Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie oktober 2013

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Nightbreeze
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {18 moons}
Gender:
Rank:
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 16:54

"Laat alle katten oude genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen!" Nu zou het gebreuren! Ze zou haar warrior naam krijgen. Nightpaw rende de den uit en ging vooraan in de menigte zitten. Het duurde even voor iedereen er was. Maar na een tijdje was de clan compleet. "Het is weer tijd voor een ceremonie. Als eerste wil ik graag de apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid en klaar zijn om hun warriornamen te ontvangen. Dit zijn Nightpaw, Underpaw, Musicpaw en Wishpaw. Kom naar voren." Een aantal andere apprentices stapte naar voren. Nerveus trappelde ze met haar poten. "Ik, Everstar, leider van WindClan, roep de onze voorouders op neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben allen hard getraind en verdienen nu hun warriornamen." Ze richtte zich tot de vier bijna warriors. "Zweren jullie dat jullie de warrior code hoog zullen houden en jullie de clan altijd voorop zullen stellen?" Ze knikte hard. "Nightpaw, jouw warriornaam zal Nightbreeze zijn. Gebruik je snelheid en energie om je taken te vervullen. Underpaw, jij zult..." De rest hoorde ze niet meer. Nightbreeze.. Haar warriornaam! Ineens zat ze hélemaal rechtop. Ze voelde tranen prikken in haar ogen. Ze had het gehaald.. Ze was goed genoeg om haar warrior naam te krijgen. Een traan van geluk rolde over haar vacht, bleef even hangen aan een snorhaar en viel toen naar beneden. "Als tweede wil ik graag de kittens naar voren roepen die klaar zijn om aan hun training te beginnen." Wat?.. Waren ze al zo ver?! Snel glipte Nightpaw ,die nu Nightbreeze heette, de menigte in.
Ze glimlachte breed toen ze enkele felicitaties ontving. "Bedankt." Miauwde ze.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 X4hvs5
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Bit5xs
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokemask
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
tess
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Smokemask
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 9:56

Smokepaw luisterde nu aandachtig naar wat Everstar ging zeggen. Straks was het aan hem om een nieuwe mentor te krijgen. "Echopaw, Timberpaw, Smokepaw, Solarpaw, Lunarpaw, Crowpaw, Dyingpaw, Skypaw, Volcanopaw..." - hier moest de leider van de clan heel even opnieuw ademhalen - "...Catchpaw, Hauntpaw en Rythmpaw. Jullie hebben om verschillende redenen een nieuwe mentor nodig en die zal ik jullie nu toewijzen. Echopaw, Sparkshade zal jou trainen. Timberpaw, omdat Leafstorm voor haar kittens moet zorgen, zal Skymask de taak jou te trainen overnemen. Smokepaw, jouw vorige mentor is helaas gestorven, maar je training moet voortgezet worden. Daarom zal Swiftfur die voortzetten." Dus Swiftfur was zijn nieuwe mentor. Hij hoopte dat ze nel zouden gaan trainen. "Solarpaw, Eaglecry zal jou opleiden tot warrior. Lunarpaw, Blithesoul zal hetzelfde voor jou doen. Crowpaw, ook jij hebt na de dood van je vorige mentor een nieuwe leraar nodig. Lionroar had die taak al overgenomen toen Spottedleaf queen werd, dus hij zal daar nu mee doorgaan. Dyingpaw, jij zal getraind worden door Cherryleaf. Luister goed naar haar. Skypaw, Sunsong zal jouw mentor zijn. Volcanopaw, jij zal door Earthpatch getraind worden." Everstar keek even naar de apprentices en hun nieuwe mentoren en ging toen verder. "Catchpaw, jij zal getraind worden door Wishclaw." Wishclaw, hij was toen hij nog geen mentor had vaak samen met haar en Swiftfur gaan trainen. "Hauntpaw," vervolgde Everstar. "Ook jij hebt bij het ontvangen van je apprenticenaam nog geen mentor gekregen. Nu zal Icecloud die taak gaan vervullen. Rythmpaw, Ashtail zal jou trainen.
Everstar zweeg even om de woorden te laten zakken. Toen opende ze haar mond weer, zich richtend tot allen die in deze ceremonie genoemd waren: "Nieuwe warriors en apprentices, werk hard en doe je best, dan zullen jullie onze voorouders en onze clan trots maken. Mentoren, leer jullie leerlingen alles wat jullie weten. Ik vertrouw erop dat jullie goede warriors van hen zullen maken.
Tot slot is er nog één kat die ik naar voren wil roepen. Mintwhisker, vele manen lang heb jij deze clan trouw gediend. Je was een geweldige warrior. Nu laat ik je naar de elders den gaan. Moge je nog vele manen van je welverdiende rust mogen genieten" Ze knikte de witte poes vriendelijk toe.
"Dit was de ceremonie," besloot ze haar praatje. Ze sprong van de steen af en liep naar haar nieuwe leerling.
Smokepaw liep nu naar Swiftfur toe.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 60rt
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthpatch
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Dani(beest)
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender:
Rank:
Earthpatch
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 12:49



Earthpatch
Female • warrior •Windclan


"Laat alle katten oude genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen!" riep Everstar over het kamp. Earthpatch spitste haar oren en liep richting de steen in het midden van de kamp. De rode poes stond al klaar, en zag er zelfverzekerd uit. Het was haar eerste ceremonie, en dat was natuurlijk een spannende gebeurtenis."Het is weer tijd voor een ceremonie. Als eerste wil ik graag de apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid en klaar zijn om hun warriornamen te ontvangen. Dit zijn Nightpaw, Underpaw, Musicpaw en Wishpaw. Kom naar voren." De vier leerlingen kwamen naar voren. Everstar ging verder met praten. Één voor één werden ze opgenoemd, en kregen hun nieuwe namen. Daarna werden er kitten opgenoemd die hun mentor zouden krijgen. Earthpatch hoorde nergens haar naam, wat ze wel hoorde was de naam van haar zusje. Toen ze naar voren kwam glimlachte ze breed naar haar. Firework zou haar zeker alles leren, ze was in goede handen. Tot slot begon Everstar met de lijst van leerlingen die al een mentor hadden gehad, maar het niet meer kon doen."Volcanopaw, jij zal door Earthpatch getraind worden." Earthpatch keek op toen ze haar naam hoorde. Vulcanopaw. Ze zag de witte kitten staan. Nadat Everstar nog wat dingen had gezegt en afgesloten had. Liep Earthpatch richting de leerling.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 2qtwdg2
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkshade
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
185

CAT'S PROFILE
Age: 57 Moons
Gender:
Rank:
Sparkshade
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 23:42

Sparkshade was wat afzijdig gaan zitten bij de ceremonie toen Everstar haar oproep had gedaan. De dood van zijn moeder had net wat meer impact dan hij zelf verwacht had. Toch hield hij zichzelf koeltjes als altijd, zelfs ietwat gemeen. Maar goed, niks aan te doen. "Echopaw, Timberpaw, Smokepaw, Solarpaw, Lunarpaw, Crowpaw, Dyingpaw, Skypaw, Volcanopaw, Catchpaw, Hauntpaw en Rythmpaw. Jullie hebben om verschillende redenen een nieuwe mentor nodig en die zal ik jullie nu toewijzen. Echopaw, Sparkshade zal jou trainen." Hij spitste zijn oren en fronste diep. Hij? Zo'n kleine koter trainen? Nou daar kon hij smakelijk om lachen en tegelijkertijd verdrinken in de zelfmedelijden, voor zowel hem als voor de apprentice. "Timberpaw, omdat Leafstorm voor haar kittens moet zorgen, zal Skymask de taak jou te trainen overnemen. Smokepaw, jouw vorige mentor is helaas gestorven, maar je training moet voortgezet worden. Daarom zal Swiftfur die voortzetten." Hij vernauwde zijn ogen naar de apprentice die op hem af kwam stappen en drukte zijn eigen neus wat ruw tegen de die van de jongeling aan. "Hopelijk vlieg je minder snel de elder den in dan die ouwe van voorheen," Miauwde de kater. "Maak je over mij maar geen zorgen." Miauwde de kater koeltjes, net zo spits als de apprentice, waarvan hij de naam alweer kwijt was om eerlijk te zijn, had gemiauwd "Ik zou me eerder zorgen om mezelf maken als ik jou was. Is doorgaans het verstandigste." Hij stond zich op en rekte zich eventjes uit, zijn massieve lichaam strekkende. "Morgenochtend, zonsopgang. Het kleine meer." Miauwde hij wat kort. Sparkshade was niet van de small-talk. Hierna draaide hij zich om en liep hij weg.


Exiled and pushed away, lost in time, always I’ll be
This bitter person who’s stuck right here, disillusioned
Don’t stand by if you don’t like what you see
So unsatisfied, no I won’t take what you say to me

Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 KQYesPo
Give me some time, give me some reason
Make up your mind, cool down the fever
Drama must die, so give me some way
To salvage this life, finally it’s over

Terug naar boven Ga naar beneden
Timberlake
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons now
Gender:
Rank:
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimema 4 nov 2013 - 9:01

De glimlach van de Warrior maakte niets bij hem los en dus bleef hij een beetje nors voor zich uitkijken. "We beginnen morgenochtend, of vanmiddag, als je zou willen." Hij keek Skymask even aan, maar keek toen al snel weer weg. Timberpaw haalde luchtig zijn schouders op en keek even naar de andere Mentor-Apprentice koppels. Die jonge kittens zouden vast heel erg blij zijn en hij.. hij zat nog steeds met het 'incident' toen hij dezelfde leeftijd was. "Morgen is wel goed.." Mompelde hij vervolgens wat om toch nog een antwoord te geven. Anders zou hij geen respect tonen, toch?


[ Theme ]
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 2nc2dkx
You can feel the light start to tremble
Washing what you know out to sea
You can see your life out the window, tonight.
Terug naar boven Ga naar beneden
Treeleaf
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
299
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 14:45

Ontspannen wandelde Treeleaf het Camp binnen. Vandaag was de ceremonie. Vandaag zou hij een leerling krijgen. Of een leerlinge. Hij hoopte dat hij een kater onder zijn hoede kreeg, want daar zou hij veel meer mee kunnen doen. `Laat alle katten oude genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen! Hoorde hij Everstar roepen. Net als een groot deel van de Clan bewoog hij zich richting hun Leader. Toen iedereen er was ging ze verder. `Het is weer tijd voor een ceremonie. Als eerste wil ik graag de apprentices naar voren roepen die hun trainingen hebben voltooid en klaar zijn om hun warriornamen te ontvangen. Dit zijn Nightpaw, Underpaw, Musicpaw en Wishpaw. Kom naar voren. Treeleaf begon zijn staart te wassen. Dit was niet interessant. Nog niet. `Ik, Everstar, leider van WindClan, roep de...' Begon Everstar. Treeleaf begon de rest van zijn vacht schoon te maken. Hij was behoorlijk stoffig en wou een goede indruk maken op zijn nieuwe leerling. Dit was trouwens toch nog niet interessant.
`...Silhouettekit, jij zult als Silhouettepaw getraind worden door Wildride. Poisonkit, jij zult vanaf dit moment bekend staan als Poisonpaw. Als mentor wijs ik je Twilightmoon toe.' Mijn leerling zal zo komen! Everstar richtte haar blik op de volgende. `Maskedkit, Maskpaw al jouw nieuwe naam zijn en Treeleaf je mentor,' zei ze. Treeleaf keek haar ongelovig aan. Ze noemde nog meer katten op die een mentor kregen, maar daar lette hij niet meer op. Het belangrijkste was geweest. De kater was helemaal gevangen in zijn gedachten. Ik heb een poes... Ik heb een poes... Wat moet ik nou met een poes? Wat moet ik haar leren? Kan ik dit wel? Waarom is het nou weer een poes?
Hij schrok op uit zijn gedachten toen Everstar afsloot met: `Dit was de ceremonie.' Nou, ik kan het niet meer veranderen. StarClan heeft gekozen, dus ik zal mijn leerlinge maar eens gaan zoeken. Hij stond op en bekeek de groep katten voor hem, zoekend naar zijn leerling. Hij had haar helemaal niet opgemerkt als ze niet wanhopig zijn naam had geroepen. Hij zuchtte en liep naar haar toe. Hij stond achter haar toen hij haar nog eens hoorde roepen. [b]`Kan iemand me misschien zeggen wie Treeleaf is?' Inwendig kreunde hij. En ik zit weer opgescheept met een leerling die niet eens weet wie ik ben. Dit gaat nog wat worden. `Ik ben Treeleaf. Hoi. Jij bent Maskedpaw en morgen bij zonhoog gaan we trainen. Rust uit en vermaak je met andere leerlingen, maar zorg dat je morgen fit bent,' zei hij bot. Hij schrok van de manier hoe dat uit zijn mond kwam. Zo leek hij echt een chagrijnige kat die alles en iedereen haat en vooral een hekel heeft aan een leerling. En misschien ben je dat ook wel.[/b]


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 2e3wn68

Amazing stamps & other shizzle:
Terug naar boven Ga naar beneden
Underdog
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Stijn.
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Underdog
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 nov 2013 - 15:57


Een overweldigende maar heerlijke rust dwaalde door het Windclan kamp, geen kat die praatte geen blad dat kraakte. Krak de heerlijke stilte werd onderbroken door hard gekraak, voor zijn lichte bijna witte ogen zag Underpaw gigantische boomstammen omwaaien terwijl ze het Windclan kamp verpletterde. Bang keek de zwarte kater toe een druk op zijn maag en ribben bleef aanhouden terwijl hij naar het tafereel voor zich staarde.

Met een harde grom werd Underpaw wakker een andere apprentice had hem wakker gemaakt en was toen weg gegaan. Wat een haast dacht hij. Underpaw probeerde zijn warrige vacht in plooi te houden terwijl hij voorzichtig naar buiten staarde. Hij realiseerde zich dat er iets belangrijks gaande was maar hij kon zijn poot er niet op leggen. Nadenkend liep de gespierde zwarte kater naar buiten, zijn vacht zag er niet uit en z'n maag knorde als een gek. "Ik, Everstar, leider van WindClan, roep de onze voorouders op neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben allen hard getraind en verdienen nu hun warriornamen." verdomme de ceremonie Underpaw trok een pijlsnelle sprint naar de hoogsteen en keek naar Everstar. "Zweren jullie dat jullie de warrior code hoog zullen houden en jullie de clan altijd voorop zullen stellen?" Hij knikte naar zijn leader. "Nightpaw, jouw warriornaam zal Nightbreeze zijn. Gebruik je snelheid en energie om je taken te vervullen. Underpaw, jij zult vanaf nu bekend staan als Underdog. Maak gebruik van de kennis en kracht die je opgedaan hebt om een goede warrior te zijn. Musicpaw, jouw warriornaam is Musicvibe. WindClan waardeert je moed en vastberadenheid." Hij luisterde de ceremonie dolgelukkig met zijn warriornaam.. Underdog.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 2s182oh_th   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Mr47z4_th  Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 20r1we8_th
Hell's Demon:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashtail
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Ashtail
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 16:14

Ashtail trippelde het kamp binnen, ze had zojuist een lekkere buitenwandeling gemaakt en ze had genoten van de rust. Toen merkte ze dat er een ceremonie aan de gang was! Geschrokken en beschaamd liep Ashtail op de andere katten af en luisterde. "...Catchpaw, Hauntpaw en Rythmpaw. Jullie hebben om verschillende redenen een nieuwe mentor nodig en die zal ik jullie nu toewijzen. Echopaw, Sparkshade zal jou trainen. Timberpaw, omdat Leafstorm voor haar kittens moet zorgen, zal Skymask de taak jou te trainen overnemen. Smokepaw, jouw vorige mentor is helaas gestorven, maar je training moet voortgezet worden. Daarom zal Swiftfur die voortzetten." Ze had gemerkt dat die twee veel met elkaar omgingen, dus het leek haar een goede combinatie. "Solarpaw, Eaglecry zal jou opleiden tot warrior. Lunarpaw, Blithesoul zal hetzelfde voor jou doen. Crowpaw, ook jij hebt na de dood van je vorige mentor een nieuwe leraar nodig. Lionroar had die taak al overgenomen toen Spottedleaf queen werd, dus hij zal daar nu mee doorgaan. Dyingpaw, jij zal getraind worden door Cherryleaf. Luister goed naar haar. Skypaw, Sunsong zal jouw mentor zijn. Volcanopaw, jij zal door Earthpatch getraind worden." Everstar keek even naar de apprentices en hun nieuwe mentoren en ging toen verder. "Catchpaw, jij zal getraind worden door Wishclaw." Wishclaw had haar warriornaam nog maar enkele minuten geleden gekregen, maar Everstar had er wel vertrouwen in dat de jonge poes het mentorschap aankon. "Hauntpaw," vervolgde ze. "Ook jij hebt bij het ontvangen van je apprenticenaam nog geen mentor gekregen. Nu zal Icecloud die taak gaan vervullen. Rythmpaw, Ashtail zal jou trainen." Ashtails bek hing open van verbazing. Een Apprentice? Wat moet ik nou weer met een Apprentice! Dat durf ik helemaal niet, ik kan hem toch niks goeds leren en... ze schrok weer op uit haar gedachtes toen ze merkte dat de ceremonie voorbij was. Ashtail wist niet eens wie Rythmpaw was! Was het een kater of een poes, was hij aardig of gemeen, was hij leergierig of niet? Ze moest maar is snel op onderzoek uit gaan. Stilletjes verliet ze de groep en trok zich terug in de warriorsden.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 2aj767m
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunsong
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
20

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons.
Gender:
Rank:
Sunsong
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 16:35

Tevreden over haar vangsten, kwam de rooie poes het camp in. Ze legde het konijn en de twee spreeuwen op de prooistapel en pakte er een vette duif vanaf. Bij de Warriorden begon ze te eten. Halverwege de duif klonk opeens de stem van haar Leader over het camp. Sunsong volgde het bevel op en liep samen met de andere katten naad voren. Kittens liepen niet,die renden. Everstar ging inderdaad en ceremonie doen. Wanhopig wachtten katten op nieuwe namen of mentors. Altijd leuk om te zien. Zij zou ook wel een mentor willen. ""Ik, Everstar, leider van WindClan, roep de onze voorouders op neer te kijken op deze apprentices. Zij hebben allen hard getraind en verdienen nu hun warriornamen." Sunsong keek op, vier katten stonden bij Evergreen. Toen de vier hun warrior namen hadden ontvangen, juichte de clan eventjes. Daarna ging Everstar vlug verder, "Als tweede wil ik graag de kittens naar voren roepen die klaar zijn om aan hun training te beginnen. Mothkit, Sparrowkit, Owlkit, Timekit, Silhouettekit, Poisonkit, Maskedkit, Goldenkit, Shardkit en Whitekit, kom naar voren." Veel kittens. Sunsong luisterde goed naar de ceremonie. ""Jullie hebben allen de leeftijd van zes manen bereikt. Speeltijd is over, nu zullen jullie trainen en jullie zullen echt iets kunnen gaan betekenen voor jullie clan. Doe goed jullie best, zodat de clan trots op jullie zal kunnen zijn.
Mothkit, vanaf nu zul jij bekend staan als Mothpaw. Lionspirit zal je trainingen verzorgen." Sunsong naam werd niet genoemd en ze haalde haar schouders op, echter ging Everstar door met de ceremonie. Echopaw, Timberpaw, Smokepaw, Solarpaw, Lunarpaw, Crowpaw, Dyingpaw, Skypaw, Volcanopaw..." - hier moest ze heel even opnieuw ademhalen - "...Catchpaw, Hauntpaw en Rythmpaw. Jullie hebben om verschillende redenen een nieuwe mentor nodig en die zal ik jullie nu toewijzen. Echopaw, Sparkshade zal jou trainen. Timberpaw, omdat Leafstorm voor haar kittens moet zorgen, zal Skymask de taak jou te trainen overnemen. Smokepaw, jouw vorige mentor is helaas gestorven, maar je training moet voortgezet worden. Daarom zal Swiftfur die voortzetten." Everstar nam pauze en vervolgde haar praatje weer. "Solarpaw, Eaglecry zal jou opleiden tot warrior. Lunarpaw, Blithesoul zal hetzelfde voor jou doen. Crowpaw, ook jij hebt na de dood van je vorige mentor een nieuwe leraar nodig. Lionroar had die taak al overgenomen toen Spottedleaf queen werd, dus hij zal daar nu mee doorgaan. Dyingpaw, jij zal getraind worden door Cherryleaf. Luister goed naar haar. Skypaw, Sunsong zal jouw mentor zijn. Volcanopaw, jij zal door Earthpatch getraind worden." Ze had een Apprentice. Sunsong stond op en keek rond. Waar was Skypaw? Daar kwam hij al, Sunsong liep op hem af en deed samen met hem het bekende neusje neusje. "Hoi Skypaw""begroette Sunsong hem. Bij de woorden van het katertje glimlachte ze.

De ceremonie was voorbij. Skype vroeg wanneer ze gingen en Sunsong keek omhoog. "Morgenvroeg"" beantwoordde ze. Ze knikte en verdween weer tussen de andere katten.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 20kugqx

>Brightpaw, Cinderfell, Sunsong, Wolftooth, Spottedleap, Parrotpaw, Squirrelpaw<
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 nov 2013 - 19:32

De vertrouwde oproep galmde door het camp, echter uitgesproken door een veel minder bekende stem. Nieuwsgierig trippelde hij de nursery uit, samen met de andere kittens die ook 6 moons oud waren en apprentice mochten worden. "waaronder Poisonkit", dacht hij met een spottend glimlachje op zijn gezicht. Als hij wat meer getraind was, kon hij misschien tegen haar op. Trots stapte het goudkleurige katertje naar voren toen hij zijn naam hoorde noemen. "Als tweede wil ik graag de kittens naar voren roepen die klaar zijn om aan hun training te beginnen. Mothkit, Sparrowkit, Owlkit, Timekit, Silhouettekit, Poisonkit, Maskedkit, Goldenkit, Shardkit en Whitekit, kom naar voren. Jullie hebben allen de leeftijd van zes manen bereikt. Speeltijd is over, nu zullen jullie trainen en jullie zullen echt iets kunnen gaan betekenen voor jullie clan. Doe goed jullie best, zodat de clan trots op jullie zal kunnen zijn...." Hier lette hij even niet meer op, tot zijn naam weer voorkwam:
"...Poisonkit, jij zult vanaf dit moment bekend staan als Poisonpaw. Als mentor wijs ik je Twilightmoon toe. Maskedkit, Maskpaw al jouw nieuwe naam zijn en Treeleaf je mentor. Goldenkit, jij zult vanaf nu als Goldenpaw door het leven gaan. Jouw mentor is Silvertalon.", hoorde hij Everstar zeggen. Hij keek rond of hij ergens zijn mentor zag staan, en toen hij haar zag liep hij naar haar toe en raakte haar neusje aan. Trots keek hij om zich heen toen de clan hun nieuwe namen riep, zoals de traditie wilde. Vanaf nu was hij Goldenpaw!

----------
Dyingpaw
Er kwam een wit-grijze poes op de zwarte kater afgestapt, die hij herkende als Cherryleaf. Een golf van trots doorspoelde hem. Dat was zijn mentor, want nu had hij echt waar een mentor! Voorzichtig raakten ze elkaars neusje aan, en nadat Mintwhisker tot elder benoemd werd begon ze tegen hem te spreken. "Ben je er klaar voor?", vroeg ze, al net zo enthousiast als hij zich voelde. Tegen zijn gewoontes in knikte hij enthousiast waarna ze verderging: "Zullen we morgenvroeg beginnen?" Nu kwam de verlegenheid al wat meer terug, maar hij zou zich niet laten kennen. "Dat is goed, Cherryleaf!". Hij sprak veel luider dan de bedoeling was, waardoor de andere apprentices rond hem naar hem keken. Ietwat nerveus keek hij naar de grond.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Cindertalon
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Amy ♥
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Cindertalon
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 18:04

Heel late reactie xd ik weet het xd

De poes keek slaperig rond het hol. Meteen was ze klaarwakker toen ze zag dat het hol leeg was! Ze spitste haar oren en hoorde de clanleider praten. Snel rende de poes naar buiten en voegde ze zich tussen de andere katten. Ze negeerde wat opmerkingen van haar mede clan katten. "Maskedkit, Maskpaw al jouw nieuwe naam zijn en Treeleaf je mentor. Goldenkit, jij zult vanaf nu als Goldenpaw door het leven gaan. Jouw mentor is Silvertalon." Niet te geloven ze hadden haar naam verkeerd! Een paar katten plaagde haar. "Ik vind het anders wel een mooie naam, Als ik zo geheten had was ik er trots op geweest' Snauwde de poes naar de katten. De katten schrokken van haar toon en keken snel weg. Ze besloot opzoek te gaan naar haar leerling. Een jonge katertje kwam op de poes af. De apprentice drukte zijn neusje tegen die van de krijger. Ze murmelde even een snele feleciattie voor ze verder ging. 'Dus jij bent mijn leerling' Zei de krijger trots. 'Wat zou je er van vinden als we morgen gaan jagen? Dan leer ik je hoe je een muis besluipt en hoe je een konijn vangt, En als we vogels vinden kunnen we er wel een paar proberen te vangen. Anders kunnen we ook gewoon vechttechnieken leren, ik laat jouw kiezen' Zei de poes zachtjes zodat ze de andere katten niet stoorde. Ze hoopte maar dat Goldenpaw erg braaf was en flink luisterde anders had ze haar poten vol aan hem.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 2wfiw5k
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurum
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny
456
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aurum
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 19:37

De rode poes Drukte haar neusje tegen die van hem. "Dus jij bent mijn leerling", zei ze trots. Goldenpaw merkte dat Everstar haar naam verkeerd had gezegd. Het was toch Cindertalon en niet Silvertalon? Ach ja, wat maakte het uit. "Wat zou je er van vinden als we morgen gaan jagen? Dan leer ik je hoe je een muis besluipt en hoe je een konijn vangt, En als we vogels vinden kunnen we er wel een paar proberen te vangen. Anders kunnen we ook gewoon vechttechnieken leren, ik laat jouw kiezen". De poes fluisterde zachtjes tegen hem, waarschijnlijk om de andere niet te storen. De gouden kater hield zich voor om toch te proberen om naar haar te luisteren, ook al wist hij niet zeker of dat zou lukken. "Misschien kunnen we eerst het gebed verkennen?", fluisterde hij ietwat eigenwijs terug.


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 1sJJEcJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie oktober 2013   Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 11:11

"Laat alle katten oude genoeg om hun eigen prooi te vangen zich hier verzamelen!" Mothkit spitste haar oortjes. Ze mocht dan niet oud genoeg zijn... Of wacht! Dat was ze wel, enkele dagen geleden had ze de leeftijd van six moons bereikt, en dat betekende dat ze vandaag apprentice zou worden! "Het is weer tijd voor een ceremonie..." En bij die woorden kwam Mothkit tot stilstand. Ze keek naar de apprentices die warrior gingen worden, en hun warrior namen ontvingen. Once I'll be standing right there too, becoming a warrior... But now... I'll be trained as a warrior, to become a warrior! Een tikkeltje ongeduldig en zenuwachtig zwaaide ze met haar staart, wachtend tot zij naar voren geroepen zou worden. "Als tweede wil ik graag de kittens naar voren roepen die klaar zijn om aan hun training te beginnen. Mothkit, Sparrowkit, Owlkit, Timekit, Silhouettekit, Poisonkit, Maskedkit, Goldenkit, Shardkit en Whitekit, kom naar voren." Met al haar nest genoten liep ze naar voren, en stond ze nu op de plek waar daar net de nu warriors hadden gestaan. "Jullie hebben allen de leeftijd van zes manen bereikt. Speeltijd is over, nu zullen jullie trainen en jullie zullen echt iets kunnen gaan betekenen voor jullie clan. Doe goed jullie best, zodat de clan trots op jullie zal kunnen zijn.
Mothkit, vanaf nu zul jij bekend staan als Mothpaw. Lionspirit zal je trainingen verzorgen."
Mothpaw zocht met haar heldere bleek blauwe oogjes naar Lionspirit. De grootte warrior kwam al op haar afgelopen. Woah! He's so big! ... Or am I just so little? Mothpaw probeerde hem recht aan te blijven kijken, maar uit verlegenheid dwaalde haar oogjes telkens weer af naar kleine dingetjes die haar afleidde. De warrior boog zijn kop naar haar toe, en raakte haar neusje aan. Mothpaw had daar voor haar kopje de lucht in moeten steken. "Mothpaw, gefeliciteerd met je nieuwe naam. Ga nu maar gedag zeggen tegen je mede apprentices, pak wat te eten en kom bij Sunhigh naar de ingang van het kamp," waren de woorden van nu haar mentor. Ze knikte. "Eh, ja, Lionspirit!" Stotterde ze. Ja de zenuwen spatte nog van haar af. Ze boog haar kopje ter respect en raasde naar de nieuwe en oudere apprentices toe. Één enkele vossenlengte van hun af bleef ze stil staan...


Ceremonie oktober 2013 - Pagina 2 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie oktober 2013
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: