Absent Admin - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Absent Admin

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Darkfire
Member
Absent Admin - Pagina 2 Moon_PNG35
Moonmoon
1105
Actief
''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''

CAT'S PROFILE
Age: 95 moons of my dark and cold life.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkfire
BerichtOnderwerp: Re: Absent Admin   Absent Admin - Pagina 2 Icon_minitimema 28 okt 2013 - 13:44

Hey Wazz, heel erg veel succes met je examen. We duimen voor je!
Als ik mijn diploma kan halen kun jij het zeker!

De tijdroof aan leren is zwaar irritand, we gaan je ontzettend missen.
Good luck!

*hug* Moon.


Absent Admin - Pagina 2 2UybNaQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Absent Admin - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Absent Admin   Absent Admin - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 22:26

Oke, weekje weggeweest. Heb de dingen die dit blok nog af moesten weer op orde. Nu zit ik echter nog wel met de wat langer termijn dingen. Aankomende week toetsweek en verder nog genoeg te doen. Ik wil dus even meedelen dat ik, omdat ik merk dat er toch wel weer dingetjes zijn waar ik verder mee moet, wel weer af en toe online zal zijn, alleen kan ik geen vaste tijden geven en van activiteit verzekeren. Dit zal waarschijnlijk nog wel even zo doorgaan. Dus als ik niet reageer op iets of laat ben, ga dan als het kan naar een van de andere teamleden. Heeft het echt met mij te maken, dan zal ik het oplossen als ik ergens tijd vind.


Absent Admin - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Absent Admin - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Absent Admin   Absent Admin - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 18:49


Announcement from Waz

Heey Warrior Cats,

Again even een berichtje omtrent mijn activiteit hier. Ik ben vandaag tot de conclusie gekomen dat het me allemaal weer een beetje veel werd. Dus heb ik een afspraak gemaakt met onder anderen mezelf, dat ik voor minstens een maand afstand doe van alle admin taken en Clanleider taken. Ik zal verder niet meer online komen op Firestar, maar enkel actief zijn op mijn normale accountjes, waarmee ik gewoon blijf RPGen. Om me de nodige rust te geven wil ik jullie dus ook verzoeken mij verder niet lastig te vallen met taken op die andere accounts.

Firestar out.



Absent Admin - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsoncry
StarClan
Absent Admin - Pagina 2 DPKsfdL
–Red Dawn–
248
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 10 Moons
Gender:
Rank:
Crimsoncry
BerichtOnderwerp: Re: Absent Admin   Absent Admin - Pagina 2 Icon_minitimewo 5 maa 2014 - 19:08

Diep respect dat je dit gewoon meld Waz, echt! Doe rustig aan, en neem de taken pas terug als je er zin in hebt ;D Looking forward to a topic with ya ^^



Should we yet document audacity, your last allegations we write.
With yet another man-made miracle, this borders on the spiritual. It's time we came to fight.
Absent Admin - Pagina 2 2pzcin8
If we ever held back what we write... Then our message is clear, my dear: this all ends tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Absent Admin
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: