And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Northernlight
Member
And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |   And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 8:43



Haar geamuseerde gezicht terwijl ze met een gavangen muisje speelde wiens leven ze nog niet had genomen voor haar clan. Ze had het diertje voorzichtig opgepakt en mee genomen naar het kamp en gebruikte het nu als speelgoed. Het diertje probeerde constant weg te komen maar dan sloeg ze met haar poot het dier de andere kant op. Na een tijdje had ze er genoeg van en doodde het dier om het daarna vervolgens zelf op te peuzelen. Nou en dat de Queens etc. allemaal eerst moesten krijgen. Die stapel was zo groot dit muisje kon ze prima zelf opeten. Bovendien was prooi vers en warm een stuk lekkerder. Ze rolde zich op en ging in het warme zonnetje liggen en sloot haar ogen voor eventjes om uit te buiken. Haar gedachtes dwaalde af.

Twee moons oud volgde de opgewekte kleine kitten haar ouders op een afstandje, ze voelde zich helemaal geweldig. ze was compleet de weg kwijt maar het maakte niet uit haar ouders liepen voor haar, ookal wisten ze niet dat Light hun volgde. De kleine kitten wilde tevoorschijn komen en naar haar ouders rennen tot twee katten met halsbanden haar ouders aanvielen. Weggekropen onder een boomstam keek ze angstig toe hoe het gevecht verkeerd uitliep en haar ouders amper ademhalend werden achter gelaten. Toen ze zeker wist dat de katten weg waren liep ze voorzichtig naar de twee katten haar moeder al overleden en haar vader zijn laatste woorden. 'Laat niemand zien hoeveel pijn het je doet en wees sterk. Ik hou van je kit' Sinds die dag was de kleine Northern niet meer zo vriendelijk en hield iedereen op afstand. De laatste wens van haar vader, wees sterk en laat niemand merken dat het pijn doet.

Ze schrok op van haar dagdroompje en keek rond opzoek naar een leuk pestobject. Met een geamuseerde blik op haar bruine onschuldig lijkende gezichtje en een zwiepende staart liep ze langs een kitten die ze omduwde. Light ging even zitten in het midden van het kamp en sloeg haar staart om haar pootjes. Northern was er niet, haar beste vriendinnetje, haar enige vriendinnetje. Ze hadden nicknaampjes voor elkaar. Zij was Light en de andere North Dancer, langzaam loerde ze door het kamp en vond maar geen leuke kat om te irriteren.




And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |   And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Icon_minitimezo 27 okt 2013 - 12:16



Het was nog maar enkele dagen geleden dat ze was teruggekeerd van de Moonstone, maar intussen leidde ze WindClan al alsof ze nooit iets anders gedaan had. Ze was vastbesloten ervoor te zorgen dat haar clan even sterk zou zijn als altijd en dat dat niet zou veranderen door de wisseling van de wacht.
Ze kwam terug in het kamp in met twee konijnen tussen haar kaken. Ze waren lastig vast te houden, maar het lukte haar ze bij de prooistapel te brengen en ze daar neer te leggen. Zo, eerst eens kijken of hier alles goed ging en dan misschien nog even jagen voor de grenspatrouilles terugkwamen met nieuws. In het midden van het kamp zag ze Northernpaw zitten. De apprentice leek niet echt ergens mee bezig te zijn, dus Everstar liep naar haar toe. "Heb je geen taken om te doen, Northernpaw?" vroeg ze. Als Northern niks te doen had, had Everstar nog wel een klusje voor haar. Ze kon het niet gebruiken dat haar clangenoten niets zaten te doen. Er was altijd wel werk.





It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |   And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Icon_minitimema 28 okt 2013 - 16:56

Northernpaw~ schreef:


De poes keek op van een stem en rolde met haar ogen. 'Zeg Evergreen, bemoei je met je eigen zaken.' Zei ze en hief haar pootje om daar een lik overheen te geven. Ze zou die kat echt geen Star noemen, zoek het uit. De enige die dat achtervoegsel verdiende was zij zelf. Het paste ook nog eens geweldig goed bij haar naam. Light zette haar pootje weer neer en keek naar de kat. 'nog steeds hier?' Vroeg ze lichtelijk geirriteerd kijkend naar de zo genaamde leader.




And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |   And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 17:49



'Zeg Evergreen, bemoei je met je eigen zaken,' zei de apprentice, waarna ze haar poot begon te likken. Everstar keek haar even aan. 'Nog steeds hier?' vroeg Northernpaw geërgerd toen ze zag dat ze er nog stond. "Dit zijn wel degelijk mijn zaken, Northernpaw. Jij dient je, net als iedereen, aan je taken te houden. Ik kan geen lummelende katten gebruiken," antwoordde Everstar koeltjes. "Dus nogmaals, heb je geen taken om te doen? Ik zal je er met plezier een paar geven." Ze meende wat ze zei. Aan niksende apprentices had ze niks. Er was genoeg te doen, dus Northernpaw moest niet denken dat ze lekker niks kon gaan zitten doen. Bovendien moest de jonge kat nodig wat respect leren tonen.





It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| | 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And what do you want, leave me ALONE | |~Everstar~| |
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: