geïrriteerd met zijn staart. "Nee, goh, zou je denken?" Reageerde hij, zijn stem druipend van het sarcasme. "Ik had toch echt gedacht dat het kamp verlaten was."

TAG: Fawnwish


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnwish
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Manen
Gender:
Rank:
Fawnwish
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 24 okt 2013 - 14:36





I thought my demons

were my friends




Fawnwish was, zacht uitgedrukt, enorm geschrokken door zijn reactie. Mentaal haatte ze zichzelf dat ze zijn duistere blikken niet gezien had. Nu zat ze met de gebakken peren. Niet in staat iets uit te brengen maakte ze een laag geluidje en keek ze met tranende ogen naar haar voorpoten. Maar ze wilde niet zwak lijken .. waarom faalde haar keel dan nu? Er moest gewoon wat geluid uit komen .. Waarom deed hij zo? Wat had ze hem ooit aangedaan? "Oh .. ja" ze grinnikte niet echt overtuigend en wierp een blik ergens links van Sparkshade, de veldmuis zag er opeens heel vies uit.





    notes: Sparkshade | bang, pijnig


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 2e3bmhe
Sick of the waiting and praying and hoping. Sick of the cold whispered dreams and not knowing.
Sick of the strength that it takes to keep going. Sick as I'm losing this fight and it's showing

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 13:40






Just Follow The Lion Beats












"Je blijft me verbazen" zei de kater tegen haar en ze keek echt van 'Echt waar joh?' Nadat ze haar vraag had gesteld of Ashtail een apprentice wou reageerde de kater eerst. "Ik wel, ik wil het liefste Si..." begon de kater maar stopte meteen. "Nou dat is lekker, zit ik met TWEE poezen te eten, en dan luistert er geen." Ze glimlachte naar de kater en porde met een van haar voorpoten in zijn zij. "Ik luisterde wel hoor! Ik zou denk ik wel een apprentice willen, maar ik denk dat de apprentice mij niet wil. Omdat ik zo verlegen en stil ben." zei Ashtail tegen hen. "Zo moet je niet denken Ashtail.." zei ze aardig tegen de poes. "Als Everstar denkt dat jij het aankan om een apprentice te hebben, dan moet je het accepteren. Soms word je daar juist minder verlegen door omdat ook jij veel van je apprentice leert" zei ze tegen de poes. Toen ze even naar Firework keek had hij dons op zijn neus en Lionbeat schoot meteen in de lach. "Ik geloof dat we jou maar is schoon moeten maken,'' zei de jonge poes met een lachje. Ze zag hoe de poes aanstalten maakte om op te staan, maar toch bleef zitten. Als Ashtail het niet deed, dan ging zij maar. Ze stond op en likte het dons er rustig af waarna ze het uit haar mond haalde. "Zo, nu is de kleine kitten weer schoon" Zei ze met een lachje tegen de kater.

Tag: Firework, Ashtail










Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 14:21





       Firework

I'll work my way through, Blazing like Fire, Destroying everything
Male • Single • Warrior • Windclan




"ik geloof dat we jou maar is schoon moeten maken,'' Hij hoorde de onmiskenbare ondertoon van sarcasme wel, maar hij vond het niet erg. Helemaal niet erg. De kater zag hoe Ashtail aanstalten maakte, maar hoe Lionbeat haar voor was. Hij spinde, ze likte voorzichtig zijn neus schoon, en al snel was al het konijnendons verdwenen. Dankbaar keek hij Lionbeat aan, maar al snel verdween die dankbare blik, en maakte plaats voor een twinkeling. Hij? Een kitten? Hij zou eens laten zien wie er een kitten was. De kater greep het oor van Lionbeat en veegde het door het konijn heen. "Oeps, ik geloof dat de kittenervoor gezorgd heeft dat zijn moeder geknoeid heeft. Tsk tsk..." Hij grinnikte en gaf Lionbeat een goedbedoelde duw, waarna hij het oor langzaam schoon begon te likken. Hij hield ervan om een beetje te spelen, vooral met haar leek het. Maar dat kon ook zijn fantasie zijn. Een ding wist 'ie wel zeker, Lionbeat zou dit niet zonder wraak laten...


Tag- Lionbeat en Ashtail





» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtail
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Ashtail
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 18:58

Ashtail luisterde naar het verhaal van Lionbeat, en keek haar daarna dankbaar aan. "Dankjewel," fluisterde Ash in het oor van Lionbeat, en ze ging weer op haar plek zitten. Toen ze aanstalten maakte om Firework zijn dons weg te halen, was Lionbeat haar voor, waar je toch wel aan kon merken dat ze ook nog boos was over gisteren. "Oeps, ik geloof dat de kitten ervoor gezorgd heeft zijn moeder geknoeid heeft..." zei Firework opeens en Ashtail kon eigenlijk meteen al bedenken wat er zou gebeuren. Maar ze wilde er niet aan denken, maar toch gebeurde het. Vol afschuw voor deze katten keek ze toe hoe het dons, eerst op een natte neus, toen op een poot en toen op de grond, op háár konijn gesmeerd werd. Firework grinnikte en gaf Lionbeat een vriendschappelijke duw. Ashtail kreeg, zoals veel te vaak vond zijzelf, tranen in haar ogen en stond op. Ze draaide zich om zonder verder nog iets te zeggen, en ze haastte zich het kamp uit. Toch hoopte ze dat er iemand achter haar aankwam.


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 2aj767m
Terug naar boven Ga naar beneden
Skymask
Dark forest
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Skymask
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 15:37

Skymask || Warrior
Het gesprek viel een beetje dood en Skymask rekte zich eventjes uit. "Ik ga nog eventjes wat kleins van de prooistapel pakken." Miauwde de blue point kater en hij stond op. Eventjes rekte de kater zich soepel uit, waarna hij nog een keer naar de prooistapel liep. Er was nu toch prooi in overvloed.

TAG: Alleen

Sparkshade || Warrior
De poes keek alsof hij zijn klauwen recht over haar gelaat getrokken had en Sparkshade rolde nog eventjes geërgerd met zijn ogen. Zwakkeling. "Verder nog iets?" Gromde de kater met een frons op zijn gelaat.

TAG: Fawnwish


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 WApVdmx
Terug naar boven Ga naar beneden
Irisflower
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Chi <'3
106
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 12 moons
Gender:
Rank:
Irisflower
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 16:01

Terwijl ze met haar amberkleurige ogen de roodkleurige poes bekeek die op haar af kwam gelopen stelde ze zich ietwat bedreigd op. Ze bedoelde het niet slecht en deed het dan ook niet expres, maar het was een soort van reflex geworden. Kende ze deze poes? Was het haar moeder, vriendin, zuster? Ze kon zichzelf wel haten. Niemand hoorde zoiets te vergeten! 'Hoi, een momentje hoor' Miauwde de poes waarna ze een hap van haar konijn nam. Irispaw knikte lichtelijk verlegen en bestudeerde de poes nauwkeurig terwijl deze at. 'Sorry, had erg honger' Glimlachte ze verontschuldigend. Ze haalde haar schouders op en wiebelde eventjes met haar oortjes. "Geeft niet," Merkte ze zachtjes op. 'Ook een stukje?' De kleine tabby poes wou net nee zeggen, maar de kattin schoof al een stukje haar kant op. "Bedankt." Zei ze dus maar waarna ze voorzichtig aan het stukje vlees begon te knabbelen. Pas toen zag ze de kater die naar haar toe kwam gelopen. Het was dezelfde kat geweest die haar was komen bezoeken toen ze in de medicijn den had gelegen. Nog steeds wist ze niet wie hij was en waarom hij zich zo had gedragen, maar ze besloot er maar niets over te zeggen en gewoon vriendelijk tegen hem te doen. "Hallo.. Zou ik hier morgen zitten?" Vroeg hij voorzichtig. "Tuurlijk." Glimlachte ze naar hem.

-Sunsong & Frostpaw*


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 A2rk0m
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icyrose
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DPKsfdL
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 22:11

{Icyrose}
De gekleurde kattin likte zichzelf over d'r borst en besloot daarna dat ze wel eens een grondige wasbeurt kon gebruiken. Direct stak ze haar neus in haar dikke, gevlekte, vacht en begon met het recht likken van verschillende plukken vacht.
Ze keek op toen ze opeens een bekende stem hoorde, ze kon zichzelf nog net inhouden om geen grote glimlach op haar gezicht te laten verschijnen. In plaats daarvan, keek ze de kater met een neutraal gezicht aan. Maar ze wist bijna zeker dat haar ogen zouden glimlachen, ze was blij dat hij er was. "Hallo, Lionroar," miauwde ze vriendelijk. De Deputy was een van de weinige katten waarbij ze echt vriendelijk was. "Hoe staat het ermee?" vroeg ze daarna, om het gesprek op gang te houden.


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 LcrIgCQ » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 M9EKCDX » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 EjrsROF
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 RUq8TRk » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: » Sharing Tongues ||    » Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 dec 2013 - 11:40



"Hallo, Lionroar," Begroette de calico poes hem vriendelijk. Hij knikte als een begroeting en ging bij haar zitten. "Hoe staat het ermee?" Het was een standaard vraag, die meestal gebruikt werd om een goed gesprek te beginnen. De kater glimlachte kort en nam een hap van zijn prooi. Nadat hij zijn hap had doorgeslikt antwoordde hij op haar vraag. "Het gaat redelijk, ik heb het sinds al dat deputy zijn heel druk gehad en weinig tijd gehad voor mijn eigen apprentice, Crowpaw. IK moet haar meer gaan trainen.." Miauwde hij. "Hoe gaat het met jou?" Nadat hij de vraag gesteld had nam hij weer een hap van zijn prooi, merkend dat die bijna op was.

Tag: Icyrose


» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
» Sharing Tongues ||  - Pagina 2 Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
» Sharing Tongues ||
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: