Verdere Training~Tips welkom!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Verdere Training~Tips welkom!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudpelt
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 19:32

De jonge bijna clankat liep door de Thunderclan terratoria. Cloudpelt slenterde wat langs de grenzen. De patroulle was pas geweest rook ze. Een bepaalde geur drong haar neus binnen. 'Fazant' mompelde ze. Een paar konijnenlengte's van haar zat een fazant rond te scharrelen. Cloudpelt zakte in haar jachthouding en sloop dichter naar de fazant toe. Ze hield zich schrap en sprong. De fazant slaakte een kreet en de jonge poes maakte snel de fazant af. Vrolijk en met de fazant in haar mond zocht ze een goede plek om de fazant te verstoppen. Ze vond een stapel bladeren en verstopte de fazant onder de bladeren. Ze stapte rustig verder langs de grens tot aan de fortree's. Ze proefde de lucht en merkte dat er pas een kat langs was geweest. Ze liep naar een van de vier bomen en ging zitten voor een van de bomen. Rustig waste ze haar witte vacht die nu bijna helemaal bruin zag.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

Verdere Training~Tips welkom! Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 20:01

(Heel erg goed, maar misschien gebruik je iets te veel ze. Je kan ook de witte poes, Cloudpelt, de poes, de she-cat, ..)

Mooncloud zat geamuseerd te kijken naar de witte poes die haar zo lief zat te wassen. 'Thunderclan?' riep hij haar toe. Hij kreunde en stond op. Voorzichtig keek hij waar hij zijn poten neerzette, en liep naar haar toe. 'Aangenaam, Mooncloud, Shadowclan cat, maar nu gewoonweg moe', glimlachte hij. Veel plezier met verdere fazanten, ik ga er maar eens vandoor ! Hij knikte haar toe en mrauwde een groet. Met zijn grijze staart, wapperent in de zachte windbriezen, verdween hij in de schaduwen ..



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimevr 1 nov 2013 - 21:01

Bedankt voor de tip!

De witte poes keek geschrokken op. 'Bijna Thunderclan cat' Antwoorde de poes.'Aangenaam, Mooncloud, Shadowclan cat, maar nu gewoonweg moe', glimlachte hij.'Ik ben Cloudpelt' stelde de poes zich maar snel voor. Veel plezier met verdere fazanten, ik ga er maar eens vandoor ! De kater knikte en mrauwde een groet. Met wapperende staart verdween hij in de schaduw. 'Aangenaam'mompelde de poes. De poes waste het laaste vuil van haar vacht. Ze stond op en rekte even haar poten. Ze keek rond of ze de kater-wiens naam Mooncloud bleek te zijn-ergens kon bekennen. Ze zuchtte. 'Wat een goede start Cloudpelt' mompelde de jonge warrior waarna ze rustig richting het Thunderclan kamp slenterde.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

Verdere Training~Tips welkom! Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 10:05

Hij keek nog snel over zijn schouder, en hoopte dat de poes hem terug riep. Hij vond haar wel schttig, met die twee verschillende ogen. 'Misschien zie ik je later wel eens, ooit, misschien op een Grote Vergadering of in de Starclan ..' riep de grijze kater de poes na. 'May Starclan light your path ..' Hij ging in de struiken zitten en wachtte of ze hem zou terugroepen. 'Ik wacht vijftien heartbeats', dacht hij. 'Drie, vier, ..'



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 10:36

Cloudpelt had bijna de Fortree's verlaten.'Misschien zie ik je later wel eens, ooit, misschien op een Grote Vergadering of in de Starclan ..' riep de grijze kater de poes na. 'May Starclan light your path ..' Dat hoopte ze maar. Ze twijfelde,ze praatte eigenlijk met een andere clankat. Maar opzich was ze nog niet officieel een Thunderclan lid. Ze draaide zich rustig om en liep terug. 'Mooncloud?' Riep ze. Ze vroeg zich af waarom hij hier was. De witte poes vond hem wel grappig. Groene ogen en een grijze vacht. Dat stond samen wel leuk,de naam paste wel bij hem. Ze zou blijven staan tot de eerste windvlaag. Ze merkte wel dat er geen wind bleek te zijn. Zou de Starclan expres de wind laten zitten? Vast niet. Met gespitste oren wachtte ze af.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

Verdere Training~Tips welkom! Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 13:16

'Mooncloud?' Riep ze. Een lach gleed over zijn lippen. "Ja, Cloudpelt ?" zei de grijze kater. Hij trippelde uit de struiken op de witte poes af. "Hier is de grijze weer" lachte hij. Hij hield zijn hoofd wat schuin. "Waarschijnlijk wilt ze vragen wat ik hier doe, want, wat doet een Shadowclan cat nu op Fourtrees, terwijl hij zou kunnen .. Jagen?" Hij ging zitten en vouwde zijn staart op zijn poten. Zijn ogen stonden strak op de de poes gericht, die haar twee verschillende ogen omhoog richtte. De lach op zijn snuit werd groter.



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 good moons
Gender:
Rank:
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 13:43

"Ja, Cloudpelt ?" zei de grijze kater. Hij trippelde uit de struiken op de witte poes af. "Hier is de grijze weer" lachte hij. Hij hield zijn hoofd wat schuin. De poes lachte, haar staart wiegde heen en weer. Een beetje speels. Ze zag dat de kater ging zitten en deed hetzelfde. 'Waarom ben je eigenlijk op de Fortree's? En hoe wist je dat ik je ging roepen?' Vroeg de witte poes. Ze zag dat de lach van de kater breeder was. Nieuwsgierig keek ze hem aan. Speels sloeg ze nog even met haar staart heen en weer waarna ze die opkrulde om haar pootjes.


Code:
 [img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img]

Verdere Training~Tips welkom! Ztvnt

Cloud x Shock <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncloud
Member
Verdere Training~Tips welkom! DPKsfdL
Amy♥
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Mooncloud
BerichtOnderwerp: Re: Verdere Training~Tips welkom!   Verdere Training~Tips welkom! Icon_minitimeza 2 nov 2013 - 17:53

'Waarom ben je eigenlijk op de Fortree's? En hoe wist je dat ik je ging roepen?' vroeg de witte poes. De she-cat keek nieuwsgieriger dan dat Mooncloud ooit een kat had zien kijken. Ze sloeg nog even met haar staart. "Ik ben op Fourtrees omdat ik een praatje wou slaan met een kat .. En ik hoopte dat je me ging roepen" zei hij eerlijk. Ook al zou het niet mogen, hij vertrouwde de poes. Hij sloeg met zijn staart tegen haar oor. "Vertel eens, hoe komt het dat een poes bijna tot een clan hoort?" Hij keek haar vragend aan. Zijn staart bleef liggen, maar zijn vragen welden op. "Overval haar niet met vragen, dan gaat ze enkel voorzichtiger antwoorden, en je wilt toch een interessant gesprek?" zei hij tegen zichzelf. Een beetje schuw keek hij haar aan, meer omdat hij hoopte dat geen kat van zijn Clan hen zat te bespieden. Hij haalde onopmerkelijk zijn schouders op. Wat maakte het ook uit, hij had een gesprek met een aangenaam poesje, dus?

(Je schrijft heel goed, echt waar hoor, het is zeer leuk om met je te typen ;D)



Uploaded with ImageShack.us
Dankjewel Choppedkit !


Ferncloud~Mooncloud~Cinderpaw.~Quickpaw
~Cloudpelt~Naranja
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verdere Training~Tips welkom!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: