Algemene Onzin Topic - Pagina 48



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Shiva
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
x
854
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons old.♥
Gender:
Rank:
Shiva
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 0:28

Aawh ;w;
Maar ja, misschien beter, misschien was hij zijn moeder ofzo kwijt geraakt ;w;
En tjah, t is en blijft een dier dat wel van een hapje houd x3


Algemene Onzin Topic - Pagina 48 34698hv
010 isn't just a code ♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokebreath
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.


CAT'S PROFILE
Age: Passed at 105 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 1:10

True x'D

---

Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Tumblr_muvq8kM5lV1qik1ioo1_500
<3


Algemene Onzin Topic - Pagina 48 JtCOU2C
Fun stuff:


Algemene Onzin Topic - Pagina 48 J9XRHNfo_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 1:17

Hier zit ik dan met de iPad dubstep te luisteren terwijl ik al 4 uur hoor te slapen xD

@Babs ERMAHGERD dat is zo cute ;w; dat doet me eraan denken dat ik een keer een baby olifant mocht voeren <3
En lol mijn high Smokebreath in je OS still not giving a fuck~
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 7:34

Shiva schreef:
Northernpaw~ schreef:
Shiva schreef:
Northernpaw~ schreef:
Gleampool schreef:
het bewijs dat pit buls geen gemene honden zijn:
i know late XD Maar als je kijkt nar aantal bijt incidenten staat de geliefde lab/golden op 1 daarna chihauhau's teckels etc. Pittbulls pas op 14 etc.

maar dat is logisch.. maar het is waar dat het 'vechten' er in is gefokt. dat is gewoon een feit. als een pitbull bijt kan hij pas los laten als ze hond relax'ed de kaak gaat gewoon op 'slot' en ze zijn iets agressiever dan de normale 'huishond' daarom zijn dobermanns, pitbulls & dergelijke niet voor beginnende honden eigenaren. Labradors ook niet eigenlijk.  
Hiermee heb je helemaal gelijk!
Met Bullet hebben we ook meegemaakt, als hij zijn kaken in een stok of bal zette liet hij gewoon niet meer los. Jammer genoeg wonen wij zo'n beetje in een weiland waar ook konijnen rond rennen ;w;
Maar een chihuahua of teckel richt natuurlijk minder schade aan dan een pitt.  
Daarom zijn pitbuls gevaarlijk en worstjes op pootjes niet.

weetje wat pas dieren mishandeling is teckels die te dik zijn elk dier wat te dik is eigenlijk door toedoen van overvoeren xd

Mijn teckel heeft wel eens een konijn gegrepen. Mijn labrador een zwanenjong. Ja ik heb vreselijke honden. Maar in t asiel waar ik stage loop zijn 2 zulke leuke pitjes.
Pitty's worden afgeschaft in Nl of zijn het al, ik geloof toch echt dat de mens meerdere moorden pleegt dan een hond en die hebben geen instinct ;w;
Ik ken zat mensen met geweldige pits en Bull terriers, maar ja daar wordt niet naar gekeken =(
Hahaha, een zwanenjong? moeder vast boos! :'D
Bull heeft ooit een egel gepakt, die bek helemaal vol met stekels en egel ongedeerd gelukkig x'D
Ik kan niet tegen asiels, ik wil altijd wat meenemen als ik daar ben hahaha x'D
pitbulls zijn geloof niet meer verboden (tussen 1993 en 2008 of 2009 wel) wel is er een wet. De RAD Linkje naar uitleg

Dar jaar waren er bij ons hele hoop nestjes moeder was gegrepen door twee Herders en overleden. Honden in beslag genomen eigenaar kreeg ze terug hebben vader gegrepen. honden afgemaakt. Echt naar.. Maar we hebben hier gelukkig een zwanen overschot en eenden overschot en een nijlgans overschot. zo erg dat ze wel is worden afgeschoten *snik snik* vang ze dan en her plaats ze.. Nou dat jong heb ik met mn domme kop opgepakt en in het water gezet volgende dag jonkie weg week later alle jonkies weg.

Ja asiel is niet eens zo slecht, veel honden hebben aleen kennelstress waardoor ze zo slank zijn, ze krijgen speciaal voer met spul om ze dik te maken en krijgen 3x eten per dag en dan nog koekjes. Ik moet noets hebben van katten eerlijk gezegd heb echt niets met die beesten. maar er zijn daar een paar die ik mee wil nemen en een heel mooi huisje gun, zulke lieve en leuke aanhankelijke dieren. Maar gelukkig plaatsen ze veel op dierendag echt 5 katten en 3 honden ofzo



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 7:36

Goedemorgen peepz :33



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 7:37

Heey, Mariek toch?



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:00

@gesprek op de vorige pagina: Het is sowieso altijd de schuld van de eigenaar als een hond agressief word -althans, in meeste gevallen - een hond heeft een leider nodig en als hij die niet heeft.. dan kan het mis gaan. Vooral de honden die gefokt zijn om te waken, vechten etc. moeten erg goed getraind worden anders word de hond de baas over je en dan gaat het fout.


AVE DEUS ANIMUS
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:05

Wolfkit's setje is echt übercute <3


Algemene Onzin Topic - Pagina 48 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:09

zeg Fisheye, ik vroeg wat, of jij Marieke bent?
ben tijdje weggeweest weet niet meer wie wie is.

Ik heb ook niet niet gezegt dat het altijd de eigenaar izjn schuld is XD Aleen kan iemand die nog nooit honden heeft gehad gewoon beter geen werk- en jachthond nemen. En een labrador etc is een jachthond.




Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:15

Marieke: Thank you C:
Tessa: Ja daar ben ik het mee eens (:


AVE DEUS ANIMUS
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:16

Northernpaw~ schreef:
zeg Fisheye, ik vroeg wat, of jij Marieke bent?
ben tijdje weggeweest weet niet meer wie wie is.

Ik heb ook niet niet gezegt dat het altijd de eigenaar izjn schuld is XD Aleen kan iemand die nog nooit honden heeft gehad gewoon beter geen werk- en jachthond nemen. En een labrador etc is een jachthond.

Jep, ik ben Marieke ^^


Algemene Onzin Topic - Pagina 48 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:17

wolfje ~ wieeee geen idee wie jij bent?
I LOVE YOUR SIGGY <3



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:59

Ik voel me ziek -_-


F*ck me gently with a chainsaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Pewdiepie
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya))
94
Actief
Pewdiepie
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:00

Ik wil morgen helemaal niet naar school -__-


Algemene Onzin Topic - Pagina 48 28s0c2x
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:03

ben zoooo zenuwachtig wil je niet weten



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:03

@Pewdie ik ook niiiieeee heb PW geschiedenis ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Dani
296

CAT'S PROFILE
Age: .: 9 Moons :.
Gender:
Rank:
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:13

Haha, ik heb geen school deze week >D
Maar vakantie suckt als je je niet goed voelt .. x$

Wat vinden jullie van m'n nieuwe setje? Ik vind het super! Dankje Isaaah! <333333


||Burnedpaw||
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:15

*steeld burned's sigg*

ik moet ook een nieuw setje



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfspirit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:19

Tessa: Thanks (: Babs made it for me ^-^


AVE DEUS ANIMUS
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Daofd9t-2498bf17-f77e-4be3-bc5a-98ba75717692.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvOTg2NWEyNWItM2RjZi00MDc2LWFkNjEtYjFlN2E2YTMxOTgwXC9kYW9mZDl0LTI0OThiZjE3LWY3N2UtNGJlMy1iYzVhLTk4YmE3NTcxNzY5Mi5naWYifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ
s c h e n k _ u n s _ d e i n e _ g n a d e _
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 48 DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 9:21

ga ik aan haar is vragen hoe ze dat voor elkaar gevogeld heeft xd



Algemene Onzin Topic - Pagina 48 Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: