[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Evergreen
Member
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimema 28 okt 2013 - 20:57



Tijdens de hele terugweg had ze geen woord gesproken. Ze had het gevoel dat ze meer kracht in zich ahd dan ooit, maar tegelijkertijd was ze uitgeput. Terwijl ze liep dwong ze zichzelf ook nog op de omgeving te letten. Ze mocht haar aandacht niet laten verslappen. Er was nu ook een andere kwestie waar over nagedacht moest worden: de deputy. Die wilde ze graag zodra ze terug in het kamp was bekendmaken. Het probleem was alleen dat ze het zelf nog niet eens wist. Een deputy was niet zomaar een bevelhebber, hij was de opvolger van de leider. Wie in de clan was het meest geschikt voor die taak? Everstar dacht lang na, tot ze het uiteindelijk zeker wist. Ja, die kat zou haar opvolgen.

Terug in het kamp weerstond ze de neiging om gewoon te gaan rusten. Toen katten zagen dat hun nieuwe leider was teruggekeerd, kwamen ze meteen naar haar toe. Everstar baande zich zonder iets te zeggen een weg door de groep heen en sprong op de hoge rots.
"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoge rots verzamelen voor een clanmeeting!" Haar stem schalde over het kamp en zelfs daar voorbij, zodat iedereen het zou horen. Everstar wachtte even tot iedereen zich verzameld had.
"Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," begon ze. Ze was niet zo van de ellelange toespraken, dus kwam ze meteen ter zake.
"Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." Ze keek de flame-point kater aan. Ze hadden samen gejaagd en het was toen gebleken dat ze goed samen konden werken. Bovendien was de kater sterk, loyaal, plichtsbewust en rechtvaardig, wat ervoor zou zorgen dat hij zijn clan zou kunnen aanvoeren in gevechten en goede oordelen zou kunnen vellen over situaties. Hij zou een goede deputy en later een goede leider zijn, daar was ze zeker van. Ze keek hem aan en knikte kort. Ik heb vertrouwen in je, zei ze daarmee.
"Katten van WindClan," zei Everstar "Ik zal deze clan leiden in Hollystars herinnering en met Lionroar aan mijn zijde. Wij zullen sterk worden. En de andere clans zullen weten dat ze niet met WindClan moeten spotten!" Met deze woorden beïndigde ze haar toespraak en ze sprong van de hoge rots.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostspots
Member
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar DPKsfdL
421
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {50 Moons}
Gender:
Rank:
Frostspots
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimema 28 okt 2013 - 21:48

Frostpaw hief zijn kopje toen hij de oproep van Evergreen, nee, wacht, Everstar hoorde. Zijn blauwe ogen blonken van enthousiasme toen hij naar voren sprong, zoekende naar een goed plaatsje om te kunnen zitten. De kater nestelde zichzelf netjes neer en krulde zijn staartje om zijn voorpoten heen, zijn koppie nieuwsgierig scheef houdende. Hij wilde alles immers goed kunnen zien! Met grote ogen keek het katertje omhoog naar de rots van Everstar. "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," begon ze. Frostpaw begon even te juichen zoals gebruikelijk was. "Everstar! Everstar!" Ondanks dat hij de clanleader een beetje eng vond na hun eerdere gesprek, bleef hij nog wel blij voor haar. "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." Meteen draaide Frostpaw's kopje naar de flame point kater, de blik van Everstar volgende om de kater gemakkelijk te spotten. Ook deze kater verdiende gejuich. Hij wist zeker dat hij het goed ging doen. Lionroar was immers heel erg aardig! "Katten van WindClan," zei Everstar "Ik zal deze clan leiden in Hollystars herinnering en met Lionroar aan mijn zijde. Wij zullen sterk worden. En de andere clans zullen weten dat ze niet met WindClan moeten spotten!" En daarmee eindigde de clanmeeting. Met grote ogen keek Frostpaw nog eventjes omhoog. Everstar wist zeker goed met woorden om te gaan! Hij huiverde eventjes van opwinding, waarna hij op Lionroar afstuiterde om hem eventjes te feliciteren. "Gefeliciteerd Lionroar!" Snorde hij, waarna hij al redelijk vlug zoekend rondkeek of hij misschien een vriend kon vinden of z'n broertje Timberpaw. Irispaw... was moeilijk op het moment. Ze herinnerde hem niet en dat deed hem immers pijn.


[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar 5Z3r5kt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimema 28 okt 2013 - 22:14

"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoge rots verzamelen voor een clanmeeting!" De stem galmde door de Den Apprentice Den en Timberpaw hief slaperig zijn kopje op. Was.. Evergreen teruggekeerd als Everstar? De tabby kroop de Den uit en verzamelde zich met de andere katten. Zijn groene oogjes keken omhoog. "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," Timberpaw riep zachtjes mee met de katten die haar nieuwe naam riepen en liet zijn kopje vervolgens wat hangen. "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." De kater volgde ieders blik en eindigde bij de Warrior. Met grote ogen keek hij Lionroar aan. "Katten van WindClan," Timberpaw's blik werd weer teruggetrokken naar Everstar en hij keek de nieuwe Clanleader weer aan. "Ik zal deze clan leiden in Hollystars herinnering en met Lionroar aan mijn zijde. Wij zullen sterk worden. En de andere clans zullen weten dat ze niet met WindClan moeten spotten!" Timberpaw fronste wat, ging Everstar de Clan strijdlustiger lijden..? Hij schudde zijn kop en gaf een knikje aan de nieuwe Deputy, al had hij weinig vertrouwen erin dat hij het had gezien. Timberpaw stond op om weer verder te gaan met wat hij ook zou moeten doen, maar zag verderop de zoekende blik van zijn broertje Frostpaw. "Wie zoek je?" Vroeg de Apprentice nadat hij een paar passen in zijn richting had gedaan een Frostpaw fronsend aankeek.


[ Theme ]
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimema 28 okt 2013 - 22:29

"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoge rots verzamelen voor een clanmeeting!" Lichtelijk verbaasd keek de jonge warrior op, Everstar stond op de hoge rots, klaar om een toespraak te houden. Een ceremonie? Nee, daar was het nog te vroeg voor. "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," begon ze. "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." Lionroar was zeker een goede keuze. Everstar ging verder. "Katten van WindClan," zei Everstar "Ik zal deze clan leiden in Hollystars herinnering en met Lionroar aan mijn zijde. Wij zullen sterk worden. En de andere clans zullen weten dat ze niet met WindClan moeten spotten!" Hierna sprong ze van de rots af. Hollystar, waar zou ze gebleven zijn? Ze schudde het uit haar gedachten en trippelde toen naar de kersverse deputy toe, ''Je zal het zeker goed doen,'' miauwde ze vrolijk tegen Lionroar.



[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firework
StarClan
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar DPKsfdL
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ••Age does not matter now
Gender:
Rank:
Firework
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 7:48

De oh zo vertrouwde woorden leken weer leven te blazen in Windclan. De nieuwe leader, Everstar, stond hoog boven de andere katten te wachten. Firework stond moeizaam op en geeuwde, waarna hij in de richting van de al groter wordende groep katten liep. Welke ceremonie zou er nu zijn? Oh wacht, waarschijnlijk die van de deputy. Firework keek eens goed om zich heen, wie zou het worden? Windclan had veel sterke katten, slimme, sterke, en allemaal even loyaal. Everstar had een lastige keuze gemaakt.
Zijn leader begon weer te spreken, "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," De kater knikte, en bleef strak naar de poes kijken. Was het lastig, alle katten, zo aan te spreken? Hij wist zeker dat het niets voor hem was. Maar vast wel iets voor de nieuwe deputy, wie? "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." Hij knikte goedkeurend, maar besloot toen dat dat er heel betweterig uit had moeten zien, dus stond de kater op, en zocht Lionroar.
Hij liep naar de nieuwe deputy toe, "Gefeliciteerd, en veel geluk," zei hij, waarna hij zich afvroeg of hij misschien ook zoiets moest zeggen dat meer in de richting kwam van Linesong. UIteindelijk nam hij genoegen met "Je zult het goed doen," knikte nog een keer, en liep toen weg. Deze kater had nooit de ambitie gehad om deputy te worden, daar was hij te losbandig voor, en dus gunde hij Lionroar de rol van harte.


[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar 264j47r
NCIS<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 15:56



De vertrouwde oproep galmde door het camp, alleen was het dit keer niet Hollystar maar Everstar die ze uitsprak. Nieuwsgierig trippelde de zwarte kater naar grote rots waar de leader de toespraken hield. Dyingpaw probeerde een goed plekje te bemachtigen, wat niet helemaal lukte. Uiteindelijk zat hij toch goed genoeg, en richtte hij zijn kopje naar boven. "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen,", zei de beige kat die ze voorheen allemaal kenden als Evergreen. Dyingpaw juichte zachtjes mee met de rest van de clan, tot Everstar weer verderging. "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." De zwarte kater volgde de blik van zijn leider en riep weer zachtjes mee met de rest. Hij vond Lionroar vriendelijk, en hij zou het vast goed doen als Deputy, en later, misschien, als leader. Everstar beïndigde haar eerste ceremonie als Leader: "Katten van WindClan, Ik zal deze clan leiden in Hollystars herinnering en met Lionroar aan mijn zijde. Wij zullen sterk worden. En de andere clans zullen weten dat ze niet met WindClan moeten spotten!". Weer klonk er gejuich in de clan, terwijl vele katten opstonden om Lionroar te feliciteren, zoals gebruikelijk was. Dyingpaw rekte zich even uit om de de groep katten te volgen. "Gefeliciteerd Lionroar, je zult vast een goede deputy worden!", zei hij zachtjes tegen de flamepoint kater, waarne hij zich omdraaide en weer verder ging met wat hij aan het doen was.




[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Dyingblackossdead
::

Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 20:13



Nu Hollystar dood was, was het de taak van Evergreen om de clan te leiden. Hij was er volledig van overtuigd dat ze het aankon en dat ze de clan zo goed kon leiden als Hollystar dat voorheen had gedaan, misschien zelfs beter. Hij vertrouwde Evergreen, ze was een vriendin van hem en veel vrienden had hij niet. Ja, hij had veel kennissen, maar dat waren net zo goed vreemden voor hem. Hij kende hun namen misschien wel, en hun karakters, maar hij durfde ze nooit een vriend te noemen. Evergreen was er een geworden, in een redelijk korte tijd. Netzoals Spottedleaf toen, en ook Icyrose heeft zijn hart weten te veroveren, al wist hij niet of ze een vriendin voor hem was of misschien zelfs meer. Plots rook hij de geur van Evergreen, die nu Everstar heette. Ze was gisterenvroeg al weggegaan op pad naar de maansteen, om daar te dromen met Starclan en haar negen levens te ontvangen. Hij stond op met de bedoeling om haar te feliciteren, maar de poes had een ander doel voor ogen. Ze sprong op de hoge steen, waarna ze de clan bijeenriep. "Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoge rots verzamelen voor een clanmeeting!" Het was vast een deputy ceremonie. Hij keek kort even om zich heen. Een deputy kiezen uit zoveel warriors, dat leek hem best wel een lastige keuze. Er waren zoveel katten die goed genoeg waren om een deputy te worden, en later misschien ook een leider. Maar wie? Wie moest je uit al die katten uitkiezen om aan je zijde te staan? Hij zou die keuze nooit kunnen maken, gelukkig hoefde hij dat ook niet te doen! Hij verwachtte niet dat hij een deputy werd, dat was ook nooit een doel van hem geweest. Hij was al blij dat hij een warrior geworden was, na alle ellende die hij had ondergaan. "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," Hij knikte. Het was wel even wennen om haar Everstar te noemen, want het zou hem waarschijnlijk nog vaak gebeuren dat hij haar bij haar warrior naam zou noemen. "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." Hij wilde meteen zijn blik richten op de warrior die Everstar tot haar deputy had vernoemd, maar het drong al snel tot hem door dat het zijn naam was die genoemd werd. Verbaasd keek hij omhoog naar Everstar. Waarom had ze hem gekozen? Hij had zoveel meegemaakt, hij was niet sociaal, hij vertrouwde zo weinig katten. Hij zou toch nooit een goede deputy zijn? Hij slikte, misschien had hij zichzelf wel onderschat, misschien was hij het wel waard. Vele katten kwamen naar hem toe om hem te feliciteren, iets wat hij niet gewend was. Hij knikte vriendelijk naar ze, maar vanbinnen was hij nog steeds in de war en de vraag ‘waarom?’ herhaalde zich meerdere keren in zijn hoofd.


[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar DxRxlFK
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me
Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven,
every breath would be a prayer
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Nq9r8p
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionbeat
StarClan
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Age: { E N D L E S S
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar   [Deputy Ceremonie] The Lion's Roar Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 21:38






Just Follow The Lion Beats












"Laat alle katten oud genoeg om hun eigen prooi te vangen, zich hier onder de hoge rots verzamelen voor een clanmeeting!" hoorde de wit-roodbruine poes toen ze net haar den uitkwam. Everstar was net teruggekomen van de Moonstone dus versnelde ze haar pas naar de plek waar ze haar ceremony zou houden. Ze wist al waarover het zou gaan, de nieuwe Deputy. "Zoals jullie zien ben ik terug van mijn tocht naar de Moonstone, waar ik samen heb gedroomd met StarClan en mijn negen levens heb ontvangen," Begon de poes. "Everstar! Everstar!" riep ze met een deel van de Clan mee. "Nu heeft onze clan natuurlijk een deputy nodig. Ik zeg deze woorden ten overstaande van StarClan, zodat onze voorouders mijn keuze zullen horen en goedkeuren. De nieuwe deputy van WindClan is Lionroar." Ze slaakte even een opgeluchte zucht, toen ze Lion hoorde dacht ze even dat zij het kon worden, en dat zou ze absoluut niet willen! Ze luisterde niet meer naar de rest, het boeide haar eigenlijk niet meer zo. Ze durfde niet naar de kater te lopen dus ging ze zitten en staarde naar haar witte poten.

Tag: WindClan//Alone










Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Deputy Ceremonie] The Lion's Roar
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: