Vriendschaps~Topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vriendschaps~Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Daisykit,
Member
Vriendschaps~Topic DPKsfdL
6

CAT'S PROFILE
Age: 4 Maanden
Gender:
Rank:
Daisykit,
BerichtOnderwerp: Vriendschaps~Topic   Vriendschaps~Topic Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 11:46

Vertel hier over je beste vrienden,
Problemen, of een geweldige dag het maakt niet uit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Myn allerbeste lieverdjes;
~ Maarten
~ Andrea
~ Savannah

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~Maarten~

Eigenlijk is het pas sinds gister dat we elkaar beste vriend en vriendin hebben genoemd, maarja. Maarten is gewoon kapot lief voor me, hij begrijpt me, en weet zowat alles van me. Ookal zijn we jongen en meisje het is gewoon een eindeloze vriendschap. Niemand kan het veranderen, en wie dat probeert gaat gewoon dood. Mensen zeggen wel; Sanne(ll)Maarten. Maar die zijn gewoon dom, want die weten niet wat vriendschap is. Wat ik en maarten hebben is geen liefde uit verkering, maar liefde uit de beste<33. Ik heb altijd een speciaal plekje in me hart voor deze boy. <33

~Andrea~
Me meisje sinds groep 6, ik kan ongeloofelijk hard met haar lachen. Alhoewel mijn vrienden allemaal verschillend zijn. Is het telkens weer het zelfde verhaal, ze is super. Onze karakters zijn ook het zelfde. En de verhuizing naar Zutphen van Andrea heeft de band alleen nog maar sterker gemaakt. Ik zie haar niet zo vaak, opzich wel jammer dat maakt het feit dat ALS ik haar weer zie alleen maar leuker. Ze gaat ook altijd mee naar Brothers, teenage dance. We hebben zoveel herrineringenn. Never want to lose heerr!!

~Savannah~
Ze word ook wel mn zusje genoemd, we lijken niet heel erg op elkaar. Maar we zitten in de lessen eigenlijk altijd naast elkaar, en lachen echt nog meer dan dat ik lach met Andrea. Het is altijd super gezellig met haar, praten over jongens, enz. Is eigenlijk het geen wat ik met Savannah doe. Ze is gewoon de gewoon de beste, geen woordjes meer. <3






Someone to lean on,
Someone to love.
With arms wide open,
You offer a hug.

Someone to cry with,
Laugh with and smile.
Someone to make,
Every moment worthwhile.

When times get rough,
And my world falls apart.
You're someone I run to,
You offer you're heart.

From tearfull shoulders,
To stomach-aching laughs.
You're someone I need,
And someone everybody should have.

You're someone who can always,
Show me the brighter side.
And I can always tell you,
What I feel inside.

Someone to be tankfull for,
Someone to never forget.
You're someone special I'll always love,
You're the best friend I've ever had
.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Vriendschaps~Topic 4vlfyt
Terug naar boven Ga naar beneden
Suntail
StarClan
Vriendschaps~Topic DPKsfdL
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Vriendschaps~Topic   Vriendschaps~Topic Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 11:58

ik heb twee beste vriendinnen: Lisa en Melissa

Lisa woont in Horst net zoals mij en is al mijn vriendin sinds het begin van de basisschool, haar hobby's zijn dansen en Sims3 spelen. ze heeft thuis twee poezen: Lycka en Nala.

Melissa heb ik leren kennen op de Wijnberg, een school voor kinderen met autisme, zij woont in Tegelen/Venlo die / is omdat ze eigenlijk in Tegelen woont maar ze "woont" op het terein van de Mutsaerds stichting bij de Wijnberg. Melissa is een vriendin die ik NEVERNOOIT zal vergeten, zoals haar zal ik nooit meer iemand tegenkomen. ik mis haar:'( omdat ik nu op de brugklas zit en zij nog op de basisschool. dit komt omdat er meerdere groepen in een klas zaten, ik zat in groep 8 en zij in groep 6 (volgens mij). haar hobby's zijn tekenen, superkat spelen (denk ik) en computeren.


Vriendschaps~Topic Bdwhqe
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Vriendschaps~Topic DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Vriendschaps~Topic   Vriendschaps~Topic Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 15:38

Ik heb een paar goede vriend(inn)en: Simone, Ilse, Kevin, Arjan
Simone ken ik sinds de brugklas, we hebben één keer ruzie gehad en zijn er zelf weer uitgekomen.. dus dat is echt vriendschap ^^ Vier jaren al ^^

Ilse ken ik sinds de basischool, maar ze is nu al voor vier jaar verhuisd naar Noord-Holland.. dus ik zie haar nooit meer maar ik mis haar wel Sad

Kevin ken ik sinds de tweede, al zaten we in de 1e al te krabbelen op hyves
hij had namelijk de nijnen verzonnen en zat bij m'n zus in de klas dus ik vroeg hem wat dat was.. nou, we hebben een jaar gekrabbeld Very Happy Nu zijn we nog steeds bevriend. Ik vind het echt idioot dat we gekoppeld worden!

Arjan.. alweer voor 2 jaar een collega ^^ het vaagste is nog wel dat ik het echt goed met hem kan vinden terwijl hij 27 jaar (12 jaar ouder) is dan ik, maar dat is geen probleem ^^

Dat wilde ik even vertellen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendschaps~Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: